معرفی بهترین اپلیکیشن خرید کد یو ووچر

معرفی بهترین اپلیکیشن خرید کد یو ووچر
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگر راجب ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی اطلاعات اندکی داشتته باشید می دانید که ارزهای دیجیتال وابسته به هیچ نهاد و سازمان مرکزی نیست. این ارزها براساس امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران پایه گذاری شده اند. یوتوپیا نیز نوعی روش پرداخت الکترونیکی است که به رمزنگاری داده ها و حفظ اطلاعات کاربر تاکید بسیار دارد و خدمات خود را بر اساس همین استراتژی ارائه می کند.

به علت تحریم هایی که علیه کشور ایران اعمال شده است خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان امکان پذیر نمی باشد. مگر اینکه در خارج از کشور دارای حساب بانکی باشید که برخی از کشورها نیز این اجازه را به کاربران ایرانی نمی دهند. یوتوپیا با راه اندازی سیستم پرداخت بین المللی از طریق کد یو ووچر این امکان را فراهم کرده است که به راحتی پرداخت های خود را در سطح جهانی انجام دهند.

در این مقاله می خواهیم بهترین اپلیکیشن خرید کد یو ووچر را به شما عزیزان معرفی کرده و ویژگی های آن را نیز با هم بررسی کنیم.

 

ووچر یوتوپیا یا یو ووچر چیست و چه کاربردی دارد؟

یو ووچر شامل رشته ای از اعداد است و عملکردی مشابه ووچر پرفکت مانی دارد. یو ووچر مانند یک کارت شارژ یا کارت هدیه عمل می کند. با این تفاوت که ماهیت فیزیکی ندارد و تنها به صورت یک کد و به شکل مجازی در دسترس شما قرار می گیرد. یوتوپیا در مقایسه با سایر سیستم های پرداخت مانند پرفکت مانی امکانات خاصی را به کاربران ارائه می دهد. به همین خاطر با وجود اینکه کارمزد بالاتری نسبت به پرفکت مانی دارد اکثر کاربران آن را به سایر روش ها ترجیح می دهند.

یوتوپیا دارای کیف پول اختصاصی به نام یوولت می باشد که امکان شارژ آن با یو ووچر و از طریق حساب کاربری وجود دارد. یوتوپیا همچنین دارای ارز دیجیتال اختصاصی خود به نام کریپتون می باشد. ذخیره و خرید و فروش کریپتون از طریق یو ولت امکان پذیر است. با وجود کد یوتوپیا دیگر در مسافرت های خارجی نیازی به حمل پول نقد ندارید. بلکه به راحتی می توانید با یک کد پرداختی های خود را انجام دهید. بدین ترتیب امنیت مالی شما نیز طی سفر تضمین می شود. کارمزد عملیات های مختلف یوتوپیا با توجه به امکاناتی که ارائه می کند بسیار ناچیز است.

 

به طور کلی یوتوپیا مزایای زیر را به همراه دارد:

  • یوتوپیا یک پیام رسان است که امکان ارتباط و ارسال پیام متنی، صوتی، ویدیویی و ایمیل به صورت رمزنگاری شده در آن وجود دارد.
  • مجهز به کیف پول داخلی و کارت های رمزنگاری شده مختص تاجران و بازرگانان می باشد.
  • از دیگر ویژگی های شبکه یوتوپیا این است که غیرمتمرکز بوده و نیازی به سرور و نهاد مرکزی ندارد.
  • امکان خرید و فروش و ماینینگ رمز ارز اختصاصی کریپتون در یوتوپیا وجود دارد.
  • تضمین امنیت و عدم افشای اطلاعات خصوصی کاربران از مشخصات بارز این سیستم است.
  • دارای مرورگر اختصاصی است.
  • ذخیره دیتا و انجام انتقالات مالی به صورت رمزنگاری شده صورت می پذیرد.

معرفی بهترین اپلیکیشن خرید کد یو ووچر

خرید یو ووچر چگونه انجام می شود؟

ووچر یوتوپیا یا یو ووچر به شکل کد خریداری می شود و شما با وارد کردن این کد هنگام خرید می توانید مبلغ موردنظر خود را به صورت آنی انتقال دهید. این کد مستقل از سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم است. برخی کسب و کارها نیز برای انجام سایرعملیات های مالی خود از آن استفاده می کنند. خرید از سایت اصلی یوتوپیا در صورتی امکان پذیر است که شما دارای حساب بانکی خارجی بوده و یا کارت های بین المللی داشته باشید. در این صورت می توانید در یوتوپیا ثبت نام کرده و مستقیما پس از پرداخت از طریق حساب خود، کد یو ووچر را دریافت نمایید.

در غیر اینصورت برای خرید کد یو ووچر می توانید از طریق صرافی های معتبر که این خدمات را ارائه می دهند اقدام کنید. دقت کنید که این کدها یکبار مصرفند و برخی افراد سودجو ممکن است کدهای نامعتبر و تقلبی در اختیار شما قرار دهند. پس حتما قبل از خرید خوب تحقیق کنید و سابقه صرافی موردنظر خود را نیز بررسی کنید. قوانین و شرایط صرافی را مطالعه کرده، از مشورت با افراد با تجربه و استفاده از نظرات سایر کاربران نیزغافل نشوید. پیشنهاد ما به شما صرافی اتراکس است. اتراکس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین پلتفرم های ایرانی در عرصه ارزهای دیجیتال می باشد و خرید کد یوووچر نیز از طریق این صرافی قابل انجام است. در ادامه متن با صرافی اتراکس و خدمات متنوع آن بیشتر آشنا می شویم.

 

بهترین اپلیکیشن خرید کد یو ووچر

صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از بسترهای مطمئن جهت معاملات ارزهای دیجیتال و انجام سایر تراکنش های بین المللی است. این صرافی خدمات خود را علاوه بر سایت از طریق اپلیکیشن موبایل نیز ارائه می کند. استفاده از اپلیکیشن علاوه بر اینکه امنیت بیشتری دارد باعث سهولت در انجام معاملات و خرید و فروش نیز می شود. با نصب اپلیکیشن اتراکس در گوشی خود از خدمات متنوع آن بهره ببرید.

 

نحوه خرید یو ووچر از اپلیکیشن موبایل:

ابتدا باید اپلیکیشن صرافی را از سایت اتراکس، برنامه بازار یا مایکت دانلود کرده و نصب کنید. پس از آن با ورود به اپلیکیشن اقدام به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در اتراکس نمایید. یک رمز عبور قوی برای خود انتخاب کرده و با وارد کردن کد تایید ارسال شده به موبایل خود ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از آن می توانید با شارژ حساب ریالی خود یو ووچر خریداری نمایید. به این صورت که پس از پرداخت مبلغ موردنظر کد یو ووچر را به صورت آنی دریافت می کنید. برخی از ووچرها دارای تاریخ انقضا هستند و در مدت زمان مشخصی باید استفاده شوند. اما آن ها که محدودیت زمانی ندارند را می توانید در آینده استفاده کنید.

 

ویژگی های بهترین اپلیکیشن خرید یو ووچر:

استفاده از نرم افزارهای موبایل و اپلیکیشن ها راحت تر بوده و انجام خرید و فروش و مدیریت ووچرها نیز آسان تر صورت می گیرد. اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که از اپلیکیشن های معتبر جهت خرید یو ووچر استفاده کنید و مطمئن شوید که کلیه اطلاعات شخصی و بانکی شما در جایی امن محفوظ است. علاوه بر امنیت، اتراکس با ویژگی هایی که دارد می تواند مناسب ترین گزینه برای انجام معاملات شما باشد.

  • اعتبار و امنیت
  • کارمزد کم
  • احراز هویت دو عاملی
  • سهولت و سرعت انجام تراکنش
  • انعطاف‌پذیری و تنوع ارزی
  • پشتیبانی حرفه ای و دائمی مشتریان
  • ارائه جزییات و تاریخچه تراکنش ها
  • ارسال اعلان‌ و اطلاع‌رسانی
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی
  • رابط کاربری ساده

 

معایب استفاده از اپلیکیشن های نامعتبر برای خرید یو ووچر:

  • احتمال کلاهبرداری
  • مشکلات فنی و عدم پشتیبانی
  • عدم قابلیت نصب روی سیستم عامل های مختلف
  • اختلاف قیمت رمز ارزها

 

خلاصه مطلب

صرافی ارز دیجیتال ایرانی اتراکس یکی از بهترین صرافی های داخلی و رسمی در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد و ویژگی های آن که با هم دیدیم باعث تمایز آن از سایر صرافی ها شده است. علاوه بر آن امکان خرید یو ووچر نیز از طریق صرافی اتراکس فراهم است و شما عزیزان می توانید از این طریق نسبت به خرید یوتوپیا کد اقدام کنید. تلاش تیم اتراکس همواره در این مسیر است که بالاترین سطح خدمات خود را به کاربران ارائه دهد و تاکنون به لطف شما عزیزان موفق بوده ایم. پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین اتراکس همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa