راهنمای به دست آوردن ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن

راهنمای به دست آوردن ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن
زمان مطالعه: 6 دقیقه

اگر به وب 3 و کریپتوکارنسی‌ها علاقه دارید، ممکن است به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد بیشتر باشید. شاید در مورد پلتفرم‌هایی مانند Medium یا Substack شنیده باشید که می‌توانید مقاله بنویسید و از خوانندگان خود پول دریافت کنید. اما آیا می‌دانستید که پلتفرمی وجود دارد که در آن می‌توانید برای به دست آوردن ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن محتوا کسب درآمد کنید؟ این پلتفرم Publish0x نامیده می‌شود و یکی از خلاقانه‌ترین و با ارزش‌ترین پلتفرم‌های وب 3 حال حاضر است.

 

Publish0x چیست؟

Publish0x یک پلتفرم انتشار محتوای غیرمتمرکز است که به هر کسی اجازه می‌دهد محتوایی در موضوعات مختلف مانند کریپتوکارنسی، بلاکچین، بازی، هنر و غیره ایجاد کند. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که از شما می‌خواهند هزینه اشتراک بپردازید یا از یک توکن خاص برای دسترسی به محتوا استفاده کنید، Publish0x کاملا رایگان، و دسترسی آن برای همه آزاد است. برای شروع و خواندن مقالات در Publish0x حتی نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. شما به سادگی می‌توانید از ایمیل یا ورود از طریق شبکه‌های اجتماعی خود برای ثبت نام استفاده کنید.

اما چیزی که Publish0x را منحصربه‌فرد می‌کند این است که هم به خوانندگان و هم به نویسندگان اجازه می‌دهد تا از محتوایی که با آن تعامل دارند، ارز دیجیتال کسب کنند.

 

چگونه در Publish0x کریپتوکارنسی به دست آوریم؟

Publish0x دارای یک سیستم پاداش داخلی است که کاربران را قادر می‌سازد برای ایجاد محتوا به یکدیگر با ارزدیجیتال پاداش دهند. هر بار که مقاله‌ای را در Publish0x می‌خوانید، یک نوار متحرک در پایین صفحه خواهید دید. می‌توانید از این نوار متحرک برای تنظیم مقدار نکته‌ای که می‌خواهید برای نویسنده ارسال کنید و چقدر می‌خواهید از او دریافت کنید، استفاده کنید. بله شما آن را درست متوجه شده‌اید.می‌توانید برای به دست آوردن ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن از پلتفرم  Publish0x استفاده کنید.

 

نوار متحرک سه گزینه دارد:

80/20، 50/50 و 20/80. این بدان معنی است که شما می‌توانید انتخاب کنید که 80٪، 50٪ یا 20٪ از پاداش را برای نویسنده ارسال کنید و بقیه را برای خود نگه دارید. یا اگر احساس سخاوتمندی دارید! می‌توانید 100% پاداش را برای نویسنده ارسال کنید. مبلغ پاداش ثابت است و از یک مجموعه پاداش تامین می‌شود که توسط Publish0x و حامیان مالی آن تامین می‌شود. نیازی نیست پول یا رمز ارز خود را برای پاداش دیگران در Publish0x هزینه کنید.

پاداش‌ها از طریق توکن‌های مختلف شبکه ERC-20، مانند: BAT ،LRC (Loopring)  ،AMPL (Ampleforth) ،DAI پرداخت می‌شود. شما می‌توانید در تنظیمات خود انتخاب کنید کدام توکن‌ها را می‌خواهید دریافت کنید. همچنین می‌توانید پس از رسیدن به حداقل آستانه توکن‌های 1 دلاری، پاداش‌های خود را به کیف پول خود انتقال دهید.

اما خواندن تنها راه برای کسب ارز دیجیتال در Publish0x نیست. می‌توانید با نوشتن مقاله در Publish0x، ارز دیجیتال کسب کنید. اگر چیز جالب یا ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن با جامعه کریپتوکارنسی دارید، می‌توانید برای نویسنده شدن در Publish0x درخواست دهید. پس از تایید درخواست شما، می‌توانید شروع به انتشار مقاله در مورد هر موضوعی که دوست دارید، کنید، به شرط اینکه از قوانین و دستورالعمل های پلتفرم پیروی کرده باشید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که کدام توکن‌ها را می‌خواهید به‌عنوان پاداش از خوانندگان خود دریافت کنید.

به‌عنوان یک نویسنده، می‌توانید با ایجاد محتوای باکیفیت و جذاب که خوانندگان و دنبال کنندگان بیشتری را جذب می‌کند، درآمد بسیار زیادی کسب کنید. همچنین می‌توانید مقالات خود را در رسانه‌های اجتماعی یا دیگر پلتفرم‌ها تبلیغ کنید تا در معرض دید و دسترسی عموم قرار بگیرید. هرچه خواننده و بازدید بیشتری دریافت کنید، ارز دیجیتال بیشتری کسب خواهید کرد.

 

چرا Publish0x یک پلتفرم عالی برای علاقه‌مندان به Web3 است؟

Publish0x یک پلتفرم عالی برای علاقه‌مندان به وب 3 است که می‌خواهند در مورد وب 3 و کریپتوکارنسی بیشتر بیاموزند و همچنین درآمد اضافی آنلاین کسب کنند. در ادامه برخی از مزایای استفاده از Publish0x ذکر شده است:

ارز دیجیتال با خواندن و نوشتنصرافی ارز دیجیتال اتراکس
کسب ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن

 

  • می‌توانید به طیف وسیعی از مطالب در مورد موضوعات مختلف مرتبط با وب 3 و کریپتوکارنسی مانند اخبار، تحلیل‌ها، آموزش‌ها، بررسی‌ها، نظرات و غیره دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید پروژه‌ها، توکن‌ها، پلتفرم‌ها و فرصت‌های جدید را در فضای وب 3 کشف کنید.
  • شما می‌توانید برای به دست آوردن ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن در Publish0x بدون خرج کردن پول، یا استفاده از یک توکن خاص، اقدام نمایید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید کدام توکن‌ها را می‌خواهید به‎‌عنوان حقوق دریافت کنید و آن‌ها را به کیف پول خود انتقال دهید.
  • می‌توانید مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشید و دانش و تخصص خود را در web3 و crypto با ایجاد مقاله در Publish0x به نمایش بگذارید. شما می‌توانید شهرت و شبکه خود را با سایر نویسندگان و خوانندگان جامعه به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید با استفاده از Publish0x از حوزه انقلابی web3 حمایت کنید و به تمرکززدایی اینترنت کمک کنید. شما همچنین می‌توانید به گسترش آگاهی و آموزش در مورد وب 3 و ارز دیجیتال به دیگران کمک کنید.

 

چگونه در Publish0x شروع کنیم؟

شروع به کار در Publish0x آسان و ساده است. در ادامه مراحلی ذکر شده است که باید انجام دهید:

  • از public0x.com دیدن کنید و با ایمیل یا از طریق شبکه‌های اجتماعی خود ثبت نام کنید.
  • نام کاربری و لینک URL را برای خود ایجاد کنید.
  • کدهایی را که می‌خواهید به عنوان راهنمایی دریافت کنید را در تنظیمات خود انتخاب کنید.
  • شروع به خواندن مقالات در Publish0x کنید و از نوار متحرک برای پاداش دادن به خود و نویسندگان استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید مقاله بنویسید، برای نویسنده شدن در Publish0x اقدام نمایید.
  • شروع به نوشتن مقاله در Publish0x کنید و از ابزارهای ویرایشگر برای قالب‌بندی محتوای خود استفاده کنید.
  • مقالات خود را منتشر کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • داشبورد خود را بررسی کنید تا آمار، نکات، دنبال کنندگان، نظرات و غیره را ببینید.

تبریک! اکنون برای استفاده از Publish0x و کسب مقداری ارز دیجیتال در طول مسیر آماده هستید.

 

برخی از حقایق در مورد Publish0x

برای اینکه این مقاله آموزنده‌تر و جذاب‌تر شود، در اینجا حقایقی در مورد Publish0x وجود دارد که بهتر است بدانید:

  • Publish0x در سال 2018 به‌عنوان پلتفرمی برای به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با بلاک‌چین راه‌اندازی شد.
  • نام Publish0x از ترکیب “publish” با “zero x” گرفته شده است که پیشوند رایج آدرس‌های اتریوم است.
  • این پلتفرم بیش از 300 هزار کاربر ثبت نام شده و بیش از 10 هزار نویسنده فعال از می 2021 تا کنون دارد.
  • این پلتفرم از زمان آغاز به کار خود بیش از 300 هزار دلار توکن‌های ارزدیجیتال را توزیع کرده است.
  • این پلتفرم با چندین پروژه و حامی مالی در فضای وب 3 مانند Brave Browser ،Loopring Exchange  ،Ampleforth ،Harvest Finance Platform ،Polygon Network و غیره همکاری کرده است.
  • این پلتفرم چندین مسابقه و هدایا را برای کاربران خود میزبانی کرده است، مانند مسابقه نوشتن، هدایای NFT، و غیره.
  • این پلتفرم دارای یک وبلاگ است که در آن به‌روز رسانی‌ها، اطلاعیه‌ها، آموزش‌ها، مصاحبه‌ها و غیره ارسال می‌شود.
  • این پلتفرم دارای یک گروه تلگرامی است که کاربران می٬توانند با یکدیگر چت کنند و از تیم، پشتیبانی دریافت کنند.

 

سوالات متداول

Publish0x چیست؟

Publish0x یک پلتفرم انتشار محتوای غیرمتمرکز است که به هر کسی اجازه می‌دهد محتوایی در موضوعات مختلف مانند کریپتوکارنسی، بلاکچین، بازی، هنر و غیره ایجاد کند.

 

چگونه در Publish0x ارز دیجیتال به دست آوریم؟

Publish0x دارای یک سیستم پاداش داخلی است که کاربران را قادر می‌سازد برای ایجاد محتوا به یکدیگر با ارزدیجیتال پاداش دهند. هر بار که شما مقاله بنویسید یا مقاله‌ای بخوانید پاداش دریافت خواهید کرد.

 

چگونه در Publish0x ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن به دست آوریم؟

کافی است از طریق لینک‌ های بالا وارد وب سایت شوید و با استفاده از جیمیل خود شروع به خواندن و نوشتن کنید و بعد از پذیرش شرط‌های وب سایت به شما پاداش تعلق خواهد گرفت.

 

آنچه در کسب ارز دیجیتال با خواندن و نوشتن مطالعه کردیم

Publish0x یکی از بهترین پلتفرم‌های وب 3 برای علاقه‌مندان به وب 3 است که می خواهند درباره وب 3 و کریپتو بیشتر بیاموزند و همچنین به صورت آنلاین درآمد بیشتری کسب کنند. با استفاده از Publish0x می‌توانید به طیف گسترده‌ای از مطالب در موضوعات مختلف مرتبط با وب 3 و کریپتو دسترسی داشته باشید، با خواندن و نوشتن محتوا بدون صرف هزینه یا استفاده از هیچ توکن خاصی، رمز ارز کسب کنید، مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشید و دانش و تخصص خود را در وب 3 به نمایش بگذارید. از جنبش web3 حمایت کنید و با استفاده از Publish0x به تمرکززدایی اینترنت کمک کنید.

 

اتراکس: صرافی برتر ارزهای دیجیتال در ایران

اتراکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران به حساب می‌آید. این صرافی با ارائه کیف‌پول اختصاصی برای مشتریان، معاملات امن، کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی حرفه‌ای، به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قدرتمند در تبادل ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. صرافی ارز دیجیتال اتراکس از تکنولوژی‌های پیشرفته برای تضمین امنیت تراکنش‌ها استفاده کرده و با رابط کاربری جذاب و کارآمد، تجربه تراکنش‌های آسان و سریع را فراهم می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال از چه راه‌ هایی ممکن است

روش های کسب درآمد غیرفعال بسیار موثر در کریپتوکارنسی

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa