انواع روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را بشناسید

انواع روش های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را بشناسید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقدمه

ارزهای دیجیتال در سال‌ های اخیر به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده است و بسیاری از مردم به دنبال سرمایه‌ گذاری در دارایی‌ های دیجیتال برای کسب سود هستند. با این حال، بازار کریپتو می‌تواند بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی باشد و دانستن چگونگی کسب درآمد در این فضا را دشوار می‌کند. در این مقاله به بررسی چند استراتژی برای کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال می‌پردازیم.

راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

1. خرید و نگهداری

یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال، خرید و نگهداری یک کوین یا توکن خاص است. این استراتژی شامل خرید یک دارایی دیجیتال و نگهداری آن برای مدت طولانی است، به این امید که ارزش دارایی در طول زمان افزایش یابد. این استراتژی اغلب به عنوان «HODLing» شناخته می‌شود، که یک اصطلاح محبوب در جامعه کریپتوکارنسی‌ها است.

2. معاملات روزانه

یکی دیگر از استراتژی‌های محبوب برای کسب درآمد در کریپتو، معاملات روزانه است. این شامل خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال به صورت کوتاه مدت، معمولاً در همان روز معاملاتی است. هدف معامله گران روزانه این میباشد که از تغییرات کوتاه مدت قیمت در بازار سرمایه گذاری کرده و از طریق خرید و فروش مکرر سود کسب کنند. معاملات روزانه می‌تواند یک استراتژی مخاطره‌آمیز باشد، زیرا شامل تصمیم‌گیری بر اساس شرایط بازار است که می‌تواند به سرعت تغییر کند.

3. استیکینگ

استیکینگ روشی برای کسب درآمد در کریپتو با نگه داشتن مقدار مشخصی ارز در کیف پول و شرکت در اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین است. این روش توسط بسیاری از شبکه‌های بلاک چین اثبات سهام (PoS) استفاده می‌شود، جایی که به جای استخراج برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها، اعتبارسنجی‌ها متناسب با مقدار ارزهایی که نگه می‌دارند و در کیف پول خود قفل می‌کنند انتخاب می‌شوند.

مطالب مرتبط: استیکینگ یا وثیقه گذاری ارزهای دیجیتال

4. وام دادن

وام دهی در بازار ارز دیجیتال یکی دیگر از استراتژی‌های کسب درآمد در ارزهای دیجیتال است. این کار را می‌توان با قرض دادن دارایی‌های دیجیتال خود به وام گیرندگان در پلتفرم‌هایی مانند Nexo، aave، BlockFi و غیره انجام داد. این پلتفرم‌ها با وام گیرندگان و وام دهندگان مطابقت دارند و روند وام دهی را تسهیل می‌کنند. وام دهندگان از وام‌های خود سود دریافت می‌کنند، در حالی که وام گیرندگان می‌توانند بدون نیاز به فروش دارایی‌های دیجیتال خود به پول نقد دسترسی داشته باشند.

5. استخراج

ماینینگ فرآیند اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه بلاک چین و افزودن آنها به بلاک چین است. در ازای آن، ماینرها با مقدار مشخصی از ارز دیجیتالی که استخراج می‌کنند، پاداش می‌گیرند. پاداش معمولاً مقدار معینی از ارز دیجیتالی است که استخراج می‌شود و بر اساس میزان توان محاسباتی آنها بین ماینرها توزیع می‌شود.

6. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته راهی برای کسب درآمد از طریق تبلیغ یک محصول یا خدمات و کسب کمیسیون برای هر فروش انجام شده از طریق پیوند ارجاع شما است. بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال، صرافی‌ها و کیف پول‌ها، برنامه‌های وابسته را ارائه می‌دهند که برای کاربران جدیدی که از طریق پیوند ارجاع شما ثبت‌نام می‌کنند، کمیسیون پرداخت می‌کنند.

7. ایجاد یک محصول یا خدمات

ایجاد یک محصول یا خدمات در فضای کریپتو نیز می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشد. این می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از یک کیف پول رمزنگاری، یک ربات معامله گر و یک برنامه مبتنی بر بلاک چین. اگر ایده منحصر به فرد و مفیدی دارید، می‌توانید آن را توسعه دهید و از طریق کانال‌های مختلفی مانند مدل مبتنی بر اشتراک، دریافت هزینه تراکنش، یا فروش محصول یا خدمات، از آن کسب درآمد کنید.

8. روی ICO ها سرمایه گذاری کنید

پیشنهاد اولیه توکن (ICO) مکانیزمی برای جمع‌آوری سرمایه است که در آن پروژه‌های جدید توکن‌های رمزنگاری زیربنایی خود را در ازای بیت‌کوین و اتر می‌فروشند. این شبیه به عرضه اولیه اولیه (IPO) در بازار سهام است. سرمایه گذاری در ICO می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشد، اما همچنین یک استراتژی پرخطر است زیرا بسیاری از پروژه‌ها به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند. بنابراین، ضروری است قبل از سرمایه گذاری، بررسی‌های لازم را انجام داده و در مورد پروژه تحقیق کنید.

سخن پایانی

در این مقاله ما به 8 روش کسب درآمد از کریپتو کارنسی ها پرداختیم. و این 8 روش جزو راه های پرشمار درآمد در این بازار نوظهور ولی پرپتانسیل هستند. در مقالات بعدی در بلاگ اتراکس با ما همراه باشید تا راه های درآمد زایی دریگر را نیز باهم بررسی کنیم.

صرافی ارز دیجتال اتراکس

خوانندگان این مقاله در بلاگ اتراکس نیز میتوانند با اقدام برای دریافت کد معرف، و معرفی صرافی اتراکس به دوستان و آشنایان خود بصورت غیرمستقیم درآمد کسب کنند. و از تخفیفات در هنگام خرید و فروش رمزارزها بهره مند شوند.

اتراکس یکی از بهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال است که با دارا بودن بیش از 350 نوع ارز معتبر، فرصتی برای تجربه معاملات جذاب در بازار ارز دیجیتال به شما ارائه می‌ دهد. خرید و فروش امن، خدمات خودکار و درگاه بانکی معتبر، همچنین انعطاف پذیری در واریز و برداشت از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان و رابط کاربری ساده و مدرن، همگی از ویژگی های برتر اتراکس هستند. همین حالا به صرافی ارز دیجیتال اتراکس بپیوندید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa