دانلود اپلیکیشن

بهترین ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی؛ چرا پیگیری فعالیت آن ها مهم است؟

شما باید از ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی برای درک رفتار نهنگ‌ و اینکه چگونه سرمایه‌ گذاری‌ های آن‌ها ارزش کریپتوکارنسی‌ها را افزایش می‌دهد، استفاده کنید! دنبال کردن رفتار نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال شما را از آخرین جابجایی های پولی در حجم کلان باخبر میکند. و همین مساله شما را از بقیه افراد این حوزه جلو می اندازد.   نهنگ…

فهرست محتوا

بهترین ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی؛ چرا پیگیری فعالیت آن ها مهم است؟
Abbas Kafi
2 سال قبل

شما باید از ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی برای درک رفتار نهنگ‌ و اینکه چگونه سرمایه‌ گذاری‌ های آن‌ها ارزش کریپتوکارنسی‌ها را افزایش می‌دهد، استفاده کنید! دنبال کردن رفتار نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال شما را از آخرین جابجایی های پولی در حجم کلان باخبر میکند. و همین مساله شما را از بقیه افراد این حوزه جلو می اندازد.

 

نهنگ کریپتو چیست؟

نهنگ کریپتو به شخص، گروه یا سازمانی گفته می شود که به اندازه کافی ارزدیجیتال برای تأثیرگذاری بر بازار کلی در اختیار دارد.

این معامله‌گران به‌عنوان « نهنگ‌ها » شناخته می‌شوند، زیرا در مقایسه با معامله‌گران معمولی، که تنها بخش کوچکی از کل ارز دیجیتال را نگه می‌دارند و معامله می‌کنند، شرکت‌کنندگان بزرگی هستند.

نهنگ کریپتو دارای مقدار زیادی از یک نوع ارز است، معمولاً 10٪ یا بیشتر از کل، که ارزش آن تحت تأثیر قرار می گیرد.

برخی نهنگ‌های کریپتو درصد زیادی از یک ارز واحد را کنترل می‌کنند، در حالی که بسیاری از نهنگ‌ها دارای مقادیر قابل‌توجهی چندگانه هستند.

 

چرا باید نهنگ های بازار ارز دیجیتال را ردیابی کنیم؟

بسته به فعالیت‌هایشان، کیف‌پول‌های برتر دارای یک ارز دیجیتال ممکن است ارزش آن ارز را بالا یا پایین ببرند.

نرم افزار ردیاب نهنگ کریپتوکارنسی به کاربران در پیش بینی نوسانات عمده بازار و اتخاذ تصمیمات معاملاتی آگاهانه‌تر کمک می کند.

وقتی نهنگ‌های کریپتو مالکیت ارز زیادی دارند، مقدار موجود برای معامله بین تریدرهای خورد محدود می‌شود.

همچنین نقدینگی ارز را کاهش می دهد و تبادل با سایر توکن ها یا پول نقد را دشوارتر می کند.

جابجایی مبالغ قابل توجهی از این گونه دارایی ها دو تأثیر بر ارزش آنها دارد:

یک هجوم عظیم مبادلاتی که نشان می‌دهد نهنگ‌های کریپتو این ارز را می‌فروشند، ممکن است به این معنی باشد که آن‌ها آن را دامپ قیمتی می‌کنند. به طور معمول، این جریان ورودی منجر به کاهش قیمت می شود.

هنگامی که نهنگ ها از صرافی ها برداشت می کنند و آنها را در کیف پول خود می گذارند، ارز از گردش خارج می شود. این خروج معمولاً باعث افزایش قیمت می شود.

مقاله پیشنهادی: نهنگ کریپتوکارنسی چگونه بازار را دستکاری می‌کند

 

انواع این گونه معاملات

تراکنش های کیف پول به صرافی

وقتی نهنگ‌ها، رمزارز را به کیف پول صرافی منتقل می‌کنند، آن را معامله می‌کنند. حجم و نوع ارز می‌تواند بر قیمت‌های بازار تأثیر بگذارد یا به صورت صعودی یا منفی.

ارزهای ثابتی که در کیف پول صرافی قرار می گیرند می توانند نشان دهنده یک سرمایه گذاری خوب باشند. نوسان بیشتر ارزها می تواند نشان دهنده آمادگی آنها برای تخلیه ارز دیجیتال باشد.

 

تراکنش های تبادلاتی به کیف پول

گرفتن ارز دیجیتال از یک صرافی و ذخیره آن در کیف پول، حجم گردش را کاهش می دهد.

به طور معمول، کمیابی قیمت را افزایش می دهد، اما اگر ارز یکی از ارزهای با ثبات تر باشد، ممکن است باعث کاهش قیمت شود، زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاری پرریسکی است.

 

تراکنش های کیف پول به کیف پول

ردیابی نقل و انتقالات کیف به کیف پول نشان می‌دهد که نهنگ‌های ارز دیجیتال چه زمانی وجه را از یک کیف پول به کیف دیگر منتقل می‌کنند.

این تراکنش‌ها اغلب تأثیر کمی بر قیمت ارز دارند یا هیچ تأثیری ندارند و می‌توانند نشان دهند که نهنگی معامله خصوصی خارج از بازار و صرافی را انجام می‌دهد.

 

3 بهترین ردیاب نهنگ‌ های بازار ارز دیجیتال

از آنجایی که تراکنش‌های بلاک چین عموماً شفاف و غیرقابل برگشت هستند، هر کسی می‌تواند آن‌ها را تحلیل کند. سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای نظارت بر حرکات نهنگ و معنا بخشیدن به داده‌های بلاک چین، استفاده از ابزار ردیاب نهنگ کریپتو است.

در ادامه مقاله 3 تا از بهترین ابزارهای ردیابی نهنگ کریپتوکارنسی برای شما آورده شده است!

 

1. Whale Alert

Whale Alarm یک سرویس ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی و هشدار بلاک چین است که تعدادی از بلاک چین ها از جمله بیت کوین، اتریوم و … را نظارت می کند.

این ابزار یک گزینه رایگان ارائه می دهد که برای مبتدیان کافی است، با این حال، اعلان ها را ندارد. معامله گران به داده های مربوط به تراکنش های بیش از 500 هزار دلار و سابقه تراکنش یک ساعته محدود می شوند.

Whale Alarm یک سرویس هشدار سفارشی را برای ارزهای خاص با انتقال بالای 100000 دلار به مبلغ 9.95 دلار در ماه ارائه می دهد. برای تراکنش‌های بالاتر از این حد، آنها همچنین خدمات ردیابی دقیق‌تری را با سابقه یک روز کامل با 29.95 دلار در ماه ارائه می‌کنند.

 

2. ClankApp

ClankApp تراکنش‌های نهنگ ارزهای دیجیتال را در وب‌سایت خود و همچنین در تلگرام و توییتر به صورت بلادرنگ رصد می‌کند.

فقدان نمودارها و نمودارهای دقیق برای ایجاد یک عکس فوری از تراکنش‌های نهنگ کریپتو در طول زمان، اشکال مهم این ابزار است. این محدودیت در نتیجه در دسترس بودن رایگان ابزار رخ می دهد.

اگر در فیدهای تلگرام و توییتر مشترک شوید، می‌توانید هشدارهای ایمیل و اعلان‌ها را دریافت کنید. این برنامه 24 بلاک چین را به صورت رایگان از طریق وب سایت این ابزار ردیابی می کند و برای مبتدیان ردیابی نهنگ ایده آل است. توسعه دهنده از کسانی که مایل به مشارکت در هزینه های سرور هستند، کمک های داوطلبانه کوچکی درخواست می کند.

 

3. Whalemap

حساب Whalemap رایگان است، اما ممکن است برای درک اطلاعاتی که می دهد کمی تلاش لازم باشد.

خوشبختانه، وب سایت Whalemap مملو از اطلاعات مفید است، از جمله آموزش خواندن نمودارها و تجزیه و تحلیل داده ها.

در تب Learn، این سایت همچنین آموزش‌های رایگان در زمینه بلاک چین، ترید، و خواندن نمودار ارائه می‌دهد، که این سایت را به یک ردیاب نهنگ کریپتوکارنسی  عالی برای معامله‌گران رمزارز مبتدی و مبتدیان نظاره گر نهنگ تبدیل می‌کند.

 

سخن پایانی

ردیاب نهنگ‌های کریپتوکارنسی باعث می‌شود که ما دیدگاه بهتر و واقعی تری نسبت به حجم معاملات و تراکنش های ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف داشته باشیم. همچنین پیگیری تراکنش نهنگ های بزرگ ما را در مقابل انواع تله های گاوی و خرسی حفاظت میکند.

 

اتراکس، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط