چرا ارز دیجیتال VeChain می‌تواند آینده غیرمتمرکز حوزه مالی باشد؟

چرا ارز دیجیتال VeChain می‌تواند آینده غیرمتمرکز حوزه مالی باشد؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حال حاضر طبق داده‌های آماری بازار خرید و فروش؛ صرافی اتراکس، قیمت وی‌ چین 0.019 سنت یا 1024 تومان می‌باشد. بنابراین ارز دیجیتال وی‌چین VeChain نسبت به سقف قیمتی خود یعنی 3 دلار حدود 93 درصد فاصله گرفته است. اگر شرایط برای این ارزدیجیتال مهیا باشد می‌تواند گزینه سرمایه‌گذاری بسیار جذابی باشد.

تا انتهای این مقاله از وبلاگ صرافی اتراکس با ما همراه باشید. تا باهم ارزدیجیتال وی‌چین را بررسی کنیم و متوجه شویم که آیا این ارزدیجتال مناسب سرمایه‌گذاری است یا خیر.

 

معرفی VeChainThor

ارز دیجیتال VeChain یک پلتفرم بلاک‌چینی است که به سرعت در حوزه ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. و این پتانسیل را دارد که آینده مالی غیرمتمرکز (DeFi) باشد. این پلتفرم که در ابتدا در سال 2015 برای مدیریت زنجیره تامین و احراز هویت محصول ایجاد شد، از آن زمان، دامنه خود را گسترش داده است تا از طریق ایجاد بلاک‌چین VeChainThor خود را وارد حوزه DeFi شود.

VeChainThor یک بلاک‌چین عمومی است که تراکنش‌های امن و شفاف را با تمرکز بر پذیرش سازمانی امکان‌پذیر می‌کند. این الگوریتم از الگوریتم اجماع اثبات اقتدار (PoA) استفاده می‌کند. نسبت به الگوریتم اثبات کار (PoW) که توسط ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم کلاسیک استفاده می‌شود، کارآمدتر و مقیاس‌پذیرتر طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی VeChainThor توانایی آن برای فعال کردن و دیجیتالی کردن دارایی در دنیای واقعی است. این بدان معناست که دارایی‌های فیزیکی را می‌توان در بلاک‌چین نشان داد و تأیید مالکیت و اصالت آنها را ممکن می‌سازد. این امر پیامدهای مهمی برای DeFi دارد. زیرا امکان ایجاد ابزارهای مالی جدید و توکن‌سازی دارایی‌هایی را که قبلا نقدینگی نداشتند را ممکن می‌سازد.

VeChainThor همچنین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. قراردادهایی که خوداجرا هستند و می‌توانند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که در صورت برآورده شدن شرایط خاص، به‌طور خودکار اجرا شوند. قراردادهای هوشمند را می‌توان برای ایجاد طیف گسترده‌ای از ابزارهای مالی مانند اوراق مشتقه، معاملات اختیار و قراردادهای آتی ارز دیجیتال استفاده کرد. علاوه بر این، این پلتفرم از مبادلات اتمی پشتیبانی می‌کند، که مبادلات همتا به همتا ارزهای دیجیتال بدون نیاز به یک واسطه قابل اعتماد هستند. این موضوع امکان تراکنش‌های ایمن و شفاف را بدون خطر تقلب یا دستکاری فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط: ویژگی های وی‌ چین (VeChain) و رمزارز زنجیره آن

 

همکاری‌های VeChainThor و پتانسیل‌‌های آن

VeChain در حال حاضر با مشارکت با چندین شرکت و مؤسسه بزرگ از جمله: BMW ،PwC و DNV GL، در بازار ارزهای دیجیتال، همکاری قابل توجهی به دست آورده است. این مشارکت‌ها VeChain را قادر می‌سازد تا جایگاهی در بازار بلاک‌چین کسب کند، که پیامدهای مهمی برای موفقیت آینده آن در فضای DeFi دارد.

با این حال، پتانسیل VeChain برای DeFi فراتر از توکن کردن دارایی‌ها است. این پلتفرم این پتانسیل را دارد که طیف وسیعی از خدمات مالی، از اعطای وام گرفته تا بازارهای بیمه و پیش‌بینی را فعال کند. به عنوان مثال؛ VeChain می‌تواند برای ایجاد پلتفرم‌های وام‌دهی همتا به همتا استفاده شود که افراد را قادر می‌سازد بدون نیاز به بانک‌های سنتی وام دهند و وام بگیرند.

تمرکز ارزدیجیتال وی‌چین بر پذیرش سازمانی نیز یک تمایز اصلی در فضای DeFi است. در حالی که بسیاری از پروژه‌های DeFi روی خدمت به سرمایه‌گذاران متمرکز هستند، مشارکت وی‌چین با شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ این امکان را به آن می‌دهد تا به بازار بزرگ و رو به رشدی برای راه‌حل‌های DeFi سازمانی دست یابد.

 

سوالات متداول

ارز دیجیتال وی‌چین را از کجا خریداری کنم؟

اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به‌خصوص رمزراز وی‌چین را دارید، کافی است که به پنل کاربری صرافی اتراکس مراجعه کرده و بدون هدر دادن وقت اقدام به خرید این ارزدییجتال با کمترین کارمزد، کنید.

 

آیا وی‌چین سرمایه‌گذاری خوبی در سال 2023 است؟

با توجه به گفته‎‌های بالا و با توجه به آینده شفاف این ارزدیجیتال، اگر اختلالی در برنامه‌های آن بوجود نیاید قطعا یک سرمایه‌گذاری عالی خواهد بود.

 

ارزدیجیتال وی‌چین چیست؟

ارز دیجیتال VeChain یک پلتفرم بلاک‌چینی است که به سرعت در حوزه ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. و این پتانسیل را دارد که آینده مالی غیرمتمرکز (DeFi) باشد.

 

آنچه در این مقاله مطالعه کردیم…

در پایان، ارز دیجیتال VeChain یک پروژه امیدوارکننده در صنعت ارزهای دیجیتال است که پتانسیل آن را دارد که آینده مالی غیرمتمرکز باشد. تمرکز آن بر دیجیتالی‌ سازی دارایی در دنیای واقعی، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و مبادلات اتمی، و مشارکت با شرکت‌ها و موسسات بزرگ، آن را به یک پروژه امیدوارکننده برای سرمایه‌گذاری در سال‌های آینده تبدیل کرده است. با این حال، مانند هر سرمایه‌گذاری، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری، تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید.

 

اتراکس، صرافی ارمزارز ایرانی

اتراکس، به عنوان یکی از برترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله کیف‌پول اختصاصی، محیط امن برای تراکنش‌ها، کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی حرفه‌ای، به عنوان یک نماد قابل اعتماد در دنیای ارزهای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود. اتراکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و تأکید بر امنیت، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که دارایی‌هایشان در یک محیط کاملاً امن نگهداری می‌شوند. تجربه‌ی آسان و سریع در تراکنش‌ها، همراه با پشتیبانی از بیش از 400 نوع رمزارز و رابط کاربری ساده و جذاب، اتراکس را به یک صرافی ارز دیجیتال منحصر به فرد در بازار رمزارز ایران تبدیل کرده است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa