چگونه یک سبد ارز دیجیتال در آلت سیزن بسازیم؟

چگونه یک سبد ارز دیجیتال در آلت سیزن بسازیم؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

پس از شروع هر فصل صعودی آلت کوین‌ها در چهار سال گذشته، موقعیت‌های بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاری به وجود خواهد آمد. زیرا آلت کوین‌ها به شدت می‌توانند سودده باشند و رشد‌های چند هزار درصدی را در مدت زمان خیلی کوتاه تجربه کنند.

در این مقاله کاربردی و آموزشی از وبلاگ اتراکس نگاهی خواهیم داشت که چگونه سبد ارز دیجیتال شما باید به امنیت مالی بلندمدت شما اضافه کند. سپس قبل از شروع، به نحوه راه‌اندازی و برنامه‌ریزی سبد ارز دیجیتال خود نگاه خواهیم کرد. درنهایت، قبل از شروع به مرور برخی از پیامدهای استراتژی‌های مختلف، خواهیم پرداخت.

ما در این مطلب به شما نشان خواهیم داد که چگونه وقتی به فصل آلت کوین‌ها نزدیک می‌شویم، بتوانیم زمان ورود و خروج را تعیین کنیم. این نکته به ما کمک می‌کند تا زمانی‌که روزبه‌روز دوباره وارد معاملات بیشتر می‌شویم، ارزهای بیشتر و بهتری را در سبد خود قرار دهیم.

 

ارزهای دیجیتال در کل امور مالی شما

کریپتوکارنسی یک حوزه شگفت انگیز است! کریپتو عالی است، و ما در این زمینه به یک برنامه مالی بسیار وسیع و کارآمد نیاز داریم. سبد سرمایه‌گذاری شما در کریپتو باید 20 درصد از سرمایه کلی شما را تشکیل دهد. استراتژی سرمایه گذاری در کریپتو باید شامل یک طرح معاملاتی بر اساس تغییر قیمت و یک برنامه توزیع برای متنوع کردن سود ارزهای دیجیتال شما باشد تا اطمینان حاصل شود که ثروت و امنیت سرمایه شما در بلندمدت تضمین شده باشد.

اگر 100% روی کریپتو متمرکز هستید، برنامه‌ریزی کنید تا سود خود را در دارایی‌های درآمدزایی کوچک سرمایه‌گذاری کنید. به عنوان مثال، خرید سخت‌افزار کامپیوتر به‌عنوان یک استراتژی تولید درآمد غیرفعال مانند تامین انرژی کامپیوتر یا ذخیره‌سازی در فضای ابری. در ادامه پنج نکته وجود دارد که باید هنگام راه اندازی اولین سبد ارز دیجیتال خود در نظر بگیرید.

سبد ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال اتراکس
چیدن سبد ارز دیجیتال در آلت سیزن

 

اندازه موقعیت سرمایه‌گذاری

در چیدن سبد سرمایه‌گذاری اول اندازه موقعیت مهم است. اندازه موقعیت‌های کوچکتر را در بازارهای مالی گسترده‌تر در نظر بگیرید. کمتر از دو درصد از سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال شما باید در یک کوین یا توکن قرار گیرد.

 

مدیریت ریسک

دستور حد ضرر خود را به عنوان کارمزد بیمه‌ای در نظر بگیرید که مایل به پرداخت آن هستید تا پول خود را در نمودار قیمتی مشاهده کنید.

 

انتخاب بازار برای سبد ارز دیجیتال

انتخاب نماد‌های که از شاخص‌های معاملاتی که آلت‌ سیزن را به نمایش می‌گذارند، عبور می‌کنند بسیار مهم است. زیرا زمانی که یک شاخص سیگنال خرید آلت کوین‌ها را صادر می‌کند ما باید به سرعت وارد عمل شویم و سبد ارز دیجیتال خود را برای فواصل زمانی مختلف تشکیل دهیم.

 

انتخاب بازار برای سبد ارز دیجیتال

انتخاب نماد‌های که از شاخص‌های معاملاتی که آلت‌سیزن را به نمایش می‌گذارند، عبور می‌کنند بسیار مهم است. زیرا زمانی که یک شاخص سیگنال خرید آلت کوین‌ها را صادر می‌کند ما باید به سرعت وارد عمل شویم و سبد ارز دیجیتال خود را برای فواصل زمانی مختلف تشکیل دهیم.

 

تنوع در میان بلاک چین‌ها

پروژه‌های دیفای برتر را در هر پروتکل لایه 1 بررسی کنید تا مطمئن شوید که در معرض فناوری‌های رو به رشد حوزه بلاکچین قرار دارید.

 

افق زمانی

زمانی که در حال ساختن یک سبد متنوع هستید، زمان خود را به صحیح‌ترین شیوه مدیریت کنید و همراه با نوسانات فصلی آلت کوین‌ها پیشروی کنید. فصل‌های کریپتوکارنسی تقریباً یک یا دو بار در سال اتفاق می‌افتد و سپس تمام می‌شوند. ما می‌توانیم این فرض را در برنامه مالی بلندمدت خود برای تبدیل شدن به یک میلیونر ارز دیجیتال برنامه‌ریزی کنیم.

 

فصل آلت کوین

ما از تجربه گذشته می‌دانیم که الگوهای قیمتی آلت کوین‌ها بارها و بارها به صورت موجی می‌آیند و می‌روند. چنین مواردی به عنوان فصول آلتکوین شناخته می‌شوند. ما می‌توانیم فصل مناسبی را برای منتظ ماندن، شروع سرمایه‌گذاری و خروج از بازار برای آینده مالی خود برنامه‌ریزی کنیم.

 

پول شما باید نمودارها را بسنجد نه شما

مهمترین بخش یک سبد ارزهای دیجیتال خوب این است که پول شما در حال سنجش و بررسی نمودارها باشد. به عبارت ساده‌تر شما نباید احساسی و از روی هیجان تصمیم بگیرید بلکه باید آنچه نمودار نشان می‌دهد را باور کنید.

تنها چیزی که ما به آن نیاز داریم یک رویکرد متنوع عینی است. برای درک فصل آلتکوین‌ها، مهم است که بدانیم تسلط یا دامیننس بیت کوین و فصل آلتکوین چگونه به هم مرتبط هستند و چه ابزارهایی ممکن است تصویر واضح‌تری به ما ارائه دهند که چه زمانی وارد بازار شویم. ما می‌دانیم که کل بازار رشد می‌کند، اما همزمان باهم حرکت نمی‌کنند. بنابراین ما آن توکن‌های را که به پایین‌ترین سطح قیمتی خود رسیده‌اند و حتی از مرحله رکود هم عبور کرده‌اند برای سرمایه‌گذاری انتخاب خواهیم کرد.

چه زمانی باید از بازار خارج شوید:

سیگنال خروج شما نادیده گرفته‌ترین بخش برنامه معاملاتی برای معامله‌گران مبتدی است. معامله‌گران حرفه‌ای می‌دانند که مدیریت ریسک تنها کار حرفه‌ای آنها است و باید همه سیگنال‌های خروج خود را به‌عنوان یک بازتاب، به‌عنوان یک عادت حفظ شده در نظر داشته باشند. آن توکن‌های را که خریداری کرده‌اید را به فروش برسانید و از تعصبات کورکورانه به دور بمانید زیرا ریزش بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از 90 درصد ریزش را تجربه میکند و چنین درصدی سرمایه شما را نابود می‌کند.

سه موردی که باید در هنگام تهیه سبد ارز دیجیتال در نظر گرفت

در ادامه مقاله سه ​​مورد نهایی وجود دارد که باید هنگام تنظیم سبد ارز دیجیتال خود در نظر بگیرید. ابتدا پیامدهای مالیاتی را در نظر بگیرید. برخی از کشورها مالیات را بر حوزه ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده‌اند و شما به‌عنوان یک سرمایه‌گذار باید از درصد و هزینه‌های آن اطلاع داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید، ایجاد تعادل مجدد است. فقط زمانی که سیگنال خرید یا فروش را از بازار دریافت کردید سبد سرمایه‌گذاری خود را متعادل کنید. چنین عملکردی بازدهی شما را در طول زمان بهینه می‌کند.

مورد سوم این است که سود خود را از بازار خارج کنید. کارشناسان توصیه می‌کنند همه باید یک کیف پول سخت افزاری داشته باشند و همچنین توصیه می‌کنند آن کیف پول سخت افزاری را در صندوق امانات در بانک نگه دارید.

 

سوالات متداول

اندازه موقعیت سرمایه‌گذاری چه نقشی در چیدن سبد دارد؟

در چیدن سبد سرمایه‌گذاری اول اندازه موقعیت مهم است. اندازه موقعیت‌های کوچکتر را در بازارهای مالی گسترده‌تر در نظر بگیرید. کمتر از دو درصد از سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال شما باید در یک کوین یا توکن قرار گیرد.

 

نقش انتخاب بازار در چیدن سبد ارز دیجیتال به چه صورت است؟

انتخاب نماد‌های که از شاخص‌های معاملاتی که آلت‌سیزن را به نمایش می‌گذارند، عبور می‌کنند بسیار مهم است. زیرا زمانی که یک شاخص سیگنال خرید آلت کوین‌ها را صادر می‌کند ما باید به سرعت وارد عمل شویم و سبد ارز دیجیتال خود را برای فواصل زمانی مختلف تشکیل دهیم.

 

آنچه در مقاله چگونه یک سبد ارز دیجیتال آلت سیزن بسازیم خواندیم:

چیدن یک سبد ارز دیجیتال اصولی و حرفه‌ای می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند. زیرا در طول سال‌های گذشته بازار کریپتوکارنسی‌ها بارها ثابت کرده است که در مدت زمان خیلی کوتاه رشدهای چند هزار درصدی را تجربه کند. با مطالعه درست و اصولی و تحقیقات حرفه‌ای بهترین آلت کوین‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید و با رشد بازار همراه باشید.

 

صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از بهترین ها

اتراکس یک صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان است که دارای خدمات ارزنده ای همچون پشتیبانی از بیش از 400 ارز دیجیتال معتبر، احراز هویت آنی، کیف پول اختصاصی، درگاه بانکی، پشتیبانی 24 ساعته، پشتیبانی از تمامی شبکه‌های بلاکچین، واریز و برداشت پول بدون محدودیت و امکان خرید ارزهای دیجیتال با حتی یک دلار می باشد. برای انجام معاملات سریع و امن به جمع کاربران اتراکس بپیوندید.

همچنین، اتراکس به‌عنوان یکی از پیشروان در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، با ارائه‌ی بلاگ تخصصی خود، شما را با جدیدترین تکنولوژی‌ها و اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال به‌روز نگه می‌دارد. از طریق آموزش‌های ما، می‌توانید به بهترین شکل ممکن با این فضای هیجان‌انگیز و پرسود آشنا شوید.

 

مطالب مرتبط: یک سبد سرمایه گذاری آلتکوین مطمئن و حرفه ای در بازار خرسی

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa