دانلود اپلیکیشن

آموزش برداشت و فروش توکن داگز (DOGS)

دریافت ایردراپ و برداشت توکن داگز به‌صورت محدود آغاز شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به دو صرافی ByBit و OKX برداشت کرده یا اینکه به کیف پول حضانتی wallet تلگرام منتقل کنند. از آنجایی که هیچ‌کدام از این سرویس‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند، آن دسته از بازیکنان داگز که در داخل کشور ساکن…

فهرست محتوا

آموزش برداشت و فروش توکن داگز (DOGS)
Mina Khalatbari
4 روز قبل

دریافت ایردراپ و برداشت توکن داگز به‌صورت محدود آغاز شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به دو صرافی ByBit و OKX برداشت کرده یا اینکه به کیف پول حضانتی wallet تلگرام منتقل کنند. از آنجایی که هیچ‌کدام از این سرویس‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند، آن دسته از بازیکنان داگز که در داخل کشور ساکن هستند، باید تا روز دوشنبه ۲۶ اوت (۵ شهریور) برای دریافت ایردراپ خود صبر کنند.

با توجه به توصیه تیم داگز برای وصل‌کردن کیف پول به ربات، در این مطلب نحوه اتصال کیف پول تون کیپر به ربات داگز برای دریافت ایردراپ توکن DOGS را آموزش می‌دهیم تا اگر در این ایردراپ شرکت می‌کنید، قبل از دوشنبه ۵ شهریور برای برداشت آن آماده باشید. علاوه‌بر این، مراحل فروش توکن داگز را پیش‌بینی کرده و به کارهایی که باید قبل شروع معاملات DOGS انجام دهید، اشاره می‌کنیم.

چگونه توکن‌های داگز خود را بفروشیم؟

ابتدا لازم است مجدداً یادآوری کنیم که امکان برداشت توکن داگز به کیف پول‌های غیرامانی نظیر تون کیپر هنوز فراهم نیست و برای این کار باید تا روز دوشنبه ۵ شهریور صبر کنید. تا قبل از این تاریخ، حتی اگر موفق به برداشت توکن‌های خود از ربات شوید، امکان فروش آنها را ندارید و باید تا شروع خرید و فروش DOGS در صرافی‌ها در ساعت ۱۵:۳۰ دوشنبه ۵ شهریور (به وقت تهران) صبر کنید.

در حال حاضر تنها می‌توان توکن‌های داگز را از ربات بازی به صرافی‌های متمرکز ByBit و OKX یا کیف پول حضانتی wallet تلگرام منتقل کرد، اما هیچ‌کدام از این سرویس‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند و انتقال توکن به آنها برای کاربران داخل کشور یا امکان‌پذیر نبوده یا اینکه با ریسک مسدود‌شدن دارایی‌ها همراه است.

طبق توصیه کانال اطلاع‌رسانی داگز، بهتر است از الان و تا قبل از دوشنبه ۵ شهریور و بازشدن معاملات این توکن، دو کار را انجام دهید:

اتصال کیف پول به ربات داگز

خرید تون کوین و واریز به کیف پول جهت پرداخت کارمزد برداشت

آموزش وصل کردن تون کیپر به ربات داگز

ابتدا، طبق معمول وارد ربات داگز در تلگرام به آدرس t.me/dogshouse_bot شوید. در ادامه روی گزینه Connect wallet بزنید. اگر از قبل کیف پولی را به داگز وصل کرده باشید، به جای این دکمه، آدرس کیف پول شما نمایش داده می‌شود. جهت تغییر آدرس می‌توانید روی همین بخش بزنید.

آموزش وصل کردن تون کیپر به ربات داگز

در مرحله بعد گزینه‌های موجود برای اتصال به داگز به شما نمایش داده می‌شود. محبوب‌ترین کیف پول‌های در شبکه تون کوین، تون کیپر و مای تون ولت هستند. فقط توجه داشته باشید که گزینه Open Wallet in Telegram شما را به ربات کیف پول حضانتی wallet هدایت می‌کند که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند.

آموزش برداشت و فروش توکن داگز (DOGS)

پس از انتخاب تون کیپر، وارد اپلیکیشن کیف پول می‌شوید. برای تکمیل اتصال، روی دکمه Connect wallet بزنید و سپس رمز عبور کیف پول خود را وارد کنید.

آموزش برداشت و فروش توکن داگز (DOGS)

با طی کردن این مراحل، در صورتی که اتصال کیف پول به ربات موفقیت‌آمیز باشد، به جای دکمه Connect wallet، آدرس کیف پول شما نمایش داده خواهد شد. اکنون کیف پول شما آماده دریافت ایردراپ توکن داگز است. در روز دوشنبه ۵ شهریور می‌توانید با مراجعه به ربات داگز توکن‌های خود را در همین کیف پول دریافت و در صورت تمایل، جهت فروش به صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کنید. البته برای این برداشت نیاز به داشتن تون کوین (TON) جهت پرداخت کارمزد دارید. در ادامه نحوه خرید تون کوین از اتراکس و انتقال آن به تون کیپر را آموزش می‌دهیم.

آموزش خرید تون کوین از اتراکس و انتقال به تون کیپر

همان‌طور که گفته شد، طبق توضیحات تیم توسعه بازی داگز، برای دریافت ایردراپ در کیف پول خود، باید مقدار ارز دیجیتال تون کوین در همان آدرسی داشته باشید که به بازی متصل کرده‌اید. از آنجایی که کارمزد تراکنش‌ها در شبکه تون کوین بسیار ناچیز است، با کمتر از ۰.۲ واحد ارز دیجیتال TON (حدود ۷۰٬۰۰۰ تومان) می‌توانید کارمزد تراکنش خود را پرداخت کنید. در صرافی ارز دیجیتال اتراکس، می‌توانید تون کوین لازم برای دریافت ایردراپ داگز را خریداری کرده و به آسانی به تون کیپر انتقال دهید.

اگر از قبل در اتراکس حساب ندارید، می‌توانید با کمک مطلب آموزش تصویری ثبت‌نام در اتراکس این کار را در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید. پس از ثبت‌نام می‌توانید به حساب خود در صرافی ارز دیجیتال اتراکس ریال واریز کرده و با آن تون کوین بخرید.

برای واریز ریال به اتراکس، کافیست از صفحه داشبورد اپلیکیشن، روی دکمه واریز بزنید، گزینه تومان (IRT) را انتخاب و وارد بخش «درگاه اینترنتی پرداخت» شوید.

در صفحه بعدی باید کارت بانکی خود را انتخاب و مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید. در ادامه روی دکمه واریز تومان بزنید تا به صفحه درگاه پرداخت هدایت شوید. باقی مراحل مانند خریدهای اینترنتی ساده است. با تکمیل پرداخت خود در درگاه اینترنتی به سایت یا اپلیکیشن اتراکس بازگشته و موجودی تومان شما به‌روزرسانی می‌شود.

حالا که واریز وجه به حساب اتراکس خود را تکمیل کردید، می‌توانید سفارش خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود را ثبت کنید. برای این کار از منوی پایین، وارد بخش معاملات شوید. این قسمت به‌صورت پیش‌فرض بازار «بیت کوین/ تومان» را به شما نشان می‌دهد که باید آن را روی حالت «تون کوین/ تومان» قرار دهید.

ساده‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال که بیشترین سرعت را در مقایسه با سایر انواع سفارش‌گذاری دارد، سفارش «سریع» است. سفارش‌های سریع در اتراکس به‌صورت آنی و با قیمت لحظه‌ای بازار انجام می‌شوند. اکنون باید مقداری که قصد خرید آن را داریم بر اساس تومان یا مقدار ارز مورد نظر مشخص کنیم. برای مثال، اگر قصد دارید ۱۰۰٬۰۰۰ تومان تون کوین خریداری کنید، می‌توانید در بخش مشخص‌شده در تصویر زیر، عدد ۱۰۰٬۰۰۰ را وارد کنید.

در نهایت، صفحه تأیید سفارش به شما نمایش داده می‌شود. اطلاعات سفارش خود (شامل مقدار، کارمزد، مقدار دریافتی و مبلغ کل) را با دقت در این مرحله مرور کرده و در صورت درست‌بودن همه چیز، روی دکمه تأیید بزنید تا سفارش نهایی شود. با تأیید سفارش از سوی شما، عملیات خرید در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در ادامه این خرید به‌صورت اعلان درون‌برنامه‌ای به شما اطلاع‌رسانی شده و اگر به صفحه کیف پول خود مراجعه کنید، می‌بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی تون کوین اضافه شده است.

برای انتقال تون کوین‌های خریداری‌شده به کیف پول تون کیپر، کافیست از منوی پایین صفحه وارد بخش کیف پول شده، روی برداشت بزنید، سپس شبکه تون کوین را انتخاب کرده و در ادامه آدرس کیف پول خود و مبلغ را وارد کنید. توجه داشته باشید که برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرامانی مانند تون کیپر، نیاز به وارد کردن کامنت یا برچسب ندارد. بنابراین، تیک بدون برچسب را فعال کنید. در ادامه کافیست رمز دوعاملی حساب اتراکس خود را وارد کرده و منتظر تأیید نهایی برداشت بمانید.

اغلب در کمتر از ۵ دقیقه برداشت شما از اتراکس به تون کیپر نهایی می‌شود و می‌توانید موجودی تون کیپر خود را بررسی کنید.

نحوه انتقال داگز به تون کیپر

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، امکان برداشت داگز به مقصد کیف پول‌های غیرامانی از جمله تون کیپر از روز ۵ شهریور فراهم خواهد شد. پس فعلاً نمی‌تواند توکن‌های ایردراپ خود را به این ولت منتقل کنید. با این حال احتمالاً روند برداشت توکن‌های داگز از ربات ساده باشد. یعنی با زدن چند دکمه و پرداخت کارمزد به‌صورت تون کوین، بتوانید دارایی خود را به تون کیپر انتقال دهید.

آموزش برداشت و فروش توکن داگز (DOGS)

نحوه فروش داگز

با طی کردن این مراحل، خود را از قبل برای دریافت ایردراپ داگز آماده کرده‌اید. در روز دوشنبه ۵ شهریور که امکان انتقال DOGS به کیف پول فراهم شد، می‌توانید با پرداخت کارمزد تراکنش، توکن‌های ایردراپ خود را در کیف پول تون کیپر دریافت کنید. پس از آن می‌توان توکن‌های داگز خود را به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر واریز کرده و به فروش برسانید.

اتراکس به‌عنوان بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران، با فاصله کم از بازارهای جهانی، معاملات ارز دیجیتال داگز را در بازار خود آغاز خواهد کرد. داگز روی بلاک چین تون کوین (TON) عرضه شده و واریز و برداشت‌های آن در اتراکس نیز از طریق این شبکه انجام خواهد شد. می‌توانید از همین حالا ثبت‌نام و احراز هویت خود را در اتراکس انجام دهید تا بلافاصله بعد از لیست شدن داگز، خرید و فروش آن را آغاز کنید.

Mina Khalatbari

مقالات مرتبط