بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها در طول عمر شما

بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها در طول عمر شما
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در 24 ساعت گذشته یک سقوط وحشتناک در کریپتوکارنسی‌ها بخصوص آلت کوین‌ها رخ داده است. از شکایت SEC علیه بایننس و رهبر بی‌باک آن CZ، تا شکایت SEC  علیه صرافی کوین بیس همگی دست به دست هم داده‌اند تا آلت کوین‌ها کف‌های قیمتی جدیدی را به ثبت برسانند. این یک جنگ همه جانبه از طرف قانون‌گذارهای ایالات متحده علیه ارزهای دیجیتال است. آیا ریزش ارزهای دیجیتال بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها در حال حاضر می‌باشد؟ آیا حوزه ارزهای دیجیتال مقابل بورس اوراق بهادار و گنسلر پیروز خواهد شد؟

تعجب‌آور نیست که نهادی که اعتماد عموم را در یک قرن با چاپ بی رویه‌ی پول نابود کرده است، و اکنون به دنبال حمله به یک شکل جدید از پول است که تمام مشکلاتی را که پول فیات به وجود آورده است را حل می‌کند. دنیای کریپتو راه‌حل مطمئنی برای پول است که تجسم چیزی است که قانونگذاران ایالات متحده ادعا می‌کنند با مقررات خود از آن حمایت می‌کنند.

 

آیا sec کریپتوکارنسی‌ها را نابود می‌کند؟

چیزی که آنها درک نمی‌کنند این است که دنیای رمزارزها را نمی‌توان متوقف کرد. این حملات بی‌دلیل و اغلب جعلی به شرکت‌های کریپتوکارنسی تنها به تقویت عزم جامعه کریپتو کمک کرده است. علاقه‌مندان به کریپتوکارنسی‌ها از هرگونه خبر و شایعه‌ای که باعث ضعف در این حوزه شود دوری می‌کنند تا قدرت این حوزه را افزایش دهند.  SEC در طول شکست و نابودی FTX کجا بود؟ آنها در طول نابودی سلسیوس و BlockFi کجا بودند؟ بورس اوراق بهادار درر آن زمان 100 میلیون دلار از سرمایه کاربران را از طریق جریمه از BlockFi گرفتند و در عوض به کوین بیس اجازه دادند تا به عنوان یک IPO فهرست شود تا کاربران بتوانند سرمایه‌گذاری کنند، اما یک سال بعد دوباره از آنها شکایت شد. اجازه دهید در ادامه مقاله بیان کنیم که هدف اعلام شده کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای “حمایت از سرمایه‌گذاران” ممکن است چندان واقعی نباشد.

 

SEC یک فرصت نسلی بزرگ را از آمریکا می‌گیرد

این ریزش نسبتاً خفیف در بازارهای ارزهای دیجیتال نشانه آن است که جوامع مالی و ارزهای دیجیتال دیگر قانون‌گذارهای ایالات متحده را جدی نمی‌گیرند. البته ریزش در آلت کوین‌ها شدیتر بوده است. کمیسیون بورس ثابت کرده‌ است که با تصمیماتی که گرفته‌اند نه تنها از دارایی‌های کاربران محافظت نکرده‌اند، بلکه باعث نابودی این دارایی‌ها نیز شده‌اند. در واقع باید اینگونه بیان کنیم که تصمیات قانون گذار در آمریکا باعث شده است که چنین فرصت عظیمی از این کشور خارج، و به کشورهای دیگر مانند چین مهاجرت کنند.

واقعیت این است که SEC به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بسیار بیشتری آسیب رسانده است. در واقع، کارشناسان بر این باور هستند که شما نمی‌توانید فقط یک سرمایه‌گذار را پیدا کنید که این سازمان باعث موفقیت او شده باشد.

 

بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها

SEC در واقع بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورده است. بدون دخالت آنها، فقدان شفافیت نظارتی، و اخاذی و دزدی آشکار، کریپتو به‌طور قابل توجهی در مسیر پذیرش انبوه قرار می‌گیرد. شرکت‌ها و دفاتر سرمایه‌گذاری و بانک‌ها از قبل، بیت کوین و اتریوم را در ترازنامه‌های خود جمع خواهند کرد. قیمت‌ها در سال 2024-2025 بالاتر از آنچه در حال حاضر هستند خواهند بود. رفتار کارتل‌ مانند مالی SEC و سایرین، بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ ها را برای کسانی که اعتقاد، بینش و تحمل ریسک کافی دارند ایجاد کرده است.

بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ صرافی ارز دیجیتال اتراکس

در واقع آینده عالی برای ارزهای دیجیتال در همین زمان نگارش مقاله در حال شکل گرفتن است. آینده ارزهای فیات به سرعت به سمت مراحل نهایی پیش می‌رود؛ تورم (جعل و فریب) به سرعت خود ادامه می‌دهد. سرمایه‌گذاری نادرست از کنترل خارج می‌شود و رمزارزها تنها راه نجات سرمایه‌گذارن هستند. اگر اقتصاد جهان معتاد به مواد مخدر بود، اکنون با این تصمیم بیمارگونه برای مصرف دوزهای بیشتر (چاپ پول) و در نهایت مصرف بیش از حد، یا قطع مصرف (چاپ) و سقوط از کناره‌گیری مواجه شده است. متأسفانه، از نظر سیاسی صلاح بر این است که به حمایت بی‌پایان از چاپخانه پول ادامه دهیم. تا زمانی که کاهش در  بازدهی تلاش‌ها را کاملاً بی‌فایده کند و دیگر ثروتی برای سرقت با چاپخانه‌ها وجود نداشته باشد.

 

سوالات متداول

آیا بورس اوراق بهادار قبلا نیز حوزه کریپتوکارنسی را تهدید کرده‌اند؟

بله. به‌طور خلاصه بعد از اتمام هر بازار صعودی و بعد از اتفاق افتادن ورشکستگی‌های این حوزه، قانون‌گذار شروع به تهدید و دخالت در این بازار می‌کند.

 

آیا ریزش بازار ارزهای دیجیتال یک فرصت است؟

بله. طبق مطالعه تاریخچه این بازار، هر ریزشی که اتفاق می‌افتد بعد از آن شاهد یک بازار صعودی هیجان انگیز خواهیم بود. البته در انتخاب ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باید دقت کنیم.

 

آنچه در بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌ آموختیم

خوشبختانه،بازار کریپتوکارنسی بعد از تمامی فراز و نشیب‌ها هنوز بصورت قدرتمند به مسیر خود ادامه می‌دهد. آنهایی که بعد از سقوط‌های چشمگیر FTX، Luna، سلسیوس و تعداد انگشت شماری دیگر از پلتفرم‌های پیشرو در صنعت هنوز در این ازار داوم اورده‌اند، بالاخره بعد از رویداد هاوینگ سودهای کلانی از بازار دریافت خواهند کرد.

رویکرد شما برای استفاده از بهترین فرصت خرید کریپتوکارنسی‌  در سال 2023 کاملاً به میزان تحمل و توان ریسک و اهداف شخصی شما بستگی دارد. برای بسیاری از افراد، این یک چشم‌انداز بلندمدت برای خرید کردن بیت کوین و اتریوم همراه با یک چشم‌انداز میان مدت از خرید آلت کوین‌های جدید نوآورانه خواهد بود و با خریدهای که در حال حاضر انجام خواهند داد به تهدیدات بورس اوراق بهادار اهمیتی نخواهند داد.

 

چرا باید صرافی ارز دیجیتال اتراکس را انتخاب کنیم

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس می توانید بیش از 400 نوع رمزارز متنوع را با کمترین کارمزد و بالاترین سطح امنیت و سرعت، معامله کنید. در اتراکس شما می توانید از کیف پول اختصاصی برخوردار شوید. پشتیبانی اتراکس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. درگاه بانکی، واریز و برداشت وجه بدون محدودیت، احراز هویت آنی، محیط کاربرپسند در عین حال حرفه ای تنها برخی از خدمات برتر اتراکس هستند.

بازارهای نزولی همیشه یک فرصت عالی برای شروع یک سرمایه‌گذاری جذاب هستند اما به شرطی که مدیریت سرمایه را رعایت کنید. صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است شما در این صرافی می‌توانید با کمترین کارمزد معاملات خود را شروع کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa