چرا باید کاردانو بخریم؟ ADA زندگی شما را تغییر خواهد داد

چرا باید کاردانو بخریم؟ ADA زندگی شما را تغییر خواهد داد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

چرا باید کاردانو بخریم؟

برخی از مردم سوالاتی در مورد کاردانو دارند و می‌پرسند چرا کاردانو مشارکت‌های در سطح گسترده ندارد؟ چرا با آمازون یا گوگل یا شرکت‌های غول فناوری شریک نشده است؟ این سوالات ابهاماتی را در مورد کاردانو ایجاد می‌کند. ما در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که چرا باید کاردانو بخریم؟ و چرا ابهامات مهم نیستند؟

مقدمه

شما پاسخ این سوالات را می‌دانید؛ و این که کاردانو روی موارد بسیار مهم‌تری از جمله ایجاد تغییرات در آینده تمرکز کرده است. این شاید کمی خنده‌دار به‌نظر برسد و حتی فکر کنید که کاردانو یک پروژه کند و حتی شکست خورده است! اما این‌طور نیست؛ تیم کاردانو روی اهدافی تمرکز کرده است که به معنای واقعی آینده تکنولوژی را تغییر خواهد داد.

برنامه‌ های کاردانو

به احتمال زیاد قبلاً بارها در مورد کاردانو شنیده باشید، و حتی آن را در داخل پرتفوی خود نیز داشته باشید. کاردانو همکاری قابل توجهی را با World Mobile انجام داده‌ است، که ماموریت آن ایجاد ارتباط جوامع جهان سوم و چهارم با یکدیگر است. در حال حاضر بیش از 2.7 میلیارد نفر در دنیا هستند که به اینترنت یا خدمات دیجیتال دسترسی ندارند. درنتیجه این افراد به‌طور کامل به خدمات بانکی و اینترنتی متصل نیستند.

کاردانو مشتاق کمک کردن به جوامع محروم از اینترنت است؛ زیرا تیم کاردانو پتانسیل تجاری فوق العاده‌ای را که در این زمینه نهفته است تشخیص می‌دهد. و کمتر کسی از اهیمت این موضوع خبر دارد. در ماه دسامبر سال گذشته، موبایل‌های جهانی اولین آزمایش موفق خود را انجام دادند. آنها این کار را به این دلیل انجام دادند تا به جهان، اتصال شبکه را با استفاده از بالن‌های ارتفاع پایین خود نشان دهند.

همچنین بخوانید: ارز دیجیتال کاردانو (ADA) چیست

تحولات

تیم توسعه‌دهنده ADA این آزمایشات را در نیوهمپ‌شایر انجام دادند و نتایج بسیار مثبت بود. آنها در واقع قرار است این بالن‌های کم ارتفاع  را در فاصله 300 متری در هوا رها کنند و آنها را به زمین ببندند. اگر با نحوه عملکرد آن آشنا نیستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید کاردانو بخریم؟

آنها اتصال اینترنتی را ارائه می‌دهند که تقریباً 70 کیلومتر را پوشش می‌دهند که منطقه پوششی بسیار بزرگی است. در واقع 12 برابر ارزان‌تر از اپراتورهای شبکه سنتی است. همچنین با کسری از هزینه، یک منطقه عظیم و بزرگ را پوشش می‌دهد؛ به همین دلیل است که تیم ارائه‌دهنده این فناوری، به‌جای ساخت دکل‌های سلولی و سایر موارد مشابه، این کار را انجام می‌دهند.

چرا باید کاردانو بخر؟
علاوه بر آن، کاردانو آماده ارائه اینترنت پرسرعت همراه با پوشش‌دهی بالا است. تصور کنید که بالن‌ها به سادگی در هوا شناور هستند، اما آنها بالن‌هایی هستند که می‌توانند به ارتفاعات 20 کیلومتری از سطح زمین برسند. و هزینه‌هایی نزدیک به 100 برابر کمتر از هزینه‌های اپراتورهای معمولی دارند. با این حال، چرا این موضوع را مطرح می‌کنیم؟

اگر به خاطر داشته باشید، کل این شبکه تلفن همراه قرار است با استفاده از بلاک‌چین ساخته شود. و در حال حاضر، از طریق این ابتکار فناوری، هدف مشترک ایجاد پل ارتباطی بر روی Cosmos SDK با شبکه اصلی عمومی Cardano است. اگر این کار با موفقیت صورت بگیرد، بلافاصله به Cardano دسترسی 2.7 میلیارد نفر را فراهم می‌آورد.

وقتی کاربری حساب خود را به کاردانو متصل می‌کند، به اکوسیستمی دسترسی پیدا می‌کند که شامل همه این شاخص‌ها و کیف‌پول‌ها و همچنین همه این گزینه‌ها برای وام است. اکنون طیف گسترده‌ای از ابزارها و راه‌حل‌های موجود در زنجیره کاردانو وجود دارد و عملکرد آن همچنان رو به پیشرفت خواهد بود. بنابراین، شما همه این افراد را دارید که در زندگی خود به این فناوری دسترسی دارند، در حالی که قبلاً هیچ دسترسی به اتصال دیجیتال نداشتند.

توانایی کاردانو برای کمک به شکل دادن به آینده دقیقاً در این زمینه نهفته است. اگر بتواند با کسب و کارهای بزرگی مانند گوگل و آمازون مشارکت داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود. اما کاردانو به چیزی بسیار بزرگتر از آن امیدوار است. با این حال، چنین پیشرفت‌هایی در طول زمان به دست می‌آید.

سخن پایانی

چرا باید کاردانو بخریم؟ باید بدانید که احتمالاً تغییرات شبکه قابل توجهی وجود دارد که هنوز برای Cardano در راه است.

کاردانو در حال حاضر جزو ده رمزارز برتر بازار است و با قیمت 0.40 دلار در حال معامله است. ADA تاکنون توانسته از دو بازار نزولی و بحرانی جان سالم به‌در‌ببرد و جایگاه خود را به‌خوبی میان رقبای خود تثبیت کرده‌است. هر چند انتقادهای به این پروژه وارد شده است اما به مرور زمان پیشرفت‌های چشمگیری را از ADA خواهیم دید.

کاردانو را می‌توانید از طریق پلتفرم اتراکس با کمترین کارمزد خریداری کرده و در رالی‌های صعودی آینده این ارزدیجیتال شما نیز کسب سود کنید.

اتراکس راهی امن به دنیای ارزهای دیجیتال

با اتراکس به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید، جایی که امکان معاملات امن، سریع و ساده بیش از 400 ارز دیجیتال فراهم است. با صرافی رمز ارز اتراکس، فرصت های بیشمار کاوش در بازار پویای ارزهای دیجیتال به سادگی در اختیار شما است. از امکان واریز و برداشت وجه از 1 دلار تا بالای 25 میلیون تومان تا ثبت‌ نام آسان و تأیید هویت سریع و رابط کاربری مدرن و ساده، در اتراکس همه چیز فراهم است.

درگاه بانکی همراه با پشتیبانی 24 ساعته، از دیگر خدمات اتراکس است.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa