تکامل بیت کوین در دهه آینده: هوش مصنوعی آینده را نشان می‌دهد

تکامل بیت کوین در دهه آینده: هوش مصنوعی آینده را نشان می‌دهد
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همانطور که ما در حال عبور از سال 2023 هستیم، یک سوال مهیج در ذهن همه وجود دارد: آینده بیت کوین چه خواهد شد؟ از ابتدای فعالیت، بیت کوین روی یک ترند و روند صعودی قرار داشته است، هرچند چالش‌ها و نزول‌های را هم پشت سر گذاشته است. با این حال، در طول همه آشفتگی‌ها، بیت کوین همچنان پا برجا بوده و انقلابی را در سیستم مالی ما ایجاد کرده است. امروز، در این مقاله از وبلاگ صرافی اتراکس بیایید سفری به آینده را آغاز کنیم زیرا پیش‌بینی روند بیت کوین را به کمک هوش مصنوعی و  تکامل بیت کوین از سال 2023 تا 2030 را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

قبل از اینکه به پیش‌بینی‌ها بپردازیم، ابتدا باید متوجه شویم اکنون در کجای چرخه تکامل بیت کوین قرار داریم. ما شاهد تکامل بیت کوین بوده‌ایم، از یک پول خنده‌دار که همه آن را مسخره می‌کردند به جای رسیده است که الان همه دولت‌ها و بانک‌های مرکزی در مورد آن صحبت می‌کنند.

تکامل بیت کوینصرافی ارز دیجیتال اتراکس

 

2023: اثر هاوینگ – ارزش بیت کوین شتاب می‌گیرد

با خروج از اصلاحات و روند نزولی بازار 2022، بیت کوین سال 2023 را بسیار قدرتمند شروع کرده است. اقتصادهای جهانی هنوز با تاثیرات COVID-19 دست و پنجه نرم می‌کنند و نرخ تورم در حال افزایش است. پیشنهاد ارزش‌گذاری بیت کوین به‌عنوان “طلای دیجیتال” در این شرایط به‌طور چشم‌گیری جذابیت پیدا می‌کند. هنگامی که اقتصاد بحران خود را آغاز کند، سیستم فیات سنتی ممکن است با خطرات بسیار زیادی مواجه شود.

در چنین مواقعی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیت‌کوین به‌عنوان یک دارایی غیرمتمرکز  می‌تواند بیش از همیشه بدرخشد. با وجود تنها 21 میلیون بیت کوین، این دارایی دیجیتال با افزایش نرخ ارز سنتی ارزشمندتر می‌شود. با توجه به این زمینه، ما پیش‌بینی می‌کنیم که موج جدیدی از علاقه و پذیرش، بیت کوین را تا پایان سال 2023 مشاهده کنیم.

 

2024: سال رالی صعودی بیت کوین

با رویداد Halving بیت کوین در سال 2024، احتمالاً شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهیم بود. هاوینگ‌ها در گذشته و تاریخ بیت‌کوین باعث افزایش شدید قیمت شده‌اند. کارشناسان معتقدند این روند ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود که تا پایان سال 2024 رشد قابل توجهی داشته باشد و بیت کوین به بالاترین حد خود برسد.

با حرکت به سمت سال 2024، با یک نقطه عطف مهم در دنیای بیت کوین روبرو هستیم: رویداد هاوینگ! از لحاظ تاریخی، این رویدادها، که پاداش استخراج بیت کوین را به نصف کاهش می‌دهند، پیش درآمدی برای افزایش قیمت قابل توجه بوده است. در سال 2024، انتظار می‌رود که روند گذشته تکرار شود، و رویداد هاوینگ باعث افزایش قابل توجهی در قیمت شود.

این موضوع یک معادله ساده از عرضه و تقاضا است، با کاهش سرعت تولید بیت‌کوین‌های جدید، افزایش تقاضا احتمالاً قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

 

2025: اصلاح بازار و حمایت سازمانی

اگر چندین دوره است که در بازار کریپتو فعالیت می‌کنید، می‌دانید که آنچه بالا می‌رود باید پایین بیاید (و بالعکس). پس از یک بالا و پایین رفتن احتمالی در سال 2024، داده‌های هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کند سال 2025 یک دوره تعدیل و تثبیت قیمت را به همراه داشته باشد.

مطالب مرتبط: نقش هوش مصنوعی در استراتژی‌های معاملاتی مدرن
در این دوره، ممکن است قیمت بیت کوین کاهش یابد زیرا برخی از سرمایه‌گذاران سود خود را برداشت می‌کنند. با این حال، تا این مرحله، کارشناسان معتقدند که پذیرش نهادی بیت کوین به اندازه کافی قوی خواهد بود تا از سقوط جلوگیری کند. علاوه بر این، با افزایش آگاهی جهانی و پذیرش بیت کوین، هر افت قیمت احتمالاً به‌عنوان فرصتی برای خرید برای سرمایه‌گذاران جدید و فعلی تلقی می‌شود.

 

2026 طلوع ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)

با حرکت به سمت سال 2026، ممکن است شاهد عرضه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) باشیم. در حالی که این ارزها غیرمتمرکز نیستند، ارزهای دیجیتال را وارد جریان اصلی خواهند کرد و به‌طور غیرمستقیم اعتبار و پذیرش بیت کوین را افزایش می‌دهند. با رایج شدن ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد تثبیت جایگاه بیت‌کوین به‌عنوان معادل طلای دیجیتال باشیم و اگر قیمت آن به سقف‌های جدیدی برسد، تعجب نخواهیم کرد.

تکامل بیت کوینصرافی ارز دیجیتال اتراکس

 

2027: پذیرش جهانی بیت‌کوین به‌عنوان یک طبقه دارایی قانونی

تا سال 2027، مسیر تکامل بیت کوین، همراه با افزایش پذیرش، در نهایت می‌تواند حاشیه‌های منفی پیرامون ارزهای دیجیتال را از بین ببرد. بیت کوین ممکن است به‌عنوان یک طبقه دارایی قانونی به رسمیت شناخته شود. از آنجا که بیت کوین به بخشی آشنا از پرتفوی‌های سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود، می‌توانیم انتظار صعود ثابت در قیمت آن را داشته باشیم که با افزایش تقاضا و عرضه محدود تقویت می‌شود.

 

2028: سال حاکمیت بیت‌کوین – کشورهای کوچک بیت کوین را پذیرفته‌اند

در سال 2028، انتظار می‌رود که موفقیت بیت کوین و کاهش قدرت ارزهای فیات بتواند باعث شود کشورهای کوچک بیت کوین را به‌عنوان یک ارز ذخیره در نظر بگیرند. در حالی که ممکن است اکنون این یک پیش‌بینی غیر واقع‌گرایانه به نظر برسد، به یاد داشته باشید که ده سال پیش، مردم به ایده رسیدن بیت کوین به 1000 دلار می‌خندیدند. هرگز قدرت تمرکززدایی را دست کم نگیرید!

 

2029: ثبات و سازگاری – تنظیم جهانی بیت کوین

تا سال 2029، جهان می‌تواند خود را با تغییرات شگرفی که در دهه گذشته رخ داده است، تطبیق دهد. همانطور که مردم به حضور بیت کوین در سیستم مالی جهانی عادت می‌کنند، قیمت‌ها احتمالاً با نوسانات چشمگیر کمتری نسبت به قبل تثبیت خواهند شد.

 

2030: بیت کوین و فیات – یک سیستم مالی جهانی یکپارچه

با رسیدن به پایان دهه، کارشناسان بر این باورند که بیت کوین عمیقاً در سیستم مالی جهانی کنونی ریشه دوانده است. این ارز جایگزین ارزهای فیات نخواهد شد، اما در کنار آنها عمل خواهد کرد. تا سال 2030، بیت کوین به‌طور گسترده‌ای مورد پذیرش و استفاده قرار می‌گیرد و قیمت آن به‌طور قابل توجهی بالاتر از امروز خواهد بود.

 

سوالات متداول

بیت کوین در چه سال‌های بازدهی خوبی از خود نشان می‌دهد؟

طبق بررسی رفتار‌های تاریخی این ارز دیجیتال. بیت کوین بعد از هر رویداد هاوینگ عملکرد درخشانی از خود به نمایش می‌گذارد.

 

چه سالی مناسب سرمایه‌گذاری در بیت کوین است؟

طبق گفته‌های بالا بیت‌کوین از آغاز فعالیت خود تا کنون در یک روند صعودی قرار  داشته است، و انتظار می‌رود این روند کماکان ادامه داشته باشد بنابراین در بلند مدت سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال همچنان سوداور خواهد بود.

 

آنچه در مقاله تکامل بیت کوین آموختید…

داستان بیت کوین هنوز به پایان نرسیده است. در واقع، تازه شروع شده است. بیت کوین از منشأ آن به‌عنوان یک ایده رادیکال تا نقش فعلی آن به‌عنوان یک نیروی قوی برای تغییرات مالی، در حال تغییر شکل جهان به شکلی است که ما می‌شناسیم. سال‌های پیش‌رو برای کسانی که پتانسیل بیت‌کوین را درک می‌کنند و به آن اعتقاد دارند، نوید هیجان‌انگیز، چالش‌برانگیز بودن، را می‌دهد. و اگر روندهای گذشته ادامه داشته باشد، بسیار مفید خواهد بود.

 

در اتراکس ساده و امن معامله کنید

رمزارزهای خود را با کمترین کارمزد و بالاترین سطح امنیت، با صرافی اتراکس معامله کنید! کیف پول اختصاصی این صرافی، تضمین‌کننده امنیت و حفاظت از اموال شماست. با تجربه‌ای هیجان‌انگیز و رابط کاربری ساده، به دنیای رمزارزها پا بگذارید و معاملاتی با سرعت بیشتر و هزینه‌های کمتر را تجربه کنید.

این صرافی ارز دیجیتال بیش از 400 رمزارز معتبر را پشتیبانی می‌کند و در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شماست. همچنین، با ارائه کمترین کارمزد در بازار، ما تعهد داریم تا تجربه ارزشمندی را برای مشتریان خود ارائه دهیم. اتراکس به عنوان یک پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال، تمامی شبکه‌های بلاکچین را پشتیبانی می‌کند، از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل و دیگر رمزارزها.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa