خرید و فروش ارز دیجیتال با کمترین کارمزد و مطمئن در صرافی اتراکس

خرید و فروش ارز دیجیتال با کمترین کارمزد و مطمئن در صرافی اتراکس
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید یا از معامله گران حرفه ای بازار کریپتوکارنسی هستید حتما به اهمیت انتخاب یک صرافی خوب واقف هستید. صرافی یک واسط میان شما و دنیای وسیع رمز ارزهاست و شما از طریق صرافی به ارقام و معاملات وصل می شوید.

اینکه چه صرافی و با چه خصوصیاتی را انتخاب می کنید به طور قطع روی عملکرد شما نیز تاثیر می گذارد. همه ما می دانیم که صرافی های ارز دیجیتال در ازای خدماتی که ارائه می دهند از کاربران کارمزد دریافت می کنند.

موضوع صرافی با حداقل کارمزد، به قدری برای تریدرها اهمیت دارد که به جنبه ای تبلیغاتی برای صرافی ها تبدیل شده است. اکثر آن ها از این موضوع برای مطرح کردن خود بهره می برند.

اما باید دقت کنید و قبل از انتخاب صرافی به خوبی تحقیق کنید و از افراد باتجربه نیز کمک بگیرید. زیرا صرافی های بسیاری هستند که در قبال کمترین کارمزد، رمز ارزها را به قیمتی بالاتر معامله می کنند و بدین ترتیب سود خود را جبران می‌کنند.

بنابراین باید حواستان باشد که میزان کارمزد دریافتی صرافی، عددی معقول باشد. توجه داشته باشید هیچ صرافی وجود ندارد که در قبال ارائه خدمات کارمزد دریافت نکند. در ادامه می خواهیم شما را با صرافی اتراکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا کرده و نحوه خرید و فروش رمز ارز در این صرافی را به شما آموزش دهیم.

 

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال

  • انتخاب رمز ارز موردنظر
  • ثبت نام در یک صرافی معتبر
  • نصب کیف پول دیجیتالی
  • حساب بانکی

 

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در اتراکس

برای خرید و فروش و استفاده از سایر خدمات صرافی باید از طریق سایت یا اپلیکیشن صرافی اتراکس،اقدام به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری برای خود نمایید. برای مشاهده چگونگی مراحل ثبت نام به آموزش ثبت نام در صرافی اتراکس مراجعه کنید. پس از ثبت نام می توانید به خرید و فروش بپردازید که در ادامه مراحل آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • جهت خرید ارز دیجیتال وارد اکانت خود شده و در مرحله اول باید کیف پول خود را به روش زیر شارژ کنید.
خرید و فروش ارز دیجیتال با کمترین کارمزد و مطمئن در صرافی اتراکس
  • پس از شارژ حساب خود از منوی داشبورد در قسمت سفارش سریع و در قسمت خرید، ارز مورد نظر و مقدار مبلغی که می‌خواهید وارد کنید. به طور اتوماتیک به شما نمایش داده می‌شود که به طور مثال با ده میلیون تومن چه قدر از ارز مورد نظرتان را می‌توانید خریداری کنید. پس از ثبت عملیات با زدن دکمه تایید، پروسه خرید شما انجام خواهد شد.
خرید و فروش ارز دیجیتال با کمترین کارمزد و مطمئن در صرافی اتراکس
  • برای فروش دیجیتال نیز در کادر اول ارزی که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید. سپس مقدار مورد نظر خود را وارد نمایید و ارز مقصد را نیز روی تومن قرار دهید. پس از آن مقدار تومانی که دریافت می‌کنید را می‌توانید مشاهده کنید. بدون وارد کردن مقادیر نیز می توانید از طریق درصدهایی که درج شده مثلا انتخاب کنید که 50 درصد از موجودی حساب خود را می خواهید بفروشید ( یا بخرید). پس از ثبت عملیات با زدن دکمه تایید، فرایند فروش ارز انجام خواهد شد.

 

انواع کارمزد صرافی های ارز دیجیتال

کارمزد دریافتی بروکرهای رمز ارز به انواع مختلفی دسته بندی می شود که در این بخش با هم بررسی می کنیم.

 

کارمزد برداشت

این کارمزد در ازای برداشت وجه از صرافی، از حسابتان کسر می شود. در واقع ترکیبی از سود صرافی و کارمزد شبکه بلاک چین است.

 

کارمزد توزیع معاملات

فاصله قیمتی که بین سفارش های فروش و سفارش های خرید وجود دارد به عنوان کارمزد در اختیار صرافی قرار می گیرد. در واقع صرافی واسطی بین فروشنده و خریدار است و بابت آن کارمزد دریافت می کند.

 

کارمزد معاملات

کارمزدی که هنگام تبدیل ارزهای دیجیتال به هم، از حساب شما کسر می شود.

 

نکات مهم در انتخاب صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال

در انتخاب صرافی باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار دهید و تنها کارمزد صرافی را معیار انتخاب خود قرارندهید. صرافی های مختلف امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و مسلما برای هر شخص معیار انتخاب می تواند متنوع باشد. مثلا برای کاربران ایرانی امکان واریز و برداشت تومانی در اولویت قرار دارد. اما به دلیل تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد تقریبا تمام صرافی های خارجی از واریز و برداشت ریالی ایرانیان جلوگیری کرده اند. علاوه بر آن برای فعالیت در صرافی های خارجی نیاز به احراز هویت می باشد که مانعی دیگر برای ایرانیان عزیز محسوب می شود.

صرافی اتراکس به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال داخلی تمام این مشکلات را رفع کرده و کاربران ایرانی به راحتی می توانند در آن به معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند.

چرا باید اتراکس را انتخاب کنیم؟

همان طور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم در تصمیم گیری و انتخاب یک صرافی معیارهای متعددی را باید در نظر گرفت که نکات مهمی در یک صرافی به شمار می روند. برخی ویژگی های صرافی اتراکس باعث تمایز آن از سایر صرافی های داخلی شده است:

  • حجم معاملات
  • رابط کاربری ساده
  • امنیت سرمایه کاربران
  • پشتیبانی از جفت ارزهای متنوع
  • شبکه های انتقال تحت پوشش
  • سابقه کاری موفق
  • نقدینگی بالا
  • پشتیبانی تمام وقت

قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

به خرید و فروش رمز ارز در بازار کریپتوکارنسی ترید گفته می‌شود و مانند سایر بازارهای مالی، نیاز به آموزش دارد. توجه داشته باشید بدون آموزش ممکن است ضررهای مالی جبران ناپذیری مخصوصا برای مبتدیان به وجود آید. به همین خاطر:

  • بدون آموزش اقدام به خرید، فروش و معامله نکنید.
  • با حداقل سرمایه شروع کنید.
  • اخبار مربوط به بازارهای مالی را دنبال کنید ( تحلیل فاندامنتال)
  • به تحلیل تکنیکال و استراتژی‌ها تسلط کافی داشته باشید.
  • بدون مشورت با افراد حرفه ای و بررسی چارت قیمتی اقدام به سرمایه گذاری نکنید.
  • از روی هیجان تصمیم به خرید و فروش نگیرید.

با در نظر گرفتن مطالب بیان شده به جرات می توانیم بگوییم صرافی اتراکس جزو بهترین ها بوده و با دارا بودن تمام ویژگی های یک صرافی معتبر، مناسب ترین گزینه برای خرید و فروش و کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال می باشد. با اتراکس بدون دغدغه معامله کن و لذت ببر.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa