سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی

سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

معامله گران ارز دیجیتال که به آن ها تریدر گفته می شود برای خرید و فروش و معامله به یک پلتفرم نیاز دارند تا از طریق آن بتوانند وارد دنیای کرپیتو کارنسی شوند. همچنین فعالیت در بازار فارکس هم نیاز به بستری دارد تا بتوان از طریق آن با این بازار کانکت شد و به معامله پرداخت. بنابراین اگر تریدر ارز دیجیتال هستید یا در بازار فارکس فعالیت دارید در ابتدا باید در یک صرافی معتبر و شناخته شده عضو شوید تا بتوانید شروع به کار کنید.

ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه ضمن معرفی صرافی اتراکس به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای ارز دیجیتال، نحوه خرید ارز دیجیتال در سایت اتراکس را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه باشید.

 

مراحل خرید ارز دیجیتال

 

انتخاب صرافی

ابتدا باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر انتخاب کنید که بستری امن و استاندارد برای معاملات شما باشد.

 

ثبت نام و احراز هویت در صرافی

معامله در برخی از صرافی ها نیاز به ثبت نام و احراز هویت دارد تا بتوانید خرید و فروش داشته باشید. شما جهت احراز هویت باید اطلاعات شخصی و مدارک شناسایی ( کارت ملی و کارت بانکی ) ارائه دهید.

 

شارژ کیف پول

بعد از ثبت نام، شما باید حساب خود را به صورت تومان شارژ کنید.

 

انتخاب ارز دیجیتال

پس از شارژ حساب، شما می‌توانید ارز دیجیتالی که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید. اغلب بروکرها لیستی از ارزهای دیجیتال مختلف را ارائه می دهند.

ثبت سفارش

 

ثبت سفارش و تایید به معنای اعلام تمایل به خرید ارز دیجیتال به قیمت مشخص است.

 

انتقال به کیف پول

پس از خرید ارز دیجیتال، بهترین روش، انتقال آن به یک کیف پول دیجیتال امن است. کیف پول دیجیتال یک محل ذخیره‌سازی امن برای ارزهای دیجیتال شما است.

 

مدیریت ارزهای دیجیتال خریداری شده

ارزهای دیجیتال خریداری شده را به دقت مدیریت و مراقبت کنید. مراقبت از کلیدهای خصوصی و اطلاعات ورود به کیف پول بسیار مهم است.

 

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال از سایت صرافی

برای خرید ارز دیجیتال و استفاده از خدمات صرافی اتراکس، نیاز است که ابتدا در سایت ثبت نام کرده و یک حساب کاربری و رمز عبور برای خود ایجاد کنید. پس از آن می توانید به خرید و فروش و معامله در سایت بپردازید. برای مشاهده چگونگی ثبت نام به مقاله آموزش ثبت نام در صرافی اتراکس مراجعه کنید.

  • وارد حساب کاربری خود شده و از منوی داشبورد قسمت سفارشات سریع، گزینه خرید را انتخاب نمایید. در این قسمت با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید خرید خود را تکمیل کنید.
سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی
  • به این صورت که در کادر اول ارز مبدا خود را روی تومان قرار دهید. سپس مقدار مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. سپس در کادر دوم ارزی که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید. همان طور که مشاهده می کنید با وارد کردن مبلغ به شما نمایش داده می شود چه مقدار از ارز مورد نظرتان می توانید بخرید.

به عنوان مثال با ده میلیون تومان در زمان نوشته شدن این متن می توانید حدود 194 دلار خریداری کنید. همچنین می توانید بدون وارد کردن مبلغ، در پایین کادر دوم مشخص کنید مثلا 25 درصد از موجودی کیف پول خود را می خواهید ارز دیجیتال بخرید.

سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی
  • با انتخاب گزینه فروش هم می توانید اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و معادل تومانی آن را دریافت نمایید. در تصویر زیر نحوه فروش ارز دیجیتال به شما نمایش داده شده است.
سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی
  • مانند خرید ارز دیجیتال نیز در کادر اول مقدار ارزی که قصد فروش آن را دارید انتخاب و وارد کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت اتوماتیک نمایش داده می شود که معادل تومانی مقدار ارز شما چقدر می شود.

به طور مثال در هنگام نوشتن این مقاله با فروش ده دلار، پونصد و نه هزار تومان به کیف پولتان واریز می شود.

سایت خرید ارز دیجیتال؛ آموزش نحوه خرید از سایت صرافی

 

سایت خرید ارز دیجیتال اتراکس و ویژگی های آن

در انتخاب صرافی ارز دیجیتال فاکتورهای مهمی هست که باید در نظر بگیرید. البته اولویت هر کاربر از این معیارها می‌تواند متفاوت باشد. اما اتراکس با دارا بودن تقریبا تمامی ویژگی های یک صرافی خوب پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. در ادامه به معرفی معیارهای مهم در انتخاب صرافی اتراکس می پردازیم.

  • اعتبار و امنیت صرافی
  • شفافیت
  • رابط کاربری ساده
  • سرعت بالای تراکنش ها
  • کارمزد کم
  • تنوع در تعداد کوین ها
  • حجم معاملات
  • نقدینگی صرافی
  • دارا بودن کیف پول اختصاصی
  • احراز هویت ( KYC )
  • ارائه قیمت های واقعی و لحظه ای

توجه داشته باشید که معامله ارزهای دیجیتال ممکن است با ریسک‌های قابل توجهی همراه باشد و قبل از هر نوع معامله، به آموزش، مطالعه و تحقیق دقیق در مورد ارزهای دیجیتال و بررسی شرایط خرید و فروش بپردازید. از افراد باتجربه کمک بگیرید و از روی هیجان دست به معامله نزنید.

در این متن آموزش خرید ارز دیجیتال از طریق سایت اتراکس را برای شما کاربران عزیز توضیح دادیم. امیدواریم مطالب بیان شده برایتان مفید بوده باشد. توجه داشته باشید علاوه بر سایت، امکان خرید از اپلیکیشن موبایل اتراکس نیز وجود دارد که آموزش آن را در این مقاله برای شما عزیزان ارائه کردیم. با اتراکس طعم شیرین یک معامله را تجربه کنید.

 

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa