8 ویژگی برتر کیف پول کریپتوکارنسی را بشناسید

8 ویژگی برتر کیف پول کریپتوکارنسی را بشناسید
زمان مطالعه: 6 دقیقه

زمان نگارش این مقاله برابر شده است با هک انواع کیف پول‌ها و به سرقت رفتن دارایی کاربران. اما چرا یک کیف پول بلاک‌چینی باید هک شود و دارایی کاربر به سرقت برده شود؟ اغلب کارشناسان بخصوص داخل ایران هک کیف پول‌ها را مربوط به لینک‌های vpn می‌دانند. در این مقاله بسیار کاربردی در وبلاگ صرافی اتراکس با ما همراه باشید تا 8 ویژگی برتر کیف پول را بررسی کنیم و مطمئن شوید که دارایی‌های دیجیتالی شما به دور از هک و هرگونه  ناامنی دیگر قرار دارند.

 

مقدمه

با ظهور ارزهای دیجیتال، ذخیره‌سازی امن و قابل اعتماد برای معامله گران رمزارز در سراسر جهان بسیار مهم شده است.

در ذخیره‌سازی، کیف پول‌های کریپتوکارنسی گوشی موبایل به یک گزینه محبوب برای کاربرانی تبدیل شده‌اند که می‌خواهند دارایی‌های ارزدیجیتال خود را در کنترل خود نگه دارند.

با این وجود، کیف پول‌های دیجیتال از نظر کیفیت و ویژگی‌ها متفاوت هستند. برخی فاقد ویژگی‌های لازم برای ایمن نگه داشتن دارایی‌های شما و در دسترس نگه داشتن آنها هستند.

در مقابل، برخی دیگر ممکن است ویژگی‌های مناسب‌تری برای معامله‌گران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال داشته باشند.

8 ویژگی برتر کیف پولصرافی ارزدیجیتال اتراکس
انواع کیف پول کریپتوکارنسی

 

ویژگی برتر کیف پول ارز دیجیتال: رابط کاربری آسان

برای اینکه یک کیف پول ارزدیجیتال گوشی موبایل برای مبتدیان موثر باشد، رابط کاربری باید کاربرپسند و آسان برای کارکردن باشد.

رابط کاربری باید دارای طراحی ساده و شهودی با دستورالعمل‌های واضح باشد که به کاربران کمک کند تا در صورت نیاز کیف پول را نصب و از آن استفاده کنند.

علاوه بر سهولت استفاده، کیف پول باید طراحی تمیز و زیبایی نیز داشته باشد، زیرا این امر می‌تواند به ایجاد اعتماد و اطمینان نسبت به امنیت و قابلیت اطمینان کیف پول کمک کند.

در یک سناریوی ایده‌آل، کیف پول باید از یک رابط شخصی‌سازی شده پشتیبانی کند که به کاربران امکان می‌دهد آن را بر اساس علاقه و نیازهای خود سفارشی کنند.

مطالب مرتبط: کیف پول های ارزدیجیتال برای مبتدیان

 

 پشتیبانی از چند ارز دیجیتال

یک کیف پول کریپتوکارنسی حرفه‌ای باید از چندین رمزارز از جمله ارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتریوم و توکن‌های کمتر شناخته شده پشتیبانی کند.

پشتیبانی از چند توکن برای کاربرانی که دارای پورتفولیوهای متنوع هستند ضروری است، زیرا به آنها اجازه می‌دهد تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در یک مکان مدیریت کنند.

کیف پول همچنین باید بتواند ارزها و توکن‌های جدیدی را بدون نیاز به معامله‌گران رمزارز برای دانلود نسخه جدید کیف پول یا تغییر کلا به نسخه دیگری اضافه کند.

داشتن پشتیبانی برای افزودن ارزهای دیجیتال جدید تضمین می‌کند که کیف پول برای آینده مقاوم است. بعید است که منسوخ شود، و می‌تواند با تغییرات سریع در دنیای ارزهای دیجیتال سازگار شود.

 

ویژگی های خوب کیف پول ارز دیجیتال: تایید دو مرحله‌ای

امنیت اولویت اصلی کیف پول‌های دیجیتال است و 2FA (تأیید هویت دو مرحله‌ای) یک ویژگی ضروری است که به محافظت از دارایی‌های شما در برابر دسترسی غیرمجاز کمک می‌کند.

برای افزایش امنیت، 2FA نیاز دارد که کاربران قبل از دسترسی به کیف پول تلفن همراه یا برنامه، دو نوع شناسایی، از جمله رمز عبور یا پین، و روش تأیید ثانویه، مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره، ارائه دهند.

اجرای این اقدام به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و حفاظت از داده‌های کاربر کمک می‌کند.

کیف پول باید شامل اقدامات دیگری برای افزایش امنیت باشد، مانند عملکرد خروج خودکار پس از یک دوره عدم فعالیت و قابلیت پاک کردن اطلاعات ورود به کیف پول از راه دور در صورت سرقت یا گم شدن.

این امر حفاظت بیشتری از داده‌های حساس کاربر فراهم می‌کند. اقدامات امنیتی بدون در نظر گرفتن امکان دستیابی دستگاه شما توسط افراد غیرمجاز، حفاظت از دارایی شما را تضمین می‌کند.

 

 پشتیبان‌گیری و بازیابی

فرض کنید دستگاه شما گم، و یا دزدیده شده یا آسیب دیده است. در این صورت، داشتن یک سیستم پشتیبان و بازیابی کیف پول و دسترسی به دارایی‌های شما بسیار مهم است.

بهترین کیف پول دیجیتال موبایل همچنین باید یک فرآیند پشتیبان‌گیری ساده داشته باشد که به راحتی قابل درک و اجرا باشد و دستورالعمل‌های واضحی را در مورد بازیابی کیف پول شما در مواقع اضطراری ارائه دهد.

نسخه پشتیبان باید به طور ایمن، در حالت ایده‌آل در قالب رمزگذاری شده ذخیره شود و به راحتی از چندین دستگاه قابل دسترسی باشد.

پشتیبان‌گیری تضمین می‌کند که همیشه می‌توانید به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشید، صرف نظر از اینکه کجا هستید یا چه اتفاقی برای دستگاه اصلی شما می‌افتد.

 

پشتیبانی از مشتری

یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل ایده‌آل، باید پشتیبانی قوی از مشتری داشته باشد. پشتیبانی مشتری شامل منابع آنلاین مانند سوالات متداول، آموزش، راهنمای کاربر و پشتیبانی مستقیم از طریق ایمیل، چت یا تلفن است.

برای پشتیبانی مشتری بسیار مهم است که به سرعت و با شایستگی تمام سوالات یا نگرانی‌های کاربران را حل کند. این امر به ویژه برای مبتدیانی که ممکن است برای راه‌اندازی کیف پول به کمک نیاز داشته باشند یا سوالات مرتبطی داشته باشند بسیار مهم است.

به دنبال کیف پولی با پشتیبانی 24 ساعته از مشتری از طریق ایمیل، چت زنده یا تلفن باشید. علاوه بر این، نظرات آنلاین را بررسی کنید تا ببینید تیم پشتیبانی چقدر پاسخگو و مفید هستند.

 

از ترکیب برنامه‌های DeFi پشتیبانی می‌کند

فناوری بلاک چین باعث پیدایش DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) شده است. به‌عنوان پلتفرمی که در آن کاربران به راحتی می‌توانند بدون نیاز به موسسات مالی سنتی به معامله، قرض گرفتن و وام دادن ارزهای دیجیتال بپردازند، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

یک کیف پول دیجیتال حرفه‌ای باید به طور یکپارچه با برنامه‌های DeFi ادغام شود و به کاربران امکان دسترسی و مدیریت دارایی‌های خود را مستقیماً از کیف پول بدهد.

علاوه بر این، این کیف پول باید از پروتکل‌های محبوب DeFi مانند پنکیک سواپ و Aave نیز پشتیبانی کند و کاربران را قادر به مبادله و کسب سود در دارایی‌های دیجیتال خود کند.

ادغام با برنامه‌های DeFi می‌تواند عملکرد و قابلیت استفاده کیف پول دیجیتال شما را افزایش دهد.

همچنین بخوانید: ‌ارز دیجیتال PancakeSwap چیست

 

 سازگاری با کیف پول‌های سخت افزاری

در حالی که کیف پول‌های ارزدیجیتال موبایل راحتی و دسترسی را ارائه می‌دهند، کیف پول‌های سخت افزاری به دلیل ویژگی‌های امنیتی سطح بالای خود شناخته شده‌اند.

یک کیف پول عالی باید با کیف پول‌های سخت افزاری محبوبی مانند Trezor یا Ledger سازگاری داشته باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت لزوم دارایی‌های خود را به یک کیف پول سخت افزاری امن‌تر منتقل کنند.

سازگاری با کیف‌پول‌های سخت‌افزاری، گزینه‌های امنیتی بیشتری را برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود به صورت ایمن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، می‌تواند به کاربران کمک کند تا با آگاهی از اینکه دارایی‌های آن‌ها به صورت ایمن ذخیره می‌شوند، آرامش خاطر داشته باشند.

8 ویژگی برتر کیف پولصرافی ارزدیجیتال اتراکس
کیف پول سخت افزاری بیت کوین

 

تاریخچه معاملات و گزارش

یک کیف پول ارزدیجیتال، همچنین باید دارای سابقه تراکنش و ویژگی گزارش‌دهی باشد که به کاربران امکان می‌دهد تراکنش‌های ارز دیجیتال خود را به راحتی ردیابی کنند.

این ویژگی باید به کاربران گزارش دقیقی از تمام تراکنش‌های خود، از جمله تاریخ، مبالغ و طرف‌های درگیر ارائه دهد.

با استفاده از ویژگی سابقه تراکنش و گزارش، کاربران می‌توانند به سرعت تاریخچه تراکنش‌های خود را بررسی کرده و موجودی‌های خود را زیر نظر داشته باشند و مدیریت دارایی‌های دیجیتال خود و پیگیری عملکرد سرمایه‌گذاری خود را آسان‌تر می‌کند.

بنابراین، هنگام انتخاب یک کیف پول دیجیتال، به دنبال کیف پولی با سابقه تراکنش کامل و ویژگی گزارش‌دهی باشید تا دارایی‌های دیجیتال خود را ردیابی کنید و از گزارش مالی دقیق اطمینان حاصل کنید.

 

سخن پایانی

در نتیجه، کیف پول‌های کریپتوکارنسی موبایل، ابزارهای ضروری برای مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال شما هستند.

برای اطمینان از انتخاب بهترین کیف پول، به دنبال 8 ویژگی برتر کیف پول کریپتوکارنسی ذکر شده در زیر باشید:

  • پشتیبانی از چند توکن
  • راحتی در استفاده
  • اقدامات امنیتی بدون خطا
  • گزینه‌های بازیابی مناسب
  • پشتیبانی و نظرات مشتری عالی
  • پشتیبانی از برنامه‌های DeFi
  • از سازگاری کیف پول‌های سخت افزاری پشتیبانی می‌کند
  • ردیابی تاریخچه معاملات

با انجام این کار، می‌توانید از ایمنی و دسترسی به دارایی‌های خود در هر کجا که هستید اطمینان حاصل کنید. و به شما آرامش خاطر بدهد.

با پیشنهادات بالا، می‌توانید کیف پولی را انتخاب کنید که کاملاً نیازهای شما را برآورده کند و به شما کمک کند از سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خود نهایت استفاده را ببرید.

 

اتراکس؛ نقطه قوتی در معاملات ارزهای دیجیتال

اتراکس با استانداردهای برتری که دارد دارای جایگاه متمایزی در میان صرافی‌ های ارز دیجیتال ایرانی می باشد. اتراکس با بهره‌ گیری از درگاه‌ های بانکی معتبر، اطمینان خاطر در معاملات را به کاربران خود هدیه می دهد. این صرافی ارز دیجیتال از امکاناتی همچون واریز و برداشت وجه بدون محدودیت، احراز هویت در کمترین زمان، پشتیبانی مستمر، معاملات سریع و محیط کاربری آسان و جذاببرخوردار است. مهمتر از همه حمایت از بیش از 400 ارز دیجیتال، اتراکس را به بهترین انتخاب برای معاملات رمز ارز تبدیل کرده است.

برای تجربه یک معامله‌گری آسان و سریع در عرصه ارزهای دیجیتال، هم اکنون به اتراکس پیوسته و تفاوت را احساس کنید.

صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از معدود صرافی‌های داخلی است که دارای کیف پول اختصاصی با بالاترین امنیت است. کاربر در این صرافی می‌تواند هر نوع ارزدیجیتال در هر شبکه‌ای را خریداری کرده و بدون هیچگونه هزینه و نگرانی داخل کیف پول اتراکس نگهداری کند.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa