صندوق سرمایه گذاری Grayscale Bitcoin چیست و چگونه کار میکند؟

صندوق سرمایه گذاری Grayscale Bitcoin چیست و چگونه کار میکند؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

Grayscale Bitcoin Trust یک محصول سرمایه گذاری است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به خرید واقعی بیت کوین به دنیای بیت کوین دسترسی داشته باشید. تراست نوعی اوراق بهادار بوده که مشابه صندوق etf بیت کوین است و در بازار سهام معامله می شود.

 

مقدمه

صندوق های سرمایه گذاری یا ای تی اف های بسیاری زیادی در دنیا وجود دارد. که در کارگزاری ها معامله می‌شوند.این صندوق ها مزیت های زیادی دارند از جمله آن بیمه شدن دارایی شما و دور بودن از نوسانات بازار می‌باشد. در طی چند سال اخیر موضوع ای تی اف های بیت کوین یک بحث داغ در صنعت کرپتو کارنسی بوده است. و یکی از این صندوق ها که احتمال خیلی زیاد توسط بورس اوراق بهادار آمریکا پذیرفته شود صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل است. برای مشاهده دارایی های این شرکت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

همچنین ببینید: دارایی های گری اسکیل

 

معرفی گری اسکیل

این تراست توسط Grayscale، یک شرکت مدیریت دارایی ارز دیجیتال مدیریت می شود. Grayscale یک شرکت تابعه از Digital Currency Groupکه یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر است و همچنین شرکت مادر CoinDesk است.

اگر به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در بیت کوین بدون نیاز به مقابله با پیچیدگی های خرید و فروش واقعی ارز هستید، بیت کوین Grayscale یک گزینه بسیار ایمن و  آسان است.

 

تراست بیت کوین Grayscale چیست؟

تراست بیت کوین Grayscale یکی از تراست های سرمایه گذاری پیشرو در فضای ارزهای دیجیتال است. در سال 2013 راه اندازی شد. و توسط Grayscale Investments، LLC مدیریت می‌شود. این تراست برای ردیابی قیمت بیت کوین طراحی شده است. و راهی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا بدون نیاز به خرید و مدیریت مستقیم بیت کوین، در معرض ارز دیجیتال پیشرو قرار گیرند.

سرمایه گذاری در بیت کوین Grayscale trust یک راه عالی برای نگهداری بیت کوین بدون نگرانی در مورد پیچیدگی های خرید و ذخیره ارز دیجیتال است. اگر به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در بیت کوین هستید، تراست Grayscale یک گزینه عالی است.

 

چشم انداز تراست بیت کوین در مقیاس بلندمدت چیست؟

چشم انداز تراست بیت کوین در مقیاس بلندمدت بسیار مثبت است. به این دلیل است که بیت کوین یک دارایی بسیار محبوب است. که آن را برای سرمایه گذاران قابل اعتماد عالی می کند. Grey Trust به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بدون نیاز به نگه داشتن دارایی خود، در معرض  سود بیت کوین قرار بگیرند. این یک سرویس بسیار مهم است زیرا به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در مورد قیمت بیت کوین بدون نگرانی از دست دادن سرمایه خود پیشبینی و تحلیل کنند.

 

آیا تراست بیت کوین Grayscale به یک ETF تبدیل می شود؟

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) یکی از داغ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در فضای ارزهای دیجیتال طی سال های  گذشته بوده است. این تراست به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بدون نیاز به خرید و ذخیره ارز دیجیتال خودشان، در معرض خرید  و فروش بیت کوین قرار بگیرند. اما گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تراست می تواند در نهایت به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل شود.

این یک پیشرفت بزرگ برای فضای ارزهای دیجیتال خواهد بود

زیرا قرار گرفتن در معرض خرید و فروش بیت کوین را برای سرمایه گذاران جریان اصلی بسیار آسان تر می کند. ETF ها به طور گسترده در دسترس هستند و می توانند از طریق اکثر کارگزاری های آنلاین معامله شوند. اگر GBTC به یک ETF تبدیل می‌شد، بدون شک توجه و پول بیشتری را از سوی سرمایه گذاران جلب می کرد. باید دید که آیا GBTC تبدیل به یک ETF خواهد شد یا خیر، اما این امکان برای کسانی که در فضای ارزهای رمزپایه فعالیت می کنند قطعا هیجان انگیز است.

 

آیا خرید بیت کوین بهتر است یا سرمایه گذاری در تراست بیت کوین Grayscale؟

اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که بیت‌کوین بخرید یا در Grayscale Bitcoin Trust سرمایه‌گذاری کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند و در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای شما مناسب است.

اگر به دنبال خرید بیت کوین هستید، باید یک صرافی یا کارگزار معتبر پیدا کنید تا بتوانید ارز را خریداری کنید. همچنین باید با خطرات مرتبط با خرید بیت کوین را درک کرده باشید، زیرا قیمت ممکن است نوسان داشته باشد. شما میتوانید بدون پذیرش هرگونه ریسکی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را در صرافی معتبر اتراکس خرید و فروش کنید.و سرمایه ی خود را به راحتی به کیف پول دیجیتال یا حساب بانکی خود منتقل کنید

سخن پایانی

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در Grayscale Bitcoin Trust هستید، باید از طریق کارگزاری که صندوق را ارائه می دهد سرمایه گذاری کنید. همچنین باید با این واقعیت راحت باشید که سرمایه گذاری شما بیشتر شبیه یک سرمایه گذاری سنتی است، به این معنی که در معرض فراز و نشیب های بازار سهام خواهد بود.

 

اتراکس: امنیت در دنیای ارزهای دیجیتال

بی‌تردید، صرافی ارز دیجیتال اتراکس مکانی امن و معتبر برای معاملات شما در دنیای ارزهای دیجیتال است. با افتخار، بهترین امکانات را در اختیار شما قرار داده‌ ایم تا تجربه‌ای جدید از معامله‌گری در جهان پرهیجان ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌ چین را تجربه کنید.

اولویت اصلی ما امنیت است! اتراکس با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ های رمزنگاری و امنیتی، محیطی ایمن برای معاملات شما فراهم می‌کند. سیاست‌ های دقیق در زمینه احراز هویت و مدیریت امنیت، هرگونه تهدیدی را از میان می‌ برند.

در اتراکس، تنوع ارزها بی‌نظیر است. در اتراکس مجموعه‌ ای گسترده از ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار دارد. همچنین، سرعت و کارایی نیز از مزایای مهم این صرافی است. پشتیبانی ۲۴ ساعته، یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز اتراکس است. تیم پشتیبانی ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شماست و از طریق تلفن، ایمیل یا چت آنلاین پشتیبانی می‌ کند.

علاوه بر این، مقالات آموزشی اتراکس شامل راهنماها و توضیحات لازم برای شماست. اگر تازه‌کار هستید، از منابع آموزشی ما بهره ببرید تا به راحتی با این فرصت جدید آشنا شوید. اتراکس، جایی که امنیت، تنوع و دسترسی به اطلاعات آموزشی، با یکدیگر ادغام شده‌ اند.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa