خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت و ثبت نام و بدون کارمزد

خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت و ثبت نام و بدون کارمزد
زمان مطالعه: 6 دقیقه

یکی از سرویس های پرداخت آنلاین زیر نظر شرکت یوتوپیا کد یو ووچر است که پرفکت مانی اخیرا آن را به امکانات خود اضافه کرده است. یو ووچر عملکردی مانند ووچر پرفکت مانی دارد و مانند کارت های شارژ تلفن همراه است. با این فرق که ماهیت فیزیکی ندارد. با داشتن ووچر یوتوپیا می توان به راحتی از سایت های بین المللی به صورت آنلاین خرید کرد. شما در اتراکس بدون افتتاح حساب در یوتوپیا می توانید یو ووچر خریداری کرده و تراکنش های خود را انجام دهید. در ادامه مطلب با ووچر یوتوپیا بیشتر آشنا شده و روش تبدیل آن به پرفکت مانی را توضیح خواهیم داد.

 

یوتوپیا (یو ووچر) چیست؟

( Utopia ) یک شبکه همتا به همتا و غیرمتمرکز است که امکان ارسال پیام صوتی، چت و ایجاد کانال، ارسال فایل و ایمیل را فراهم کرده است. یوتوپیا همچنین یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام کریپتون دارد. پس از نصب یوتوپیا یک کیف پول اختصاصی به شما تعلق می گیرد که می‌توانید از طریق آن کریپتون ( Crypton ) را خریداری و ذخیره کرده یا انتقال دهید.

 

یوتوپیا چه امکاناتی دارد؟

  • دارا بودن داشبورد اختصاصی
  • برخورداری از سرویس ایمیل یوتوپیا با نام Umail
  • ارز دیجیتال اختصاصی به نام کریپتون
  • دارای کیف پول اختصاصی Uwallet
  • انجام فرایند نقل‌ و انتقال به صورت رمزنگاری شده
  • خرید و فروش کد یو ووچر(UVoucher)
  • دستیار متنی هوش مصنوعی Utopia AI

خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت و ثبت نام و بدون 1کارمزد

خرید کد یو ووچر (یوتوپیا)

برای خرید یو ووچر از طریق یوتوپیا باید اکانت کاربری داشته باشید. اما می توانید از طریق سایت ها و صرافی هایی که این ارز را خرید و فروش می کنند نیز اقدام کنید. صرافی اتراکس امکان خرید یو ووچر را بدون احراز هویت و ثبت نام برای شما عزیزان فراهم کرده است. بنابراین می توانید از این طریق اقدام به دریافت کد یو ووچر کرده و پرداخت های آنلاین خود را با آن انجام دهید.

شما با ثبت نام در اتراکس و ایجاد یک حساب کاربری می توانید از سایر خدمات این صرافی و خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت بهره مند شوید. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اتراکس شوید و با کلیک روی گزینه ثبت نام و وارد کردن کد تایید، وارد اکانت کاربری خود شده و در قسمت خرید از طریق پرداخت ریالی به مبلغ دلخواه، اقدام به دریافت کد یو ووچر نمایید.

 

یو ووچر و کد یو ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

با توضیح اینکه کد یو ووچر ( UVoucher ) چه کاری انجام می دهد بهتر می توانید مفهوم آن را درک کنید. یو ووچر مانند کارت شارژ یا کارت هدیه عمل می کند. تنها فرقی که دارد این است که شما به صورت فیزیکی آن را در اختیار ندارید و فقط از طریق وارد کردن کد یو ووچر می توانید خرید کنید یا مبلغی را انتقال دهید.

یو ووچر را می توان به عنوان ابزاری که توسط شرکت یوتوپیا ارائه شده معرفی کرد. خدمات یو ووچر مانند کارت شارژ و ووچرهای پرفکت مانی است که به کاربر اجازه می دهد از این ووچرهای الکترونیکی جهت خرید و سایر پرداخت های آنلاین خود استفاده کند و محصولات مورد نیاز خود را از این طریق تهیه نماید. یو ووچر به صورت یک کد الکترونیکی است که شامل مبلغ مشخصی ارز می باشد. کد یو ووچر به شکل دیجیتالی تولید شده و امکان استفاده از آن به عنوان یک روش پرداخت در فروشگاه ها و سایت های پذیرنده یوتوپیا وجود دارد. برای اینکه از کد یو ووچر استفاده کنید نیازی نیست در یوتوپیا حساب داشته باشید. بلکه به راحتی می توانید از طریق خرید یو ووچر و وارد کردن کد آن، پرداختی سریع و مطمئن را تجربه کنید. از مزایایی که این روش دارد کارمزد کم آن است. شما در تراکنش های مختلفی که انجام می دهید کارمزد کمی از حسابتان کسر می شود.

 

ساختار یو ووچر به چه صورت است؟

یو ووچر رشته ای از اعداد و حروف انگلیسی است که برای ووچرهای دلاری با USD و برای ووچرهای یوتوپیا با UTP شروع می شود. ساختار یو ووچر متشکل از پنج بخش چهار حرفی است که با خط تیره از هم جدا شدند:

  • نمونه یو ووچر دلاری: USD-B8DC-AM85-RLPK-C9OS-IQGB
  • نمونه ووچر یوتوپیا: UTP-2BN7-EQOR-4JHD-WMFX-6LKD

 

یو ووچر چه مزایایی دارد؟

یو ووچر امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و اکثر افراد نیز به همین خاطر جذب این سیستم می شوند. البته دقت کنید جهت پرداخت های آنلاین و دریافت خدمات از سایت های خارجی باید آن سایت از درگاه یو ووچر نیز پشتیبانی کند. در غیر اینصورت امکان پرداخت وجود ندارد. زیرا برخی از سایت های بین المللی فقط از درگاه هایی مانند پی پال، ویزا و مستر پشتیبانی کرده و امکان پرداخت از طریق یو ووچر فراهم نیست. اما به طور کلی مزایای یو ووچر را می توان بدین ترتیب شرح داد:

  • سهولت استفاده

فرایند خرید و پرداخت با استفاده از یو ووچر خیلی راحت قابل انجام است. فقط کافی است کدهای الکترونیکی یو ووچر خود را وارد کنید. پس از آن تراکنش پرداختی شما سریع و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری صورت می پذیرد.

  • امنیت

به دلیل آن که هنگام استفاده از یو ووچر نیازی به ارائه اطلاعات شخصی و حساب بانکی خود ندارید می توان گقت این روش پرداخت روشی ایمن بوده و امکان کلاهبرداری و سواستفاده های اینترنتی تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. بدین ترتیب امنیت مالی شما نیز تضمین خواهد شد.

  • عدم نیاز به حساب بانکی

برخی از افراد مایل به ارائه اطلاعات بانکی خود در خریدهای آنلاین نیستند. همچنین جهت پرداخت های بین المللی نیاز به داشتن حساب درخارج از کشور می باشد که این امکان برای ایرانیان فراهم نیست. بنابراین از طریق یو ووچر بدون نیاز به حساب بانکی می توان به سهولت خرید اینترنتی انجام داد.

  • در دسترس بودن

یو ووچرها بدون محدودیت زمانی به راحتی قابل خریداری هستند.

  • کارمزد کم

پرداخت به حساب‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی شامل کارمزد بالایی می‌ شود. اما یو ووچر روشی ساده، سریع و امن برای خرید و سایر پرداخت های اینترنتی بوده و کارمزد کمی هم به آن تعلق می گیرد. البته کارمزد یو ووچر بیشتر از ووچر پرفکت مانی می باشد اما به خاطر امکاناتی که یوتوپیا برای کاربران خود در نظر گرفته است افراد بیشتری جذب آن می شوند.

خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت و ثبت نام و بدون 1کارمزد

ووچر پرفکت مانی و ووچر یوتوپیا

ووچر پرفکت مانی را می توان یکی از روش های سریع و ساده برای انجام انواع تراکنش ها و انتقالات مالی به شمار آورد. این روش از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر کاربران از طریق ووچر پرفکت مانی اقدام به خرید محصول یا دریافت خدمات از سایت های خارجی می نمایند. امنیت و سرعت بالا و عدم نیاز به حساب بانکی خارجی از جمله عواملی است که باعث محبوبیت ووچر پرفکت مانی شده است.

ووچر یوتوپیا که با نام یو ووچر شناخته می شود جدیدترین روش پرداخت های ارزی است و امکان تبدیل و برداشت آن از طریق پرفکت مانی نیز وجود دارد. نکته قابل توجه این است که کارمزد جابجایی پول از طریق یو ووچر بیشتر از پرفکت مانی می باشد.

 

تبدیل ووچر یوتوپیا به ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از سرویس های پرداختی پرطرفدار در ایران است که امکان واریز و برداشت از طریق یو ووچر را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. به این ترتیب که شما می توانید کیف پول یوتوپیا را مستقیما از طریق پرفکت مانی خود شارژ کنید و از کیف پول یوتوپیای خود ووچر برداشت کرده و پرداخت های خود را انجام دهید. البته توجه داشته باشید تبدیل UUSD به ووچر پرفکت مانی و برداشت آن کارمزد بالایی حدود 6 درصد دارد.

علاوه بر آن شما می توانید ووچر پرفکت مانی خود را به راحتی به کیف پول یوتوپیا منتقل کرده و فقط به آدرس ولت یوتوپیای خود نیاز دارید. انجام این پروسه به صورت آنی صورت نمی گیرد و احتمال دارد 24 ساعت زمان ببرد. شما همچنین می توانید برداشت های خود را از یوتوپیا به صورت ووچر انجام دهید.

 

چگونه کد یو ووچر بخرم؟

خرید کد یو ووچر فرایندی ساده است و از طریق سایت های معتبر یا فروشگاه هایی که کد یو ووچر می فروشند قابل انجام است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتما از طریق سایت ها و صرافی های مطمئن اقدام به خرید یو ووچر کنید. برخی سایت ها ممکن است در قبال دریافت پول کدهای نامعتبری به شما ارائه دهند. بنابراین خیلی مهم است که از کجا کد یو ووچر خریداری می کنید. البته توجه کنید که برخی کدها تاریخ انقضا دارند و باید در زمان خاصی استفاده شوند در غیر این صورت فاقد ارزش می شوند.

با خرید کدهای یو ووچر امکان فروش آن ها نیز وجود دارد. برخی از افراد از خرید و فروش کدهای یو ووچر کسب درآمد کرده و از آن به عنوان روش سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال بهره می برند. برخی افراد نیز با خرید و فروش یو ووچر این امکان را فراهم می کنند تا دیگران نیز بتوانند از محصولات و خدمات مختلفی که به صورت آنلاین ارائه می شود استفاده کنند. انجام این فعالیت ها از طریق پلتفرم های معتبر مانند اتراکس امکان پذیر می باشد.

شما با ثبت نام در اتراکس و ایجاد یک حساب کاربری می توانید از سایر خدمات این صرافی و خرید کد یو ووچر بدون احراز هویت بهره مند شوید. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن اتراکس شوید و با کلیک روی گزینه ثبت نام و وارد کردن کد تایید، وارد اکانت کاربری خود شده و در قسمت خرید از طریق پرداخت ریالی به مبلغ دلخواه، اقدام به دریافت کد یو ووچر نمایید.

 

خلاصه مطلب

ووچرها ابزارهایی هستند که این امکان را فراهم می کنند که افراد به جای پرداخت نقدی یا انتقال پول از طریق بانک، از یک کد یا شماره مشخص استفاده کنند و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند. یو ووچر نیز ابزاری مطمئن و مدرن در دنیای دیجیتال محسوب می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سهولت و در امنیت کامل پرداخت های خود را آنلاین انجام داده و خدمات و محصولات مورد علاقه خود را دریافت نمایید.

اتراکس ارائه دهنده سرویس خرید و فروش کد یو ووچر به صورت آنلاین بوده و کاربران می توانند تراکنش های خود را در محیطی امن انجام دهند.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa