اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی + سایت خرید با کمترین کارمزد و سریع

اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی + سایت خرید با کمترین کارمزد و سریع
زمان مطالعه: 6 دقیقه

روش های مختلفی وجود دارد که بتوانید از خدمات پرفکت مانی بهره ببرید. اما روش اصلی که بیشترین کارایی را نیز دارد استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی به منظور سهولت در انجام تراکنش های مالی بدون نیاز به جابجایی پول نقد به وجود آمده است.

 

به عبارتی می توان گفت ووچر پرفکت مانی نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه از حساب پرفکت مانی به کار میرود و تاکنون در بیش از 100 کشور دنیا قابل استفاده است.

 

 

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نوعی سرویس مالی بین المللی است که به کاربران خود امکان انتقال وجه در سراسر دنیا را می دهد. شما با استفاده از پرفکت مانی و اینترنت می توانید بدون دردسر به هر جای دنیا که می خواهید ارز انتقال داده و خدمات دریافت کنید. پرفکت مانی فرصتی بی نظیر در اختیار صاحبان کسب و کار آنلاین به وجود آورده است و یکی از مزیت های آن عدم تحریم آن برای کاربران ایرانی است.

 

ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین خدماتی است که باعث شد ایرانیان بتوانند درسطح بین المللی فعالیت های مالی داشته باشند و پرداخت و خریدهای ارزی خود را انجام دهند. زیرا به دلیل محدودیت ها و تحریم های اعمال شده علیه ایران، امکان افتتاح حساب در خارج از کشور وجود ندارد و ایرانیان به هیچ صورتی نمی توانستند نقل و انتقالات ارزی داشته باشند. اما اکنون ازطریق صرافی های معتبر داخلی می توانند به راحتی در قبال پرداخت تومانی ووچر خریداری نمایند.

 

 

پرفکت مانی چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می دهد؟

  • از طریق ووچر پرفکت مانی می توان در سرتاسر جهان با کارمزذ کم، انتقال وجه انجام داد. در صورتی که دریافت کننده وجه حساب پرفکت مانی نداشته باشد کد فعالسازی ووچر از طریق پیامک برای او ارسال می شود.

 

  • جهت خرید محصولات و دریافت خدمات از سایت های خارجی، امکان پرداخت وجه به صورت آنلاین و ایمن وجود دارد.

 

  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد یا سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی اتراکس فراهم است.

 

  • اگر دسترسی به حساب پرفکت مانی خود نداشته باشید می توانید از ووچر پرفکت مانی برای پرداخت های خود استفاده کنید.

 

  • همچنین اگر فروشنده دارای حساب پرفکت مانی نبود می توانید به جای پول به او ووچر پیشنهاد دهید.

 

  • در روش های جابجایی پول به روش های سنتی اغلب تراکنش ها پس از بررسی و با تاخیر انجام می شد و گاها پس از بررسی لغو شده و انتقال صورت نمی گرفت. اما در روش انتقال پول با ووچر اطلاعات به سرعت پردازش شده و جابجایی سریع وجه انجام می شود.

 

 

ووچر پرفکت مانی شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

  • کد دیجیتالی و مخصوص 16 رقمی

 

  • کد فعالسازی 10 رقمی

 

  • مبلغ اعتبار

 

  • تاریخ ایجاد ووچر

 

 

تاریخ انقضای ووچر پرفکت مانی

بهترین مزیت ووچر پرفکت مانی نداشتن تاریخ انقضا است. یعنی شما می توانید مبلغ ووچر را هر زمان که میخواهید استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که کد فعالسازی ووچر را در جای امنی نگه داشتید. زیرا اگر کسی به آن دسترسی پیدا کند می تواند از آن استفاده کند.

 

 

بررسی اعتبار ووچر

اگر مبلغ ووچر خود را نمی دانید و یا شک دارید می توانید با وارد کردن کد 16 رقمی و کد فعالسازی، میزان اعتبار خود را چک کنید. ممکن است بعد از وارد کردن این اطلاعات نیز پیغام نامتعبر بودن به شما نشان داده شود. در این صورت می توانید مشکل خود را از طریق تماس با پشتیبانی اتراکس رفع نمایید.

 

 

از کجا ووچر پرفکت مانی بخرم؟

برای خرید ووچر پرفکت مانی می توانید از طریق سایت اصلی پرفکت مانی اقدام کنید و خرید و انتقال ووچر را نیز از طریق همین سایت انجام دهید. توجه داشته باشید که برای خرید ووچر از این طریق باید دارای یک حساب بین المللی باشید که در قبال پرداخت ارز، ووچر دریافت کنید. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که به دلیل اعمال تحریم های بین المللی امکان افتتاح حساب در خارج از کشور برای ایرانیان وجود ندارد.

 

پس چگونه می توان ووچر پرفکت مانی خرید؟ برای آشنایی با روش خرید ووچر پرفکت مانی از طریق سایت پرفکت مانی اینجا کلیک کنید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی از طریق صرافی های ارز دیجیتال داخلی که خدمات پرفکت مانی را ارائه می دهند قابل انجام است. صرافی اتراکس از طریق اپلیکیشن یا سایت اختصاصی خود، امکان خرید وچر پرفکت مانی را با واحد پولی ایران برای کاربران ایرانی فراهم می کنند.

 

بنابراین شما می توانید از طریق ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی اتراکس ووچر پرفکت مانی خریداری نمایید. در ادامه متن به معرفی اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی ازطریق صرافی اتراکس و مزایای آن می پردازیم.

 

اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی + سایت خرید با کمترین کارمزد و سریع

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی در اتراکس

صرافی ارز دیجیتال اتراکس علاوه بر سایت، خدمات خود را از طریق اپلیکیشن نیز ارائه می دهد. استفاده از اپلیکیشن علاوه بر اینکه امنیت بیشتری دارد باعث سهولت در انجام معاملات و خرید و فروش نیز می شود. با نصب اپلیکیشن اتراکس در گوشی خود و انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت، می توانید وارد اکانت کاربری خود شده و به روش زیر ووچر خریداری نمایید.

 

  • ابتدا با وارد کردن شماره همراه خود در اتراکس ثبت نام کنید. می توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت ثبت نام خود را انجام دهید.

 

  • پس از ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید.

 

  • در منوی داشبورد و در قسمت سفارش سریع، روی گزینه خرید کلیک کنید.

 

  • در کادر اول مقدار مبلغ مورد نظر خود را به تومان وارد کنید.( توجه داشته باشید که کیف پول خود را باید از قبل شارژ تومانی کرده باشید)

 

  • در کادر دوم باید ارزی که می خواهید خریداری کنید وارد کنید. کلیک کنید و گزینه پرفکت مانی را انتخاب کنید..

 

  • پس از وارد کردن اطلاعات می بینید که با مبلغ مورد نظر خود چه مقدار ووچر می توانید خریداری کنید.

 

  • در قسمت بررسی تبدیل هم می‌توانید انتخاب کنید که ارز را به چه صورت مایلید دریافت کنید؟ به صورت ووچر یا شارژ کیف پول خود

 

 

مزایای اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی

  • اپلیکیشن صرافی اتراکس مانند سایر نرم افزارهای گوشی های هوشمند شامل بخش های مختلفی است که این بخش ها خدمات مختلفی نیز ارائه می دهند. مسلما شما آشنایی کافی با اپلیکیشن های مختلف دارید و روش کار هر یک را به خوبی می دانید. اپلیکیشن صرافی اتراکس نیز دارای رابط کاربری بسیار ساده بوده و شما می توانید به راحتی و در حداقل زمان کار خود را انجام دهید.

 

  • اختلال در انجام عملیات خرید ووچر در اپلیکیشن کمتر بوده و در صورت بروز اختلال نیز در مدت زمان کوتاهی رفع میشود.

 

  • خرید ووچر از طریق اپلیکیشن پرفکت مانی تنها با ارزهای دلار، یورو و بیت کوین انجام می‌شود. در حالی که از طریق اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال اتراکس با هر ارزی که داخل کیف پول شما باشد می توانید ووچر خریداری کنید.

 

  • کلیه تراکنش‌های شما اعم از ترید و خرید ووچر همگی در اپلیکیشن اتراکس ثبت می شود و همواره در دسترس شماست. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از طریق پشتیبانی اقدام کنید. به آنها تیکت بزنید. کارشناسان ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کرده و آن را رفع خواهد کرد.

 

 

معایب خرید ووچر پرفکت مانی از سایت

برای خرید ووچر از طریق سایت های ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی باید به اعتبار و امنیت صرافی توجه داشته باشید. ببینید آیا صرافی مورد نظر شما استانداردهای لازم و مجوز فعالیت دارد یا خیر؟ نظرات سایر کاربران را بخوانید تا یک دید کلی از عملکرد صرافی به دست آورید.

 

در نهایت نیز ازطریق تماس با پشتیبانی در مورد خرید ووچر راهنمایی بگیرید. سعی کنید از سایت های متفرقه اقدام به خرید ووچر نکنید. زیرا امکان کلاهبرداری در این سایت ها بسیار بالا بوده به طوری که ممکن است در قبال دریافت پول ووچری به شما ندهند. علاوه بر آن از آنجایی که هیچ سیستم آنلاینی عاری از عیب و ایراد نیست

 

در قسمت پایانی مقاله می‌خواهیم به برخی از معایب پرفکت مانی بپردازیم. خرید ووچر پرفکت مانی چه از طریق سایت پرفکت مانی انجام شود یا از طریق صرافی های معتبر داخلی صورت گیرد معایب زیر را به همراه دارد:

  • خرید ووچر پرفکت مانی برای بار اول زمان زیادی می گیرد. زیرا باید احراز هویت انجام شود که تایید آن زمان بر است و ممکن است چند روز به طول بیانجامد و در صورتی که کاربر عجله داشته باشد این موضوع چندان خوشایند نیست.

 

  • خرید ووچر از طریق سایت به دلیل پیچیدگی هایی که دارد برای همه خوشایند نیست و اکثر افراد ترجیح می دهند خرید خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهند که در این مقاله بهترین اپلیکیشن برای خرید ووچر پرفکت مانی را به شما عزیزان معرفی کردیم.

 

  • برخی مواقع ممکن است ترافیک سایت بالا بوده و افراد بسیاری در آن زمان در حال بازدید و خرید از سایت باشند. همین موضوع موجب اختلال در باز شدن صفحه پرداخت شده و خرید ووچر با تاخیر انجام خواهد شد.

 

  • خرید ووچر از سایت پرفکت مانی به این بستگی دارد که حساب شما تایید شده است یا خیر؟ اگر حساب پرفکت مانی شما از نوع تایید شده باشد 0/5 درصد کارمزد به شما تعلق خواهد گرفت. اما در صورتی که نوع حساب شما از نوع تایید نشده باشد حدود 2 درصد کارمزد باید پرداخت کنید.

 

 

سخن پایانی

سیستم انتقال پرفکت مانی بسیار ایمن بوده و یکی از سیستم های مالی معتبر در دنیا به شمار می رود. بدیهی است که شما هنگام پرداخت های آنلاین نگرانی داشته باشید و نتوانید به این سیستم اطمینان کنید.

 

صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس با ایجاد محیطی امن و مطمئن، انجام معاملات سایر ارزهای دیجیتال و خدمات خرید ووچر را برای کاربران خود فراهم می کند. اتراکس دارای وبسایت رسمی و اپلیکیشن موبایل می باشد که از طریق هر دو می توانید اقدام به خرید ووچر نمایید.

 

اپلیکیشن اتراکس شامل تمام ویژگی های خوبی می باشد که شما از یک صرافی ارز دیجیتال انتظار دارید. ویژگی هایی مانند امنیت، کارمزد کم، پشتیبانی از رمزارزهای متنوع و عدم نیاز به احراز هویت اتراکس را از دیگر صرافی های ارز دیجیتال متمایز می کند.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa