بهترین آلت کوین‌ ها برای سرمایه‌ گذاری در سال 2023 را بشناسید

بهترین آلت کوین‌ ها برای سرمایه‌ گذاری در سال 2023 را بشناسید
زمان مطالعه: 5 دقیقه

باتوجه به اینکه در یک سال گذشته بسیاری از رمز ارزهای قدرتمند در بازار، مانند: ارز دیجیتال لونا و توکن بومی صرافی ftx تقریبا به‌طور کامل نابود شدند، چیدن یک سبد سرمایه‌گذاری امن بسیار سخت و پچیده شده است. در حال حاضر در بازار نزولی به سر می‌‌بریم انتخاب آلت کوین‌های معتبر و ایمن کمی پیچیده شده است. اما نگران نباشید این مقاله از وبلاگ صرافی اتراکس راهنمای شما برای انتخاب بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

تنها تعداد کمی از آلت‌کوین‌ها با گذشت زمان، به سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند تبدیل می‌شوند.

 

مقدمه

اگر به اندازه کافی در فضای کریپتوکارنسی تحقیق کرده باشید، همیشه به ارزهای دیجیتال مهم و پرپتانسیلی برخورد داشته‌اید. اما شاید به دلیل کم توجهی آن را از دست داه باشید. آلت‌کوین‌های معرفی شده در این مقاله در حال حاضر در شرایط مطلوبی از نظر فعالیت‌های درون شبکه‌ای و اجتماعی قرار دارند. این آلت‌کوین‌ها می‌توانند بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 باشند.

 

نکته مهم: صرافی اتراکس هیچ‌گونه پیشنهاد خرید و فروشی در دارایی‌های دیجیتال به مشتریان خود ارائه نمی‌دهد؛ لذا مسولیت سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برعهده خود کاربر است. این مقاله نیز با توجه به فعالیت‌های این رمز ارزها فقط به‌عنوان یک راهنمای کاربردی در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است. 

 

تمامی سرمایه‌گذاری‌ها با ریسک ذاتی همراه هستند، اما با مطالعه بیشتر مزایا و معایب این آلت‌کوین‌ها را خواهید آموخت.  با انجام این کار، به درک بهتر این که کدام یک به بهترین دارایی با پورتفولیوی شما سازگار است، آشنا خواهید شد.

 

معیارهایی که در انتخاب یک آلت کوین باید بررسی شود

تعیین اینکه چه دارایی”بهترین” است، نیاز به مقدار مشخصی از ارزیابی‌های خاص دارد. با نگاهی به چند معیار کلیدی هر توکن، می‌توانیم جنبه‌های اصلی آن را درک کنیم، مانند:

  • اهداف پروژه
  • تاریخچه قیمت
  • سرمایه فعلی بازار
  • سودمندی

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری تعادلی از ویژگی‌های بالا را ارائه می‌دهند، اما برخی از معیارها بیش از بقیه معیارها مهم هستند. به‌نظر می‌رسد اهداف پروژه، همراه با سودمندی، مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت یک پروژه باشند. بدون برنامه‌ریزی برای توسعه، یا فرصت‌هایی برای استفاده از توکن‌ها به روشی عملی، نتیجه تقریباً همیشه منجر به ناامیدی در انتخاب یک آلت کوین می‌شود.

 

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری: ApeCoin (APE)

ApeCoin که به‌عنوان داغ‌ترین ارز دیجیتال از نظر فعالیت‌های اجتماعی در سال 2023، شناخته می‌شود. طبق داده‌های صرافی اتراکس، ApeCoin در حال حاضر حدود 85 درصد از سقف قیمتی خود فاصله گرفته است و با قیمت 3.24 دلار در حال معامله خرید و فروش می‌باشد.

می‌توان ادعا کرد که حداقل بخشی از موفقیت APE در سال 2022، ناشی از ارتباط آن با مجموعه بسیار محبوب Bored Ape Yacht Club (BAYC) NFT است. یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های NFT در بازار، BAYC سابقه حمایت از APE را از طریق «میم‌های» مختلف و گنجاندن در پروژه متاورس «The Otherside» دارد.

علی‌رغم حمایت از توکن‌های مشابه، به‌نظر می‌رسد APE پتانسیل واقعی را برای nftها ارائه می‌دهد. ایپ‌کوین از طریق گنجاندن بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و وعده‌اش برای یک سبک حکومتی دموکراتیک خالص (DAO) مزیت‌هایی را برای کاربران خود فراهم آورده است. همه دارندگان توکن APE می‌توانند در مورد تمام تغییرات پلتفرم رای‌دهند که خود به ترویج بازاریابی غیرمتمرکز آن نیز کمک می‌کند.

برای خرید ApeCoin با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن به پنل کاربری اتراکس مراجعه کنید.

 

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری: ATOM

Cosmos تلاشی برای ترکیب تمام بلاک‌چین‌های موجود در یک سیستم جهانی ارتباطات بین بلاک‌چین، (IBC) است. به این ترتیب، در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها برای آینده ارزهای دیجیتال است. برای دست‌یابی به این هدف، از توکن بومی ATOM خود برای تسهیل هم‌کاری و مشوق مشارکت در شبکه استفاده می‌کند.

کاسموس، همچنین از الگوریتم اجماع Tendermint برای حفظ مقیاس‌پذیری، سرعت و امنیت شبکه غیرمتمرکز خود استفاده می‌کند. به همین دلیل، باید بتواند قراردادهای هوشمندی ایجاد کند که بتوانید آن را به راحتی بین بیت کوین، کاردانو، ریپل و سایر آلت‌کوین‌ها همراه با سایر تراکنش‌ها تبدیل کنید.

در حالی که این سیستم چند سال قدمت دارد، کارشناسان می‌گویند Cosmos می‌تواند در سال 2023، پیشرفت زیادی را تجربه کند. این موضوع در درجه اول به این دلیل است که قیمت اتم در حال حاضر حدود 10 دلار است و رشد 4 هزار درصدی را در رزومه خود به ثبت رسانده است.  برخی ادعا می‌کنند که ممکن است این توکن در چند ماه آینده  یک رالی صعودی را آغاز کند.

برای خرید atom با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن به پنل کاربری اتراکس مراجعه کنید.

 

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری: Decentraland (MANA)

Decentraland، یکی دیگر از آلت‌کوین‌هایی است که تلاش می‌کند در فضای متاورس قدرت‌نمایی کند. مانا به‌عنوان یک فضای رسانه اجتماعی برای علاقه‌مندان به NFT عمل می‌کند که در آن می‌توانند NFT‌ها را از طریق میتینگ‌های مجازی خریداری و به فروش برسانند. این پلتفرم همچنین سایر فعالیت‌های اجتماعی مانند بازی، سرگرمی، گالری‌های هنری و دیگر فرصت‌های تجارت الکترونیک را فراهم می‌کند. حتی می‌توانید از آن برای خرید زمین‌های مجازی به نام LAND استفاده کنید.

تمرکز بر بازار NFT و متاورس، سرمایه‌گذاران را دسته‌جمعی به این بازار آورده است. MANA، توکن بومی Decentraland، در حال حاضر حدود 0.48 دلار است که تقریباً 90 درصد کمتر از اوج قیمتی خود است. با این حال، برخی کارشناسان بر این باورند که ممکن است طی چند ماه آینده بیش از 300 درصد افزایش یابد. این شرکت در حال حاضر یک لیست چشم‌گیر از حامیان مالی بزرگ مانند: کوکاکولا، سامسونگ و جی پی مورگان چیس دارد.

Decentraland، که در سال 2017 تأسیس شد، قدیمی‌ترین توکن در این لیست است، اما رشد زیاد آن در سه ماهه اول 2023 آن را به یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و بادوام تبدیل می‌کند. اغلب برای سودهای کوتاه مدت خیلی آهسته حرکت می‌کند، اما کسانی که به آن پایبند هستند می‌توانند شاهد سودهایی بیشتری در آینده باشند.

نکته مهم: رشد تمامی آلت‌کوین‌ها بر اساس رشد بیت‌کوین و بازار صورت می‌گیرد. درصورتی که بیت‌کوین ریزش‌های شدید و شارپی را تجربه کند، امیدواری نسبت به رشد بقیه بازار کار اشتباهی است! 

 

بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری: تتا (THETA)

Theta، با هدف تبدیل شدن به جایگزینی برای YouTube، قصد دارد فضای پخش ویدیو را متحول کند. این هدف عالی، آن را به‌طور خاص به یکی از  آلت‌کوین‌های قدرتمند موجود در بازار تبدیل می‌کند. اگر تتا موفق شود، یکی از بهترین موارد جدید ابزاری آلت‌کوین خواهد بود. این ابزار یکی از معیارهای کلیدی برای توجه مخاطب است. تتا قبلاً حامیانی در شرکت‌هایی مانند سونی و سامسونگ پیدا کرده است.

این پلتفرم قصد دارد با اجازه دادن به سازندگان محتوا به اشتراک‌گذاری ویدیوها از طریق یک شبکه همتا به همتا از کاربران متصل، پخش ویدئو را غیرمتمرکز کند. این عمل در تضاد با شبکه‌های متمرکز فعلی است که صنعت تولید محتوا در حال حاضر از آن استفاده می‌کند و به کاهش برخی از تأثیرات زیست‌محیطی محاسبات از طریق توزیع کمک می‌کند.

برای اینکه سیستم کار کند، تتا از دو توکن بومی متفاوت استفاده می‌کند. THETA به‌عنوان توکن اصلی مورد استفاده برای سازمان عمل خواهد کرد. TFUEL به‌عنوان ارز داخلی پلتفرم عمل می‌کند و تمام تراکنش‌های بین بینندگان و سازندگان را ثبت خواهد کرد.

برای خرید Theta با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن به پنل کاربری اتراکس مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

همه این آلت‌کوین‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارزشمندی هستند، اما برخی از آنها به وضوح بیشتر از بقیه پتانسیل رشد را دارند. دنیای کریپتوکارنسی‌ها انواع مختلفی از رمز ارزها را در خود جای داده است که هر کدام از آن‌ها در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. برخی از کاربران ممکن است به حوزه بازی و برخی دیگر ممکن است به حوزه متاورس، هوش مصنوعی و سایر حوزه‌ها علاقه داشته باشید. خودتان تحقیق کنید و بعد از انجام بررسی‌های درست و دقیق، تصمیم به سرمایه‌گذاری در این بازار بگیرید.

 

چرا باید از بین صرافی های ارز دیجیتال اتراکس را انتخاب کنیم؟

درصرافی رمز ارز معتبر ایرانی اتراکس، افراد از یک کیف پول اختصاصی بهره‌ مند می‌ باشند و می‌ توانند در محیطی امن معامله کنند. اتراکس با داشتن کارمزدهای عادلانه امکان معاملاتی با سودآوری بیشتر را فراهم می‌آورد. تیم حمایتی این صرافی، به‌صورت پیوسته برای پاسخ به نیازها و سوالات کاربران آماده‌است. با استفاده از تکنیک‌های به روز، امنیت در تراکنش‌ ها از اولویت‌های اتراکس است. فرآیند احراز هویت با سرعت و به آسانی انجام می‌شود و کاربران را قادر می‌ سازد خیلی سریع به جمع کاربران اتراکس بپیوندند. در مقایسه با صرافی‌های دیگر، اتراکس محدودیت‌های کمتری در واریز و برداشت وجوه قرار داده است. با پشتیبانی از بیش از 400 نوع ارز دیجیتال، تنوع انتخاب ها برای معامله‌گران زیاد است. طراحی فوق‌ العاده پنل اتراکس و سرعت بی‌نظیر در انجام تراکنش‌ها، اتراکس را به یکی از برترین صرافی‌ های رمز ارز در ایران تبدیل نموده است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa