رمزارز کوین 98 و ویژگی‌هایی که باید در مورد آنها بدانید!

رمزارز کوین 98 و ویژگی‌هایی که باید در مورد آنها بدانید!
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رمزارز کوین 98 پروتکلی در لانچ‌پد بایننس است. تمرکز این پروتکل بر امور مالی غیرمتمرکز معطوف است. در اصل، این کوین نقدینگی را از صرافی های غیرمتمرکز (DEX) بیرون می‌کشد و به معامله‌گران امکان می‌دهد تا از منافع مختلف نظیر وام‌‌دهی، وام‌‌گیری، کشت سود و بسیاری دیگر بهره‌مند شوند. معامله‌گران حتی می‌توانند از این منافع به روش میان‌زنجیره‌ای استفاده کنند.

کوین98 نه‌تنها منافع گوناگونی را در ارتباط با شبکه‌‌های مختلف دیفای فراهم می‌کند، بلکه کاربران می‌توانند از قابلیت‌های سهام‌گذاری پروژه‌ برخوردار شوند، تمام دارایی‌ها را در کیف پول چندکوینی ذخیره سازند یا حتی از مراکز رشد پروژه، کوین98 لبز،‌ بهره‌مند شوند.

این پروژه از اوایل 2020 به وجود آمد و سعی دارد به مکان شماره یک امور مالی غیرمتمرکز تبدیل شود. برای دستیابی به این هدف، کوین98 تقریباً از 20 شبکه بلاکچین و توکن‌های آنها پشتیبانی می‌کند.
کوین98 با شبکه‌‌های بلاکچین گوناگون کار می‌کند تا قابلیت‌های میان‌زنجیره‌ای خود نظیر پلی‌گان، پن‌کیک‌سوآپ و آوالانچ دست یابد. با همکاری کلیه این شبکه‌ها می‌توان تجربه میان‌زنجیره‌ای قابل‌اعتمادی را برای کلیه شرکت‌کنندگان تضمین کرد.

کوین98 رمزارز بومی پروژه‌ است و در بلاک‌چین اتریوم، زنجیره‌ هوشمند بایننس و سپس شبکه سولانا دارای جایگاه است.

موارد کاربرد رمزارز کوین 98

دارندگان کوین98 در واقع از مزایای متعددی برخوردارند. اولاً، دارندگان این کوین کارمزد تراکنش در شبکه دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند با سهام‌گذاری دارایی پاداش بگیرند. دارندگان توکن می‌توانند از حق اظهار نظر در حاکمیت نیز برخوردار شوند. آنها می‌توانند درمورد پیشنهادات ارائه دهند و درمورد به‌روزرسانی‌ رای دهند.

کاربران با خرید و حفظ کوین98 بیشتر مزایای بیشتری دریافت می‌کنند که مشارکت در ایردراپ و دسترسی به راه‌اندازی پروژه جدید در درون شبکه بخشی از آن است.

در غیر این صورت، کوین98 به سه بخش تقسیم می‌شود. کوین98 لبز، کوین98 وینچرز و کوین98 نتورک.

ونچرز با توسعه‌دهندگان دیفای کار می‌کند و به آنها در تامین بودجه پروژه‌ها کمک می‌کنند. لبز تمام پشرفت‌های خاص کوین98 را در خود دارد، نظیر کیف پول چندکوینی پروژه، تبادل، پل میان‌زنجیره‌ای و نظایر آن. نهایتاً، شبکه‌ی کوین98 پروژه‌ی کلی است. بسیاری از پیشرفت‌های کوین98 لبز درصورت موفقیت از اینجا نشأت می‌گیرد.

مقایسه با رقبا

انواع پروژه‌های میان‌زنجیره‌ای در بازار وجود دارد که کوین98 از این نظر منحصربه‌فرد است. با این حال، نکته بارز این پروژه، 20 شبکه‌ای است که در آنها کار می‌کند تا بهترین تجربه میان‌زنجیره‌ای ممکن را تضمین کند. این پروژه محدوده وسیعی را هدف قرار داده است که می‌تواند برای کاربران بالقوه جذاب باشد.

این شراکت‌ها به نام «اسپیس گیت» انجامیده است، پروتکلی که به کاربران این امکان را می‌دهد که فوراً به تمام این شبکه‌ها دسترسی یابند. پروژه‌های کمی وجود دارند که بتوانند با هم‌کنش‌پذیری کار کنند که اسپیس گیت عرضه می‌کند.

نقشه راه و تاریخ توسعه

در حال حاضر، پروژه کوین98 در حال توسعه اپلیکیشن وب خود و ساخت ویژگی سوآپ‌های بومی در درون کیف پول میان‌کوینی است. البته، هدف از آن افزایش دسترس‌پذیری در درون فضای دیفای است. علاوه بر این، این تیم در نظر دارد برای توسعه‌ی بیشتر و هم‌کنش‌پذیری میان‌زنجیره‌ای با سایر شبکه‌های بلاک‌چین همکاری کند.

آیا رمزارز کوین 98 ارزش خرید دارد؟

اگر به آینده‌ی بلاک‌چین هم‌کنش‌‌پذیر و دسترس‌پذیر باور دارید، شاید بد نباشد که سرمایه‌گذاری در کوین98 را مد نظر قرار دهید زیرا هدف این کوین مسلماً پتانسیل این امر را دارد. نگهداری توکن به این معنی است که می‌توانید در حاکمیت، سهام‌گذاری، رای‌دهی و بسیاری از موارد دیگر مشارکت کنید.

کوین سی98 چه استفاده‌ای دارد؟

از کوین سی98 برای مشارکت در حاکمیت شبکه‌، کسب کارمزد تراکنش برای دارندگان و تعامل با کل اکوسیستم کوین98 استفاده می‌شود.

آیا سرمایه‌گذاری در توکن سی98 خوب است؟

براساس آمار دارایی، تجربه بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری و نگهداری توکن‌های سی98 مثبت بوده است. با این حال، خوب بودن سرمایه‌گذاری بستگی به شما و باور شما به پروژه دارد.

رمزارز کوین 98 سعی دارد تجربه دیفای را یک‌دست کند!

همانگونه که ذکر شد، کوین98 یکی از پروژه‌های متعددی است که به‌دنبال پیشبرد دیفای است. شبکه‌های مختلف بلاکچین برای اهداف متنوعی خدمات ارائه می‌دهند. با درخواست از کاربران برای نگهداری و ارسال توکن در بین این شبکه‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌توان اکوسیستم ساخت. آینده‌ی دیفای در دست پروژه‌هایی نظیر کوین98 و سایر پروژه‌هایی است که سعی دارند تجربه‌ی پلتفرم بلاک‌چین را دسترس‌پذیرتر کنند.

 

اترکس؛ صرافی ارزهای دیجیتال

می خواهید بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای گوناگون با خدمات خودکار و درگاه بانکی را بشناسید؟ اترکس بهترین گزینه است!

اترکس، صرافی ارزهای دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اترکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اترکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

همین حالا به اترکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa