آینده اتریوم: بررسی پتانسیل‌ های ماشین مجازی اتریوم

آینده اتریوم: بررسی پتانسیل‌ های ماشین مجازی اتریوم
زمان مطالعه: 4 دقیقه

چگونه ماشین مجازی اتریوم EVM فناوری بلاک چین را متحول می‌کند و چه معنایی برای سرمایه گذاران و توسعه دهندگان دارد؟ آینده اتریوم به چه صورت خواهد بود آیا بالاخره موفق به تصاحب رنک اول بازار خواهد شد؟ به دنیای ethereum خوش آمدید! اگر در حوزه ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، ممکن است از خود بپرسید که اتریوم چیست و چگونه کار می‌ کند. در این مقاله، ماشین مجازی اتریوم (EVM) و تاثیر قدرتمند آن بر آینده فناوری بلاک چین را بررسی خواهیم کرد.

 

بروزرسانی EIP 1559 چیست؟

یکی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌های اخیر در اکوسیستم اتریوم، بروزرسانی EIP 1559 است. این ارتقا برای رفع برخی از انتقاداتی که اتریوم در سال‌های اخیر با آن روبرو بوده است، مانند افزایش کارمزدهای تراکنش و تراکم شبکه طراحی شده است.

این ارتقا، روش جدیدی را برای توکن سوزی‌ های ethereum معرفی کرد که این فرآیند را ساده و کارآمدتر کرده است. از زمان ارتقای EIP 1559، بیش از 300000 توکن اتریوم به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار سوزانده شده یا از گردش خارج شده است.

 

ماشین مجازی اتریوم در مقابل بیت‌کوین

در حالی که بسیاری از مردم بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش می‌بینند، eth این پتانسیل را دارد که با کمک EVM به یک کامپیوتر جهانی تبدیل شود. EVM یک ماشین مجازی است که در این شبکه اجرا می‌شود و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند را اجرای کنند.

قراردادهای هوشمند که شرایط و رویه‌های مشخصی برای اجرای آنها وجود دارد که نیاز به واسطه شخص ثالث را از بین می‌برد. این امر باعث می‌شود تراکنش‌ها سریع‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر اجرا شوند.

آینده اتریومصرافی ارز دیجیتال اتراکس

برخلاف قراردادهای مرسوم، قراردادهای هوشمند با کدی نوشته می‌شوند که کامپیوتر می‌تواند آن را اجرا کند و امکان ابهام را از بین می‌برد. کد قرارداد هوشمند در شبکه eth، یک کامپیوتر غیرمتمرکز، انجام می‌شود.

در نتیجه، همه رایانه‌های شرکت‌کننده در مورد نتایج همه قراردادهای هوشمند در شبکه ethereum به توافق خواهند رسید.

یکی از هیجان‌انگیزترین موارد در مورد آينده اتریوم این است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا DApp‌هایی غیرمتمرکز و امن ایجاد کنند. داده‌ها ممکن است در قراردادهای هوشمند ذخیره شوند و شبکه تضمین می‌کند که کد قرارداد هوشمند همه فعالیت‌های داده را انجام می‌دهد.

این بدان معناست که داده‌ها بدون نیاز به یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد همیشه به‌صورت ایمن به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

برای ساخت و اجرای برنامه‌ها در شبکه این ارز دیجیتال، توسعه دهندگان به توکن‌های اتریوم نیاز دارند. کاربران ممکن است با استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم را به سایر کاربران منتقل کنند و توسعه دهندگان می‌توانند ترتیبات و مقدماتی را طراحی کنند که  توکن اتر را دریافت، نگهداری و انتقال دهند.

شبکه ethereum تا اواسط سال 2022 از استخراج برای ایجاد اتریوم با اعتبارسنجی داده‌های تراکنش استفاده می‌کرد. و ماینرها افرادی بودند که این اعتبار سنجی را انجام می‌دادند. اما بعد از سال 2022 استخراج اتریوم با بروزرسانی مرج به پایان رساند و با صورت گرفتن ادغام، در حال حاضر تایید تراکنش‌ها توسط ولیدیتورها یا اعتبار سنج‌ها انجام می‌شود.

در فرآیند استخراج ethereum به استخراج‌کنندگانی داده می‌شد که با موفقیت یک سری تراکنش‌ها را تأیید می‌کردند. همچنین با این کار مسئول امنیت شبکه بودند که در حال حاضر ولیدیتورها این مسولیت را بر عهده گرفته‌اند.

 

سوالات متداول:

بروزرسانی EIP 1559 چیست؟

این بروزرسانی برای رفع برخی از انتقاداتی که اتریوم در سال‌های اخیر با آن روبرو بوده است، مانند افزایش کارمزدهای تراکنش و تراکم شبکه طراحی شده است.

 

آینده اتریوم با ماشین مجازی EVM چگونه خواهد بود؟

ماشین مجازی EVM تاثیر بسیار قدرتمندی بر آینده فناوری بلاکچین دارد. بنابراین رشد EVM می‌تواند به صورت چشم‌گیری در رشد قیمت توکن ETH تاثیر داشته باشد.

 

آنچه در مقاله آینده اتریوم آموختیم…

در پایان، ethereum با فناوری EVM که امکان برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند، به‌عنوان یک رایانه جهانی پتانسیل بسیار زیادی دارد. به‌روزرسانی اخیر EIP 1559 اتریوم را کارآمدتر و کارآمدتر کرده و آن را برای سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان جذاب‌تر کرده است. اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری در اتریوم یا ساخت DApp در شبکه آن هستید، منابع زیادی برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد. Binance، OKEx، Mandala Exchange، CoinTiger و Huobi Global در حال حاضر صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال برای تجارت اتریوم هستند.

 

در اتراکس ساده و امن معامله کنید

رمزارزهای خود را با کمترین کارمزد و بالاترین سطح امنیت، با صرافی اتراکس معامله کنید! کیف پول اختصاصی این صرافی، تضمین‌کننده امنیت و حفاظت از اموال شماست. با تجربه‌ای هیجان‌انگیز و رابط کاربری ساده، به دنیای رمزارزها پا بگذارید و معاملاتی با سرعت بیشتر و هزینه‌های کمتر را تجربه کنید.

این صرافی ارز دیجیتال بیش از 400 رمزارز معتبر را پشتیبانی می‌کند و در طول شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شماست. همچنین، با ارائه کمترین کارمزد در بازار، ما تعهد داریم تا تجربه ارزشمندی را برای مشتریان خود ارائه دهیم. اتراکس به عنوان یک پیشرو در عرصه ارزهای دیجیتال، تمامی شبکه‌های بلاکچین را پشتیبانی می‌کند، از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل و دیگر رمزارزها.

اگر به خرید توکن‌های اتریوم علاقه دارید، راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. از جمله می‌توانید با ثبت نام و انجام احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اتراکس اقدام به خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال کنید. در این صرافی کارمزد در کمترین سطح ممکن قرار دارد، و کاربر می‌تواند رمزارز مورد نظر خود را در هر شبکه‌ای خرید و فروش کند.

 

مطالب مرتبط:

چه زمانی اتریوم در مقابل بیت‌ کوین پیروز خواهد شد

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa