خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از خدمات صرافی ارز دیجیتال اتراکس خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت می باشد. کاربران می توانند سریع و آسان با چند کلیک ساده در هر زمان از شبانه روز که می خواهند ووچر را با کمترین کارمزد خریداری کنند.

خرید ووچر بدون احراز هویت در اتراکس تا سقف دو میلیون تومان قابل انجام است. برای برداشت مبالغ بالاتر و طی چند مرحله ساده، احراز هویت کاربر صورت می پذیرد.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر ماهیت فیزیکی ندارد و یک محصول الکترونیکی است که با آن می‌توان تراکنش‌های مالی را در حداقل زمان با کارمزد بسیار کم انجام داد. همین ویژگی سیستم پرفکت مانی را از سایر روش‌های پرداخت سنتی متمایز می‌کند. جهت انتقال ووچر اطلاعات زیر مورد نیاز است:

  • شماره ووچر ده رقمی
  • کد فعالسازی 16 رقمی
  • مقدار ووچر پرفکت مانی
  • تاریخ ایجاد اکانت

ووچر پرفکت مانی به راحتی قابل تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر می باشد و شما می‌توانید با کمترین کارمزد ووچرهای خود را معامله کنید. حتی به صورت تومان به کیف پول خود انتقال دهید. خرید پرفکت مانی به راحتی از طریق صرافی اتراکس انجام می شود. همچنین امکان تبدیل آن به دلار و ریال در همان لحظه برای کاربر فراهم است.

 

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

جهت استفاده از امکانات صرافی اتراکس و خرید ووچر بدون احراز هویت، لازم است با فشردن دکمه ثبت نام پروسه خرید را انجام دهید. توجه داشته باشید هیچ سایتی بدون ثبت نام اولیه خدمات ارائه نمی دهد.

برای خرید ووچر پرفکت مانی نیز نیاز به یک حساب کاربری و رمز عبور دارید. پس از آن می توانید تا سقف مبلغ تعیین شده به صورت روزانه، ووچر خریداری نمایید. در ادامه مراحل ثبت نام و خرید ووچر در صرافی اتراکس را با هم خواهیم دید.

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

  • سپس کد تایید ارسال شده به شماره همراه خود را وارد نمایید.

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

  • در مرحله بعدی یک رمز عبور مطمئن متشکل از حروف و اعداد و کاراکتر برای خود انتخاب کرده و در قسمت مربوطه وارد نمایید. اگر از طریق دوست و آشنا با صرافی اتراکس آشنا شدید در صورت تمایل می توانید کد معرف را در کادر اول وارد کنید. تیک پذیرقتن قوانین سایت را نیز فعال نمایید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

  • از منوی داشبورد روی قسمت سفارشات سریع کلیک کنید. گزینه خرید را انتخاب نمایید و مقدار مبلغ مورد نظر خود را به تومان وارد کنید. در قسمت بعدی ارزی که می خواهید بخرید انتخاب کنید ( Perfect Money )

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، به طور اتوماتیک مقدار ووچری که می‌توانید خریداری نمایید محاسبه می شود. پس از تایید، فرآیند خرید تکمیل شده و ووچر به حساب شما واریز خواهد شد

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

  • با فشردن دکمه بررسی تبدیل می توانید انتخاب کنید که ووچر خریداری شده به صورت شارژ کیف پول در حسابتان وارد شود و یا مایلید کد ووچر دریافت کنید.

خرید ووچر بدون احراز هویت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی فوری

لازم به ذکر است برای مبالغ بالاتر نیاز به تایید ایمیل و ارسال مدارک می باشد. در حداقل زمان، مدارک شما توسط کارشناسان ما بررسی می شود. در صورت صحت اطلاعات، مدارک تایید شده و بدین صورت احراز هویت شما تکمیل می شود و می توانید اقدام به خرید ووچر با مبالغ بالاتر نمایید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی با احراز هویت

برای خرید ووچر پس از انجام مراحل احراز هویت و تایید مدارک کاربر، هیچ سقفی وجود ندارد و می توان به مقدار دلخواه ووچر یا ارز دیجیتال خریداری نمود. فرآیند احراز هویت در اتراکس بسیار ساده است و شما تنها نیاز به یک مدرک شناسایی معتبر ( کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی ) دارید.

 

خرید ووچر از سایت پرفکت مانی

اغلب شرکت هایی که دارای سیستم نقل و انتقالات مالی هستند قوانین سختیگرانه ای برای کاربر اتخاذ می کنند و بدون احراز هویت هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهند. اما سیاست شرکت پرفکت مانی به خاطر جذب بیشتر کاربر، متفاوت از بقیه بوده و برای انجام تراکنش هایی با حجم کم احراز هویت را اجباری نکرده است. بنابراین شما می توانید بدون احراز هویت از خدمات پرفکت مانی بهره مند شوید.

اما توجه داشته باشید که برای خرید ووچر از این طریق شما باید یک حساب بین المللی داشته باشید که معمولا برای ایرانیان این امکان وجود ندارد. 

 

روش های خرید و انتقال پول به خارج از کشور

  • هنگام خرید از سایت های خارجی و برای انتقال پول به خارج از کشور، اولین فکری که به ذهنتان می رسد این است که به یک صرافی بروید و با انتقال ارز مورد نظر خرید خود را انجام دهید. این روش به دلیل کارمزد بسیار بالایی که صرافی‌ها می گیرند توصیه نمی شود.

  • راهکار دیگر استفاده از روش های پرداخت دیگر مانند پی پال است که به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران به سختی امکان پذیر است.

  • تنها روش امن و مطمئنی که می توانید با استفاده از آن تراکنش‌های مالی خود در خارج کشور را انجام دهید خدمات پرفکت مانی است. شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی سایر تراکنش های مالی خود به خارج از کشور را به سهولت و سریع انجام بدید.

 

ووچر پرفکت مانی چه مزایایی برای کاربران ایرانی دارد؟

  • پرفکت مانی برای کاربران ایرانی تحریم نیست.
  • امکان تبادل سریع ووچر با ارزهای دیگر فراهم است.
  • سیستم انتقال پرفکت مانی ایمن بوده و نگرانی بابت جابجایی وجه وجود ندارد.
  • دریافت و انتقال ووچر به سادگی و به سرعت قابل انجام است. ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا نداشته، بنابراین محدودیت زمانی در استفاده از آن وجود ندارد.

 

سخن پایانی

برخی افراد به دلیل قوانین و مراحل دشوار احراز هویت در برخی از صرافی های ارز دیجیتال، علاقه ای به احراز هویت ندارند و ترجیح می دهند به صورت ناشناس فعالیت کنند. اما صرافی اتراکس احراز هویت را به سادگی و در کمترین زمان انجام می دهد..

همچنین شما می توانید برای نگهداری ووچرهای خریداری شده خود از کیف پول اختصاصی اتراکس استفاده کنید و نیازی به نصب کیف پول پرفکت مانی نمی باشد. توجه داشته باشید که صرافی محل مناسبی برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال نیست و توصیه می کنیم که ارزهای دیجیتال را در کیف پول دیجیتالی خود ذخیره کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa