نحوه استخراج ارز هلیوم (HNT) در سال 2023

نحوه استخراج ارز هلیوم (HNT) در سال 2023
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هلیوم (HNT) یک ارزدیجیتال است که در بستر شبکه هلیوم فعالیت می‌کند. علمکرد این شبکه بصورت غیرمتمرکز و برای ارتباطات بی سیم کم مصرف و دوربرد است. این شبکه برای پشتیبانی از دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) طراحی شده است و بر روی یک بلاک چینی ساخته شده است که از مکانیزم اجماع اثبات پوشش استفاده می کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی شبکه هلیوم، استفاده از «ماینرها» برای ساخت و نگهداری شبکه است. این ماینرها مسئول تامین پوشش دستگاه های اینترنت اشیا هستند و به خاطر تلاش هایشان با HNT پاداش می گیرند.

 

مقدمه

در سال 2023، انتظار می‌رود که شبکه هلیوم شاهد افزایش تعداد ماینرها باشد زیرا افراد بیشتری از پتانسیل این شبکه آگاه می‌شوند. این امر به دلیل افزایش تعداد دستگاه های IoT است. که به اینترنت متصل می شوند و نیاز به یک شبکه ارتباطی بی سیم کم مصرف و دوربرد برای پشتیبانی از آنها دارند. همانطور که در مورد شرکت‌های IaaS (زیرساخت به عنوان سرویس) مانند Amazon AWS یا Microsoft Azure دیده‌ایم، هنگامی که کاربری دارید که از داده استفاده می‌کند، به احتمال بسیار زیاد به بازگشت و افزایش استفاده از داده‌های خود ادامه خواهد داد.

 

چگونه استخراج هلیوم را شروع کنیم

برای تبدیل شدن به یک ماینر در شبکه هلیوم، فرد باید یک هات اسپات هلیوم را خریداری کند. این یک دستگاه فنی است که به عنوان دروازه ای برای اتصال دستگاه های IoT به شبکه عمل می کند. این هات اسپات مجهز به رادیو LongFi است که برای پوشش دهی مسافت های طولانی با استفاده از توان بسیار کم طراحی شده است. این رادیوهای LongFi دارای فرکانس‌های متفاوتی هستند که بر اساس بازاری که در آن هستند به دلیل مقررات محلی کار می‌کنند. این امر قابلیت آربیتراژ بر اساس مکان را حذف می کند.

در سال 2023، ترند بازار به شدت تغییر کرده است و فرصت هایی برای خرید ماینرها با هزینه کمتر وجود دارد. به ویژه در طول دوره صعودی سال 2021، ماینرهایی که 450 تا 500 دلار ارزش واقعی برای خرید داشتند. به قیمت 2000 دلار یا بیشتر به فروش می‌رسیدند. این امر عمدتاً ناشی از پرداخت بسیار زیاد استخراج‌کنندگان از شبکه هلیوم برای استفاده از داده در آن زمان بود تا پذیرش دستگاه‌های آنها را افزایش دهد. تاکتیک به وضوح جواب داد! همانطور که آنها اکنون تقریباً 1 میلیون روتر اینترنت اشیا و بیش از 8 هزار روتر رادیویی 5G جدیدتر خود دارند.

 

راه اندازی هات اسپات

راه اندازی هات اسپات ساده است و نیاز به دانلود و اتصال روترهای خود از یک برنامه تلفن همراه با استفاده از بلوتوث دارید. سپس می توانید به Wi-Fi دسترسی داشته باشید یا از طریق درگاه اترنت متصل شوید. ویدیوهای آموزشی زیادی د ر این مورد وجود دارد، به خصوص برای RAK v2 که روتر مورد استفاده  بسیار حرفه ای می‌باشد.

همانطور که در مورد ماینینگ بیشتر یاد می گیرید، قرار دادن و راه اندازی ماینر خود در مکانی که کمی دور است اما همچنان نزدیک به یک منطقه بزرگ جمعیتی است و بالا بردن آنتن  هلیوم خود تا حد امکان از نکات قابل توجه به حداکثر رساندن درآمد هستند. من شخصاً دیده‌ام که اتصال اترنت پرسرعت با فیبرهای نوری بیشتر از روترهای Wi-Fi نتیجه داده است. اگرچه آنها می گویند که پهنای باند مورد نیاز حداقل است.

 

استخراج ارز دیجیتال هلیوم در 2023

به طور کلی، انتظار می رود استخراج هلیوم (HNT) در سال 2023 یک سرمایه گذاری سودآور برای کسانی باشد که مایل به سرمایه گذاری در تجهیزات لازم و دسترسی به مکان بهینه هستند. با ادامه رشد تعداد دستگاه های اینترنت اشیا، تقاضا برای ارتباطات بی سیم کم مصرف و دوربرد ارائه شده توسط شبکه هلیوم نیز افزایش می یابد که منجر به فرصت های بیشتری برای استخراج کنندگان برای کسب پاداش می شود. احتمالاً فشار نزولی بر قیمت HNT ادامه خواهد داشت، اما با یک افق بلندمدت خوب، فرصتی برای ایجاد یک پاداش عظیم وجود دارد.

 

اطلاعات تکمیلی

صفحه در سایت هلیوم جزئیات بیشتری در مورد Staking و رویکردهای مختلف برای مشارکت دارد. مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر، بزرگترین سودها نصیب پذیرندگان اولیه شد، اما هنوز فرصتی برای ایجاد بازده مناسب، ارائه ارزش برای شبکه ای از دستگاه های اینترنت اشیا و نگه داشتن یک توکن (HNT) وجود دارد که ممکن است ارزش آن به طور چشمگیری افزایش یابد.

همچنین می‌توانید بدون نیاز به خرید دستگاه های فیزیکی،بصورت مستقیم برروی این رمزارز سرمایه گذاری کنید و منتظر رشدهای قیمتی در بلند مدت باشید.

 

سخن پایانی

تعداد محدودی صرافی وجود دارد که با HNT کار می کنند، به خصوص در ایران، این رمزارز نقدینگی  کمی دارد، که قطعاً کمی مشکل است. اما با ورود سرمایه گذارهای بنیادی و شرکتی به استخراج هلیوم هم مشکل نقدینگی حل خواهد شد و هم رشد بسیار خوب و قابل توجهی را می‌تواند در سال های 2023 و 2024 تجربه کند.

 

اتراکس، صرافی ارز دیجیتال برتر برای ایرانیان

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید. همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

نحوه کسب درآمد در کریپتوکارنسی ها

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa