ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی

ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نهنگ‌ها معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال هستند که مقادیر زیادی سرمایه در سبد ارزهای دیجیتال خود نگهداری می‌کنند. ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی و کپی کردن فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی نهنگ‌های کریپتوکارنسی موفق می‌تواند یک استراتژی معاملاتی بسیار سودآور باشد.

از آنجا که تمام تراکنش‌های روی بلاک‌چین به صورت عمومی قابل مشاهده هستند، می‌توانید فعالیت‌های هر کیف پولی را ردیابی کنید.

تئوری در ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی این است که این معامله‌گران دسترسی به اطلاعاتی دارند و یا چیزهای را می‌دانند که شما از آن‌ها اطلاع ندارید، و سرمایه‌‌های خود را بر این اساس این اطلاعات توزیع می‌کنند. با پیروی از آنها، می‌توانید زودتر خود را برای پامپ‌های بازار آماده کنید و به موقع قبل از دامپ قیمت از بازار خارج شوید.

در ادامه به چند روش بسیار ساده در مورد نحوه پیدا کردن آدرس کیف پول و ردیابی فعالیت به اصطلاح “پول هوشمند” نگاهی خواهیم انداخت.

کیف پول نهنگ را پیدا و بررسی کنید

اولین کاری که در ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی باید انجام دهید این است که چند آدرس نهنگ موفق را پیدا کنید و سپس آن‌ها را برای انجام معاملات موفق زیر نظر بگیرید.

از برنامه‌های زیر برای یافتن توکن‌های که اخیراً پامپ‌های قیمتی را تجربه کرده‌اند استفاده کنید و آدرس قرارداد آنها را کپی کنید:

بعد از انتخاب برنامه به Bubblemaps مراجعه کنید و آدرس توکن مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد کنید. در سمت راست، تمام آدرس‌ها و کیف پول‌های که توکن را در خود نگه می‌دارند و همچنین درصد آنها را مشاهده خواهید کرد.

تجزیه و تحلیل توزیع توکن مهم است.

اگر کیف پول‌های به هم پیوسته‌ای که با یکدیگر تعامل داشته‌اند، تعداد زیادی توکن را در خود جای دهند، این بدان معناست که توکن توسط گروه کوچکی از افراد کنترل می‌شود و احتمال بسیار زیاد شما با یک کلاهبرداری سروکار دارید.

بیایید توزیع توکن ناسالم را در مقابل توزیع سالم مقایسه کنیم:

ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی
توزیع توکن ضعیف در مقابل سالم در Bubblemaps

فعالیت نهنگ‌ها را تجزیه و تحلیل کنید

هنگامی که چند آدرس نهنگ موفق ارزهای دیجیتال را شناسایی کردید، از DeBank یا Zerion برای تجزیه و تحلیل آنها استفاده کنید.

به سادگی هر آدرس کیف پول را در این دو برنامه کپی و جایگذاری کنید و سپس شما بینش کاملی از کل فعالیت تراکنش آنها خواهید داشت. در این برنامه‌ها شما می‌توانید مشاهده کنید که این کیف پول‌ها چه توکن‌هایی را خریداری می‌کنند، و یا چه توکن‌های را به فروش می‌رسانند، یا به صورت زنجیره‌ای انتقال می‌دهند و چه زمانی فعالیت انجام شده است.

ابتدا، فعالیت کیف پول را تجزیه و تحلیل کنید تا کیف پول‌هایی را پیدا کنید که در خریدهای اخیر سودآور بوده‌اند. این امر مستلزم یافتن توکن‌هایی است که آنها را چه زمانی خریداری کرده‌اند و سپس قیمت این توکن‌ها را در نمودارها تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید قیمت چگونه تغییر کرده است.

هنگامی که فهرستی از نهنگ‌های سودآور و موفق تهیه کردید، هر روز فعالیت آن‌ها را دنبال کنید تا ببینید کدام توکن‌های جدید را برای کیف پول‌های خود جمع‌آوری می‌کنند.

فقط به این دلیل که یک نهنگ در حال خرید یک نوع توکن است، شما هم اقدام به خرید آن نکنید، همیشه خودتان تحقیق کنید!

از کلاهبرداری اجتناب کنید

یکی از بهترین ابزارها برای تشخیص کلاهبرداری در توکن‌های که جدیدا لیست شده‌اند، De.fi scanner است. آدرس قرارداد هر توکنی که در DEXScreener، DEXTools و غیره یافت می‌شود را در نوار جستجو وارد کنید و تمام اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

اسکنر Defi به‌طور خودکار قرارداد را تجزیه و تحلیل می‌کند، یک امتیاز جهانی به توکن می‌دهد و در مورد خطرات احتمالی که در قرارداد وجود دارد به شما هشدار می‌دهد.

توکن‌هایی که دارای امتیاز 90 یا بالاتر هستند را می‌توان از نظر قرارداد “ایمن” در نظر گرفت.

از سرمایه‌گذاری در هر توکنی با امتیاز زیر 90 خودداری کنید، مگر اینکه واقعاً بدانید که چه کاری انجام می‌دهید.

نکته مهم: از Whale Alerts در ربات‌های تلگرامی استفاده کنید.
می‌توانید از یک ربات تلگرام مانند ربات Maestro Whale استفاده کنید تا زمانی که نهنگی که دنبال می‌کنید یک تراکنش انجام می‌دهد، هشداری را مستقیماً در تلفن همراه خود دریافت کنید.

کافی است کانال را در تلگرام باز کنید و آدرس‌های کیف پولی را که می‌خواهید پیگیری کنید اضافه کنید. می‌توانید حداکثر 3 آدرس اضافه کنید. سپس هنگام انتقال وجه خود، اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد.

مطالب مرتبط: بهترین ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی؛ چرا پیگیری فعالیت آن ها مهم است؟

اتراکس – دنیایی از ارزهای دیجیتال با امکانات نامحدود

به دنیایی ارزهای دیجیتال با امکانات نامحدود خوش آمدید! اتراکس، صرافی‌ بی‌نظیر با امکان خرید و فروش حدود ۴۰۰ ارز دیجیتال، واریز و برداشت نامحدود و بیش از همه، بستری برای یادگیری و تحلیل‌های کاربردی در دنیای ارزهای دیجیتال می‌باشد.

چرا باید اتراکس را انتخاب کنید؟

  • مجموعه‌ای از برترین ارزهای دیجیتال: با دسترسی به حدود ۴۰۰ ارز دیجیتال مختلف، هیچ محدودیتی در انتخاب ارزهای مورد نظرتان وجود ندارد.
  •  واریز و برداشت نامحدود: ما با افتخار، به شما امکان واریز و برداشت نامحدود را فراهم می‌کنیم تا شما به راحتی معاملات خود را انجام دهید.
  • وبلاگ آموزشی فوق‌العاده: با وبلاگ اتراکس، دنیای ارزهای دیجیتال را از نزدیک بشناسید. آموزش‌های جامع و مفید درباره ارزها، تحلیل‌های کاربردی و راهنماهای مهم برای معاملات موفق را در اختیار دارید.
  • آخرین تحلیل‌ها و اخبار: ما به شما اطلاعات بروز از بازار ارزهای دیجیتال و آخرین تحلیل‌ها را ارائه می‌دهیم تا بهترین تصمیمات را در خرید و فروش بگیرید.

اگر به دنبال راهی برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال با آسانی و اطمینان هستید، اتراکس انتخابی بی‌نظیر است. همچنین، با وبلاگ آموزشی ما، به یادگیری جدیدترین اطلاعات و تحلیل‌های بازار پرداخته و تجربه‌ای به‌یادماندنی از دنیای ارزهای دیجیتال خواهید داشت.

همین حالا به پنل کاربری اتراکس مراجعه کنید و عضو شوید تا به بهترین تجربه معاملاتی خود دست یابید.

سوالات متداول

چرا ردیابی نهنگ‌ها مهم است؟

تئوری در ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی این است که این معامله‌گران دسترسی به اطلاعاتی دارند و یا چیزهای را می‌دانند که شما از آن‌ها اطلاع ندارید، و سرمایه‌‌های خود را بر این اساس این اطلاعات توزیع می‌کنند.

از چه سایت‌های برای ردیابی نهنگ‌ها استفاده کنیم؟

از سایت‌های DEXTools، GeckoTerminal یا DEXScreener ،DeBank و Zerion استفاده کنید تا از آخرین حرکت نهنگ‌ها به صورت دقیق اطلاع داشته باشید.

آنچه در ردیابی فعالیت نهنگ‌های کریپتوکارنسی مطالعه کردیم:

در این مقاله، ما یک روش ۳ مرحله‌ای ساده برای یافتن و ردیابی فعالیت‌های نهنگ‌های موفق را ارائه دادیم:

از DEXTools، GeckoTerminal یا DEXScreener برای یافتن توکن‌های جالب و کپی کردن آدرس قرارداد آنها استفاده کنید. آدرس‌ها را در Bubblemaps جای‌گذاری کنید تا کیف پول‌های نهنگ را پیدا کنید و توزیع توکن را تجزیه و تحلیل کنید.
از DeBank و Zerion برای تجزیه و تحلیل معاملات و فعالیت تجاری آدرس‌های نهنگ استفاده کنید.
از اسکنر Defi استفاده کنید تا مطمئن شوید که با کلاهبرداری سر و کار ندارید.
به‌عنوان یک نکته، می‌توانید از ربات‌های تلگرام برای دریافت هشدارهای مربوط به فعالیت نهنگ‌ها به‌طور مستقیم در گوشی خود استفاده کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa