6 روش کسب درآمد غیرفعال بسیار موثر در کریپتوکارنسی

6 روش کسب درآمد غیرفعال بسیار موثر در کریپتوکارنسی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

پول دیجیتال اصطلاح رایجی است که برای توصیف ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. اگرچه این مقاله مکن است دقیق باشد، اما نمی‌تواند چیزی را که ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران خاص و جذاب می‌کند، بصورت کامل نشان دهد. در واقع بازار کریپتو تنوع درآمدی بسیار بالای دارد و این مقاله از وبلاگ صرافی ارزدیجیتال اتراکس، 6 روش کسب درآمد غیرفعال در کریپتوکارنسی‌ها را بطور دقیق توضیح می‌دهد.

 

مقدمه

ارزهای دیجیتال اساساً یک سیستم ارزشمند هستند. مشابه سرمایه گذاران بازار سهام که هنگام پیش‌بینی رشد یک شرکت و افزایش قیمت سهام، سهام می‌خرند، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال روی افزایش ارزش دارایی در آینده به نوعی قمار می‌کنند.

پیش‌بینی‌های تنزیل شده جریان‌های نقدی آتی یک شرکت به عنوان مبنایی برای ارزش سهام عمل می‌کند. از آنجایی که هیچ شرکتی زیربنایی برای ارزهای دیجیتال وجود ندارد، هیچ شاخص ارزش گذاری قابل مقایسه‌ای وجود ندارد. در عوض، ارزش یک ارزدیجیتال تنها به علاقه سرمایه‌گذاران بستگی دارد.

سودمندی بلاک‌چین ارز دیجیتال یا شانس اینکه سرمایه‌گذاران دیگر آن دارایی را خریداری کنند، دو عامل اصلی تعیین‌کننده ارزش یک ارز دیجیتال هستند.

 

فرآیند کریپتوکارنسی‌ها

فناوری بلاک چین پایه و اساس ارزهای دیجیتال است، اما بلاک چین دقیقا چیست؟ معنی و اهمیت این عبارت اغلب درهم می‌آید زیرا بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. به زبان ساده، بلاک چین یک دفتر کل تراکنش کامپیوتری است. شبکه‌ای از سیستم‌های کامپیوتری این دفتر کل (یا پایگاه داده) را در خود جای داده است. دفتر کل توسط چندین سیستم کنترل می‌شود. در عوض، یک بلاک چین حفظ می‌شود و تراکنش‌های آن توسط یک شبکه غیرمتمرکز از رایانه‌ها احراز هویت می‌شوند.

به گفته طرفداران آن، فناوری بلاک چین، امنیت، اعتماد و شفافیت داده‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه را افزایش می‌دهد. منتقدان بلاک چین ادعا می‌کنند که می‌تواند ناخوشایند، گران، ناکارآمد و انرژی‌بر باشد.

اگر بلاک‌چین اساسی یک دارایی دیجیتال قوی و مفید باشد، سرمایه‌گذاران ارزدیجیتال آن را خریداری خواهند کرد. بلاک چین فناوری است که زیربنای همه ارزهای دیجیتال است. بنابراین، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال روی استحکام و جذابیت آن تحقیق می‌کنند، خواه از آن آگاه باشند یا نه.

تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال به‌طور دائم در بلاک چین ثبت می‌شوند. بلاک‌ها که مجموعه‌ای از تراکنش‌ها هستند که به «زنجیره» اضافه می‌شوند، مشروعیت تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند و شبکه را عملیاتی نگه می‌دارند. دفتر کل مشترک عمومی شامل یک رکورد از هر دسته از معاملات است. هر کسی ممکن است به بزرگترین بلاک‌چین‌ها مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم دسترسی داشته باشد و تراکنش‌هایی را که در آنجا انجام می‌شود مشاهده کند.

 

اما چرا افراد برای تایید تراکنش‌های بلاک چین در منابع محاسباتی سرمایه گذاری می‌کنند؟

پاسخ درست این است که آنها پرداختی را در ارز رمزپایه اصلی دریافت می‌کنند. مکانیسم اثبات کار (PoW) نام این رویکرد مبتنی بر انگیزه است. ماینرها ماشین‌هایی هستند که برای «تأیید» مشروعیت تراکنش‌های بلاک‌چین کار می‌کنند. دارایی‌های ارز دیجیتال تازه ایجاد شده به استخراج‌کنندگان در ازای مصرف انرژی آنها داده می‌شود.

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال پول خود را در حساب‌های بانکی معمولی نگه نمی‌دارند. بلکه آنها آدرس دیجیتالی دارند. رشته‌های طولانی اعداد و حروفی که این آدرس‌ها را تشکیل می‌دهند، کلیدهای خصوصی و عمومی هستند که به کاربران ارزهای دیجیتال امکان ارسال و دریافت پول را می‌دهند. رمزارز را فقط می‌توان با استفاده از کلیدهای خصوصی باز و ارسال کرد. کلیدهای عمومی در دسترس عموم قرار می‌گیرند و به مالک اجازه می‌دهند ارز دیجیتال را از هر فرستنده‌ای بپذیرند.

منصفانه است که بگوییم بیت‌کوین وضعیت موجود را تغییر داده است. هیچ چیز کاملاً شبیه آن قبلاً وجود نداشته است و باعث ایجاد فناوری‌های کاملاً جدید، بسترهای سرمایه گذاری و روش‌های تفکر در مورد پول شده است.

 

 6 روش کسب درآمد غیرفعال در کریپتوکارنسی‌ها

آیا به دنبال افزایش درآمد غیرفعال دریافتی از بیت کوین و ارزهای دیجیتال هستید؟ آیا می‌خواهید ساده‌ترین راه برای فعال کردن درآمد ارز دیجیتالی که اکنون دریافت می‌کنید را بدانید؟ با محبوبیت بیشتر ارزهای دیجیتال، فرصت‌های بیشتری برای درآمد غیرفعال وجود دارد. هدف از تولید درآمد غیرفعال بیت کوین، کسب درآمد مداوم بدون تعامل فعال است. اکنون می‌توانید بیت‌کوین خود را تا زمانی که می‌خواهید بدون ریسک‌های تجاری غیرضروری و کار خسته‌کننده کار کند. وضعیت را به تدریج تنظیم کنید. هنگامی که آنها راه اندازی شدند، نیازی به انجام کار زیادی نخواهید داشت تا آنها به تولید پول برای شما ادامه دهند. برای شروع، در این مقاله،  6 روش کسب درآمد غیرفعال پیشنهادی برای توسعه گزینه‌های درآمدی غیرفعال از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

 

سرمایه گذاری

تاکتیک بلندمدت به دست آوردن و حفظ دارایی‌های کریپتوکارنسی برای مدتی سرمایه‌گذاری نامیده می‌شود. استراتژی خرید و نگهداری به طور موثر با اکثر دارایی‌های کریپتو کار می‌کند. آنها پتانسیل رشد بلندمدت زیادی دارند اما در کوتاه مدت تا حدودی نوسان دارند.

یافتن دارایی‌های بادوام‌تر و پایدارتر از الزامات رویکرد سرمایه‌گذاری است. دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری‌های مطمئنی هستند زیرا سابقه افزایش قیمت درازمدت را دارند.

 6 روش کسب درآمد غیرفعال
سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی‌ها

 

معامله و تجارت

در حالی که هدف معاملات استفاده از فرصت‌های کوتاه مدت است، سرمایه گذاری یک تعهد بلندمدت بر اساس استراتژی خرید و نگه داشتن است.

بازار ارزهای دیجیتال نامنظم است. این نشان می‌دهد که قیمت دارایی‌ها ممکن است در مدت زمان کوتاه به شدت تغییر کند، چه بالا و چه پایین.

برای موفقیت به عنوان یک معامله‌گر باید توانایی‌های فنی و تحلیلی لازم را داشته باشید. برای ایجاد پیش‌بینی دقیق در مورد افزایش و کاهش قیمت، باید نمودارهای بازار را در مورد عملکرد دارایی‌های فهرست شده ارزیابی کنید.

بسته به اینکه افزایش یا کاهش قیمت دارایی را پیش‌بینی می‌کنید، می‌توانید با گرفتن یک موقعیت خرید یا فروش معامله کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید درآمد داشته باشید، چه بازار ارزهای دیجیتال صعودی یا نزولی باشد.

 

استیکینگ و وام دادن

یکی دیگر از روش های کسب درآمد غیرفعال استیکینگ و وام دادن است. استیکینگ روشی برای تایید تراکنش‌های ارز دیجیتال است. اگر در حال استیک هستید صاحب توکن هستید، اما از آنها استفاده نمی‌کنید. در عوض، دلارها را در یک کیف پول دیجیتال ایمن نگهداری می‌کنید.

سپس توکن‌های شما توسط شبکه Proof of Stake برای تایید تراکنش‌ها استفاده می‌شود. برای انجام این کار پاداش می‌گیرید. به یک معنا، شما توکن‌های شبکه را قرض می‌دهید. در نتیجه، شبکه ممکن است همچنان امن باشد و تراکنش‌ها را تأیید کند. انگیزه شما قابل مقایسه با سودی است که یک بانک در تراز اعتباری به شما ارائه می‌دهد.

تعداد توکن‌هایی که برای استیک در قرارداد موافقت کرده‌اید تعیین می‌کند که چه تعداد اعتبارسنجی تراکنش توسط الگوریتم اثبات سهام انتخاب می‌شود. به همین دلیل، انرژی بسیار کمتری نسبت به استخراج کریپتو مصرف می‌کند و به فناوری گران قیمت نیاز ندارد.

 

استخراج ابری

با ظهور استخراج ابری، اکنون می‌توان ارزهای دیجیتال را با استفاده از منابع رایانه ابری که به جای مالکیت یا اداره مستقیم آنها استخراج کرد. ایجاد یک حساب کاربری، پرداخت کارمزد و استخراج بیت کوین از راه دور، همه فعالیت‌هایی هستند که افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. با توجه به کسب‌وکارهای استخراج ابری، استخراج اکنون برای طیف وسیع‌تری از کاربران قابل دسترس‌تر و سودآورتر است. با استفاده از شرکت‌های استخراج ابری مانند Bytebus، هر کسی می‌تواند بیت کوین را به راحتی از خانه خود استخراج کند. Bytebus مشتریان را قادر می‌سازد تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته ماینینگ، توکن‌های مختلف را با هزینه‌های معقول استخراج کنند. در نتیجه صنعت استخراج بهترین بازده سرمایه‌گذاری را به آنها می‌دهد.

 

بازار‌های NFT

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT دارایی‌های منحصربه‌فردی هستند که در یک دفتر کل دیجیتال ذخیره می‌شوندNFT‌ها این ویژگی عالی را دارند که سرمایه‌گذاری که ذخیره می‌کنید ممکن است قیمتی نداشته باشد اما می‌توانید برای هر چیزی NFT ایجاد کنید، از جمله ویدئو، طرح‌های دیجیتال، عکاسی، موسیقی، بازی‌ها و GIF

ساخت NFT آسان است. وب‌سایت‌هایی مانند OpenSea به شما امکان می‌دهند یک حساب کاربری ایجاد کنید و فرآیند مینت گام به گام (که شامل کارمزد است) را دنبال کنید.

با وجود اینکه یک تجارت جدید است، درآمد NFT در حال حاضر به بالای مرز 10 میلیارد دلار رسیده است. ورود به این بازار همچنان امکان‌پذیر است. فقط توجه داشته باشید که تولید NFT‌هایی که به فروش می‌رسند نیاز به سرمایه گذاری اولیه در زمان و هزینه‌های کارمزد دارد.

مطالب مرتبط: انواع بازارهای فروش NFT

 

فروش آنلاین کتاب الکترونیکی

امروزه خودنشر بودن رایج است. هنگامی که یک کتاب الکترونیکی از آمازون خریداری می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که یک کتاب خود منتشر شده خریداری کنید. انتشار خود نیز به طرز عجیبی آسان است.

قبل از ارسال دست‌نوشته خود به یک وب‌سایت خودنشر مانند Amazon’s Kindle Direct Publishing، باید جلد کتاب را بنویسید، ویرایش و طراحی کنید. با این حال، انتظار موفقیت را بلافاصله نداشته باشید. قبل از اینکه بتوانید آن را به یک جریان درآمد منفعل تبدیل کنید، ارتقاء اولیه قابل توجهی لازم است.

یک گزینه قابل مقایسه ایجاد قابل چاپ بودن است که بتوانید آن را به صورت آنلاین بفروشید. ایجاد قابل چاپ آسان‌تر است و به شما این فرصت را می‌دهد که درآمد غیرفعال از فروش ایجاد کنید، زیرا آنها به اندازه یک کتاب الکترونیکی کامل منطقه را پوشش نمی‌دهند.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال یک رویکرد جدید برای به دست آوردن درآمد غیرفعال هستید، ما 6 روش کسب درآمد غیرفعال ساده را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت درآمدهای نجومی داشته باشید. آنها همچنین زمان زیادی را نمی‌گیرند، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی شروع به ساخت مقدار زیادی کنید. شما به راحتی می‌توانید بدون هیچ تلاشی پول بیشتری به دست آورید.

 

صرافی ارز دیجیتال اتراکس

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس می توانید به خرید و فروش بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف بپردازید. در اتراکس از حساب کاربری شما به بهترین شکل محافظت می‌شود. استفاده از درگاه بانکی، احراز هویت سریع، کیف پول اختصاصی، پشتیبانی 24 ساعته و امکان واریز و برداشت وجه بدون محدودیت از ویژگی‌ های اتراکس است. همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات سریع و امن را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa