معرفی ارز دیجیتال PancakeSwap و بررسی بنیاد آن

معرفی ارز دیجیتال PancakeSwap و بررسی بنیاد آن
زمان مطالعه: 5 دقیقه

‌ارز دیجیتال PancakeSwap چیست؟ PancakeSwap یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که در زنجیره هوشمند Binance (BSC) ایجاد شده است. بازارساز خودکار (AMM) راه‌های خلاقانه‌ای را برای ایجاد جریان‌های درآمدی از ارزهای دیجیتال خود به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند توکن‌های BEP-20 را در PancakeSwap به سرعت و ایمن تبدیل و تعویض کنند. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که ارز دیجیتال پنکیک سواپ چیست و بنیاد آن چگونه است.

 

مقدمه

امروزه در دنیای کریپتو کارنسی بسیاری بر این باورند که صرافی‌های غیرمتمرکز، آینده این صنعت هستند و با جذب سرمایه‌های کلان و جذب هر چه بیشتر کاربران به طرف خود، می‌توانند رشد قیمتی و اکوسیستم بسیار خوبی داشته باشند. کاربران صرافی‌های متمرکز کشورهای تحریم شده از جمله ایران، به‌راحتی می‌توانند از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنند. این جذب کاربر و سرمایه، باعث رشد قیمت خواهد شد. بنابراین حتما در پرتفولیوی خود سعی کنید یکی از توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز را داشته باشید. در صرافی اتراکس به راحتی با چند تا کلیک می‌توانید توکن صرافی‌های غیرمتمرکز از جمله ارز دیجیتال PancakeSwap را خریداری کنید.

PancakeSwap مانند Uniswap عمل می‌کند؛ زیرا شباهت‌های زیادی بین این دو صرافی غیرمتمرکز وجود دارد.

صرافی غیرمتمرکز پنکیک بزرگترین برنامه غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بایننس است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که PancakeSwap آینده کریپتوکارنسی است و می‌تواند فرصت‌های زیادی را فراهم کند. تیم ناشناسی که پلتفرم AMM PancakeSwap را توسعه داده‌اند، عاشق سادگی، صراحت و حقایق زیاد هستند.

در AMM، کاربر دارایی‌های دیجیتالی خود را به استخرهای نقدینگی وام می‌دهد و در ازای آن، توکن‌های نقدینگی را دریافت می‌کند که می‌توانند برای کسب دارایی‌های دیجیتالی بیشتر به اشتراک بگذارند.

 

 ارز دیجیتال PancakeSwap چیست

توکنومیک‌های اتخاذ شده در پلتفرمی که به صدر رتبه‌بندی DeFi برای BSC رسیده است و هدف آن پیشی گرفتن از پروژه‌های مشابه مانند Uniswap و Sushiswap است؛ نوعی اثر معجزه آسا از “تعادل در برابر هرج و مرج” را امکان‌پذیر می‌کند که با توکن “CAKE” نشان داده می‌شود. این امتیاز در ماه‌های اخیر تقریباً به یک پلتفرم برداشت سود تبدیل شده است. بدون هیچ سختی ممکن، کیک منبع بی‌نهایتی دارد اما همه سیستم‌های بازی پیشنهادی در پلتفرم به مکانیسم «توکن سوزی» کمک می‌کنند و با توزیع مجدد آن‌ها در استخرهای نقدینگی، انتشار و توزیع  40 توکن کیک را در هر 3 ثانیه مجدداً متعادل می‌کنند.

تنها به لطف این سیستم پیچیده و فقدان حاشیه اولیه است که CAKE می‌تواند APRهای سه رقمی را تضمین کند که همراه با ترکیب (سرمایه گذاری مجدد توکن) به سرعت به نتایج قابل توجهی برای کسانی که به‌دنبال حداکثر بازده از یک رمزارز هستند دست یابد.

هنگامی‌که وضعیت هر نقطه از وب سایت را درک کردید، استفاده از PancakeSwap دشوار نیست. همچنین وقتی، برای اولین بار از وب سایت بازدید می‌کنید، ممکن است درک آن‌چه در حال نمایش است دشوار باشد! این مساله به این دلیل است که بسیاری از ویژگی‌ها تا زمانی‌که به کیف پول متصل نشده باشید قفل می‌مانند. هنگامی که مشکل برطرف شد، اطلاعات اضافی زیادی را مشاهده خواهید کرد که قبل از اتصال کیف پول آنلاک شده به وب سایت پنهان شده‌اند. شما تمام بازده‌های مختلف ارائه شده توسط یلدفارمینگ مختلف و استخرهای استخراج را مشاهده خواهید کرد. و این فرصت را خواهید داشت که نقدینگی را افزایش دهید و توکن‌های خود را به اشتراک بگذارید.

 

اهداف ارز دیجیتال PancakeSwap

«فهرست کارهای انجام شده» شامل چندین هدف است که تیم به آنها دست یافته است و بسیاری از پیشرفت‌های جالب که دنیای NFT را با وام‌دهی، توسعه تبادل غیرمتمرکز، سفارشی‌سازی رابط کاربری و سایر ایده‌های محرمانه ترکیب می‌کند.

وب سایت آنها می‌گوید: «آن را نقشه راه خطاب نکنید». در واقع یک نقشه راه نیست، این یک لیست کار بدون ترتیب و جدول زمانی خاص است. ما این‌گونه کار می‌کنیم: تا جایی که می‌توانیم ، روی فعالیت‌ها سریع کار می‌کنیم. پنکیک سواپ، یک روش زندگی است.»

 

مزایای ارز دیجیتال PancakeSwap

یکی از مزایای تراکنش‌های غیرمتمرکز این است که چالش‌هایی را که جامعه کریپتو در هنگام تکمیل تراکنش‌ها با آن مواجه می‌شود، از بین می‌برد. بیشتر مشکلات مربوط به شبکه اتریوم است اما استفاده از زنجیره هوشمند بایننس، ساده کردن عملیات و ارائه یک پلتفرم مقرون به‌صرفه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. به همین دلیل است که این بلاک‌چین علاقه بسیاری از کاربران را به دست آورده است و با صرافی‌های سنتی‌تر رقابت می‌کند.

 

بیایید برخی از مزایای ارز دیجیتال PancakeSwap را بررسی کنیم:

دسترسی به توکن‌های جدید

صرافی PancakeSwap به کاربران فرصت انتخاب توکن‌هایی را که می‌خواهند خرید و فروش کنند را می‌دهد.

اتصال بین بلاک‌چینی را تسهیل می‌بخشد؛ به موجب آن یک بلاک چین می‌تواند با استفاده از برخی ویژگی‌های دیگر به بلاک چین دیگری متصل شود. به عنوان مثال، توسعه‌دهنده PancakeSwap شبکه را برای یک‌پارچه‌سازی بسیاری از کیف پول‌های مورد استفاده سرمایه‌گذاران طراحی کرده است.

 

تراکنش‌های سریع‌تر

به دلیل این‌که شبکه بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است، سرعت تراکنش سریع‌تر است و در عرض پنج ثانیه تکمیل می‌شود. با این سرعت سرمایه‌گذاران قطعا سود بیشتری خواهند داشت.

 

تراکنش های ارزان‌تر

کارمزد تراکنش ارز دیجیتال PancakeSwap کمتر از سایر صرافی‌ها است. از آن‌جا که شبکه از قیمت کارمزد برای تکمیل تراکنش‌ها استفاده نمی‌کند، کاربران می‌توانند با هزینه‌های کمتری نسبت به SushiSwap و Uniswap معامله کنند.

 

سهولت استفاده

رابط کاربری آسان PancakeSwap دیگر در حد خبر و گمانه زنی نیست. بسیاری از کاربران از وجود آن خوشحال هستند؛ زیرا رابط کاربری آن به اندازه سایر پروژه‌های معتبر DEX ساده است. همچنین کاربران قبل از استفاده از پلتفرم نیازی به داشتن تجربه ندارند.

 

ایمن و خصوصی

هر کسی که خواهان تراکنش‌های خصوصی است، می‌تواند از صرافی استفاده کند؛ زیرا برای ثبت‌نام KYC/AML لازم نیست. تنها چیزی که نیاز دارد این است که کاربران به کیف پول‌های پشتیبانی شده، لینک داده و معاملات را شروع کنند. این برای کاربرانی که از حریم خصوصی آگاه هستند و نمی‌خواهند توسط مجرمان سایبری آسیب ببینند بسیار مفید است. علاوه بر این، صرافی امنی است؛ زیرا دارایی‌های کاربران را در پلتفرم خود نگه نمی‌دارد.

 

نکته مهم

برای به اشتراک گذاشتن چند ارز دیجیتال PancakeSwap، ابتدا باید چند توکن کیک و مقداری BNB خریداری کنید و آنها را به کیف پولی منتقل کنید که توسط PancakeSwap پشتیبانی شود. BNB می‌تواند برای پرداخت هزینه‌های تراکنش به آدرس BEP-20 BSC شما منتقل شود.

برای شروع، ابتدا باید کیف پول خود را به PancakeSwap وصل کنید. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید به برگه «Pools» در سمت چپ سایت PancakeSwap بروید.

این کار یک استخر رایگان برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید در آن ارز دیجیتال PancakeSwap را به اشتراک یا استیک کنید و کیک یا سایر توکن‌های BEP-20 بیشتری را کسب کنید.

 

سخن پایانی

ارز دیجیتال PancakeSwap پروژه‌ای است که ارزش استفاده برای کسب سود و نگهداری را دارد تا ببینیم در ماه‌ها و سال‌های آینده چه پیشرفت‌هایی در این رمزارز ایجاد می‌شود. و از آن‌جا که این پروژه به پشتوانه صرافی بایننس است می‌توان آینده خوب و قابل توجه‌ی را برای صرافی پنکیک سواپ در نظر گرفت.

 

چرا باید صرافی ارز دیجیتال اتراکس را انتخاب کنیم

صرافی ارز دیجیتال اتراکس، به عنوان یک صرافی رمز ارز پیشرو در دنیای ارزهای دیجیتال، با هدف ارائه خدمات بی‌نظیر به کاربران در زمینه خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال به وجود آمده است. اتراکس با تأکید بر امنیت، تنوع ارزها و تجربه کاربری بی‌نظیر، توانسته است به عنوان یک مقصد معتبر و قابل اعتماد برای همه‌ علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال جلب توجه کند.

تکنولوژی رمزنگاری پیشرفته‌ ای که در اتراکس به‌کار گرفته‌ شده، تضمین می‌کند که اطلاعات شخصی و دارایی‌های کاربران به‌طور کامل محافظت می‌شوند. همچنین، انواع ارزهای دیجیتال معتبر از جمله بیت کوین، اتریوم و بیش از 400 ارز دیجیتال دیگر در اتراکس قابل خرید و فروش هستند. رابط کاربری ساده اما پیشرفته این صرافی، حتی برای افراد تازه‌ وارد، تجربه‌ای آسان و لذت‌بخش را در فرآیند خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. به علاوه، تیم پشتیبانی 24/7 آماده‌ی پاسخ به سوالات و نیازهای کاربران در هر لحظه از شبانه‌روز است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa