4 قانون ارز دیجیتال که شما را موفق می‌کند

4 قانون ارز دیجیتال که شما را موفق می‌کند
زمان مطالعه: 5 دقیقه

وقتی نوبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می‌رسد، 4 قانون ارز دیجیتال اصلی وجود دارد که ما همیشه بدون هیچ قید و شرطی باید به آنها پایبند باشیم. کارشناسان خبره ارزهای دیجیتال تقریباً تمام موفقیت‌ها را به این چهار قانون اصلی نسبت می‌دهند و کاملاً معتقد هستند که هر کسی می‌تواند با پیروی از آنها به موفقیت دست یابد. هرکسی اگر صبر و انگیزه کافی داشته باشد می‌تواند در بازار ارزهای دیجیتال موفق شود.

در این مقاله از بلاگ صرافی اتراکس قوانین اصولی و اساسی ارزهای دیجیتال برای موفقیت بیشتر، به کاربران معرفی می‌شود.

 

1- تا جایی که ممکن است بیت کوین و اتریوم ذخیره کنید

اولین توصیه در بین 4 قانون ارز دیجیتال، فوق العاده ساده است. در بازار ارزهای دیجیتال، تا جای که ممکن است اقدام به خرید بیت کوین و اتریوم کنید. تمام توکن‌های دیگری که هرکدام بنا به دلایلی به وجود آمده‌اند، یک ابزار کمکی هستند تا شما سود خود را به بیت‌کوین یا اتریوم تبدیل کنید.

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال و دلیل وجود و ماهیت کل این بازار است. بیت‌کوین یک استاندارد طلایی برای حوزه کریپتوکارنسی‌ها است. در حالی که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرریسک هستند، بیت کوین شاید تنها «سرمایه مطمئن» در کل این بازار باشد. این ارزدیجیتال بهترین شانس را دارد که در سال‌های آینده همچنان مورد توجه سرمایه‌گذاران بزرگ قرار بگیرد. نکته باورنکردنی که اکثر مردم درک نمی‌کنند این است که بیت کوین هنوز حتی به دستیابی به پتانسیل کامل خود نزدیک نشده است. پیش‌بینی‌هایی وجود دارد که قیمت بیت کوین روزی چندین میلیون دلار خواهد بود.

در حالی که بیت کوین طلا یا پول بزرگ این بازار است. اتریوم مانند روغن موتوری است که باعث می‌شود همه اجزای این بازار کار کنند. چند سال پیش سوالات متعددی در مورد آن وجود داشت، اما از زمانی که شروع به ارائه به‌روزرسانی‌های پروتکل خود کرد، اعتماد به نفس بیشتری به آینده خود داده است. با بهبود توکنومیکس و معرفی استیکینگ سرمایه‌های بیشتری وارد این شبکه شده است. این امر به کاربران برای نگه‌داشتن توکن و حتی امکان کسب درآمد غیرفعال برای این کار پاداش می‌دهد.

 

2- هرگز بیش از توان خود سرمایه گذاری نکنید

قانون طلایی مطلق در کریپتو و تمام سرمایه گذاری‌های دیگر در هر بازاری این است که هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه‌گذاری نکنید. اولین مزیت این است که در اولین سرمایه گذاری شما در ارزهای دیجیتال احساس خشنودی به شما دست بدهد. دنیای کریپتو بی‌ثبات‌ترین بازار موجود در بازارهای مالی است، و اگر کل دارایی شما در خط باشد، تقریباً سرنوشت آن با شکست مواجه خواهد بود.

نکته دوم این است که وقتی در حال سرمایه‌گذاری پولی هستید که آن را قرض گرفته‌اید و بعد از بحران یا ریزش احتمالی در بازار باید آن پول را پس بدهید مجبور خواهید شد ارزهای دیجیتال خود را با ضرر به فروش برسانید.کریپتو بازاری است که احتیاج به گذر زمان دارد. شما معمولاً با داشتن زمان بیشتر، در بازار بسیار موفق‌تر خواهید بود تا اینکه بخواهید زمان بازار را تعیین کنید. هر سال تعداد انگشت شماری روز وجود دارد که شامل بیشتر تغییرات قیمت می‌شود. از دست دادن این روزها شما را کمتر موفق خواهد کرد.

 

3- از بازارهای نزولی استفاده کنید

قانون ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال اتراکس
بازار خرسی بهترین فرصت برای سرمایه‌گذرای است.

در بازار کریپتو، بهترین روزها برای سرمایه گذاری زمانی بوده است که خون در خیابان‌ها جاری بوده است، یا به اصطلاح ریزش شارپی در بازار اتفاق افتاده است. روزهایی مانند سقوط به دلیل کووید مارس 2020، ورشکستگی تابستانی Luna/UST در سال 2022، یا سقوط FTX در پاییز 2022. نزول در روزهای ذکر شده بهترین روزهایی بود که می‌توانستید اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید.

با این حال، مشکل این است که احساسات ما اغلب بهترین انتخاب و تصمیم را از ما می‌گیرند. بازار در هراس است، و این همچنین باعث می‌شود که ما دچار وحشت شویم یا اعتمادمان را نسبت به بازاری که تنها چند هفته قبل از آن باور فوق‌العاده بالایی داشتیم، از دست بدهیم. سخت است که بر خلاف جهت جمعی حرکت کنیم و اقدام به خرید کنیم، در حالی که دیگران در حال فروش هستند. اما، اگر بتوانید این کار را انجام دهید، چنین روزهای در واقع زمانی هستند که سبدهای متحول‌کننده زندگی می‌توانند ساخته شوند.

همچنین بخوانید: منظور از بازار گاوی و خرسی در ارزهای دیجیتال چیست

 

4- عاشق آلتکوین‌های خود نشوید

در نهایت، آخرین قانون ارز دیجیتال که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد این است که هرگز عاشق آلت‌کوین‌های خود نشوید. هر چه مدت زمان بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال باشید، و شروع به تحقیق در مورد بازار کنید، شما شروع به پیدا کردن پروژه‌های جدیدی خواهید کرد که به احتمال زیاد عاشق آن خواهید شد. پروژه‌هایی که فکر می‌کنید می‌توانند روند بزرگ بعدی باشند و حتی ممکن است پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورند.

قانون ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال اتراکس
نسبت به سبد ارز دیجیتال خود تعصب نداشته باشید.

با این حال، همیشه باید قانون شماره یک را به خاطر داشته باشید. هدف این است که تا حد امکان بیت کوین و اتریوم ذخیره کنید. این آلت کوین‌ها فقط ابزارهایی هستند که «گاهی اوقات» می‌توانند به شما در سرعت بخشیدن به این روند کمک کنند. اما آنها همچنین ریسک بسیار بیشتری را به دنبال دارند. شما باید بدانید چه زمانی آلت کوین‌های خود را بفروشید و چه زمانی می‌توانند بیت کوین و اتریوم بیشتری برای شما کسب کنند. و همچنین باید یاد بگیرید که چگونه ضررهای خود را کاهش دهید. واقعیت سخت این است که تقریباً همه آلت‌کوین‌ها پس از اولین چرخه کامل خود، هرگز به بالاترین قیمت خود در برابر بیت‌کوین و اتریوم نمی‌رسند. پروژه‌هایی مانند EOS که مورد علاقه بسیاری قرار گرفت و اعلام کردند که پروژه موفق بعدی است. به سادگی شروع به ناپدید شدن در طول زمان کرد.

 

سوالات متداول

بهترین قانون در بین 4 قانون ارز دیجیتال چیست؟

اولین قانون در بین 4 قانون ارز دیجیتال، فوق العاده ساده است. در بازار ارزهای دیجیتال، تا جای که ممکن است اقدام به خرید بیت کوین و اتریوم کنید.

 

قانون طلایی در کریپتو چیست؟

قانون طلایی مطلق در کریپتو و تمام سرمایه گذاری‌های دیگر در هر بازاری این است که هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه‌گذاری نکنید.

 

آنچه در 4 قانون ارز دیجیتال مطالعه کردیم…

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوپا بودن و کم سن بودن یکی از پرریسک‌ترین بازارها نسبت به رقبای خود است. اگر در این بازار فعالیت دارید ولی از دانش و آگاهی کافی در رابطه با بحران‌ها یا فرصت‌های ارز دیجیتال برخوردار نیستید، توصیه می‌کنیم که حتما قوانین ذکر شده در این مقاله را رعایت کنید. این قوانین شاید در نگاه اول بسیار ساده و سطحی به نظر برسند اما در واقعیت رعایت همین موارد می‌تواند شما را به یکی از موفق‌ترین افراد در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری تبدیل کند.

 

نقش صرافی اتراکس در نوسان گیری ارزهای دیجیتال به چه صورت است؟

  • بهترین صرافی برای معاملات سریع و مطمئن در دنیای ارزهای دیجیتال، اتراکس در داخل کشور است. با صرافی ارز دیجیتال اتراکس، به دنیایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نوسان‌گیری دسترسی پیدا کنید.
  • این صرافی قدرتمند به شما امکان معامله کردن ارزهای دیجیتال را می‌دهد. با بیش از 400 ارز دیجیتال پشتیبانی شده، شما می‌توانید به راحتی در هر دارایی که قصد دارید سرمایه‌گذاری کنید.
  • اتراکس به‌عنوان یکی از صرافی‌های پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال، با ارائه معاملات سریع و قابل اعتماد، به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تحلیل‌های بازار و دسترسی به آمارها، درآمدی قابل توجه از نوسان‌گیری رمزارزها به دست آورید. شما نیاز دارید تا به راحتی و با اعتماد به نفس، به سرمایه خود برسید و با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، بازدهی بیشتری را تجربه کنید.
  • با صرافی اتراکس، هیچ محدودیتی در واریز و برداشت ارزهای دیجیتال و ریال ایران نخواهید داشت. با امکان کیف پول اختصاصی، شما می‌توانید به راحتی دارایی‌های خود را مدیریت کنید.
  • همچنین، امنیت در صرافی اتراکس اولویت اصلی ما است. با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری بالا، پروتکل‌های امنیتی پیشرفته، و کنترل احراز هویت کاربران، اطمینان حاصل کنید که اموال شما در امان و محافظت شده است.
  • اگر شما هم به دنبال یک تجربه فوق‌العاده و مطمئن در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، صرافی اتراکس برای شما بهترین انتخاب است. همین الان با مراجعه به پنل کاربری اتراکس به اتراکس بپیوندید و شروع به کسب سود از معاملات خود کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa