خرید فوری کد یو ووچر بدون کارمزد با امنیت بالا

خرید فوری کد یو ووچر بدون کارمزد با امنیت بالا
زمان مطالعه: 6 دقیقه

یو ووچر یک ابزار پرداخت دیجیتالی سریع و ایمن است که توسط شرکت غیرمتمرکز یوتوپیا توسعه یافته است. کاربران یوتوپیا برای انجام خدمات مختلف مانند خرید محصولات و انتقال پول می توانند از یو ووچر استفاده کنند. همچنین امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات در یوتوپیا وجود دارد.

در این نوشتار قصد داریم ضمن آشنایی شما با یو ووچر و ویژگی های آن، به معرفی اتراکس به عنوان یکی از پلتفرم‌های معتبر داخلی جهت بهره مندی از خدمات یو ووچر بپردازیم. با ثبت نام در اتراکس می توانید برای خرید فوری و بدون کارمزد یو ووچر اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

 

ووچر یوتوپیا یا یو ووچر چیست؟

یو ووچر نوعی سرویس پرداخت الکترونیکی است که توسط شرکت یوتوپیا ارائه شده که کاربر می تواند هزینه های مختلف خود مانند خرید محصول و نقل و انتقال پول را از طریق یوتوپیا انجام دهد. عملکرد یو ووچر مانند ووچر پرفکت مانی است و به همین خاطر به آن ووچر یوتوپیا نیز گفته می شود.

کد یو ووچر به شکل رشته ای از اعداد و حروف انگلیسی است که حاوی مقدار ارز مشخصی می باشد. تولید این کدها به صورت دیجیتالی صورت می گیرد و افراد می توانند آن را به عنوان روش پرداخت در برخی فروشگاه ها و سایت های پذیرنده یوتوپیا استفاده کنند.

 

سایر امکانات و ویژگی های یوتوپیا:

هدف اصلی یوتوپیا حفاظت از حریم شخصی کاربران در فضای مجازی است و به همین دلیل با استفاده از فناوری های رمزنگاری شده در تراکنش های مالی این هدف را عملی کرده است. خیلی از شرکت های بزرگ جهت تبلیغات خود از اطلاعات خصوصی کاربران استفاده کرده اند اما یوتوپیا با حفظ امنیت اطلاعات و دارایی های افراد، سایر نقل و انتقالات مالی آن ها را نیز به صورت محرمانه انجام می دهد. سایر امکانات یوتوپیا عبارتند از:

  • یوتوپیا یک شبکه اجتماعی امن، خصوصی و قابل اعتماد است.
  • یوتوپیا یک پیام رسان است که به کاربران اجازه می دهد در محیطی امن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • امکان ارسال ایمیل از طریق یوتوپیا نیز امکان پذیر می باشد. ( Umail )
  • دارای یک جستجوگر اختصاصی به نام (Idyll) است.
  • در یوتوپیا می توانید تولید محتوای متنی، صوتی و ویدیوئی تولید کنید.
  • از دیگر قابلیت های یوتوپیا اشتراک گذاری فایل است که شما می توانید اطلاعات خود را با دیگران share کنید.
  • تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف در یوتوپیا قابل انجام است.
  • از طریق یوتوپیا می توانید خدمات و محصولات مختلف را از طریق یو ووچر خریداری نمایید.

خرید فوری کد یو ووچر بدون کارمزد با امنیت بالا

مراحل ایجاد حساب کاربری در یوتوپیا:

یوتوپیا را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید نسخه ای که نصب می کنید با سیستم عامل رایانه یا گوشی شما تطابق داشته باشد. سپس مراحل زیر را برای ایجاد حساب کاربری خود انجام دهید:

  • وارد گزینه ایجاد حساب کاربری شوید و یک نام مستعار برای خود انتخاب کنید. می توانید نام و نام خانوادگی خود را نیز وارد کنید. نام شما به مخاطبین مجاز نمایش داده خواهد شد.
  • در مرحله بعدی باید یک رمز عبور مطمئن برای خود انتخاب کنید که ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای مختلف باشد. حواستان باشد در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید و برای همیشه دسترسی خود را به حساب یوتوپیا ار دست خواهید داد.

البته توجه داشته باشید در ایران امکان اینکه به طور مستقیم از سایت یوتوپیا یو ووچر خریداری کنید وجود ندارد. زیرا برای خرید یا فروش و هر گونه معامله ای در یوتوپیا نیاز به افتتاح حساب در خارج از کشور بوده که به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران امکان پذیر نمی باشد. بنابراین جهت خرید کد یو ووچر باید از طریق پلتفرم های معتبر داخلی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد اقدام کنید.

 

خرید فوری یو ووچر بدون کارمزد

برای خرید یو ووچر علاوه بر سایت یوتوپیا از طریق سایت های داخلی معتبر که ارائه دهنده این خدمات هستند نیز می‌توانید کد یو ووچر را خریداری نمایید. صرافی ارز دیجیتال اتراکس از معتبر ترین صرافی های داخلی است و شما عزیزان می توانید نسبت به خرید فوری کد یو ووچر بدون کارمزد و در فضایی امن اقدام فرمایید.

به این صورت که از طریق ثبت نام در وبسایت یا اپلیکیشن صرافی اتراکس می توانید اقدام به خرید یو ووچر نمایید. شما با پرداخت تومان از طریق درگاه آنلاین اتراکس این ارز را خریداری و فوری تحویل بگیرید. همچنین می توانید ووچر پرفکت مانی خود را به ووچر یوتوپیا نیز تبدیل کنید.

پس از آن که در حساب کاربری خود مقدار مورد نظر خود برای برداشت یا خرید کد یو ووچر را وارد کردید تراکنش شما آنی انجام شده و به حساب شما واریز یا کسر می شود. این فرایند به راحتی و بدون ارائه حساب بانکی شما صورت می‌گیرد و بدین ترتیب امنیت اطلاعات شما حین تراکنش کاملا تضمین می شود.

خرید فوری کد یو ووچر بدون کارمزد با امنیت بالا

کد یو ووچر چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایایی که کد یو ووچر دارد این است که تراکنش های شما به صورت آنی انجام می شود و شما نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود ندارید. خدمات یوتوپیا برای پرداخت های بین المللی بسیار مناسب است. زیرا جابجایی پول به خارج کشور کارمزد بالایی دارد و استفاده از یو ووچر خیلی به صرفه خواهد بود. یوتوپیا همچنین دارای یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام کریپتون نیز می باشد. از دیگر مزایای ووچر یوتوپیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت و حفظ حریم خصوصی

یوتوپیا یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین است. به این معنی که اطلاعات شخصی کاربران در دسترس هیچ گونه نهاد خاصی نیست. کد یو ووچر هم همانطور که قبلا عنوان کردیم به صورت دیجیتالی بوده و بدون ارائه اطلاعات بانکی می توانید از طریق آن پرداخت های خود را انجام دهید.

  • خرید فوری و استفاده آسان

یوتوپیا رابط کاربری ساده ای دارد و کاربران به سهولت می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

  • کارمزد کم

استفاده از خدمات یوتوپیا و یو ووچر هزینه زیادی را شامل نمی شود و کارمزد کمی از کاربر کسر می شود که در قبال خدماتی که ارائه می‌شود بسیار مقرون به صرفه است. کارمزد برداشت یو ووچر 6 درصد می باشد که به صورت خودکار از حساب کاربر کسر می شود.

 

ارز دیجیتال یوتوپیا؛ کریپتون

کریپتون نوعی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که توسط شبکه اجتماعی یوتوپیا و بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است. داده هایی که روی بلاکچین تعریف می شوند از فناوری های رمزنگاری شده برای حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر استفاده می کنند.

 

ویژگی های کریپتون:

  • کریپتون یک ارز دیجیتال تعریف شده بر بستر بلاکچین است که با برخورداری از فناوری رمزنگاری شده امنیت اطلاعات کاربر را تضمین می کند.
  • کریپتون یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که تحت نظر هیچ نهاد یا شرکت مرکزی اداره نمی شود و بدین ترتیب از کنترل دولت و شرکت های بزرگ خارج می باشد.
  • این ارز قابلیت استفاده برای انجام پرداخت های مختلف را دارد. همچنین یک ارز دیجیتال نوپا می باشد و پتانسیل رشد بالایی دارد.

کریپتون هم اکنون در صرافی های معتبر ارز دیجیتال قابل خرید و فروش می باشد و قیمت آن به طور کلی روندی صعودی را طی می کند.

 

کیف پول یوتوپیا ( uWallet ) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

یو ولت یک کیف پول نرم افزاری است که برای ذخیره و مدیریت ارز دیجیتال کریپتون طراحی شده و با قرار داشتن بر بستر بلاکچین اتریوم و استفاده ار فناوری های رمز نگاری شده امنیت و حفظ اطلاعات کاربر را تضمین می کند.
کیف پول یو ووچر نیز غیر متمرکز بوده و توسط هیچ سازمان خاصی اداره نمی شود. بنابراین اطلاعات کاربران به طور کامل محافظت شده و در اختیار هیچ نهاد مرکزی قرار داده نمی شود. این مورد برای کاربرانی که به امنیت اطلاعات شخصی خود اهمیت می دهند گزینه مناسبی می‌باشد. در ادامه به بررسی دیگر ویژگی های یو ولت می پردازیم:

  • ذخیره و مدیریت کریپتون به صورت امن
  • ارسال و دریافت کریپتون از کاربران مختلف
  • امکان تبدیل کریپتون به ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • انجام معاملات به صورت آنی و با کارمزد کم با استفاده از فناوری بلاکچین

کیف پول یوتوپیا یک کیف پول امن و کارآمد است و برای کاربرانی که دنبال کیف پولی امن برای ذخیره و مدیریت ارز دیجیتال کریپتون هستند گزینه بسیار مناسبی است.

 

ووچر پرفکت مانی و تبدیل آن به یو ووچر

هم اکنون بیشتر از 200 صرافی مختلف در جهان از ووچرها پشتیبانی کرده و آن ها را خرید و فروش می کنند. بدین ترتیب در سفرهای خارجی خود به جای پول نقد با خیالی آسوده می توانید از ووچر پرفکت مانی یا ووچر یوتوپیا استفاده کنید. همچنین با خرید و فروش ووچرها درآمد دلاری کسب کنید.

علاوه بر این امکانات پرفکت مانی یکی از سرویس های پرداختی محبوب در ایران است که امکان واریز  یا برداشت یو ووچر را به خدمات خود اضافه کرده است. به این ترتیب شما می توانید کیف پول یوتوپیا را مستقیما از طریق پرفکت مانی شارژ کنید و از کیف پول یوتوپیا نیز ووچر برداشت کرده و پرداخت های خود را انجام دهید. البته تبدیل UUSD به ووچر پرفکت مانی و برداشت آن کارمزد بالایی حدود 6 درصد دارد.

شما همچنین می توانید ووچر پرفکت مانی خود را به کیف پول یوتوپیا منتقل کنید و فقط به آدرس ولت یوتوپیای خود نیاز دارید. انجام این پروسه به صورت لحظه ای انجام نمی شود و احتمال دارد 24 ساعت طول بکشد. شما همچنین می توانید برداشت های خود را از یوتوپیا به صورت ووچر انجام دهید. با وجود اینکه کارمزد برداشت یو ووچر نسبت به پرفکت مانی بیشتر است اما به خاطر مزایا و امکاناتی که یوتوپیا در اختیار کاربران قرار می دهد مانند امنیت و حفظ حریم خصوصی، کاربران آن را به سایر روش های پرداخت آنلاین ترجیح می دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین اتراکس در ارتباط باشید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa