نحوه ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ ها؛ به چه مقدار سرمایه نیاز داریم؟

نحوه ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ ها؛ به چه مقدار سرمایه نیاز داریم؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

با نگاهی به اطراف، دنیا اخیراً به مکانی تاریک تبدیل شده است. نرخ تورم و فقر در همه جا سر به فلک کشیده ولی دستمزدها ثابت مانده است. به‌نظر می‌رسد که این فرمولی است که برای شکست همه تنظیم شده است. فضای کریپتوکارنسی پتانسیل تغییر جهان را دارد اما این دلیلی نیست که بیشتر مردم روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. حقیقت این است که بیشتر مردم برای پول وارد آن می‌شوند. آنها امیدوارند زندگی خود را از نظر مالی تغییر دهند. با این حال، ارز دیجیتال بازاری بوده که بسیاری از مردم را برای ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها امیدوار کرده است.

این بازار فوق‌العاده جوان است و پتانسیل کامل آن به هیچ‌وجه هنوز قابل استفاده نیست. طرفداران کریپتو مدعی شده‌اند که این امر باعث مهم‌ترین انتقال ثروتی خواهد شد که جهان تاکنون دیده است. این تنها فرصتی بود که خریداران کوچک این فرصت را داشتند که قبل از ورود بازیگران بزرگ، وارد بازار شوند.

 

مقدمه ای بر ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها

برای ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها به چه مقدار ارز دیجیتال نیاز دارید؟

این سوالی است که همه می‌خواهند جواب آن را بدانند. متأسفانه، پاسخ نیاز به صداقت بی رحمانه‌ای دارد. واقعیت این است که اگر بخواهید در این بازار ثروتمند شوید، باز هم به مقدار قابل توجه‌ی پول نیاز است.

قبل از اینکه به جزئیات ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها بپردازیم، به خاطر داشته باشید که اینها فقط پیش‌بینی‌های ساده هستند. ما بر اساس پتانسیل قیمت آتی، پتانسیل درآمد غیرفعال و چند فاکتور دیگر، تعداد ارزهایی را که نیاز خواهید داشت، تعیین می‌کنیم. در حالی که ما به پیش‌بینی‌های خود در بلاگ اتراکس اعتقاد داریم، آنها را نباید به عنوان توصیه مالی در نظر گرفت.

 

اتریوم یکی از گزینه‌های ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها

اگر اتریوم بتواند دیگر بلاک چین‌های قرارداد هوشمند را شکست دهد و در بلند مدت در رتبه اول باقی بماند، پتانسیل قیمتی باورنکردنی دارد. در طول آخرین چرخه صعودی، صحبت‌ها درباره ارزش ETH در نهایت 10000 دلار یا بیشتر بود. اما حقیقت این است که پتانسیل آن را دارد که بسیار بسیار بالاتر برود. رویاهای 1 اتریوم که بیش از 40000 تا 100000 دلار ارزش دارد آنقدرها هم که فکر می‌کنید دور نیست.

با فرض اینکه اتریوم بتواند همان‌طور که توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند مقیاس‌پذیر باشد، به این معنی است که استفاده از این بلاک‌چین بیشتر خواهد شد. در طول آخرین NFT‌هایبازار صعودی، DeFi و تقریباً هر چیزی که بر روی ETH اجرا می‌شد، حرکات سهموی را تجربه کرد، اما این در زمانی بود که اکثر مردم به دلیل هزینه‌های بالا نمی‌توانستند در اکوسیستم شرکت کنند.

زمانی که اتریوم هزینه‌های مشابه‌ی با Polygon داشته باشد ، در آن زمان اکوسیستم حتی بیشتر رشد خواهد کرد. یکی دیگر از موارد کلیدی که باید در نظر گرفته شود درآمد غیرفعال است که می‌توان با سرمایه‌گذاری اتریوم به دست آورد. رویای همیشه این بوده است که روزی شغل تمام وقت شما فقط سرمایه‌گذاری اتریوم باشد. برای افرادی که موقعیت‌های سرمایه‌گذاری اتریوم خود را ایجاد کرده‌اند، این رویا می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

مقدار فعلی اتریوم که برای اجرای استیکینگ سهام خود مورد نیاز است 32 عدد است. با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر کاهش 16 عددی این ارز در آینده صورت گرفته است. این شما را در آینده ثروتمند خواهد کرد.

 

بیت کوین یکی از گزینه‌های ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها

زمانی که بسیاری از افراد برای اولین بار وارد بازار کریپتو شدند، تصور می‌شد که برای ثروتمند شدن در آینده حداقل به ۲۱ بیت کوین نیاز دارند. با افزایش پذیرش کریپتو، این تعداد به 10، 5 و سپس 1 کاهش یافت. بله، در آینده برای ثروتمند شدن فقط به 1 بیت کوین کامل نیاز خواهید داشت. با این حال، بیت کوین در حال حاضر بیش از 20 هزار دلار قیمت دارد که آن را به کاری تبدیل می‌کند که در حال حاضر برای بسیاری تقریبا غیرممکن است. با این حال، من کاملاً معتقدم که با سخت کوشی، استفاده از همه منابع و ابزارهای موجود، میانگین هزینه دلاری، استفاده از افت قیمت و داشتن صبر و حوصله به شما امکان می‌دهد به این هدف برسید.

درست مانند اتریوم، اگر پذیرش کریپتو ادامه پیدا کند، باور اکثر افراد در این حوزه را افزایش می‌دهد. این بدان معناست که بیت کوین هنوز پتانسیل افزایش قیمت باورنکردنی را دارد. صحبت‌هایی مبنی بر اینکه بیت کوین روزی چندین میلیون دلار به ازای هر کوین ارزش دارد، مطرح شده است. ما هم در این باور شریک هستیم.

 

آلت کوین‌ ها

وقتی صحبت از ارز دیجیتال به میان می‌آید، بیت کوین و اتریوم سرآغاز بازی هستند. هدف همه باید جمع‌آوری هر چه بیشتر از این دو دارایی باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که ارزهای دیگری وجود نداشته باشد؛ بلکه ارزهایی وجود دارند که برای سرمایه‌گذاری عالی هستند و همچنین به ارزهای دیجیتال بلو چیپ تبدیل نمی‌شوند.

مشکل اینجاست که ریسک در این حوزه بسیار بیشتر است. امکان ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد اما درصورت عدم آگاهی از بازار به سرعت هم از دست می‌رود. هدف ما در استفاده از آلت کوین‌ها، برای به‌دست آوردن بیت کوین و اتریوم بیشتر بوده و این یک استراتژی موفق برای ما در گذشته بوده است.

زیرا ما درصد زیادی از پورتفولیوی خود را در پروژه‌های کریپتو”ایمن‌تر” سرمایه‌گذاری می‌کنیم. (95%). این بدان معناست که ما دوست داریم کمی بیشتر با آلت کوین‌ها ریسک کنیم. ما روی پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم که الگوی رفتاری هستند، یا آنها را دارای پتانسیل بلندمدت نمی‌دانیم. سعی می‌کنیم با پروژه‌هایی که در تلاش هستند کاری واقعاً پیشگامانه انجام دهند، به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم. در حالی که آنها منتقدان خودشان را دارند. دو تا از این پروژه‌ها که ما طرفدار آنها هستیم الراندگلد و پولکادات هستند.

همچنین بخوانید: بهترین آلت کوین‌ ها برای سرمایه‌ گذاری

 

سخن پایانی

حقیقت این است که شما به اندازه زیاد نمی‌توانید بیت‌کوین یا اتریوم تهیه کنید. به عنوان مثال، پولکادات در حال حاضر 5.50دلار قیمت دارد و الراند با قیمت 40 دلار در پنل اتراکس در حال معامله است. در آینده، اگر پذیرش کریپتو ادامه یابد، و اگر این پروژه‌ها موفق شوند. ما معتقدیم که با داشتن 1000 توکن در هر یک از این پروژه‌ها می‌توانید ثروتمند شوید. پس از آن، ما به سرعت برای BTC یا ETH معامله می‌کنیم.

رویای همه‌ این است که به کمک ارز دیجیتال، ثروتمند شدن با کریپتوکارنسی‌ها را تجربه کنند اما ما انتخاب می‌کنیم که یک نمونه‌کار امن‌تر بسازیم که در آزمون زمان مقاومت کند. هدف همه باید جمع آوری حداقل 1 بیت کوین کامل یا 16 اتریوم باشد. استفاده از آلتکوین‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در این مسیر حتی سریعتر حرکت کنید. اما، شما را در معرض خطر بسیار بیشتری قرار می‌دهد.

 

کمی درباره اتراکس، صرافی ارز دیجیتال برتر در ایران

به صرافی ارز دیجیتال اتراکس خوش آمدید! امنیت دارایی های شما در اتراکس اولویت ما است؛ با بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته امنیتی و روش‌های رمزنگاری مدرن، از حساب کاربری شما به بهترین شکل محافظت می‌شود.

اتراکس با ارائه تنوعی شگفت‌ انگیز از ارز های دیجیتال از بیت کوین به عنوان پیشوازی از ارزهای دیجیتال گرفته تا اتریوم و ارزهای جذاب دیگر یکی از بی رقیب ترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است.

سرعت و کارایی معاملات نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که اتراکس با آن ممتاز عمل می‌کند.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa