باارزش ترین پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال مهم در سال 2023

باارزش ترین پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال مهم در سال 2023
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله سعی بر این داریم با ارزش‌ترین پیشبینی قیمت ارز دیجیتال را در مهمترین پروژه های کریپتو کارنسی انجام دهیم. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سرشناس حوزه کریپتوکارنسی ها بر این باورند که عمر بازار نزولی به پایان رسیده است. و کم‌کم باید سبدهای سرمایه گذاری خود را برای بازار صعودی بعدی آماده کنیم. لازم به ذکر است که مشاوران حرفه ای صرافی اتراکس آماده مشاوره دادن برای چیدمان بهترین پرتفولیوی 2023 برای کاربران گرامی هستند. پس با ما در ارتباط باشید تا سودهای خوبی را در بازار صعودی بعدی باهم کسب کنیم.

پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

سال 2022 به عنوان یکی از چالش برانگیزترین سال ها در تاریخ صنعت بلاک چین ثبت شده است. در حالی که شرکت‌های مهم و صرافی‌های رمزنگاری ورشکست شدند و بی‌ اعتمادی وارد این بخش شد، ارزهای دیجیتال اصلی اصلاح قابل‌توجهی را تجربه کردند. همچنین با افزایش نرخ اولیه، قیمت بیت کوین 75 درصد کاهش یافت، قیمت اتریوم حدود 70 درصد کاهش یافت و قیمت کاردانو تا 94 درصد کاهش داشت.

پیشبینی قیمت ارزدیجیتال بیت کوین 2023

بیت کوین به 38500 دلار افزایش می یابد

بزرگترین ارز دیجیتال جهان طبیعتاً شایسته توجه ویژه است. بنابراین، می خواهیم این مقاله را با پیش بینی بیت کوین از سایت حرفه ای Fat Pig Signals شروع کنیم.

Fat Pig Signals نسبت به عملکرد قیمت BTC در سال آینده کاملاً خوشبین است. Fat Pig Signals در پیشبینی قیمت ارزدیجیتال بیت‌کوین خود برای سال 2023 پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال می‌تواند در اولین قدم های صعودی خود به شرط شکست ناحیه مویینگ 200 در تایم هفتگی، می‌تواند تا 38500 رشد قیمتی داشته باشد. و ارزش بازار خود را نسبت به سطوح فعلی دو برابر کند.

تحلیلگران این سایت لحظه ای را که قیمت بیت کوین از مرز 20600 دلار فراتر رفت به عنوان یک رویداد مهم ذکر می کنند. در حال حاضر، ارز دیجیتال پیشرو هنوز با آن فاصله معقولی دارد. در زمان نگارش این مقاله، 1 بیت کوین با قیمت 22900 دلار معامله می شود.

برای خرید و فروش بیت کوین با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت بر روی همین لینک کلیک کنید.

 

پیشبینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم 2023:

حال بیایید به پیش بینی اتریوم برای سال آینده برویم. Fat Pig Signals انتظارات زیادی برای پلتفرم قرارداد هوشمند پیشرو دارد.

انتظار می رود در سال 2023، بلاک چین اتریوم ارتقاء شانگهای را معرفی کند. این آپدیت به کاربران امکان می‌دهد ETH خود را از قرارداد Staking خارج کنند، که تا آن زمان در آنجا قفل خواهد شد. Fat Pig معتقد است که این می تواند یک کاتالیزور مناسب برای ارزهای دیجیتال باشد. به گفته Fat Pig Signals، این رویداد می‌تواند بسیاری از دارندگان ETH را تشویق کند تا به Ethereum Staking بپیوندند. به هر حال، از این نقطه به بعد، خطر اشتباه در فرآیندهای اتریوم بسیار کم خواهد بود.

برای خرید و فروش اتریوم با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت بر روی همین لینک کلیک کنید.

هر چند در ارتقا شانگهای تعداد زیادی اتریوم آزاد خواهد شد و امکان فشار فروش برروی قیمت وجود دارد اما اعتمادی که جامعه کریپتوکارنسی ها به رمزارز اتریوم دارند قابل توجه و ستودنی است. قیمت این رمزارز طبق داده های پشت نمودار از جمله؛ عرضه به شدت کم و توکن سوزی،می‌تواند تا 2400 رشد داشته باشد.

پیشبینی قیمت ارزدیجیتال کاردانو در 2023

آیا ADA به سمت آینده ای نامشخص می رود؟

ارزیابی کاردانو در این مقاله، تنها رقیب اتریوم که توانست در طول سال 2022 در بین 10 رقیب برتر باقی بماند، فهرست پیشبینی قیمت ارزدیجیتال را به پایان می‌رساند. با این حال، لازم به ذکر است که پیش بینی های Cardano برای سال 2023 بسیار خیره کننده است.

 تحلیلگر و اینفلوئنسر معروف Altcoin Daily، از پتانسیل این آلت کوین برای رشد در آینده متقاعد شده است. این رمزارز از نظر تحلیل احساسات بازار در شرایط کاملا مطلوبی قرار گرفته است. به گونه ای بارها در سال 2022 از طرف وب سایت تحلیلی سانتیمنت بعنوان پروژه برتر لیست بندی شده بود. با این وجود کاردانو در پیاده سازی رودمپ خود دچار مشکلات و حتی شکست های بسیار زیادی شده است. اما هنوز دارای یک برگه برنده بسیار قوی است!

برگ برنده ای که می‌تواند باعث رشد قیمتی کادرانو در سال های 2023تا 2025 شود تیم متعهد و بسیار خبره این پروژه است که با تلاش های شبانه روزی سعی در پیشرفت و توسعه شبکه این رمزارز دارند.

برای خرید و فروش کاردانو با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت بر روی همین لینک کلیک کنید.

 

سخن پایانی

پیش بینی های قیمتی که در این مقاله بیان شده است. با توجه به تحلیل احساسات بازار و بدون توجه به نمودار و عوامل تکنیکالی صورت گرفته است. بنابراین برای اطلاع از عوامل تکنیکالی و بهترین نقطه های ورود تحلیل های هفتگی ما را در بلاگ اتراکس دنبال کنید.

 

اتراکس کم رقیب ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

با اتراکس، تجربه‌ ای بی‌ نظیر از دنیای ارزهای دیجیتال در انتظارتان است. در اتراکس امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته، در هر لحظه از شبانه‌روز و امکان معامله بیش از 400 رمزارز در اختیار شما است. اما جذاب‌ترین قسمت در مورد صرافی ارز دیجیتال اتراکس این است که کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است.

از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید. همچنین، ثبت نام و احراز هویت نیز به راحتی، سریع و به صورت خودکار انجام می‌شود.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa