4 راز معاملات ارزهای دیجیتال که شاید از آن ها بی خبر باشید!

4 راز معاملات ارزهای دیجیتال که شاید از آن ها بی خبر باشید!
زمان مطالعه: 4 دقیقه

وقتی مردم برای اولین بار وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، تصور می‌کنند که بر این بازار تسلط کامل دارند. گمان می‌کنند آنها از افرادی که قبل از آنها وارد بازار شده‌اند باهوش‌تر هستند و اشتباهات مشابهی را مرتکب نمی‌شوند. با این حال، اگر یک چیز وجود داشته باشد و ما از آن اطلاع داشته باشیم، این است که هر چه مدت طولانی‌تری در بازار کریپتو باشید، این سرنوشت اجتناب ناپذیر است. همه ما اشتباه خواهیم کرد. نکته مهم این است که چگونه می‌توانید از آنها دانش کسب کنید، و راز معاملات ارزهای دیجیتال در چیست؟ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

به قول معروف “دانش قدرت است.” و در بازار ارزهای دیجیتال، به خوبی می‌تواند تفاوت بین موفقیت یا از دست دادن همه چیز باشد.

 

1. هرگز دچار FOMO نشوید

مهم‌ترین راز معاملات ارزهای دیجیتال که باید بدانید، اغلب یکی از سخت‌ترین رازهایی است که رعایت می‌شود. شما نباید هرگز FOMO را در موقعیت‌هایی قرار دهید. در طول بازار صعودی، زمانی که شاهد افزایش ارزش پروژه‌ها هستید، نسبت به دستاوردهای از دست رفته حسادت می‌کنید و میل مقاومت ناپذیری برای خرید آن ارز دیجیتال یا حتی بیشتر از ارزهای که در حال حاضر دارید را احساس می‌کنید. با ورود به FOMO، شما فقط نقدینگی خروجی را برای افرادی با موقعیت‌های بسیار بزرگتر از شما، فراهم خواهید کرد.

مردم نگران این هستند که این آخرین باری باشد که بیت کوین زیر 20 هزار دلار را خریداری می‌کنند، یا شانس خود را برای ثروتمند شدن از دست می‌دهند. حقیقت این است که اگر می‌توانید روی یک چیز در بازار ارزهای دیجیتال حساب کنید، این است که همیشه افت قیمت‌های شدیدی وجود خواهد داشت. اما این به این معنی است که همیشه فرصت‌های خرید عالی وجود خواهد داشت. صبر کنید تا موقعیت‌ها به سمت شما بیایند.

 

2. همیشه فرصت‌های جدید وجود خواهد داشت

راز معاملات ارزهای دیجیتالصرافی ارز دیجیتال اتراکس
همیشه فرصت‌های جدید وجود خواهد داشت

مردم ممکن است به بیت کوین و اتریوم نگاه کنند و احساس کنند که کشتی ثروت را از دست داده‌اند. هر کس دیگری که قبل از آنها وارد بازار شده است فوق العاده خوش شانس بوده و دیگر هرگز چنین شانسی وجود نخواهد داشت. این نوع تفکری است که بسیاری از مردم را به سراغ آلت کوین‌های بی ارزش می‌فرستد تا به دنبال توکن‌های کم حجمی باشند که می‌توانند شروع به رشد کنند.

با این حال، همیشه باید به یاد داشته باشیم که بازار ارزهای دیجیتال چقدر جوان است. ما حتی از پتانسیل کامل آن، یا اینکه در آینده چه شکلی خواهد بود، چیزی نمی‌دانیم. شبیه به اینکه مردم نمی‌توانستند تصور کنند که اینترنت کنونی در دهه 1990 چگونه خواهد بود. بعد از بیت کوین، هیچکس نمی‌توانست اتریوم را تصور کند. همیشه فرصت‌های جدید بزرگی وجود خواهد داشت، فقط باید ذهنی باز داشته باشید و همیشه تماشا کنید.

 

3. مردم به اشتباهات مشابه ادامه می‌دهند

با افزایش زمان فعالیت شما در بازار کریپتو، از اینکه چگونه مردم به اشتباهات مشابه ادامه می‌دهند، ناامید خواهید شد. استفاده از اهرم بیش از حد، دنبال کردن آلت کوین‌های ناخواسته و کلاهبرداری. حرص و طمع عنصری است که مردم را به بازار کریپتو می‌آورد، اما باعث بسیاری از مشکلات آن نیز می‌شود. از افرادی که پول خود را به سرویس‌هایی مانند سلسیوس و بلاک فای سپرده بودند باید درس گرفت.

به نظر می‌رسد که در هر چرخه اهمیت «نه کلیدهای شما، نه رمزارز شما» به ما یادآوری می‌شود. مردم اجازه می‌دهند طمع به آنها غلبه کند و همچنین بی‌خیال سرمایه خود شوند. اما به سرعت به آنها یادآوری می‌شود که مراقبت از توکن‌های خود چقدر مهم است.

 

4. Crypto آینده است، اما تقریباً همه پروژه‌ها موفق نیستند

این شاید مهم‌ترین راز معاملات ارزهای دیجیتال و حیاتی‌ترین اطلاعاتی است که باید بدانید. ارز دیجیتال آینده است. احتمالا بازار توسط بیت کوین و اتریوم رهبری خواهد شد. با این گفته، 99.99999٪ از پروژه‌های کریپتوکارنسی آینده‌ای ندارند. آنها در آینده‌ای دور محو خواهند شد و دیگر خبری از آنها نخواهد بود.

در حال حاضر، بیشتر پروژه‌ها مانند آهنربا به بیت کوین و اتریوم متصل شده‌اند. بالا یا پایین رفتن قیمت با آنها، حتی اگر هیچ خبر یا رویداد مهمی وجود نداشته باشند، نشان‌دهند وابستگی بیش از حد پروژه‌های مختلف به بیت کوین و اتریوم است. همیشه اینطور نخواهد بود در آینده نزدیک پروژه‌ها مستقل از یکدیگر و بر اساس رویدادهای خود حرکت خواهند کرد. وقتی این اتفاق بیفتد، بیشتر بازار کریپتو از بین خواهد رفت. به همین دلیل است که چندین ماکسیمالیسم بیت کوین به مردم می‌گویند که در مقایسه با بیت کوین همه چیز به صفر می‌رسد.

 

سوالات متداول

مهم‌ترین راز در معامله ارزهای دیجیتال چیست؟

مهم‌ترین راز معاملات ارزهای دیجیتال که باید بدانید، اغلب یکی از سخت‌ترین رازهایی است که رعایت می‌شود. شما نباید هرگز FOMO را در موقعیت‌هایی قرار دهید.

 

آینده ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟

همیشه باید به یاد داشته باشیم که بازار ارزهای دیجیتال چقدر جوان است. ما حتی از پتانسیل کامل آن، یا اینکه در آینده چه شکلی خواهد بود، چیزی نمی‌دانیم. شبیه به اینکه مردم نمی‌توانستند تصور کنند که اینترنت کنونی در دهه 1990 چگونه خواهد بود.

 

آنچه در راز معاملات ارز دیجیتال مطالعه کردید

تقریبا می‌توان بیان کرد راز عجیب و غریبی وجود ندارد یا شاه کلیدی وجود ندارد که بتواند یک شبه شما را پولدار کند. در اصل برای اینکه در معاملات و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به‌صورت حرفه‌ای عمل کنید کافی است که احساسات خود را کنترل کنید و هیچوقت دچار ترس یا طمع نشوید. از اشتباهات خود و دیگران درس بگیرید و اطلاعات خود را همیشه به‌روز نگهدارید. در این زمینه می‌توانید به‌صورت روزانه به بلاگ صرافی اتراکس مراجعه نمایید و مقالات تخصصی ما را مطالعه کنید.

 

صرافی رمزارز اتراکس

اتراکس، یک صرافی رمز ارز برای ایرانیان است که درصدد است با خدمات ارزنده ای که ارائه می دهد جزو بهترین ها باشد. اتراکس از بیش از 400 ارز دیجیتال معتبر پشتیبانی می کند، کیف پول اختصاصی و درگاه بانکی امنیت معاملات شما را بهبود می بخشد. در اتراکس از پشتیبانی 24 ساعته متخصصین ما برخوردار خواهید بود و هیچ محدودیت در واریز و برداشت وجه نخواهید داشت. احراز هویت در اتراکس به صورت آنی انجام می شود، پس همین حالا به جمع ما بپیوندید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa