سوالات بزرگ بیت کوین و کریپتو در 2023 به همراه پاسخ

سوالات بزرگ بیت کوین و کریپتو در 2023 به همراه پاسخ
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بازار کریپتوکانرسی‌ها شبیه هیچ بازار دیگری نیست. هنگامی که در نهایت احساس کردید که درک درستی از نحوه کار کردن این حوزه دارید و ایده مناسبی از آنچه در آینده انتظار دارید. آن لحظه‌ای است که همه چیز در بازار تغییر می‌کند و همه ما باید اساساً از صفر شروع کنیم. گفته می‌شود که رویدادهای خبری و تحولات چند روزه در بازار کریپتو برابر با ماه‌ها در بازارهای دیگر است. تقریبا غیرممکن است که همه چیز را بروز نگه‌دارید، و همچنان بتوانید یک زندگی عادی داشته باشید. با این حال، این پیچیدگی و هیجان چیزی است که ما کاملاً در مورد این بازار از آن لذت می‌بریم. هر روز خبرها و ایده‌های جدیدی به ارمغان می آورد و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. در این مقاله به بررسی و تحلیل سوالات بزرگ بیت کوین که در سال 2023 ممکن است برای همه پیش بیاید بحث خواهیم کرد.

 

مقدمه

در چند ماه گذشته، ما شاهد سهم عادلانه خود از بخش “هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد” بوده‌ایم. جدای از هرج و مرج در اقتصاد کلان که از اواخر سال گذشته شاهد آن بودیم. در بازار کریپتو ما مجبور بوده‌ایم با پیامدهای Luna/UST که اساساً به صفر رسید، و باعث ایجاد یک اثر دومینوی بیشتر در سراسر صنعت شد، مقابله کنیم. بخشی از این اثر دومینو، سلسیوس و 3AC، Voyager و Vauld و FTX بود که ورشکسته شدند. در حالی که ممکن است به نظر برسد که بدترین وضعیت دیگر به پایان رسیده است. حقیقت این است که ممکن است شرکت‌های دیگری با مشکل مواجه شوند که ما هنوز از آن‌ها مطلع نیستیم. اگر دوباره بازار به سرعت سقوط کند، می‌تواند باعث ورشکستگی شرکت‌های بیشتری شود.

 

همه این شرایط باعث شده تا بیت کوین وارد بازار نزولی بعدی خود شود و هیچ‌کس نمی‌داند این مدت زمان چقدر ادامه خواهد داشت. این بازار نزولی می‌تواند از چند هفته، چند ماه تا چندین سال طول بکشد. در حالی که من استدلال می‌کنم، بیت کوین هنوز قیمتی بیش از 20 هزار دلار دارد، مبارزه با همه این مسائل یک مورد فوق العاده صعودی برای بیت کوین است. اما، بسیاری فقط به قیمت نگاه می‌کنند و به این نتیجه می‌رسند این بازه زمانی که همه ناامید شده‌اند، چیزی جز یک روندنزولی نیست.

 

با این حال، ممکن است احساس کنید، بسیاری از ما از قبل شروع کرده‌ایم و به این فکر کرده‌ایم که کاتالیزور بعدی برای کمک به بهبود قیمت‌ها چیست. یا اگر اوضاع بد پیش برود، می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت ها شود. بازار کریپتو حوزه خنده‌داری است، هنگامی که یک ایده یا پاسخ جدید برای چیزی که مدت زیادی منتظر آن بوده‌ایم داشته باشیم، همیشه 5 سوال جدید جایگزین آن می‌شود. این سوالات بزرگ بیت کوین یک روند بی‌پایان است.

 

سوالات بزرگ بیت کوین و کریپتو

آیا دومینوهای بیشتری در بازارهای کریپتو اتفاق خواهد افتاد

همانطور که در بالا ذکر کردیم، وضعیت Luna/UST مورد انتظار بود و باعث هرج و مرج زیادی در بازار کریپتو شد، با اثرات موجی که ما هنوز هم در مورد آن می‌آموزیم. اگر سقوط بیشتر در بازار وجود نداشته باشد، می‌تواند به این معنی باشد که قیمت به طور قطعی به پایین‌ترین حد قیمتی خود یعنی 15400 رسیده است. و قیمت ها می‌توانند شروع به بهبود خود کنند. با این حال، اگر متوجه شویم که سازمان های بزرگ دیگری نیز سقوط کرده‌اند یا ورشکسته شده‌اند. این امر می‌تواند باعث نزول بیشتر در بازار شود.

 

این بازار نزولی چقدر دوام خواهد داشت؟

این یک سوال میلیون دلاری است که همه ما می‌خواهیم پاسخ آن را داشته باشیم. حقیقت این است که هیچ کس واقعاً جواب این سوال را نمی‌داند. هر چیزی که فکر می‌کردیم می‌دانیم، اساساً از پنجره به بیرون پرتاب شده  و از بین رفته است. در حالی که احتمالاً بعید به نظر می‌رسد که امسال قیمت‌ها به سقف تاریخی جدید دست پیدا کنند. من استدلال می‌کنم که شانس خوبی وجود دارد که قیمت بیت‌کوین دوباره آنقدر بالا برود که مردم احساس صعودی بودن کنند.

 

روند بیت کوین چه مدت با سهام مرتبط خواهد بود

متأسفانه، این می‌تواند مدت زمان زیادی طول بکشد. همه ما می‌خواستیم بازیگران بزرگ پول وارد بازارهای کریپتوکارنسی شوند. اکنون که اینجا هستند، البته در سراسر بازارها از جمله سهام عملکرد یکسانی خواهند داشت. بیت کوین هنوز برای داشتن اعتماد یا قدرت عملکرد متفاوت در لحظات بحرانی بازارهای مالی بسیار کوچک و نوپا است. در آینده، هر چند بیت کوین و سهام از هم جدا خواهند شد. فقط زمان می‌برد تا بیت کوین بالغ، بزرگتر و قابل اعتماد شود.

 

آیا چرخه‌ ها به پایان رسیده‌اند

برای کسانی از ما که مدت زیادی در بازار کریپتو بوده‌ایم، همه ما به چرخه های 4 ساله عادت کرده‌ایم. جایی که ما دوره بازارگاوی و سپس دوره خرسی را پشت سر می‌گذاریم. و سپس دوباره آن را تکرار می‌کنیم. در گذشته، این امر در زمان بندی با هاوینگ بیت کوین مرتبط بوده است. اما، آخرین چرخه صعودی، بسیار متفاوت از آنچه همه انتظار داشتند انجام شد و حتی این چرخه خرسی نیز همین کار را انجام می‌دهد. تا همین چند وقت گذشته، هرگز شاهد کاهش قیمت بیت کوین به زیر قیمت بالای تاریخ چرخه قبلی خود نبودیم. اما اکنون این اتفاق افتاده است. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من  به شخصه خوشحال خواهم شد که ببینم این چرخه‌ها به پایان می‌رسد. به این معنی که بازار در حال بلوغ است.

 

ETFبیت کوین ایالات متحده چه زمانی فرا می‌رسد؟

در حالی که ETF های بیت کوین دیگری در سراسر جهان وجود دارد، هنوز نمی‌توان انکار کرد که ایالات متحده بزرگترین بازیگر مالی در جهان است. این بدان معناست که ورود یک ETF نقطه‌ای به این بازار می‌تواند یک رویداد بزرگ برای صنعت کریپتوکارنسی باشد. باعث ورود حجم زیاد نقدینگی به بازار می‌شود که قبلاً مشاهده نکرده بودیم. کارشناسان ادعا می‌کنند که این کاتالیزوری است که در نهایت قیمت بیت کوین را تا 100 هزار دلار افزایش می دهد.

SEC مجبور خواهد شد در مورد پیشنهاد ETF Grayscale در سال‌های آینده تصمیم بگیرد و اکثر مردم فکر می‌کنند که این پیشنهاد یک بار دیگر رد خواهد شد. این بار احساس متفاوتی دارد، زیرا Grayscale اعلام کرده است که قصد دارند در صورت رد شدن، مبارزه و شکایت کنند. تا جایی پیش رفت که برخی از قدرتمندترین وکلای فضای کریپتوکارنسی را استخدام کرد. این یک پیشرفت جالب برای تماشای مطمئن خواهد بود.

 

ادغام اتریوم چه تاثیری بر حرکت رو به جلوی بازار خواهد داشت؟

در ادامه مقاله سوالات بزرگ بیت کوین می‌رسیم به بخش آلت کوین‌ها؛ باور کردنش سخت است، اما ادغام اتریوم که مدت‌ها در انتظارش بودیم اتفاق افتاد. در حالی که این ارتقاء کامل اتریوم 2.0 نیست که بسیاری در هنگام معرفی آن سال‌ها پیش انتظار داشتند. این شروعی جدید است و نه تنها برای قیمت اتریوم بلکه برای بازار به طور کلی نیز باید یک کاتالیزور بسیار صعودی باشد. از زمانی که ادغام انجام شده است، ایجاد توکن جدید ETH که بر بستر اثبات کار است در حال حاضر 80٪ کاهش یافته است. بجز بیت کوین، اتریوم تنها ارز دیجیتال دیگری است که قدرت حرکت کل بازار را دارد.

 

کدام کشور بعدی خواهد بود که بیت کوین را مناقصه قانونی می کند؟

یک سال پیش، السالوادور بیت کوین را به صورت قانونی در کشور خود قبول کرد. و اخیراً جمهوری آفریقای مرکزی نیز از آن پیروی کرده است. به احتمال زیاد در آینده نزدیک کشور دیگری نیز به این جمع خواهد پیوست. در حالی که السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی هر دو کشور بزرگی از نظر تولید ناخالص داخلی نیستند، اما همچنان کشورهایی  پیشرو در حوزه کریپتو هستند. پس از اینکه 3 کشور دیگر به بیت کوین بپیوندند و این ارزدیجیتال را ارز قانونی اعلام کنند، این بدان معناست که 5 درصد از کل کشورهای جهان این کار را انجام داده‌اند. نادیده گرفتن بیت کوین سخت‌تر و سخت٬تر می شود.

 

سخن پایانی

تا اینجا با سوالات بزرگ بیت کوین و سایر سوالات احتمالی مربوط به بازار آشنا شدید. اتفاقات زیادی نه تنها در بازارهای دیجیتال بلکه در سرتاسر جهان رخ می‌دهد. جهان در حال گذر از یک تحول بزرگ است و 5 سال بعد بسیار متفاوت‌تر از امروز به نظر می‌رسد. اگر بتوانید آنچه را که دارید نگه دارید،در این روند نزولی دوام بیاورید و همچنین در طول این دوره بیشتر جمع کنید. من بسیار مطمئن هستم که در آینده در موقعیت بسیار خوبی خواهید بود.

 

اتراکس، صرافی ارز دیجیتال معتبر و سریع

برای اطلاع از آخرین تحلیل‌های بروز و تخصصی درمورد بیت کوین و آلت‌کوین به وبلاگ تخصصی اتراکس و بخش تحلیل ها مراجعه کنید. صرافی ارز دیجیتال اتراکس در تلاش است تا شما معاملات خود در دنیای ارزهای دیجیتال را با خیال راحت و در محیطی امن و سریع انجام دهید. اتراکس دارای کیف پول اختصاصی بدون کارمزد می باشد، در صرافی اتراکس شما می توانید خرید و فروش بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف را با استفاده از درگاه بانکی و احراز هویت خودکار انجام دهید. برای خرید ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود با بالاترین سرعت و امنیت همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع به همراه پشتیبانی 24 ساعته را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa