آیا کادنا غول خفته ای است که منتظر بازار صعودی بعدی است؟

آیا کادنا غول خفته ای است که منتظر بازار صعودی بعدی است؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ارز دیجیتال Kadena یک بلاک چین لایه 1 است که بر روی مکانیزم Proof of Work (PoW) اجرا می شود که بر دستیابی به حداکثر امنیت و تمرکززدایی بدون به خطر انداختن مقیاس پذیری تمرکز دارد.

مقدمه

در عمل، به نظر می رسد که ارز دیجیتال Kadena با استفاده از یک معماری مدولار منحصر به فرد به نام Chainweb، به حداکثر مقیاس پذیری دست می یابد. این یک سیستم نوآورانه است که به زنجیره های بلوک متعدد اجازه می دهد تا به صورت موازی اجرا شوند و معاملات را به طور مستقل پردازش کنند. بنابراین با افزودن زنجیره های بیشتر می توان ظرفیت کل شبکه را افزایش داد.

بر این اساس، به نظر می‌رسد که Kadena می‌تواند حجم تراکنش‌های نامحدود را بدون به خطر انداختن امنیت و تمرکززدایی انجام دهد.

فناوری کلیدی پشت ارز دیجیتال Kadena، معماری زنجیره موازی است که به طور قابل توجهی سرعت تراکنش ها و در مقیاس بالا را افزایش می دهد، زیرا شبکه می تواند تراکنش ها را به طور همزمان در چندین زنجیره پردازش کند، که تضمین می کند که امکان ازدحام بالا نیز می تواند به طور کامل لغو شود.

مکانیسم اثبات کار با الگوریتم اصلاح شده

علاوه بر این، هر زنجیره در شبکه Kadena با مکانیزم اجماع، PoW، مشابه با بیت کوین ایمن می شود.

مطالب مرتبط: مقایسه اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS)

با این حال، Kadena از یک الگوریتم اصلاح شده استفاده می‌کند، که برای کارآمدی انرژی و ایمن طراحی شده است. یک انتقاد رایج از مکانیسم سنتی اجماعPoW، میزان انرژی مورد استفاده در فرآیند استخراج است.

با این حال، کادنا با افزایش تعداد قطعات، مصرف انرژی را افزایش نمی دهد و بنابراین مصرف انرژی نسبتاً ثابت می ماند.

کادنا دارای 20 زنجیر دو شاخه شده است

Kadena در حال حاضر به 20 زنجیره تقسیم شده است. و ده زنجیره اصلی را حفظ کرده و کارایی کلی آن را دو برابر کرده است. با این استراتژی، Chainweb را می توان برای مدیریت بالقوه صدها هزار زنجیره موازی تطبیق داد.

Kadena همچنین با استفاده از معماری مدولار خود برای مقیاس افقی و دستیابی به عملکرد تراکنشی بالا حتی با رشد شبکه، تمرکززدایی را تضمین می کند.

به طور کلی، ارز دیجیتال Kadena ترکیبی از امنیت، تمرکززدایی، سرعت و مقیاس‌پذیری را ارائه می‌کند تا آن را به گزینه‌ای جذاب برای سازمان‌هایی تبدیل کند که به دنبال پیاده‌سازی فناوری بلاک چین هستند.

قراردادهای هوشمند

Kadena به گونه ای طراحی شده است که امنیت را به میزان قابل توجهی برای قراردادهای هوشمند ارائه دهد. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف، استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی تایید شده رسمی به نام “Pact” است. که به طور خاص برای استفاده در زمینه توسعه بلاک چین طراحی شده است.

پکت ذاتاً دارای ویژگی ها و اقدامات امنیتی داخلی است که امنیت و صحت قراردادهای هوشمند آن را تضمین می کند.

این شامل:

تأیید رسمی: تیم Kadena با محققان برجسته در زمینه تأیید رسمی کار کرده است تا ابزارهایی را ایجاد کند که بتواند صحت کد میثاق را از نظر ریاضی اثبات کند.

امنیت فرمول: Pact یک زبان از نوع پررنگ است، به این معنی که متغیرهای آن نوع خاصی دارند (مثلاً عدد صحیح، رشته و غیره) و فقط می توانند مقادیری از آن نوع داشته باشند. این به جلوگیری از خطاها و آسیب پذیری های مرتبط با نوع کمک می کند.

مشخصات رسمی: کادنا به تمام قراردادهای هوشمند نیاز دارد که دارای مشخصات رسمی باشند، که توصیفی دقیق و ریاضی از رفتار قرارداد است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که قرارداد دقیقاً همان کاری را که قرار است انجام دهد. و هیچ چیز دیگری انجام نمی دهد.

بررسی های ایمنی: ارز دیجیتال Kadena ممیزی های امنیتی منظم قراردادهای هوشمند خود را برای شناسایی و رفع هر گونه آسیب پذیری انجام می دهد. به طور کلی، ترکیب این اقدامات به امن تر کردن قراردادهای هوشمند Kadena کمک می کند.

کارمزد تراکنش: بلاک چین کادنا برای انجام تراکنش های بسیار کم هزینه طراحی شده است. با توجه به اینکه همه چیز در شبکه حول محور Chainweb می چرخد. جای تعجب نیست که هزینه های پایین Kadena در نتیجه استفاده از اشتراک گذاری برای پردازش تراکنش ها به طور همزمان باشد. معماری Kadena، همانطور که در بالا توضیح داده شد. با به حداقل رساندن زمان مورد نیاز برای تایید تراکنش ها، به کاهش هزینه های استفاده کلی کمک می کند. در میان عوامل دیگر، مانند الگوریتم اجماع آشکار PoW. ساختار کارمزد انعطاف‌پذیر و زبان برنامه‌نویسی «Compact» که هزینه‌های شبکه را به حداقل می‌رساند.Kadena را به یکی از بلاک‌چین‌هایی با کمترین هزینه تراکنش تبدیل می‌کند.

واحد ارزی KDA

Kadena از ارز بومی خود، KDA استفاده می کند که پرداخت ها را در اکوسیستم تسهیل می کند. علاوه بر این، تعدادی از اقدامات را برای جلوگیری از تورم اجرا کرده است، از جمله عرضه کل ثابت یک میلیارد توکن KDA. همچنین شامل مکانیزم برداشت و سوزاندن توکن ها برای کاهش عرضه کل KDA است.

سرمایه فعلی KDA حدود 200 میلیون دلار است. عملکردی که چند روز پیش توسط تیم ارز دیجیتال Kadena جشن گرفته شد.

خرید ارز دیجیتال Kadena

برای خرید ارز دیجیتال Kadena راه‌ها و روش‌های مختلف زیادی وجود دارد، از جمله آن‌ها می‌توان به خرید از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز یا صرافی‌هایP2P  اشاره کرد. از آنجایی که برای خرید در صرافی غیرمتمرکز نیاز به استیبل کوین یا سایر رمزارزها دارید، خرید از طریق صرافیP2P  برای شما آسان‌تر است؛ همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت‌ها و صرافی‌های خارجی این ارزدیجیتال را خریداری کنید که به هیچ عنوان این گزینه را توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا به دلیل تحریم کاربران ایرانی، امکان مسدود سازی و از بین رفتن دارایی‌های شما وجود دارد.

با این حال آسان ترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید ارز دیجیتال Kadena ثبت‌نام در صرافی‌ های ایرانی از جمله صرافی اتراکس است. برای این کار کافی است که بالای 18 سال سن داشته باشید و بعد از انجام تحقیقات و مطالعه قوانین این صرافی، مراحل ثبت‌نام خواسته شده توسط پلتفرم را انجام دهید. سپس با انجام احراز هویت (اجباری) و واریز ریال، این ارزدیجیتال را خریداری نمایید.

سخن پایانی

در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال کادنا در رنک 123 بازار کریپتوکارنسی ها قرار گرفته است. و طبق داده های تحلیلی سایت کوین مارکت کپ با قیمت 1.11 و مارکت کپ بالای 200 میلیون دلار در حال معامله می‌باشد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در بازار صعودی بعدی این رمزارز میتواند سقف های قیمتی جدیدی را تجربه کند.

اتراکس، دنیایی امن و پویا برای معاملات ارز های دیجیتال

با صرافی ارز دیجیتال اتراکس بیش از 350 نوع ارز معتبر، به همراه امکان واریز و برداشت نامحدود از 1 دلار تا بیش از 25 میلیون تومان، راهی به سوی فرصت‌ های جدید در دستان شماست. خدمات خودکار و درگاه بانکی برتر، همراه با رابط کاربری ساده و مدرن، تجربه‌ ای موثر و سریع از معاملات ارز دیجیتالی را برای شما به ارمغان می‌ آورد. با اتراکس، به دنیای ارزهای دیجیتال قدم بگذارید و تجربه مطمئنی از معاملات به دست آورید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa