ایردراپ نانسن | راهنمای گام به گام ایردراپ Nansen

ایردراپ نانسن | راهنمای گام به گام ایردراپ Nansen
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سال ۲۰۲۳ را می‌توان سال ایرداپ‌ها و پاداش‌های چشم‌گیر در دنیای کریپتوکارنسی‌ها دانست. با شروع سال سال ۲۰۲۳ ایردراپ‌های مانند آربیتروم و آرخام شور و هیجان بسیار زیادی در جامعه کریپتوکارنسی به وجود آوردند. در خبری فوری و خوشحال کننده سایت نانسن اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای دریافت ایردراپ نانسن اقدامات لازم را انجام دهند. این ایردراپ مربوط به ورژن دوم وب‌سایت است. تا انتهای این مقاله از وبلاگ صرافی اتراکس با ما همراه باشید تا باهم نحوه دریافت این ایردراپ قدرتمند را بررسی کنیم.

 

نانسن چپیست؟

نانسن یک سایت و پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین است که داده‌های درون زنجیره‌ای را با میلیون‌ها آدرس کیف پول انجام می‌دهد. سرمایه‌گذاران کریپتو از سایت نانسن برای کشف فرصت‌ها، انجام بررسی دقیق پرتفوی خود با داشبوردها و هشدارهای بی‌درنگ استفاده می‌کنند.

  •  Nansen یکی از رقبای Arkham Intelligence است که اخیرا سروصدای زیادی در فضای کریپتو به پا کرده بود و با دادن ایردراپ به کاربران خود آن‌ها را سورپرایز کرد.
  •  Nansen ماهیتی است که توسط Arbitrum برای مکانیسم ضد Sybil استفاده می‌شود، اکنون Linea نیز با آنها شریک شده است.

نانسن توانسته است بیش از ۸۸ میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد. بنابراین آنها اکنون با استفاده از وایت لیست کاربران خود را تشویق به فعالیت در سایت می‌کنند تا ایردراپ نانسن را دریافت کنند.

ایردراپ نانسن
صفحه مربوط به اقدام برای دریافت وایت لیست.

 

مزایای تجزیه و تحلیل  درون زنجیره‌ای Nansen چیست؟

تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای مزایای زیادی را برای معامله‌گران و هم برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. این مزایا عبارتند از:

  • شفافیت: داده‌های آنچین به‌صورت عمومی در دسترس هستند، به این معنی که هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و آن را تجزیه و تحلیل کند. این شفافیت می‌تواند به کاهش دستکاری و تقلب در بازار کمک کند.
  • دقت: داده‌های درون زنجیره‌ای بسیار دقیق هستند، به این معنی که می‌توان از آن برای ردیابی بازار با درجه دقت بالایی استفاده کرد.
  • سیگنال‌های هشدار اولیه: داده‌های درون زنجیره‌ای را می‌توان برای شناسایی سیگنال‌های هشدار اولیه استفاده کرد که می‌تواند به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری بهتر کمک کند.

نانسن برای پیش‌بینی عملکرد یک ارز دیجیتال به شدت روی داده‌های زنجیره‌ای تاکید می‌کند. آن‌ها فعالیت بسیاری از آدرس‌های کیف پول را که عملکرد بهتری از بقیه داشته‌اند، ردیابی می‌کنند. نانسن به‌عنوان یک شرکت تحلیلی با هدف استخراج هر چه بیشتر اطلاعات از بلاکچین اتریوم شروع به کار کرد.

به گفته نانسن، دو مشکل در تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای وجود دارد: کیف پول‌ها ناشناخته هستند و تجزیه و تحلیل‌ها غیرعملی است. بلاک چین اتریوم بسیار بزرگ است و میلیون‌ها کیف پول با دارندگان ناشناس وجود دارد، بنابراین استخراج اطلاعات مرتبط مشابه یافتن سوزن در انبار کاه است.

 

رقبای نانسن کدام سایت‌ها هستند؟

Dune بزرگترین رقیب Nansen است که ابزارهای تحلیلی قدرتمند مشابهی را ارائه می‌دهد. بزرگترین تفاوت بین این دو این است که Dune بیشتر برای کاربران حرفه‌ای‌تر مناسب است که پرس و جو و نحوه استفاده از sql را می‌دانند، در حالی که افراد مبتدی و هر کسی می‌تواند از Nansen استفاده کند.

 

آیا توکن نانسن یا NFT در راه است؟

بله. شب گذشته در تاریخ ۱۰ مرداد ماه نانسن اعلام کرد که برای ورژن دوم خود یک وایت لیست در نظر گرفته است. کاربرانی که در این وایت لیست شرکت کنند واجد شرایط دریافت ایردراپ نانسن هستند. البته هنوز اعلام نکرده است که پاداش آنها به‌صورت NFT خواهد بود یا یک توکن دیجیتالی. از آنجا که ایردراپ آرخام پاداش و جوایز بسیار قدرتمندی را به کاربران خود ارائه داد شرکت در ایردراپ ناسن نیز می‌تواند هزاران دلار سود به همراه داشته باشد.

 

نحوه دریافت ایردراپ نانسن

برای دریافت این ایردراپ لازم نیست کارهای زیادی انجام دهید فقط کافی است که به این لینک مراجعه نمایید و با یک ایمیل ثبت‌نام نمایید. پس از تایید ثبت‌نام شما یک لینک رفرال دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را با آشنایان و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکته مهم: به احتمال زیاد برای دریافت لینک تایید وریفای با مشکل مواجه شوید. به دلیل شلوغی سایت بعد از وارد کردن ایمیل لینک وریفای ارسالی برای شما احتمالا حدود ۲ ساعت طول بکشد. بعد از دریافت لینک روی آن کلیک کنید و بعد از تایید به‌صورت روزانه در سایت فعالیت‌های جزئی داشته باشید.

 

محبوب‌ترین نمودارها

با اشتراک رایگان Nansen می‌توانید به ردیاب گس فی اتریوم دسترسی داشته باشید که میانگین قیمت گس، تراکنش‌ها، جایی که بیشترین گس فی مصرف می‌شود و بسیاری از آمارهای دیگر مربوط به گس را به شما نشان می‌دهد.

NFT Paradise and Indexes، اطلاعاتی در مورد فروش NFT، تغییر در خریداران، فعال‌ترین پروژه‌ها، فروش در بازارها و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

چه کسی می‌تواند از نانسن استفاده کند؟

نانسن برای ایده‌های جدید بسیار کاربردی است و نقش‌های زیادی را در امور کریپتوکارنسی ایفا می‌کند. اگر سابقه فنی ندارید، می‌توانید به‌عنوان مدیر انجمن، برچسب‌گذاری داده‌ها، گرافیک و موارد دیگر به تیم بپیوندید. اگر اهل فناوری هستید، می‌توانید به تیم تحقیقاتی بپیوندید، و مدل‌ها و ابزارهای تحلیلی بیشتری ایجاد کنید.

 

سوالات متداول

نانسن چپیست؟

نانسن یک سایت و پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین است که داده‌های درون زنجیره‌ای را با میلیون‌ها آدرس کیف پول انجام می‌دهد.

 

نحوه دریافت ایردراپ نانسن چگونه است؟

برای دریافت این ایردراپ لازم نیست کارهای زیادی انجام دهید فقط کافی است که به لینک nansen.ai/early-access مراجعه نمایید و با یک ایمیل ثبت‌نام نمایید. پس از تایید ثبت‌نام شما یک لینک رفرال دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن را با آشنایان و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

ایردراپ نانسن به چه صورت خواهد بود؟

هنوز اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده است و تیم این سایت مشخص نکرده است که ایردراپ نانسن به‌صورت توکن خواهد بود یا NFT.

 

آنچه در ایردراپ نانسن بررسی کردیم…

شب گذشته وب‌سایت تحلیل درون زنجیره‌ای نانسن اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای واجد شرایط شدن در دریافت ایردراپ نانسن از طریق یک ایمیل ثبت‌نام انجام دهند. نانسن بعد از آرخام دومین وب‌سایت تحلیلی است که تصمیم به ارائه ایردراپ به کاربران خود گرفته است. هنوز مشخص نیست که این ایردراپ در قالب توکن یا NFT خواهد بود ولی با توجه به تجربه ایردراپ آرخام به احتمال بسیار زیاد ما با یک پاداش بسیار بزرگ در آینده مواجه خواهیم شد.

 

اتراکس بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

به دنیایی ارزهای دیجیتال با امکانات نامحدود خوش آمدید! صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از گزینه های برتر برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازار رمز ارز ها می باشد. یکی از برتری های اتراکس نسبت به دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی پشتیبانی از بیش از 400 رمز ارز مختلف است. درگاه بانکی و خدمات خودکار از دیگر مزیت های اتراکس هستند. همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن اتراکس در هر لحظه به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa