خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر تا به حال اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده باشید حتما تکمیل مراحل احراز هویت به گوشتان خورده است. در برخی صرافی های داخلی مراحل احراز هویت پیچیده بوده و به همین دلیل اکثر کاربران مایل به انجام آن نیستند. آن ها به سراغ صرافی هایی می روند که نیاز به احراز هویت نداشته باشد. برخی دیگر از کاربران نیز در کل تمایلی به اشتراک اطلاعات خصوصی و مدارک خود ندارند. از همین رو در ادامه قصد داریم شما را با صرافی اتراکس آشنا کرده و مراحل خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های ایرانی با دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی چون امنیت بالا، کارمزد کم، دسترسی آسان، پشتیبانی تمام وقت و… در خدمت کاربران عزیز می باشد. خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در اتراکس امکان‌پذیر است و شما تنها با ثبت نام اولیه و ایجاد حساب کاربری می توانید ارز دیجیتال خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

 

مراحل خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در اتراکس

در صرافی اتراکس می توانید طبق مراحل زیر، بدون احراز هویت و پر کردن فرم تعهد نامه خرید و فروش ارز دیجیتال انجام دهید.

 

ورود یا ثبت نام

  • در ابتدا وارد سایت اتراکس شوید. در صورتی که ثبت نام اولیه را انجام داده اید روی کلید “ورود” کلیک کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. در غیر اینصورت روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و مراحل زیر را انجام دهید.

توجه داشته باشید برای خرید و فروش و انجام هر گونه فعالیتی در صرافی های مختلف نیاز به ساخت اکانت و رمز عبور است. این به معنای احراز هویت نمی باشد و تنها یک اکانت برای ورود به سایت یا اپلیکیشن صرافی است.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران
  • سپس شماره همراه خود و کد تایید ارسال شده به آن را در کادر وارد کنید و کلید ” ادامه” را بزنید.
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران
  • در مرحله بعد باید یک رمز عبور امن متشکل از حروف و عدد برای خود بسازید. در صورت داشتن معرف نیز می توانید کد معرف را در کادر مربوطه وارد کنید. با پذیرفتن قوانین و مقررات روی ” ثبت نام” کلیلک کنید و وارد سایت اتراکس شوید.
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران

شارژ کیف پول

  • پس از وارد شدن به سایت، باید از منو و از طریق گزینه “واریز” طبق تصویر درج شده، کیف پول خود را با ریال شارژ کنید. با انتخاب کارت بانکی و وارد کردن مبلغ مورد نظر، حساب شما شارژ می شود و می توانید خرید انجام دهید.
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران

خرید ارز دیجیتال

  • در این مرحله باید از منوی داشبورد در بخش سفارش سریع، با انتخاب گزینه” خرید ” ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در کادر اول باید ارز مبدا را روی تومان قرار دهید.
  • در کادر دوم نیز ارز مقصد مورد نظر را انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود به تومان به شما نمایش داده می شود که چه مقدار ارز می توانید بخرید. با تایید عملیات، خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت انجام شده و در کیف پول شما قرار می گیرد.
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت در ایران

در انتهای این بخش لازم به توضیح است برای خرید رمز ارز بدون احراز هویت در اتراکس، محدودیتی وجود ندارد. برای برداشت ارز دیجیتال نیز تا مبلغ روزانه دو میلیون تومان نیاز به احراز هویت نمی باشد. اما برای برداشت و فروش مبالغ بالاتر نیاز است که مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید. اما نگران نباشید! احراز هویت در اتراکس با انجام چند مرحله ساده و در سریعترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

 

احراز هویت چیست؟

KYC که همان احراز هویت است یکی از روش های شناسایی مشتری است که در سیستم های مالی و معتبر دنیا از مشتریان خواسته می شود. با اعمال این روش در صورت بروز هرگونه تخلف مالی بزرگ یا کوچک می توان به راحتی آن را پیگیری کرد. در صورت انجام ندادن KYC این امکان فراهم نیست و در صورت تخلف و کلاهبرداری نمی توان عاملین آن را ردیابی کرد.

بنابراین احراز هویت برای حفاظت از سرمایه شماست. اگر از طریق سایت خرید ارز دیجیتال معتبر مانند اتراکس اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال می کنید مطمئن باشید که اطلاعات شخصی شما کاملا محفوظ است. علاوه بر آن مراحل احراز هویت در اتراکس اصلا سخت نیست. بلکه بسیار ساده و سریع بوده و شما با ارسال اطلاعات اولیه، کارت بانکی و سلفی مدارک خود، می توانید احراز هویت خود را در سریعترین زمان ممکن تکمیل کنید.

 

دلیل ضرورت انجام احراز هویت:

  • امنیت سرمایه کاربران
  • شفافیت و اعتماد کاربران
  • جلوگیری از فرارهای مالیاتی
  • جلوگیری از استفاده‌های غیرقانونی
  • پیشگیری از حملات سایبری
  • جلوگیری از پولشویی و سایر کلاهبرداری های اینترنتی

 

سخن پایانی

برخی افراد علاقه ای به احراز هویت ندارند و مایلند به صورت ناشناس در دنیای کریپتو کارنسی فعالیت کنند، اما باید بدانید که احراز هویت نشان از امنیت صرافی جهت جلوگیری از کلاهبرداری و پولشویی است. ممکن است برخی کاربران ایرانی هم با تغییر آی پی به فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی بپردازند که این هم ریسک بالایی دارد و احتمال بلوکه شدن حساب و از دست رفتن سرمایه وجود دارد.

اگر بخواهیم به یک نتیجه گیری کلی برسیم احراز هویت می تواند بستری ایمن برای معاملات شما فراهم کند و تاثیر بسیاری در پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی و کلاهبرداری داشته باشد. با اتراکس لذت معامله امن را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa