هاوینگ لایت کوین و شمارش معکوس برای یک سرمایه گذاری حرفه‌ای

هاوینگ لایت کوین و شمارش معکوس برای یک سرمایه گذاری حرفه‌ای
زمان مطالعه: 4 دقیقه

کمتر از 70 روز تا رویداد هاوینگ لایت کوین زمان باقی مانده است. این رویداد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده این ارز دیجیتال داشته باشد. بسیاری بر این باورند که بعد از هاوینگ لایت کوین، شاهد رشدهای چشم‌گیری در قیمت این ارز دیجیتال هستیم و از این فرصت برای کسب سود بهره‌مند می‌شویم؛ بنابراین تا انتهای این مقاله مفید از وبلاگ اتراکس همراه ما باشید تا باهم این رویداد مهم در حوزه ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم.

 

مقدمه

طبق اخبار منتشر شده در منابع خبری مختلف مانند کوین تلگراف، هاوینگ لایت کوین در تایخ 7 مرداد 1402، انجام خواهد شد. به‌دنبال این رویداد پاداش استخراج این ارز دیجیتال از 12.5 به 6.25 تغیر خواهد کرد و عرضه لایت کوین نسبت به سال‌های گذشته کمتر خواهد شد. زمانی که عرضه کم باشد و تقاضا برای لایت کوین نسبت به گذشته بیشتر باشد، قیمت این ارز دیجیتال به‌طور چشم‌گیری افزایش خواهد یافت. در ادامه نگاهی به نمودار این ارز دیجیتال خواهیم انداخت تا متوجه شویم که چه زمانی برای خرید لایت کوین مناسب است.

 

بررسی لایت کوین

همان‌طور که در چارت زیر مشاهده می‌کنید در پی ریزش بازار ارزهای دیجیتال، لایت کوین نیز دچار سقوط شد. حتی در مقطعی 90 درصد از ارزش خود را از دست داد. هرچند قیمت لایت کوین توانسته است قسمتی از ارزش خود را بازیابی کند و در حال حاضر با قیمت 86 دلار معامله شود. اما هنوز نسبت به سقف قیمتی خود یعنی 400 دلار فاصله زیادی دارد.

هاوینگ لایت کوین صرافی ارزدیجیتال اتراکس
نمودار قیمتی لایت کوین

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نسبت به سقف‌های خود فاصله زیادی دارد. با این وجود بر کسی پوشیده نیست که سال 2023، می‌تواند یک سال درخشان برای این بازار به‌خصوص لایت کوین باشد. قیمت‌هایی مانند 80 دلار و 50 دلار برای این ارز دیجیتال بسیار مناسب سرمایه‌گذاری است. شاید هنوز بازار نزولی به پایان نرسیده باشد، اما هر قیمتی زیر 100 دلار برای لایت کوین ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

برای شروع سرمایه‌گذاری در لایت کوین و به‌دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه، می‌توانید با مشاوران متخصص ما در اتراکس تماس بگیرید.

 

آیا لایت کوین در ماه‌های آینده رشد می‌کند؟

با توجه به موفقیت BTC Ordinals و توکن‌های BRC20، به‌نظر منطقی باشد که LTC از این روند پیروی کند. دارایی توکن‌های Ordinals و LTC20 در لایت کوین و استفاده از آن نسبت به بیت کوین سریع‌تر و ارزان‌تر است.

از لایت‌کوین اغلب به‌عنوان نقره یاد می‌شود و تقریباً به اندازه بیت کوین طرفدار دارد و طرفداران وفاداری از کاربران سخت‌کوش را به خود جلب کرده است.

هاوینگ لایت کوینصرافی ارزدیجیتال اتراکس
آدرس‌های فعال لایت کوین روند صعودی دارند.

 

در حال حاضر تعداد آدرس‌های ثبت شده در بلاکچین لایت کوین بیش از 1 میلیون عدد است که این مقدار حدود 5 برابر کمتر از آنچه در بیت کوین می‌بینیم است.

یکی از دلایل نهایی برای صعود لایت کوین این است که زمان هاوینگ لایت کوین به سرعت در حال نزدیک شدن است. تقریباً 70 روز دیگر تا اجرایی شدن آن زمان باقی مانده است. هاوینگ لایت کوین به این معنا است که ماینرها، افراد یا ابزارهایی که معادلات پیچیده ریاضی را حل می‌کنند و شبکه را نیز ایمن می‌کنند، LTC را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. پس از هاوینگ، پاداش به نصف کاهش می‌یابد. یعنی به ازای هر بلاک استخراج شده، به‌جای ۱۲.۵ توکنی که اکنون دریافت می‌کنند، فقط ۶.۲۵ توکن پاداش می‌گیرند.

این امر حداقل در کوتاه مدت منجر به افزایش قیمت می‌شود، اما به مرور زمان لایت کوین را به دارایی کمیاب‌تری تبدیل می‌کند. بنابراین در بلندمدت فاندامنتال خوبی است.

 

سوالات متداول

آیا لایت کوین در تابستان امسال رشد خواهد؟

جواب قطعی این سوال کمی سخت و پیچیده است و هیچ قطعیتی در بازارمالی وجود ندارد. اما با توجه به عملکرد لایت کوین در رویدادهای هاوینگ، می‌توان به رشد قیمتی آن امیدوار بود.

چه زمانی باید اقدام به سرمایه‌گذاری در لایت کوین کنم؟

قطعا نباید با مطالعه یک مقاله به‌صورت عجولانه تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرید. تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید و در مهم‌ترین سطح حمایتی این ارزدیجیتال، اقدام به خرید کنید.

آیا صرافی اتراکس ارزدیجیتال لایت کوین را ارائه می‌دهد؟

بله، صرافی اتراکس بیش از 320 ارزدیجیتال را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد که فقط یکی از آنها لایت کوین است. همچنین این صرافی دارای کیف پول اختصاصی است که بعد از خرید می‌توانید آن را در صرافی بدون هیچ‌گونه کارمزدی نگهداری کنید.

 

سخن پایانی

به‌طور خلاصه رویداد هاوینگ در بازار ارزهای دیجیتال یک رویداد بسیار کلیدی و مهم است زیر هر بار که هاوینگ در بیت کوین رخ داده است این ارزدیجیتال سقف‌های قیمتی جدیدی را به ثبت رسانده است و برای لایت کوین نیز این موضوع صدق می‌کند. زیرا عرضه این ارزدیجیتال به شدت کاهش می‌یابد و در میان مدت و بلند مدت باعث صعود و رشد در قیمت این ارزدیجیتال می‌شود.

 

معرفی صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس

صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس به عنوان یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین مراکز معاملات رمزارز در کشور، به شهرت دست یافته است. این صرافی با هدف ارائه امکانات و خدمات ویژه راه اندازی شده و با بهره‌ مندی از ویژگی‌هایی همچون کیف‌پول اختصاصی، ایجاد محیطی امن برای معاملات، کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی حرفه‌ای، به یکی از صرافی‌های معتبر رمزارز در ایران تبدیل شده است. اتراکس با پشتیبانی از بیش از 400 نوع رمزارز و رابط کاربری ساده و جذاب و حداقل کارمزد درصدد کسب رضایت شما است.

 

برای شروع سرمایه‌گذاری موفق قبل از رویداد هاوینگ لایت‌کوین، به پنل کاربری صرافی اتراکس مراجعه کنید و بعد از انجام تحقیقات درست و اصولی و کمک گرفتن از مشاوران اتراکس سرمایه‌گذاری در این ارزدیجیتال پرپتانسیل را آغاز کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa