چرا ارز دیجیتال الراند را برای سرمایه‌ گذاری انتخاب کنیم؟ مهم ترین ويژگی های EGLD

چرا ارز دیجیتال الراند را برای سرمایه‌ گذاری انتخاب کنیم؟ مهم ترین ويژگی های EGLD
زمان مطالعه: 6 دقیقه

آینه جادویی روی دیوار، بهترین بلاک چین کدام است؟ الراند (EGLD)!!

مقدمه:

بحث در مورد کاربردهای بی‌شمار و موارد استفاده ممکن برای فناوری بلاک چین در سراسر جهان رایج است. موفقیت بلاک چین در درجه اول به افزایش دانش عمومی از مزایای تمرکززدایی و استقبال گسترده از مزایای آن نسبت داده می شود. این تمایل به تمرکززدایی باعث موج جهانی نوآوری در فناوری بلاک چین بدون مجوز شده است. با این حال، بخش عمده ای از نسخه های بلاک چین عمومی فعلی به شدت از نظر مقیاس پذیری محدود شده است و مانع از پذیرش و استفاده گسترده آنها می شود. الراند در سال 2017 توسط Lucian Todea، Beniamin و Lucian Mincu برای رسیدگی به چالش‌های سرعت، ایمنی و مقیاس‌پذیری مرتبط با بلاک چین تاسیس شد.

الراند قصد دارد برخی از چالش‌ها و محدودیت‌های کلیدی فناوری بلاک چین را حل کند و به توان عملیاتی بالاتری نسبت به شرکت‌های پرداخت دیجیتال متمرکز مانند ویزا دست یابد. الراند همچنین هزینه های ذخیره سازی و راه اندازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و استقامت طولانی مدت را تضمین می کند.

برای خرید بیش از 320 رمزارز از جمله خرید و فروش ارز دیجیتال الراند میتوانید از طریق همین لینک وارد سایت صرافی اتراکس شده و با گزینه خرید و فروش سریع، در کوتاهترین زمان ممکن به معامله ارزدیجیتال مورد نظر خود بپردازید. همچنین میتوانید ارزدیجیتال خریداری شده را بدون پرداخت هیچگونه کارمزدی داخل کیف پول اختصاصی صرافی اتراکس نگهداری کنید.

مطالب مرتبط: ارز دیجیتال الروند (Elrond) چیست

الراند دقیقا چیست؟

الراند یک فناوری بلاک چین غیرمتمرکز سریع، ایمن و مقیاس‌پذیر برای برنامه‌های غیرمتمرکز، موارد استفاده در سطح سازمانی و اقتصاد اینترنتی آینده است.

این یک پلتفرم تراکنش رایگان و منبع باز است که نحوه تبادل، تأیید و ثبت داده ها را تغییر می دهد. برای معاملات مالی، امضای قرارداد و انتقال حقوق استفاده می شود. تراکنش‌های الراند غیرمتمرکز هستند و نیاز به واسطه‌های شخص ثالث مانند دولت‌های مرکزی، مؤسسات مالی، کارگزاران، بانک‌ها یا هر نهاد شخص ثالث دیگری را از بین می‌برند.

الراند بر امنیت تمرکز دارد که در معماری شبکه آن منعکس شده است و برای مقابله با خطرات امنیتی مهم مانند Sybil و حملات  خطری ساخته شده است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه بلاک چین الراند که ممکن است مورد توجه کسب و کارها و توسعه دهندگان باشد این است که راه حل قرارداد هوشمند آن دارای یک موتور محاسباتی سازگار با EVM است که قابلیت همکاری را در محیطی که هدف آن اتصال است، ارائه می دهد.

الراند استاندارد بهره وری انرژی را افزایش می دهد. سازگاری آن با دستگاه های تجاری موجود به این عملکرد کمک می کند. جنبه دیگری که به صرفه جویی در انرژی آن می افزاید، روش اجماع آن (Secure PoS) است که رتبه تعادل زیست محیطی بهتری را نسبت به سایر بلاک چین های معروف به دست آورده است.

رمز ارز الروند چگونه کار می کند؟

این رمزارز بر اساس یک رویکرد اجماع اثبات سهام و یک الگوریتم انتخاب گره تصادفی ساخته شده است. این بدان معناست که هر کسی با درجه مشخصی از سهام در بلاک چین می‌تواند تراکنش‌ها را پردازش کند. از طرف دیگر، Node ها رتبه بندی می شوند و اگر یک گره رتبه ضعیفی کسب کند، از دور بعدی تراکنش حذف می شود. متغیرهای مختلفی برای تولید رتبه استفاده می شود که یکی از آنها سهام متعلق به یک گره در سیستم است. علاوه بر این، گره‌ها به گروه‌هایی سازمان‌دهی می‌شوند که مرتباً برای حفظ سطح بالایی از امنیت و جلوگیری از استقرار گروه‌های گره متخاصم در بلاک چین الروند، به هم ریخته می‌شوند.

به لطف روش اشتراک گذاری الراند، بسیاری از گره ها تراکنش ها را به طور همزمان در شبکه های موازی پردازش می کنند. این یکی از دلایلی است که شبکه می‌تواند ادعای چنین سرعتی را داشته باشد، زیرا به همه گره‌ها برای کار همزمان روی یک تراکنش نیازی ندارد، همانطور که روش اجماع اثبات کار انجام می‌دهد.

الراند در مجموع 31415926 EGLD عرضه می کند. برنامه‌های الراند ممکن است در زبان‌های کدنویسی مختلفی ایجاد شوند، و این باعث می‌شود که آنها نسبت به اتریوم که تنها از یک زبان کدنویسی استفاده می‌کند، در دسترس‌تر باشند.

مطالب مرتبط:اتریوم چیست و چگونه کار میکند؟

ویژگی های معماری الروند

ساختار طراحی هوشمند الراند مسئول بیشتر قدرت های آن است. موارد زیر مهم ترین اجزای معماری الروند هستند:

گره ها و کاربران

تراکنش‌های شبکه الراند ممکن است به شکل انتقال ارزش و اجرای هوشمند قرارداد باشد. گره های شبکه تمام این تراکنش ها را مدیریت می کنند. از سوی دیگر، کاربران ممکن است از بلاک چین الروند برای استقرار تراکنش های امضا شده برای اجرای قرارداد هوشمند یا انتقال ارزش استفاده کنند.

اعتبار سنجی ها

اعتبار سنجی گره های شبکه الروند هستند که مسئول ایجاد بلاک ها و ایجاد اجماع تراکنش ها هستند. آنها برای تلاش های خود پاداش می گیرند.

Shards

Shards اجزای شبکه الروند هستند که به مقیاس پذیری شبکه کمک می کنند. هر خرده مسئول بخشی از وضعیت بلاک چین است.

متا زنجیره

زنجیره متا بر روی یک قطعه اختصاصی قرار دارد و مسئولیت خدماتی مانند احراز هویت و نهایی کردن هدر بلاک را بر عهده دارد و امکان ارتباط بین Shardها را فراهم می کند.

توکن های EGLD/eGold

توکن بومی الراند، EGLD (eGold)، برای پرداخت هزینه اجرای قرارداد هوشمند، تراکنش‌ها و جوایز اعتبارسنجی استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از الروند

رمزارز EGLD یکی از پیشرفته ترین راه حل های بلاک چین است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. در زیر به چند مورد از مزایای آن اشاره شده است:

مقیاس پذیری و سرعت

الراندگلد یک بلاک چین محبوب و قدرتمند است که از اشتراک گذاری حالت تطبیقی ​​برای حل مشکلات مقیاس پذیری استفاده می کند.

بلاک چین این رمزارز می تواند تراکنش ها را در زمان واقعی، با سرعتی بیش از 15000 تراکنش در ثانیه در شبکه اصلی خود و به 250000 تراکنش در ثانیه در Testnet خود پردازش کند. این سرعت برای توسعه‌دهندگانی که سعی می‌کنند سرمایه‌گذاری‌های بلاک چین خود را افزایش دهند، ضروری است.

افزایش امنیت

داده ها رمزگذاری و در چارچوب سخت افزاری بلاک چین در طی یک تراکنش که از میلیون ها گره کامپیوتری تشکیل شده است، ذخیره می شود.

گره ها با هر رکورد داده جدید در لحظه تولید به روز می شوند و این داده ها از طریق تکنیک های رمزنگاری از تغییر محافظت می شوند.

این ارزدیجیتال از اثبات سهام ایمن استفاده می کند تا تضمین کند که داده های ذخیره شده در بلاک چین تا حد امکان ایمن هستند. اعتبار سنجی ها به طور تصادفی برای ایجاد توافق انتخاب می شوند و روند انتخاب کمتر از 100 میلی ثانیه طول می کشد. این روش تصادفی انتخاب اعتبار سنجی از دستکاری جلوگیری می کند.

کارمزد پایین تراکنش

برای اینکه تلاش‌های بلاک چین برای عموم مردم در دسترس باشد و قیمت‌گذاری رقابتی بماند، هزینه‌های تراکنش به حداقل می‌رسد. الراندگلد در این بخش به دلیل کاهش هزینه های تراکنش نسبت به سایر سیستم های پرداخت مزیت دارد.

توسعه دهندگان

Elrond’s Wasm به عنوان ماشین مجازی الراندگلد نیز شناخته می شود. این یک موتور محاسباتی بی نظیر است که امکان اجرای قراردادهای هوشمند را در الراند فراهم می کند. این واقعیت که Elrond Virtual Machine علاوه بر C/C++ و C# از Rust نیز پشتیبانی می کند، قابل توجه ترین ویژگی آن است. این مزیت نشان می دهد که توسعه دهندگان ممکن است قراردادهای هوشمند را با استفاده از زبان برنامه نویسی که قبلاً به آن عادت کرده اند بنویسند.

سرانجام، پروتکل وام الراندگلد: هاتوم به زودی به طور رسمی اعلام می شود:

هاتوم یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین الراندگلد ساخته شده است. این یک اکوسیستم مالی تمام عیار است که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای خود را با نرخ های بهره رقابتی وام بدهند، وام بگیرند و به اشتراک بگذارند. Hatom یکی از جذاب‌ترین ابتکارات Defi است که در حال حاضر در حال ساخت است. سپرده گذاران با تامین نقدینگی بازار، درآمد غیرفعالی به دست می آورند، در حالی که وام گیرندگان ممکن است با استفاده از وثیقه وام بگیرند. هاتم برای افزایش دسترسی به منابع مالی در بلاک چین مورد علاقه الراند ایجاد شد.

سخن پایانی

بلاک چین بدون شک یکی از متحول کننده ترین فناوری های نسل ما است که توجه کسب و کارها و دانشگاه ها را به خود جلب می کند. پیشرفت‌های مختلف در فناوری بلاک چین، اثربخشی آن را در برآوردن الزامات موارد استفاده در دنیای واقعی افزایش داده است. با این حال، بیشتر بلاک چین‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، از تأخیر بالا، توان عملیاتی کم و مقیاس‌پذیری محدود رنج می‌برند. ماموریت پروتکل الراند رسیدگی به این محدودیت هاست. الروند یک سیستم بلاک چین انقلابی است که عدم تمرکز نهایی، امنیت، قابلیت همکاری و مقیاس پذیری تقریبا بی نهایت را به کاربران ارائه می دهد. الراند با الگوریتم SPoS و معماری حالت‌شکن خود، آماده است تا به ستون فقرات یک اقتصاد اینترنتی باز، بدون مجوز و در دسترس جهانی تبدیل شود.

کمی درباره صرافی رمز ارز اتراکس

صرافی ارز دیجیتال اتراکس یکی از گزینه های برتر برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازار رمز ارز ها می باشد. یکی از برتری های اتراکس نسبت به دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی پشتیبانی از بیش از 350 رمز ارز مختلف است. درگاه بانکی و خدمات خودکار از دیگر مزیت های اتراکس هستند. همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن اتراکس در هر لحظه به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید.

اگر سوالی دارید به مجموعه اتراکس اطلاع دهید. فراموش نکنید که ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید تا در مورد همه چیزهای مربوط به پروتکل هاتوم – اولین پروتکل وام دهی الراند به روز بمانید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa