یو ووچر چیست و نحوه خرید کد یو ووچر به زبان ساده

یو ووچر چیست و نحوه خرید کد یو ووچر به زبان ساده
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از روش های پرداخت الکترونیکی تحت نظر شرکت یوتوپیا، یو ووچر می باشد که این امکان را به کاربران می دهد که به راحتی از فروشگاه های سراسر دنیا خرید کرده یا پول انتقال دهند. خرید یو ووچر از طریق ایجاد حساب در سایت یوتوپیا انجام می شود. اما به دلیل تحریم های علیه ایران این امکان برای ایرانیان فراهم نیست و شما باید از طریق صرافی های معتبر و آنلاین داخلی نسبت به خرید یو ووچر اقدام نمایید.

در این مقاله می خواهیم درباره کد یو ووچر و امکاناتی که یوتوپیا دارد با شما عزیزان صحبت کنیم. همچنین به معرفی اتراکس، یکی از سایت های معتبر داخلی ارائه دهنده انواع خدمات ارز دیجیتال و خرید کد یو ووچر بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

تعریف یو ووچر ( ووچر یوتوپیا )

ووچر یوتوپیا که با نام یو ووچر شناخته می شود عملکردی مانند کارت شارژ تلفن همراه دارد و تفاوتی که دارد این است که شما به صورت فیزیکی آن را در اختیار ندارید و تنها از طریق وارد کردن کد یو ووچر می توانید خرید کنید یا مبلغی را جابجا کنید. ساختار یو ووچر به صورت رشته ای از اعداد و حروف است که برای ووچرهای دلاری با USD و برای ووچرهای یوتوپیا با UTP شروع می‌شود. ساختار یو ووچر متشکل از پنج بخش چهار حرفی است که با خط تیره از هم جدا شدند. نمونه ای از کد یو ووچر به صورت زیر می باشد:

  • USD-B8DC-AM85-RLPK-C9OS-IQGB
  • UTP-2BN7-EQOR-4JHD-WMFX-6LKD

برای اینکه از کد یو ووچر استفاده کنید نیازی نیست در یوتوپیا حساب داشته باشید بلکه به سهولت می توانید از طریق خرید یو ووچر و وارد کردن کد آن، پرداختی سریع و مطمئن را انجام دهید. از مزایایی که این روش دارد این است که کارمزد کمی دارد و شما در تراکنش و عملیاتی که انجام می دهید کارمزد ناچیزی از حسابتان کسر می شود. البته دقت کنید جهت پرداخت های آنلاین و دریافت خدمات از سایت های بین المللی باید سایت مقصد نیز از درگاه یو ووچر پشتیبانی کند. در غیر اینصورت امکان پرداخت وجود ندارد. برخی از سایت ها فقط از درگاه هایی مانند پی پال، ویزا و مستر کارت پشتیبانی کرده و پرداخت از طریق یو ووچر امکان پذیر نیست. حال در ادامه به طور خلاصه با یوتوپیا آشنا می شویم.

یو ووچر چیست و نحوه خرید کد یو ووچر به زبان ساده

یوتوپیا چیست؟

Utopia (یوتوپیا ) شبکه ای همتا به همتا و غیرمتمرکز است. همچنین امکان ارسال پیام صوتی و ویدئویی، چت و ایجاد کانال، ارسال فایل و ایمیل را فراهم کرده است. یوتوپیا دارای ارز دیجیتالی اختصاصی به نام کریپتون نیز هست که پس از نصب یوتوپیا یک کیف پول اختصاصی به شما تعلق می گیرد که می توانید با آن کریپتون را خریداری و ذخیره کرده یا انتقال دهید. از ویژگی های دیگر یوتوپیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشبورد اختصاصی
  • سرویس ایمیل یوتوپیا به نام Umail
  • ارز دیجیتال اختصاصی به نام کریپتون
  • کیف پول Uwallet
  • رمز نگاری در فرایند خرید و فروش کد یوووچر

 

مزایای یو ووچر

ووچر ابزاری است که به افراد اجازه می دهد به جای پرداخت نقدی یا جابجایی پول از طریق بانک، با استفاده از یک کد مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند. علاوه بر این، استفاده از ووچر یوتوپیا دارای مزایای زیر می باشد:

 

  • امنیت و حفظ اطلاعات شخصی کاربر

یوتوپیا شبکه ای اجتماعی غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین است. به این معنی که اطلاعات خصوصی کاربران در دسترس هیچ نهاد خاص و سازمانی مرکزی قرار ندارد. کد یو ووچر نیز به صورت دیجیتالی تولید شده و بدون ارائه اطلاعات بانکی خود می توانید از طریق آن پرداخت و جابجایی های خود را انجام دهید. بنابراین امکان کلاهبرداری و سواستفاده های اینترنتی نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

 

  • خرید آنی و استفاده آسان

یوتوپیا دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و کاربران به راحتی می توانند از خدمات آن بهره ببرند. خرید و پرداخت با استفاده از یو ووچر به سهولت و بدون محدودیت زمانی انجام می شود. فقط کافی است کدهای الکترونیکی یو ووچر خود را وارد کنید. پس از آن تراکنش پرداختی شما سریع و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی صورت می پذیرد.

 

  • عدم وابستگی به حساب بانکی

برای خرید از سایت و فروشگاه های بین المللی برای اینکه پرداختی خود را انجام دهید نیاز به حساب بانکی در خارج از کشور دارید که برای کاربران ایرانی این امکان وجود ندارد. اما از طریق یو ووچر بدون نیاز به حساب بانکی می توانید به راحتی پرداختی های خود را انجام دهید.

 

  • کارمزد اندک

استفاده از خدمات یوتوپیا و یو ووچر شامل کارمزد بالایی نیست و در قبال خدماتی که ارائه می شود بسیار مقرون به صرفه است. کارمزد برداشت یو ووچر حدود 6 درصد بوده و بالاتر از ووچر پرفکت مانی می باشد. با این وجود اکثر کاربران به خاطر امنیت و حفظ حریم شخصی در یوتوپیا آن را به پرفکت مانی ترجیح می دهند.

خرید کد یو ووچر

خرید کد یو ووچر

خرید کد یو ووچر پروسه ای ساده بوده و از طریق برخی سایت ها یا فروشگاه هایی که کد یو ووچر می فروشند قابل خریداری است. البته توجه داشته باشید که حتما از طریق سایت ها و صرافی های مطمئن اقدام به خرید یو ووچر کنید. برخی سایت ها ممکن است کدهای نامعتبری به شما ارائه دهند. بنابراین خیلی مهم است که از کجا کد یو ووچر خریداری می کنید. برخی کدها نیز تاریخ انقضا دارند و باید در زمان خاصی استفاده شوند در غیر اینصورت فاقد ارزش می شوند.

جهت خرید کد یو ووچر از طریق یوتوپیا نیاز به اکانت کاربری دارید و استفاده از خدمات این سایت در ایران فیلتر می‌باشد. اما شما می توانید از طریق سایت ها و صرافی هایی که این ارز را ارائه می دهند نیز اقدام کنید. با ثبت نام در صرافی اتراکس امکان خرید یو ووچر از طریق حساب ریالی برای شما عزیزان فراهم است و می توانید از این طریق، اقدام به دریافت کد یو ووچر نمایید. علاوه بر آن از سایر خدمات اتراکس شامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ووچر پرفکت مانی نیز بهره مند شوید.

توجه داشته باشید با خرید کدهای یو ووچر امکان فروش آن ها نیز وجود دارد. برخی از افراد از طریق خرید و فروش ووچرها کسب درآمد کرده و از آن به عنوان روش سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال استفاده می کنند.

 

جمع بندی

یو ووچر ابزاری نوآورانه و مطمئن در دنیای دیجیتال محسوب می شود و این امکان برای شما فراهم است تا به سهولت و در امنیت کامل پرداخت های خود را آنلاین انجام داده و خدمات و محصولات مورد علاقه خود را خریداری نمایید. اتراکس ارائه کننده خدمات خرید و فروش کد یو ووچر به صورت آنلاین بوده و کاربران می توانند تراکنش های خود را در محیطی امن انجام دهند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کد یو ووچر با کارشناسان ما تماس بگیرید. پشتیبانی اتراکس به صورت آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa