ربات‌های معاملاتی اتریوم چیست؟

ربات‌های معاملاتی اتریوم چیست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید، بازار معاملاتی اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات هستند، گاهی اوقات حرکات قیمت ممکن است برای یک دوره زمانی خاص بسیار پرنوسان باشد. برخی از معامله‌گران از این نوسانات نهایت بهره را می‌برند و چنین بازار بی ثباتی را تبدیل به یک فرصت برای کسب سود می‌کنند. معامله روزانه اتریوم مهارتی است که به احتمال زیاد همه افراد در انجام دادن آن حرفه‌ای نباشند، اما افراد زیادی هستند که تمایل دارند اتریوم را در روز معامله کنند. برای انجام معاملات اتریوم از ربات‌های معاملاتی اتریوم استفاده خواهیم کرد تا به‌عنوان یک دستیار درصد خطای ما را کاهش دهد.

ربات‌های معاملاتی اتریوم چیست؟

به زبان ساده، ربات‌های معاملاتی اتریوم یک سیستم خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که از طرف سرمایه‌گذار فعالیت می‌کند. همچنین با توانایی خواندن قیمت‌ها و سطوح نوسان، فرآیند معاملات را ساده می‌کند. این ربات‌ها معاملاتی مانند خرید یا فروش را برای شما در هر زمان که شرطی برآورده شود انجام می‌دهند، مثلاً اگر قیمت پایین بیاید، به‌طور خودکار خرید می‌کند، و اگر قیمت بالا رود، بسته به رباتی که استفاده می‌کنید، فروش را انجام می‌دهد.

ربات معاملاتی اتریوم
ربات‌های معاملاتی متکی بر هوش مصنوعی هستند.

مطالب مرتبط: ربات معاملاتی تلگرام چیست و معرفی ۳ ربات برتر معامله‌گری

استفاده از ربات‌های معاملاتی اتریوم برای انجام معاملات درست و اصولی بسیار کارآمد هستند. زیرا ربات‌های معاملاتی نسبتاً بهتر از انسان‌ها عمل می‌کنند و اشتباهات بسیار کمی مرتکب می‌شوند و عواطف و احساسات ندارند. بنابراین معاملات را بر اساس احساسات مانند انسان‌ها شروع نمی‌کنند. این ربات‌ها می‌توانند با دقت و اطمینان بیشتری نسبت به انسان‌ها معامله کنند. و ما انسان‌ها می‌توانیم از آن‌ها برای کسب سود بیشتر استفاده کنیم.

ویژگی‌های ربات‌های معاملاتی اتریوم:

  • تجزیه و تحلیل داده‌ها: ربات‌های معامله‌ای اتریوم می‌توانند داده‌هایی مانند قیمت و نوسانات را از منابع مختلف تجزیه و تحلیل کنند. همچنین می‌توانند از این داده‌ها برای نتیجه‌گیری خرید یا فروش استفاده کنند.  ربات‌های معاملاتی اتریوم به کاربران این امکان را می‌دهند که نوع داده‌هایی را که کاربر می‌خواهد تجزیه و تحلیل شوند، سفارشی کنند و حتی معاملات دقیقی را بر اساس نیازهای ما انجام دهند.
  • پیش‌بینی ریسک: ربات‌های معاملاتی اتریوم قدرت پیش‌بینی ریسک احتمالی پشت هر دارایی را دارند. به همین دلیل، ربات‌ها می‌توانند میزان سرمایه‌گذاری در یک معامله را در یک زمان خاص تعیین کنند. هر چه ریسک بیشتر باشد، ربات‌ها کمتر تصمیم به معامله می‌گیرند و هر چه ریسک کمتر باشد، معاملات بیشتری صورت می‌گیرد.
  • ارائه سیگنال: ربات‌های معاملاتی اتریوم به این ترتیب پیش‌بینی و تشخیص می‌دهند که چه زمانی معامله شود و چگونه معامله شود. همه این موارد بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های تکنیکالی انجام می‌شود، پیش‌بینی‌های آن‌ها بهتر از پیش‌بینی‌هایی است که انسان‌ها انجام می‌دهند.
  • اجرا: اجرا بخشی است که در آن اتریوم بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌ای که این ربات‌ها انجام داده‌اند، خرید و فروش صورت می‌گیرد. این سیگنال‌ها بر اساس تحلیل‌های فنی پیشرفته، سفارش‌های خرید یا فروش را ایجاد می‌کنند.

آیا ربات‌های معامله‌ای اتریوم ارزشمند هستند؟

اکنون که با این نوع ربات‌ها آشنای پیدا کردید ممکن است یک سوال اساسی برای شما بوجود بیاید: آیا این ربات‌ها ارزشمند هستند؟ آیا باید از آنها استفاده کنیم یا خیر؟ پاسخ ساده به این سوال این است که بستگی به ارزش آنها دارد! منظور این است که امروزه کلاهبرداری‌های زیادی در فضای کریپتوکارنسی‌ها اجرا می‌شود و ربات‌های معاملاتی نیز تحت تأثیر این کلاهبرداری‌ها قرار می‌گیرند.

تعداد زیادی ربات معاملاتی خوب و قابل اعتماد وجود دارد، اگر بتوانید ربات‌های سالم را از کلاهبرداری تشخیص دهید جواب مثبت است. ربات‌های معاملاتی اتریوم قطعاً ارزشمند هستند زیرا کمک بسیار زیادی در نحوه انجام معاملات درست و اصولی به شما می‌کنند. دنیا از ربات‌های اتریوم به نفع خود استفاده می‌کند. آنها یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اتریوم به‌صورت غیر مستقیم هستند و به‌طور وسیعی می‌توانید APY (درصد بازده سالانه) بسیار بالایی ایجاد کنید.

چگونه از ربات‌های اتریوم استفاده کنیم؟

در ادامه ۳ مرحله ساده در مورد نحوه استفاده از ربات‌ها ذکر شده است:

  • ربات معاملاتی صحیح را انتخاب کنید. مراقب ربات‌های اسکم یا کلاهبردار باشید.
  • به ربات بگویید که به دنبال چه اهدافی هستید، به‌عنوان مثال. اگر یک ربات DCA (میانگین دلاری) را انتخاب کنید، هر زمان که فرصتی پیدا کند به‌طور مرتب به خرید ادامه می‌دهد و در بلند مدت برای شما کار می‌کند.
  • مقداری را که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید انتخاب کنید، سعی کنید تمام سرمایه خود درگیر ربات نکنید، توصیه می‌کنیم ۱۰ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به ربات‌های معاملاتی اختصاص دهید.

بعد از انجام مراحل بالا ربات برای شما معامله می‌کند و شما شروع به کسب درآمد غیرفعال می‌کنید.

چگونه از کلاهبرداری ربات‌ها جلوگیری کنیم؟

مانند هر بازار دیگری، کلاهبرداری در بازار کریپتوکارنسی روز به‌روز در حال افزایش است، کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال روزانه بیشتر می‌شوند. ما باید مراقب و مسئولیت‌پذیر باشیم تا در بازار کریپتو از دارایی‌های خود محافظت کنیم. همچنین ربات‌های معاملاتی یکی از مواردی است که کلاهبرداران برای کلاهبرداری از افراد استفاده می‌کنند، آنها ادعا می‌کنند که ربات آنها به‌طور مرتب سود کسب می‌کند و هیچ ضرری در کار نیست! بازدهی بسیار بالایی را وعده می‌دهند که به صورت منطقی در بازار‌های مالی غیرممکن است.

مطالب مرتبط: نکاتی در رابطه با شناسایی کلاهبرداری در DeFi

در واقعیت، این یک دروغ بزرگ است، تنها چیزی که کلاهبرداران می‌خواهند پول شما است، بعد از اینکه پول را دریافت کردند، ربات را به شما می‌دهند، اما آن ربات آنقدر بی‌فایده و ناکارآمد است که حتی می‌تواند باعث شود تمام پولی را که برای آن می‌گذارید از دست بدهید. به همین دلیل است که هنگام انتخاب یک ربات معاملاتی باید مراقب باشیم، فقط از خدمات مورد اعتماد معروف برای دریافت ربات‌ها استفاده کنیم و به اصطلاح GURUS که ادعاهای بزرگی را منتشر می‌کند و چنین ربات‌های کلاهبرداری را به اشتراک می‌گذارد، اعتماد نکنید.

بهترین ربات اتریوم در سال ۲۰۲۳:

ربات‌های معاملاتی بای بیت:

بای‌بیت ربات‌های شبکه‌ای را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد، که در آن‌ها می‌توانیم شبکه خود را برای سفارش‌های خرید و فروش ایجاد کنیم، به بای‌بیت باید اعلام کنیم که وقتی قیمت به محدوده مشخص مورد نظر ما می‌رسد خرید را انجام دهد و وقتی قیمت به تارگت تعیین شده رسید، آن را به فروش برساند، انجام این معاملات به‌طور خودکار اجرا می‌شود. ربات‌های معاملاتی بیشتری را می‌توانید در صرافی‌های مختلف و حتی تلگرام یا دیسکورد پیدا کنید و از آنها نهایت استفاده را کنید.

ربات‌های معاملاتی اتریوم
ربات‌های معاملاتی را می‌توان در تلگرام نیز استفاده کرد.

سوالات متداول

ربات‌های معاملاتی اتریوم چیست؟

به زبان ساده، ربات‌های معاملاتی اتریوم یک سیستم خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که از طرف سرمایه‌گذار فعالیت می‌کند. همچنین با توانایی خواندن قیمت‌ها و سطوح نوسان، فرآیند معاملات را ساده می‌کند.

آیا ربات‌های معامله‌ای اتریوم ارزشمند هستند؟

تعداد زیادی ربات معاملاتی خوب و قابل اعتماد وجود دارد، اگر بتوانید ربات‌های سالم را از کلاهبرداری تشخیص دهید جواب مثبت است.

آنچه در ربات‌های معاملاتی اتریوم آموختیم:

محبوبیت ربات‌های معاملاتی با توجه به کاربردی که دارند، در حال افزایش است. هنگامی که نمی‌توانید معاملات را انجام دهید، ربات‌ها ابزار مناسبی هستید. خوب یا بد، فردی که علاقه‌مند به استفاده از ربات است باید در بازار‌های ارز‌های دیجیتال به خوبی آشنا باشد و یک استراتژی سرمایه‌گذاری قوی داشته باشد. استفاده از یک ربات معاملاتی به این معنا نیست که می‌توانید بدون داشتن اطلاعات کافی یک شبه پولدار شوید. ربات‌های خودکار معمولاً برای ایجاد سود‌های کوچک در معاملات استفاده می‌شوند. بسته به ربات و نحوه برنامه‌نویسی آن، سود‌ها متفاوت است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa