برترین توکن‌ های متاورس 2023 که باید آنها را خریداری کنید

برترین توکن‌ های متاورس 2023 که باید آنها را خریداری کنید
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در زمان نگارش این مقاله از وبلاگ صرافی اتراکس شرکت اپل انقلابی در زمینه متاورس و واقعیت‌های افزوده ایجاده کرده است.  و در حال حاضر عینک واقعیت افزوده این شرکت در سر تیتر تمامی رسانه‌ها قرار گرفته است. دنیای متاورس به خودی خود یک حوزه هیجان انگیز و جذاب است. افراد زیادی در سراسر جهان تمایل به کسب تجربه در این حوزه دارند. به لطف حوزه کریپتوکارنسی‌ها کاربران نه تنها می‌توانند در این حوزه زندگی مجازی را تجربه کنند، بلکه می‌توانند برترین توکن‌های متاورس را برای سرمایه‌گذاری نیز انتخاب کنید.

از آنجا که بعد از حدود 2 سال دوباره بحث متاورس داغ شده است. ما در صرافی اتراکس تصمیم گرفتیم برترین توکن‌های این حوزه را برای سرمایه‌گذاری موفق با شما به اشتراک بزاریم. پس تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

 

اهمیت متاورس

کسی از این قضیه خبر نداشت که وقتی مفهوم Metaverse در تصادف شب برفی مجله‌ای در دهه 90 معرفی شد. حدود 30 سال بعد، دیوانگی جدیدی را به راه خواهد انداخت. اما به لحظه حال نگاه کنید، شور و شوق متاورس به حدی رسیده است که حتی فناوری‌های بزرگی مانند: اپل، مایکروسافت، انویدیا، روبلکس و فیس بوک نیز جذب این واقعیت جدید شده‌اند. با توجه به این نکته، که انتظار می‌رود متاورس در چند سال آینده به یک زندگی جدید اینترنتی دامن بزند، اگر بخواهیم از این روند استفاده کنیم، چند توکن را خواهیم یافت که باید در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

 

بهترین توکن های متاورس

ApeCoin

ApeCoin در ابتدا با یک شروع انفاجاری قدرت‌نمایی کرد، جایی که بسیاری از سرمایه گذاران فعال در فضای کریپتو به طور ناگهانی ایردراپ‌های خود را دریافت کردند. با این حال، با گذشت زمان، شتاب روند صعودی برای APE کاهش یافت. این توکن یک کانال نزولی قرار گرفته است که هیچ نشانه‌ای از بهبود در روند دیده نمی‌شود. با این حال، از آنجا که مدت طولانی است در بازار نزولی طولانی هستیم، ممکن است همه چیز به سمت بهتر شدن پیش برود زیرا متاورس موضوع مهم بعدی در بازار صعودی آینده خواهد بود و APECoin نقش مهمی در اینجا ایفا خواهد کرد.

برترین توکن‌های متاورسصرافی ارز دیجیتال اتراکس

 

سندباکس

توکن Sand در سال 2021 تحرکات بی‌سابقه‌ای را از خود نشان داد. اما زمانی که بازار نزولی در سال 2022 آغاز شد، شروع به ریزش کرد. در ابتدا بیش از 50 درصد از ارزش خود را از دست داد و در محدوده 3 دلار در سال 2022 ثابت ماند.

این توکن حتی تا پایین 1 دلار نیز ریزش را تجربه کرد. با این حال، سال 2023 شاهد بهبودهایی در روندخود بود، جایی که قیمت دوباره 1 دلار را به دست آورد اما طبق داده‌های اتراکس خیلی زود به سمت 0.50 دلار ریزش کرد. روند صعودی  که از ابتدای سال 2023 آغاز شده است هنوز از بین نرفته است. این روند صعودی نشان می‌دهد این توکن یکی از برترین توکن‌های متاورس در سال 2023 برای سرمایه‌گذاری است. زیرا روند جدیدی از بازی‌های MPG در اواخر سال 2023 و اوایل سال 2024 تکامل خواهد یافت و Sand نقش کلیدی در آن بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد Sandbox بدانید

برترین توکن‌های متاورسصرافی ارز دیجیتال اتراکس

 

دسنترالند

مفاهیم Metaverse به‌طور قابل توجهی پویایی جدید را تغییر می‌دهد که در آن مردم تمایل دارند زمان بیشتری را در دنیای دیجیتال بگذرانند. این توکن برندها را مجبور به راه اندازی فروشگاه در Decentraland کرده است. متا یا فیس‌بوک سابق قبلاً Decentraland را به‌عنوان شریکی ارزشمند برای دنبال کردن رویاهای متاورس خود در نظر گرفته است. با این اوصاف، نمی‌توان گفت که در پس‌زمینه فناوری‌های بزرگی که از اکوسیستم Decentraland برای پیگیری جاه‌طلبی‌های متاورس خود حمایت می‌کنند، ارز دیجیتال مانا می‌تواند یکی از برترین توکن‌های متاورس باشد که باید در سال 2023 مراقب آن باشیم.

 

Axie Infinity

این توکن در بازار صعودی 2021 عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشت. با این حال با شروع بازار نزولی این ارز دیجیتال نیز شروع به کاهش قیمت کرد. طبق داده‌های صرافی اتراکس در حال حاضر این ارز دیجیتال 96 درصد از سقف قیمتی خود فاصله گرفته است، و با قیمت 6.63 یا 341 هزار تومان معامله می‌شود.

حوزه بازی برای کمک به مردم برای شرکت در جشنواره بازی ظهور کردند. اما بازی‌های دیگری مانند Illuvium، ImmutableX به سادگی این معادله را از بین بردند. می‌توان پیش‌بینی کرد که ارز دیجیتال AXIE یک بار دیگر در سال 2023 و در سال‌های آینده افزایش قیمتی را تجربه کند.

 

انجین کوین

انجین یک انقلاب جدید را برای شبکه‌هایی که ظاهراً به خوبی با هم در ارتباط هستند ایجاد کرد، تا دیگر توکن‌های متاورس با هم در ارتباط باشند و پیشرفت کنند. در سال 2023، با توجه به اینکه Enjin Coin در چند ماه اول سال 2023 به‌طور ثابت 130 درصد افزایش یافت اما در حال حاضر دوباره درگیر رکود و روند نزولی است و طبق داده‌های صرافی اتراکس ارز دیجیتال انجین کوین با قیمت 0.31 دلار یا 16 هزار تومان در حال معامله است. طبق برنامه‌های که دارد این ارز دیجیتال می‌تواند یکی از برترین توکن‌های متاورس برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 باشد.

 

سوالات متداول

آیا صرافی اتراکس ارزهای دیجیتال ذکر شده در این مقاله را برای معامله پشتیبانی می‌کند؟

بله. صرافی ارز دیجیتال اتراکس نه تنها این رمزارزها را پشتیبانی می‌کند، بلکه بیش از 400 ارز دیجیتال دیگر را کمترین کارمزد برای خرید و فروش در اختیار معامله گران قرار داده است. از طریق این لینک می‌توانید تمای ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

 

آیا دوباره فصل متاورس آغاز شده است؟

به‌طور قطع نمی‌توان به این سوال پاسخ داد. اما با توجه به اتفاقات و رویدادهای که در حال شکل گرفتن است نمی‌توان از آغاز فصل احتمالی متاورس غافل ماند.

 

آنچه در مقاله برترین توکن‌های متاورس آموزش دیدیم..

ارزهای دیجیتالی که در این مقاله بررسی و معرفی شدند از نظر قیمتی در جایگاه مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت قرار دارند. با این حال خودتان باید تحقیقات لازمه را انجا دهید و از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید. همواره بیاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار پر نوسان و پرریسک است بنابراین قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

 

اتراکس انتخاب حرفه ای ها

صرافی ارز دیجیتال اتراکس آماده ارائه خدمات برتر برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شما است. در اتراکس از بیش از 400 ارز دیجیتال معتبر پشتیبانی می شود، درگاه بانکی امنیت معاملات شما را تضمین می کند، پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس است، در واریز و برداشت وجه هیچ محدودیتی نخواهید داشت و احراز هویت به صورت آنی انجام می شود. پس همین حالا به جمع مجموعه اتراکس بپیوندید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa