دانلود اپلیکیشن

آینده بعدی کریپتوکارنسی اینجاست!

باخبر شدن از اتفاقات اولیه دنیای کریپتوکارنسی و مهم‌ترین رویدادهای آن، بهترین شانس را برای کسب سود در آینده بعدی کریپتوکارنسی به شما می‌دهد. این مقاله گزارشات جمع‌آوری شده از بلومبرگ، کوین دسک و سایر منابع خبری معتبر است. از زمان پیدایش ChatGPT، ما شاهد بوده‌ایم که هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی داشته است. و…

فهرست محتوا

آینده بعدی کریپتوکارنسی اینجاست!
Abbas Kafi
2 سال قبل

باخبر شدن از اتفاقات اولیه دنیای کریپتوکارنسی و مهم‌ترین رویدادهای آن، بهترین شانس را برای کسب سود در آینده بعدی کریپتوکارنسی به شما می‌دهد. این مقاله گزارشات جمع‌آوری شده از بلومبرگ، کوین دسک و سایر منابع خبری معتبر است.

از زمان پیدایش ChatGPT، ما شاهد بوده‌ایم که هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر توکن‌های مرتبط با هوش مصنوعی داشته است. و بسیاری از آنها افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده‌اند.

اما یک رویداد جدید در زمان نگارش این، مقاله که در آسیا، در حال به وقوع پیوستن است.

در این مقاله، به رویدادهای مهم اقتصادی کلان اخیر را که می‌توانند باعث افزایش پذیرش و قیمت عظیم ارزهای دیجیتال در ترند بعدی شوند. و اینکه چگونه می‌توانید از آن سود ببرید، خواهیم پرداخت.

تزریق میلیاردها دلار به اقتصاد چین

در 17 فوریه، بلومبرگ گزارش داد که بانک خلق چین 632 میلیارد یوان (تقریباً 92 میلیارد دلار) از طریق قراردادهای بازخرید معکوس به اقتصاد چین تزریق کرده است. این بزرگترین تزریق نقدینگی ثبت شده یک روزه در تاریخ چین است.

این اقدام به عنوان قدمی برای تقویت اقتصاد چین پس از رفع ناگهانی محدودیت‌های مرتبط با کووید توسط چین و کنار گذاشتن سیاست سخت‌گیرانه‌ی کووید در پایان سال گذشته انجام شد.

این تزریق تأثیر بسیار مثبتی بر توکن‌های مرتبط با چین مانند Neo، Conflux یا Cocos داشته است که در هفته گذشته افزایش قیمتی داشته بودند.

لغو ممنوعیت کریپتو در هنگ کنگ

همزمان با اعلام تزریق اقتصادی عظیم چین، هنگ کنگ جاه طلبی خود را برای تبدیل شدن به هاب کریپتو در آسیا و کاهش مقررات کریپتو را آشکار کرد.

اما در مورد آنچه که هنگ کنگ اعلام کرده است، تصورات غلط زیادی وجود دارد.

برخی از مقالات گزارش داده‌اند که از ژوئن 2023، هنگ‌کنگ به همه شهروندان خود، از جمله سرمایه‌گذاران خرد، به دلیل یک توییت گمراه‌کننده، اجازه خرید و فروش و معاملات ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

اگرچه هنگ کنگ عملاً محدودیت‌های مربوط به معاملات کریپتو را کاهش می‌دهد، به این معنی نیست که رمزارزها برای همه کاملاً قانونی می‌شود. در واقع، تنها مؤسسات و معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند تنها توکن‌های خاصی (نه همه) را معامله کنند.

با این حال، دولت هنگ کنگ پیشنهاد داده است که کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) که مسئول تنظیم اوراق بهادار است، ممکن است در آینده دسترسی معامله‌گران خرد به دارایی‌های مجازی را بدهد. همچنین اکنون در حال بررسی است که کدام ارزهای دیجیتال را به معامله‌گران خرد ارائه دهد.

علاوه بر این، کشور چین نشانه های تاییدیه را نسبت به آغاز پذیرش کریپتو در هنگ کنگ نشان داده است.

همانطور که می‌دانید، در سپتامبر 2021، چین تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را ممنوع کرد. هنگ کنگ نیز تحت حاکمیت چین تحت‌تأثیر این ممنوعیت قرار گرفت.

شرایطی را تصور کنید که لغو ممنوعیت کریپتو برای معامله‌گران خرد توسط چین در بازارها وجود داشته باشد. بنظر میاد این باعث می‌شود هر پامپ ارزدیجیتالی که تاکنون دیده‌ایم کوچک به نظر برسد.

اگرچه احتمالاً این اتفاق در آینده نزدیک نخواهد بود، اخبار اخیر از هنگ کنگ گامی در مسیر درست است.

افزایش پذیرش کریپتو در میان کشورهای آسیای جنوب شرقی

اخیراً، بزرگترین بانک در جنوب شرقی آسیا، DBS، فاش کرد که حجم معاملات بیت کوین 80 درصد و اتریوم 65 درصد در صرافی ارزهای دیجیتال در سال 2022 افزایش یافته است. همچنین شاهد دو برابر شدن تعداد مشتریان خود بوده‌اند.

رکورد حجم معاملات و افزایش قابل توجه تعداد بیت‌کوین و اتریوم که توسط DBS نگهداری می‌شود، نشان از پذیرش رو به رشد دارایی‌های دیجیتال در جنوب شرقی آسیا است.

تشدید مقررات کریپتو توسط ایالات متحده

در نهایت، محدود کردن کریپتو توسط ایالات متحده می‌تواند به معنای بازگشت بزرگ ترند بعدی ارزهای دیجیتال از شرق باشد.

در حالی که من معتقدم که ارزهای دیجیتال برای پذیرش گسترده به یک چارچوب قانونی قابل اجرا نیاز دارند، من همچنین معتقدم هر نوع ممنوعیتی معکوس است و نوآوری را به خارج از مرزها هدایت می‌کند.

با ممنوعیت استیکینگ و اعمال فشار بر استیبل کوین‌ها، ایالات متحده عملاً به پای خود شلیک می‌کند.

به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ممنوعیت استیکینگ کریپتوکارنسی‌ها برای محافظت از سرمایه‌گذاران خرد در برابر آسیب‌های بیشتر پس از سقوط تماشایی پلت‌فرم‌های وام‌دهی کریپتو مانند سلسیوس و بلاک‌فای در سال ۲۰۲۲ است.

اما تاریخ به ما می آموزد که منع کردن چیزی باعث از بین رفتن آن نمی‌شود. اقدامات اخیر SEC ممکن است کاربران را به سمت مبادلاتدیگری سوق دهد که به طور خطرناکی آسیب‌پذیرتر خواهند بود.

در 13 فوریه، SEC اطلاعیه‌ای را به شرکت صادرکننده استیبل کوین Binance، BUSD، صادر کرد و مدعی شد که این استیبل‌کوین یک اوراق بهادار ثبت نشده است.

این اطلاعیه یک مشکل بزرگ است؛ زیرا اوراق بهادار به‌عنوان “سرمایه‌گذاری انجام شده با انتظار سود” تعریف می‌شود که برعکس ماهیت استیبل‌کوین است.

آینده بعدی کریپتوکارنسی

همه موارد ذکر شده بسیار آموزنده است، اما چگونه می‌توانیم از این همه اخبار سود ببریم؟

یکی از راه‌های کسب سود، تهیه فهرستی از پروژه‌هایی است که در کشور چین، با حمایت شدید تیم‌های چینی ساخته شده‌اند. برخی از آنها قبلاً در حال افزایش قیمت بوده‌اند اما در چند روز گذشته کاهش را در مسیر خود طی کرده‌اند.

اگر صعود بیت کوین ادامه یابد، توکن‌های چینی در موقعیت خوبی برای سودهای کلان در آینده قرار خواهند گرفت.

برخی از موارد مورد علاقه دوستداران کریپتوکارنسی عبارتند از: Filecoin، VeChain، Polkadot، Conflux و Alchemy Pay.

سخن پایانی

در مقاله آینده بعدی کریپتوکارنسی، گفتیم که چرا رالی بزرگ بعدی ارز دیجیتال می‌تواند از شرق آسیا و به‌ویژه از چین شروع شود.

در حالی که ایالات متحده با محدود کردن بیش از حد ارزهای دیجیتال، درهای خود را بر روی نوآوری بلاک چین بسته است. چین شروع به کاهش قوانین در مورد معاملات کریپتو کرده است و ممکن است به طور بالقوه در ممنوعیت کریپتوکارنسی خود تجدید نظر کند.

با افزایش علاقه و پذیرش ارزهای دیجیتال در شرق آسیا،آینده بعدی کریپتوکارنسی می‌تواند از این منطقه آغاز شود.

برخی از این پروژه‌های چینی ممکن است دارای مبانی مشکوک باشند. اما می‌توانند سود زیادی برای یک معامله‌گر حرفه‌ای در پشت یک رالی بزرگ مرتبط با چین ایجاد کنند.

اتراکس، صرافی ارز دیجیتال معتبر در ایران

اتراکس با درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته و کیف پول اختصاصی یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال در ایران است. در اتراکس امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با صرافی ارز دیجیتال اتراکس، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و احراز هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است.

برای خرید تمامی استیبل کوین‌ ها از جمله تتر و BUSD زیر قیمت بازار می‌توانید به اکوسیستم اتراکس مراجعه کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط