پرفکت مانی؛ خرید آنلاین و با کمترین کارمزد در اتراکس

پرفکت مانی؛ خرید آنلاین و با کمترین کارمزد در اتراکس
زمان مطالعه: 6 دقیقه

پرفکت مانی، یک سیستم پرداخت آنلاین است که به عنوان کیف پول بین المللی شناخته می شود. به عبارت دیگر، از این سیستم پرداخت پول می توان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کرد.

یکی از مزایا اصلی پرفکت مانی آنلاین، امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران است. کاربران می توانند با خیال راحت از این سیستم برای ذخیره ارز در حساب کاربری خود استفاده کنند و سود ماهانه دریافت نمایند. اگر می خواهید بیشتر با سیستم پرفکت مانی و کاربردهای آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

خرید پرفکت مانی در سایت اتراکس

انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارز پرفکت مانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اتراکس می تواند به شما در زمینه استفاده از خدمات سیستم پرفکت مانی کمک کند. این شرکت در سال 1397 به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت زنجیره بلوک اریترین شروع بکار کرد. امروزه، اتراکس فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه پرداخت های بین المللی و تجارت الکترونیک دارد.

اتراکس با پشتیبانی 24 ساعته، مشاوره رایگان و احراز هویت هوشمند، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به این نکته توجه داشته باشید که کاربران می توانند ازطریق وبسایت یا اپلیکیشن به خدمات اتراکس دسترسی پیدا کنند. کیفیت بالا خدمات و همچنین، تضمین امنیت کاربران در حین انجام تراکنش های مالی، اتراکس را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده اند. اتراکس، فرصت ایده آلی برای خرید و فروش پرفکت مانی در اختیار شما می گذارد.

 

خرید پرفکت مانی و شارژ حساب

یکی از کاربردهای اصلی سیستم پرفکت مالی، امکان تبدیل واحدهای آن به ارزهایی ازقبیل دلار است. به عبارت دیگر، دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند ازطریق حساب خود دلار بخرند.

خرید دلار پرفکت مانی در کوتاه ترین زمان ممکن (5 تا 30 دقیقه) انجام می شود. البته، فروش دلار به تقریباً یک تا دو روز کاری زمان نیاز دارد. به طور کلی، خرید و فروش پرفکت مانی به صورت مستقیم ازطریق صرافی آنلاین اتراکس انجام می شود.

کاربران ایرانی که دسترسی به سایت پرفکت مانی ندارند، می توانند ازطریق صرافی صرافی آنلاین اتراکس که در زمینه پرفکت مانی در کشور فعال است اقدام کنند.

خرید پرفکت مانی با اتراکس در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت انجام می شود. به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پرفکت مانی وابسته به قیمت دلار است. بنابراین، نوسان دلار می توان تاثیر قابل توجهی بر قیمت واحدهای پرفکت مانی بگذارد.

 

روش های مختلفی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارند. این روش ها را می توان در چهار دسته تقسیم بندی کرد:

  • حواله بانکی
  • سپرده ارزی الکترونیکی
  • شرکای تبادل
  • قبض های الکترونیکی

توجه داشته باشید شارژ حساب پرفکت مانی از این طریق نیازمند افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی است که به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امکان افتتاح حساب پرفکت مانی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. بنابراین بهترین روش برای استفاده از این خدمات، خرید آنلاین ووچر از طریق صرافی های ایرانی است که خدمات پرفکت مانی ارائه می دهند. در ادامه شما را با روش ثبت نام و خرید آنلاین پرفکت مانی در صرافی اتراکس آشنا خواهیم کرد.

 

روش خرید آنلاین پرفکت مانی با کمترین کارمزد

برای خرید پرفکت مانی یا سایر ارزهای دیجیتال و انجام هر فعالیت دیگری در صرافی، نیاز است که ابتدا ثبت نام کرده و با حساب کاربری خود معاملات را انجام دهید. آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اتراکس را می توانید در اینجا ببینید.

  • پس از ورود به سایت از منوی سمت راست، قسمت داشبورد می توانید خرید و فروش های خود را انجام دهید. مانند تصویر زیر برای خرید پرفکت مانی در کادر دوم ارز مقصد را روی پرفکت مانی قرار داده و در کادر اول نیز مقدار مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کنید.

پرفکت مانی؛ خرید آنلاین و با کمترین کارمزد در اتراکس

  • پس از وارد کردن مقدار مبلغ مورد نظر، با فشردن کلید “بررسی تبدیل ” می توانید انتخاب کنید که پرفکت مانی خریداری شده به صورت شارژ وارد کیف پولتان شود و یا مایل به دریافت کد ووچر هستید. کد ووچر از یک کد 10 رقمی و یک کد فعالسازی 16 رقمی تشکیل شده است که با استفاده از آن می توانید خرید اینترنتی و سایر پرداخت های خود را انجام دهید.

پرفکت مانی؛ خرید آنلاین و با کمترین کارمزد در اتراکس

  • جهت فروش پرفکت مانی نیز به این صورت عمل کنید. پس از ثبت عملیات، معادل تومانی پرفکت مانی به حساب شما واریز خواهد شد.

پرفکت مانی؛ خرید آنلاین و با کمترین کارمزد در اتراکس

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، یک شرکت پانامایی است که در سال 2007 در زمینه پرداخت پول شروع بکار کرد. در حال حاضر، فعالیت اصلی این شرکت در شهر زوریخ سوئیس است. این سیستم پرداخت آنلاین به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مورد توجه سراسر جهان قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می شود. سیستم پرفکت مانی، خدمات خود را بدون توجه به تحریم ها ارائه می دهد و در بیش از 200 کشور جهان نمایندگی دارد.

یکی دیگر از اصلی ترین ویژگی های سیستم پرداخت پرفکت مانی، کارمزد بسیار پایین تراکنش های مالی است. کارمزد بسیار پایین در مقایسه با سایر رقبا ازجمله پی پال (Paypal)، دلیل اصلی محبوبیت پرفکت مانی در میان صاحبان کسب و کارها عنوان می شود. به طور کلی، پرفکت مانی شبیه به یک کیف پول آنلاین عمل می کند. در واقع، از این سیستم می توان برای ذخیره ارز یا تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر استفاده کرد.

اگر به استفاده از خدمات پرفکت مانی علاقمند هستید، باید به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. در این سایت، امکان ایجاد حساب کاربری وجود دارد. با ایجاد حساب کاربری می توانید از خدمات مختلف پرفکت مانی بهره مند شوید و از آن به عنوان کیف پول آنلاین خود استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که احراز هویت بخش مهمی از فرآیند ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت مانی به شمار می رود.

پس از ایجاد حساب کاربری، شارژ کیف پول ازطریق خرید واحدهای پرفکت مانی انجام می شود. زمانی که کیف پول پرفکت مانی خود را شارژ کرده باشید، می توانید از آن برای خرید از فروشگاه های خارج از کشور یا تبدیل به ارزهای دیجیتال استفاده کنید. لازم به ذکر است که امکان تبدیل واحدهای پرفکت مانی به ارزهای دلار، یورو، طلا و بیت کوین وجود دارد.

 

مزایای استفاده از پرفکت مانی

  • امنیت بسیار بالا در حین انجام تراکنش های مالی مختلف
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • سهولت در استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی
  • نرخ کارمزد بسیار پایین
  • سرعت بسیار بالا انجام تراکنش های مالی و تبدیل به ارزهای دیجیتال
  • فروش بدون نیاز به احراز هویت
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد
  • عدم وجود محدودیت در حجم تراکنش های مالی

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سیستم پرفکت مانی، عدم توجه به تحریم های بین المللی است. در واقع، بسیاری از کشورهای تحت تحریم مانند ایران نیز می توانند بدون هیچ مشکلی از خدمات پرفکت مانی و خرید ووچر بهره مند شوند. به همین دلیل است که محبوبیت این سیستم پرداخت آنلاین در مقایسه با سیستم های دیگر در کشورهای مختلف جهان بیشتر است.

 

کاربردهای پرفکت مانی

  • پرفکت مانی، یک سیستم پرداخت آنلاین بسیار گسترده است که خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد. خدمات این سیستم مانی باعث سهولت در انجام تراکنش های مانی می شود. از مهم ترین کاربردهای پرفکت مانی می توان به امکان انتقال، دریافت یا ذخیره ارزهای مختلف اشاره کرد. تمامی این فرآیندها به صورت کاملاً آنلاین انجام می شوند. علاوه بر این، واحدهای پرفکت مانی را می توان به سایر ارزها نیز تبدیل کرد.

  • یکی دیگر از کاربردهای کیف پول پرفکت مانی، امکان استفاده از آن به منظور خرید کالاهای مختلف از سایت های خارجی است. در واقع، بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها نمی توانند از سایت های خارجی خرید کنند. پرفکت مانی، این مشکل را برای کاربرانی ایرانی و سایر کشورهای تحت تحریم برطرف کرده است.

  • برای کسانی که به خرید ارزهای دیجیتال علاقمند هستند، پرفکت مانی خدمات متنوعی را ارائه می دهد. در واقع، واحدهای پرفکت مانی را می توانید به راحتی در صرافی های معتبر به ارزهای دیجیتالی ازقبیل بیت کوین تبدیل کنید. البته، از واحدهای پرفکت مانی نمی توان مانند ارزهای دیجیتال در تراکنش های مالی استفاده کرد.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa