خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس
زمان مطالعه: 6 دقیقه

در سال های اخیر، ووچر پرفکت مانی به یک راه حل ایده آل برای انتقال وجه به کشورهای دیگر تبدیل شده است. از آنجایی که کاربران ایرانی و سایر کشورهای تحت تحریم نیز می توانند به راحتی از خدمات پرفکت مانی بهره مند شوند، محبوبیت ووچر رو به افزایش است. با این وجود، خرید و فروش ووچر پرفکت مانی باید ازطریق صرافی های داخلی انجام شود چرا که امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران در اولویت قرار دارد.

برای خرید ووچر پرفکت مانی می توانید از طریق سایت اصلی پرفکت مانی اقدام کنید و خرید و انتقال ووچر را نیز از طریق همین سایت انجام دهید. توجه داشته باشید که برای خرید ووچر از این طریق باید دارای یک حساب بین المللی باشید که در قبال پرداخت ارز، ووچر دریافت کنید. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که به دلیل اعمال تحریم های بین المللی امکان افتتاح حساب در خارج از کشور برای ایرانیان وجود ندارد.

پس چگونه می توان ووچر پرفکت مانی خرید؟ برای آشنایی با روش خرید ووچر پرفکت مانی از طریق سایت پرفکت مانی کلیک کنید

 

مراحل خرید ووچر پرفکت مانی 

برای خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید ارزهای دیجیتال وانجام هر فعالیت دیگری در صرافی نیاز است که ابتدا ثبت نام کرده و با حساب کاربری خود معاملات را انجام دهید.

  • وارد سایت اتراکس شوید و با رفتن به قسمت ثبت نام برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر هم قبلا ثبت نام کردید از قسمت ورود به پنل وارد اکانت خود شوید.

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

  • در مرحله دوم شماره موبایل و کد تایید ارسال شده به گوشی خود را وارد نمایید. روی دکمه ادامه کلیک کنید.

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

  • در مرحله بعدی یک رمز عبور امن که متشکل از حروف و اعداد باشد برای خود انتخاب نمایید. در صورت داشتن معرف نیز در کادر اول می توانید کد معرف خود را وارد نمایید. تیک پذیرفتن قوانین را نیز فعال کنید و با زدن دکمه ثبت نام وارد سایت اتراکس شوید.توجه داشته باشید با انجام این مراحل تنها ثبت نام اولیه شما انجام شده و برای خرید و فروش مبالغ بالاتر نیاز به احراز هویت و تکمیل ثبت نام خود دارید که در چند مرحله و سریع قابل انجام است. در اینجا می توانید مراحل کامل ثبت نام و احراز هویت را مطالعه فرمایید. ( لینک )

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

  • پس از ورود به سایت از منوی سمت راست، قسمت داشبورد می توانید خرید و فروش های خود را انجام دهید. برای خرید ووچر پرفکت مانی در کادر دوم ارز مقصد خود را روی پرفکت مانی قرار دهید. در کادر اول هم مقدار مبلغ مورد نظر خود را به تومان وارد کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهد می کنید به طور اتوماتیک به شما نمایش داده خواهد شد که به طور مثال با ده میلیون تومان می توانید 194 واحد ووچر خریداری نمایید.

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

  • پس از وارد کردن مقدار مبلغ مورد نظر خود با فشردن کلید بررسی تبدیل می توانید انتخاب کنید که ووچر دریافتی شما به صورت شارژ وارد کیف پولتان شود و یا مایل به دریافت کد ووچر هستید. کد ووچر شامل یک کد 10 رقمی و یک کد فعالسازی 16 رقمی ست که با استفاده از آن می توانید خرید اینترنتی و سایر هزینه های پرداختی خود را انجام دهید.

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد از اپلیکیشن اتراکس

 

چرا اتراکس ؟

  • کیفیت بالای خدمات
  • تضمین امنیت
  • روش های متنوع دسترسی
  • احراز هویت خودکار
  • پشتیبانی و پاسخگویی سریع

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، نام یک شرکت پانامایی بسیار مشهور است که در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت پانامایی در ایران و سراسر جهان از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می شود. از دلایل اصلی افزایش تعداد کاربران و محبوبیت پرفکت مانی می توان به ارائه خدمات متنوع، سهولت در استفاده از خدمات، سرعت عملکرد و امنیت بالا اشاره کرد.

در ایران و بسیاری از کشورهای تحت تحریم، استفاده از خدمات شرکت پرفکت مانی بهترین روش برای دریافت و انتقال ارز محسوب می شود. ووچر پرفکت مانی، یکی از جدیدترین خدمات این شرکت به حساب می آید که عملکردی شبیه به کارت هدیه دارد. به عبارت دیگر، با شارژ آن می توان پرداخت های خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

به این نکته توجه داشته باشید که ووچر در واقع یک محصول الکترونیکی است و نمود فیزیکی ندارد. با این وجود، از آن می توان برای انجام تراکنش های مالی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد استفاده کرد. این یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید چراکه باعث ایجاد تمایز ووچر پرفکت مانی با سیستم های پرداخت سنتی می شود. افرادی که قصد خرید و انتقال ارز از این طریق را دارند، به اطلاعات زیر نیاز پیدا خواهند کرد:

  • کد ووچر ده رقمی (e-voucher)
  • کد فعالسازی
  • مقدار ووچر پرفکت مانی
  • تاریخ ایجاد حساب

به کمک این اطلاعات می توانید خرید یا انتقال وجه را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

روش های انتقال وجه در سیستم پرفکت مانی

پرفکت مانی به عنوان یک سیستم بین المللی برای انتقال وجه شناخته می شود. انتقال وجه در این سیستم به دو روش انجام می شود:

  • حساب به حساب پرفکت مانی
  • ووچر پرفکت مانی

روش دوم، روش محبوب تری به شمار می رود زیرا نیازی به افتتاح حساب ندارد. به عبارت دیگر، انتقال وجه و انجام تراکنش های مالی تنها ازطریق کد ده رقمی ووچر و کد شانزده رقمی فعالسازی امکان پذیر خواهد بود. اگر قصد خرید یا فروش ووچر پرفکت مانی را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

  • عدم نیاز به حمل پول نقد در مسافرت های خارجی
  • امکان تبدیل ووچر به پول نقد در صرافی های معتبر
  • حفظ حریم خصوصی کاربر
  • کارمزد بسیار کم
  • سرعت بسیار بالا انتقال وجه
  • عدم نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی برای انتقال وجه
  • امکان انتقال وجه به صورت الکترونیکی و آنلاین
  • عدم وجود تاخیر در پرداخت الکترونیکی
  • امکان استفاده از ووچر برای سالیان سال (به دلیل نداشتن تاریخ انقضا)

علاوه بر این موارد، استفاده از ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی با مزایای دیگری نیز همراه است. از مهم ترین آن ها می توان به تحریم نبودن پرفکت مانی برای کاربران ایرانی اشاره کرد.
همچنین امنیت بالا در حین انتقال و امکان تبادل سریع با سایر ارزهای دیجیتال از دیگر مزایای پرفکت مانی به شمار می روند. از پرفکت مانی می توان در هر مکان استفاده کرد؛ بدون این که نگران تاریخ انقضای آن بود. سهولت در استفاده و سرعت بالا انتقال از دیگر مزایای ووچر پرفکت مانی در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

 

کاربردهای ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد بسیار زیادی که نسبت به سیستم های پرداخت سنتی دارد، در زمینه های مختلف بکار می رود. به طور کلی، از مهم ترین کاربردهای آن می توان به پرداخت هزینه ها و تراکنش های مالی، خرید اینترنتی کالا و امکان استفاده از خدمات سایت های خارجی اشاره کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد ووچر پرفکت مانی این است که نیازی به افتتاح حساب ندارد. در واقع، علاقمندان می توانند با مراجعه به صرافی های معتبر، کد ووچر را دریافت کنند.

توجه داشته باشید که ثبت نام تنها در صرافی هایی انجام می شود که مخصوص پرفکت مانی هستند. در نتیجه، باید از معتبر بودن صرافی داخلی اطمینان حاصل کرد. فرآیند ثبت نام در صرافی پرفکت مانی اتراکس همان گونه که در بخش قبل مشاهده کرید چندان دشوار نیست. روند احراز هویت نیز باید به صورت دقیق و کامل انجام شود.

در نهایت، مقدار ووچر را می توان از یک دلار تا چند صد دلار شارژ کرد و از آن برای انجام تراکنش های مالی در طول سفرهای خارجی استفاده نمود. حتی امکان نقد کردن وجه در صرافی های معتبر کشور مقصد نیز وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که صرافی پرفکت مانی در بیش از 200 کشور جهان نمایندگی دارد. این صرافی ها ارائه دهنده خدمات مختلف شرکت پرفکت مانی در زمینه پرداخت های الکترونیکی هستند.

 

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa