ایلین ورلدز و تلاش برای دریافت توکن تریلیوم

ایلین ورلدز و تلاش برای دریافت توکن تریلیوم
زمان مطالعه: 5 دقیقه

«ایلین ورلدز» بازی بلاک‌چینی است که بازیکنان برای کسب تریلیوم (TLM) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ تریلیوم منبع کمیابی در اقتصاد شبیه‌سازی‌شده است. کاربران با استفاده از توکن تریلیوم در سازمان خودگردان غیرمترکز (DAO) حکمرانی می‌کنند.

ایلین ورلدز متاورس دیفای است و بازی در آن رایگان است. بازی بلاکچین در شبکه‌ وکس (WAX) اجرا می‌شود. این شبکه از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و اتریوم پشتیبانی می‌‌کند. از تریلیوم برای هر سه زنجیره‌ استفاده می‌شود. هر کدام از این سه بلاکچین کارکردهای متفاوتی از ایلین ورلدز عرضه می‌کنند.

کارکرد سهام‌گذاری به‌عنوان ماموریت در ایلین ورلدز، در بلاک‌چین زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود. وکس بلاک‌چینی است که از لایه‌ی تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کند. این لایه می‌تواند تراکنش‌ها را بدون کارمزد برای ویژگی‌های گیمینگ اصلی نظیر فدراسیون و سیاره‌ها اجرا کند.

برای لاگین شدن و شروع بازی به وکس کلاود نیاز دارید. بازیکنان جدید ابزاری را برای شروع استخراج دریافت خواهند کرد. توکن ایلین ورلدز (تریلیوم) را از طریق استخراج دریافت می‌کنید. 

می‌توان تریلیوم را در یک یا چند سیاره سهام‌گذاری کرد (مجموعاً شش سیاره وجود دارد). بازیکنان می‌توانند برای پوزیشن مشاور سیاره‌ درخواست دهند و از این طریق به حکمرانی سیاره کمک کنند. این بازی توکن‌های غیرقابل تعویض دارد که با «وکس» و زنجیره هوشمند بایننس سازگاری دارد.

در این بازی، بازیکنان از طریق خرید یا گردآوری توکن‌های NFT می‌توانند به استراتژی بازی کمک کنند. توکن‌های غیرقابل تعویض ایلین ورلدز می‌توانند ابزار، زمین و آواتاری باشند که بازی می‌کنید.

توکن‌های غیرقابل تعویض ایلین ورلدز

بازیکنان می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض ایلین ورلدز را کسب کرده و از این دارایی‌های دیجیتالی برای استخراج توکن تریلیوم استفاده کنند و از آن در جنگ‌ها و کاوش‌های کامل استفاده کنند.

فرمول مشخصی برای کسب بیشترین سود در بازی وجود ندارد و هر بازیکن قبل از اتخاذ راهبرد باید در مورد استخراج و سهام‌گذاری فعلی تحقیق کند. هر بازیکن می‌تواند مناسب‌ترین توکن غیرقابل تعویض را با بازی خودش خریداری یا جمع‌آوری کند.

توکن‌های غیرقابل تعویض ایلین ورلدز می‌توانند ابزار، زمین و آواتار باشند. به‌خاطر داشته باشید که وقتی موضوع استخراج مطرح است، برخی توکن‌های غیرقابل تعویض ترکیب بهتری می‌سازند. ترکیب توکن، بسته به راهبرد هر بازیگر، می‌تواند متفاوت باشد. هر توکن غیرقابل تعویض مشخصه‌هایی دارد که روی کارت ذکر می‌شود.

در طول زمان، بازیکنان می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض خود را به‌روزرسانی کرده و از آنها برای نبرد در «تاندردوم» استفاده کنند.

اپلیکیشن‌های طرف ثالث نیز می‌توانند به کارکرد توکن غیرقابل تعویض دسترسی داشته باشند. تصویر توکن NFT در سیستم فایل درون‌سیاره‌ای (IPFS) ذخیره می‌شود. فعالیت‌های زیر در دنیای ایلین از طریق سیستم نظیربه‌نظیر IPFS میسر است:

  • مسابقات ایجادشده به‌وسیله‌ کاربر بر مبنای استخراج
  • ارائه توکن رایگان NFT برای دارندگان توکن غیرقابل تعویض زمین
  • اتصال سرورهای بازی بیرونی به پاداش‌ها و بازی گیم ایلین ورلدز (مثلاً ماینکرفت)

توکن‌های غیرقابل تعویض ایلین ورلدز در زنجیره‌ هوشمند بایننس (BSC) و وکس (WAX) معامله می‌شوند.

تریلیوم چیست؟

تریلیوم توکن بومی متاورس ایلین است که توکن ERC-20 قابل‌تعویض به شمار می‌رود. از این توکن می‌توان در سراسر متاورس استفاده کرد. با استخراج زمین مناسب با ابزار مناسب می‌توان تریلیوم بیشتری به‌دست آورد.

مجموعاً 10 میلیارد توکن تریلیوم موجود است اما رسیدن به این رقم غیرمحتمل است. برآورد می‌شود این رقم حداکثر پنج میلیارد باشد. طبق الگوریتم‌های ایلین ورلدز تمام تریلیوم ساخته‌شده ابتدا به سیاره و سپس به بازیکنان می‌رود.

موارد کاربرد توکن ایلین ورلدز (تریلیوم)

تریلیوم، توکن بومی ایلین ورلدز، به‌عنوان رمزارز درون بازی عمل می‌کند و تجربه‌ی بازی را ارتقا می‌دهد. شما همچنین می‌توانید تریلیوم را سهام‌‌گذاری کنید.

چگونه می‌توانید از تریلیوم در ایلین ورلدز استفاده کنید؟

  • حاکمیت سیاره‌ای: بازیکنان می‌توانند تریلیوم را سهام‌گذاری کرده و در حاکمیت سیاره‌ها مشارکت کنند.
  • سهام‌‌‌گذاری: صاحبان می‌توانند با سهام‌گذاری تریلیوم پاداش بگیرند
  • ارز درون بازی: صاحبان تریلیوم می‌توانند اقلام را به‌روزرسانی، خریداری و در کاوش‌ها و سایر فعالیت‌ها شرکت کنند.
  • پاداش: بازیکنان فعال می‌توانند در ازای فعالیت در ایلین ورلدز برای کمک به توسعه‌ اکوسیستم مشوق‌های تریلیوم دریافت کنند.
  • برای خرید توکن‌های غیرقابل تعویض: اقلام درون بازی به‌صورت توکن‌های غیرقابل تعویض ساخته می‌شوند و به بازیکنان کمک می‌کنند تا تریلیوم استخراج کنند و در نبردها و سایر فعالیت‌های ایلین ورلدز شرکت کنند.
  • میان‌زنجیره‌ای: تریلیوم می‌تواند بین زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، اتریوم و وکس (WAX) مهاجرت کند.

استخراج و سهام‌گذاری

از ابزار توکن‌های NFT می‌توان در استخراج توکن ایلین استفاده کرد. بازیکنان همچنین می‌توانند زمین توکن‌های غیرقابل تعویض را اجاره دهند و تریلیوم بگیرند.

رای‌دهی در سازمان‌های خودگردان  Planet DAOs (سهام‌گذاری)

بازیکنان ایلین ورلدز می‌توانند تریلیوم را در سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز Planet DAOs سهام‌گذاری کنند. آنها از این طریق می‌توانند از سیاره پشتیبانی کرده و در ازای آن روزانه پاداش بیشتری بگیرند. بازیکنان همچنین برحسب میزان تریلیومی که در سیاره سهام‌گذاری می‌کنند، حق رای‌دهی کسب می‌کنند.

بازیکنان می‌توانند در یک یا چند سیاره داوطلب منصب مشاور شوند. پس از انتخابات DOA مشاوران منتخب می‌توانند بر DAOs حکمرانی کنند. آنها همچنین در کنترل چندامضایی بر حساب‌های Planet DAO سهیم هستند.

نقشه راه ایلین ورلدز و تاریخ توسعه

فاز اول بازی توکن غیرقابل تعویض ایلین ورلدز شامل طراحی متاورس، بلوپرینت فنی، و انتشار  قابلیت‌های اولیه‌ بازی بلاک‌چینی بود. تمام سازوکارهای متاورس نظیر تریلیوم، توکن‌های غیرقابل تعویض و سیاره‌ها ساخته شدند.

نقشه‌ راه این رمزارز شامل سه فاز توسعه‌ بود که شامل مشوق‌های استخراج توکن غیرقابل تعویض مشخص، انتشار تاندردوم (عرصه‌ای که بازیکنان در آنجا می‌توانند با یکدیگر به نبرد بپردازند) و کاوش‌های درون بازی و تجربیات غوطه‌وری (سه بعدی) است.

چگونه باید با ایلین ورلدز شروع به کار کرد؟

ابتدا باید ثبت نام کرد.

  1. به play.alienworlds.io مراجعه کنید
  2. برای ساخت کیف پول وکس، پاپ‌آپ ظاهر خواهد شد. کیف پول وکس بسازید. کیف پول خود را با استفاده از ایمیل خود فعال کنید.
  3. به کیف پول وکس لاگین کنید.
  4. پس از رویت نام حساب وکس، روی «تایید» کلیک کنید.
  5. سپس، به صفحه‌ی ایلین ورلدز خواهید رفت. در آنجا می‌توانید نام و آواتار خود را انتخاب کنید.
  6. بخش شروط و ضوابط را خوانده و تیک تایید را بزنید.
  7. سن 18سال را تیک بزنید. توجه کنید که این رمزارز حقیقی است و داشتن سن 18سال برای بازی الزامی است.
  8. روی «آماده‌ام» کلیک کنید.
  9. پاپ‌آپ کیف پول وکس ظاهر خواهد شد. در اینجا باید قرارداد هوشمند «شرایط را قبول دارم» را تایید کنید. کپچا را تیک زده و روی «تایید» کلیک کنید.
  10. سیاره‌ای به شما داده خواهد شد تا استخراج را شروع کنید. روی «شروع کنیم» کلیک کنید.

پس از این نقطه، استراتژی هرکدام از بازیگران پاداش مطلوب را تعیین می‌کند. توجه داشته باشید که هر بار برای استخراج تریلیوم یا ادعای توکن خود باید قرارداد هوشمند را تایید کنید.

سخن پایانی

همه می‌توانند این بازی بلاک‌چینی رایگان را شروع کنند و توکن‌ ایلین ورلدز را که رمزارز حقیقی است کسب کند. این بازی اکوسیستم پیچیده‌ و راه‌های بسیاری را عرضه می‌کند تا با استفاده از توکن‌های NFT بتوانید روند بازی خود را کامل کنید. علاوه بر این، می‌توانید با به‌روزرسانی توکن‌های NFT خود به استخراج و سهام‌گذاری خود کمک کنید.

 

اترکس؛ صرافی ارزهای دیجیتال

می خواهید بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای گوناگون با خدمات خودکار و درگاه بانکی را بشناسید؟ اترکس بهترین گزینه است!

اترکس، صرافی ارزهای دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اترکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اترکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

همین حالا به اترکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa