بهترین وب سایت های خبری ارزهای دیجیتال را بشناسید

بهترین وب سایت های خبری ارزهای دیجیتال را بشناسید
زمان مطالعه: 4 دقیقه

صنعت کریپتوکارنسی با سرعتی سریع در حال رشد است و پیگیری آخرین اخبار ممکن است سخت باشد. اگر به دنبال بهترین وب سایت های خبری ارزهای دیجیتال هستید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله، بهترین سایت‌ها برای دریافت اخبار ارزهای دیجیتال به اشتراک می‌گذاریم.

بنابراین بدون هیچ مقدمه و پیش گفتاری در اینجا به سراغ بهترین وب سایت های خبری ارزهای دیجیتال خواهیم رفت.

 

CoinDesk

CoinDesk منبع اصلی اخبار و اطلاعات در مورد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است. آنها اخبار فوری، تجزیه و تحلیل و تحقیق در مورد روندها، قیمت ها و فناوری هایی که بازار ارزهای دیجیتال را هدایت می کنند، ارائه می دهند. علاوه بر اخبار و تجزیه و تحلیل، آنها همچنین منابع مختلفی مانند راهنمای در مورد نحوه خرید و ذخیره ارزهای دیجیتال و همچنین جستجوگر بلاک چین را ارائه می دهند.

بنابراین چه یک مبتدی باشید که به دنبال شروع کار در دنیای ارزهای دیجیتال هستید، یا یک معامله گر باتجربه که به دنبال آخرین اخبار و اطلاعات است، CoinDesk منبع اصلی شما برای همه ارزهای دیجیتال است.

 

ETEREX

ما در مجموعه اتراکس بجز ارائه خدمات برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و همچنین ارائه 24 ساعته پشتیبانی های آنلاین برای رفع سوالات و ابهامات کاربران. هرروز اخبار بروز دنیای کریپتو کارنسی ها را به زبان فارسی پوشش میدهیم. همچنین در بخش بلاگ سایت اتراکس تمامی مفاهیم آموزشی هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای در مورد معامله گری و تجزیه و تحلیل های اختصاصی قرار میگیرد.

در نهایت اتراکس بجز اینکه یک صرافی انلاین ارزدیجیتال با کارایی ساده میباشد. کاربر میتواند با مراجعه به وب سایت اتراکس هرروز اطلاعات دنیای کریپتوکارنسی و بلاک چین را بروز نگه دارد.

 

CryptoSlate

CryptoSlate یک پلتفرم خبری و اطلاعاتی است که به ارائه اطلاعات با کیفیت، دقیق و به موقع در مورد فضای ارزهای دیجیتال اختصاص یافته است. هدف آنها ارائه آخرین اخبار، بینش و تجزیه و تحلیل به خوانندگان ما است تا بتوانند از جامعه جلوتر بمانند و تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه بگیرند.

آنها معتقدند که همه باید به اطلاعات با کیفیت در مورد ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین دسترسی داشته باشند، به همین دلیل است که محتوا را به صورت رایگان ارائه می کنند. CryptoSlate همچنین به قدرت تمرکززدایی و پتانسیل ارزهای دیجیتال برای تغییر جهان اعتقاد دارد.

 

NewsBTC

بیت کوین در راه تبدیل شدن به جریان اصلی است، اما بزرگترین مانع این است که به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین را فورا خریداری کنند. بیشتر مردم هنوز روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند و ارز های خود را نگه می دارند به این امید که در طول زمان ارزش آنها افزایش یابد.

NewsBTC یکی از اولین و محبوب ترین وب سایت هایی است که به ارائه اخبار و تجزیه و تحلیل در مورد آخرین روند بیت کوین اختصاص دارد. همچنین ابزارها و منابع مختلفی را برای کمک به خریدوفروش و تجارت بیت کوین ارائه می دهد.

 

کوین تلگراف

کوین تلگراف یک منبع رسانه دیجیتال پیشرو است که دنیای ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین و سایر فناوری های غیرمتمرکز را پوشش می دهد. Cointelegraph با دسترسی جهانی بیش از 4 میلیون خواننده ماهانه، یکی از محبوب ترین مقاصد برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

کوین تلگراف اخبار فوری، تجزیه و تحلیل و بینش در مورد آخرین روندها در فضای ارزهای دیجیتال و بلاک چین را ارائه می دهد. آنها همچنین منابع آموزشی را برای کسانی که تازه وارد این صنعت شده اند و همچنین ابزارها و خدمات مختلفی را برای سرمایه گذاران و معامله گران فراهم می کنند. چه تازه کار در این حوزه را شروع کرده باشید یا یک کهنه کار با تجربه باشید، کوین تلگراف منبعی عالی برای به روز ماندن در مورد آخرین اخبار و تحولات است.

 

Bitcoin.com

Bitcoin.com وب سایتی است که به همه چیز بیت کوین اختصاص دارد. در اینجا همه چیزهایی را که باید در مورد بیت کوین بدانید، از جمله نحوه خرید، نحوه استخراج و نحوه استفاده از آن را پیدا خواهید کرد.

Bitcoin.com همچنین مکانی عالی برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بیت کوین است. این سایت به طور مرتب مقالاتی در مورد آخرین تحولات در دنیای بیت کوین و همچنین نکات و توصیه هایی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از تجربه بیت کوین خود ارسال می کند.

بنابراین چه یک کهنه سرباز بیت کوین هستید یا تازه شروع به کار کرده اید، حتماً Bitcoin.com را برای اطلاع از آخرین و بهترین اخبار، اطلاعات و موارد دیگر بیت کوین بررسی کنید.

 

سخن پایانی

وب سایت های معرفی شده در این مقاله اکثرا زبان انگلیسی هستن، بجز وب‌سایت صرافی اتراکس. در اتراکس می‌توانید خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را با کمترین وجه و کمترین کارمزد بدون هیچ محدودیتی آغاز کنید. همچنین در وبلاگ این صرافی تمامی آموزش‌های مربوط به کریپتوکارنسی ها و اخبار روزدنیا و تحلیل های تخصصی و بروز بصورت روزانه بارگذاری می‌شوند.

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa