آیوتکس (IoTeX)، به دنبال تحول صنعت اینترنت اشیا

آیوتکس (IoTeX)، به دنبال تحول صنعت اینترنت اشیا
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیوتکس (IoTeX) شبکه‌ غیرمتمرکزی از کاربران، توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها است که پلتفرم آیوتکس را به‌طور همیارانه کنترل و از آن استفاده می‌کنند. آیوتکس (IOTX) توکن کاربردی آیوتکس است، پلتفرمی که دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) نظیر دوربین‌ها یا حسگرها را به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز متصل می‌سازد. از توکن آیوتکس می‌توان برای پرداخت تراکنش‌ها، سهام‌گذاری (استیکینگ) و مدیریت شبکه آیوتکس و ثبت دستگاه‌های جدید استفاده کرد.

بلاکچین آیوتکس محصولات واقعی نظیر دوربین‌های بلاکچینی، نمایشگاه وسایل الکترونیکی و ابزارهای زمین‌شناسی که برای بهینه‌سازی زنجیره تامین هر بخش ایده‌آل است، راه‌اندازی می‌‌کند.

معرفی آیوتیوب وی‌5 (ioTube v5) در 6 آگوست باعث شد که پروژه‌ آیوتکس مورد توجه قرار گیرد. آیوتیوب وی‌5 دارای ویژگی جدید پل میان‌زنجیره‌ای با پلی‌گان است، فناوری لایه-2 اتریوم که مبادله دوجانبه‌ میان پروتکل‌ها را میسر می‌سازد. از آن زمان تاکنون، کوین آیوتکس (IOTX) به‌شدت افزایش یافته است.

آیوتکس چگونه کار می‌کند؟

در حال حاضر، کوین آیوتکس (IoTeX) اجتماعی از دستگاه‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و دارایی‌های دیجیتالی را به‌عنوان راه‌حل بلاک‌چینی «لایه‌ 1» قابل‌انطباق با ماشین مجازی اتریوم تغذیه می‌کند. کوین آیوتکس تراکنش‌های شبکه و قراردادهای هوشمند را نیز پشتیبانی می‌کند. از طریق این کوین می‌توان در شبکه آیوتکس سهامدار شد.

از آوریل 2019، شبکه اصلی آیوتکس بدون عیب فنی فعالیت داشته و از سوی بیش از 60 نماینده، شامل بلاک‌فولیو، کوین‌گکو و دریپردرگون، به‌طور غیرمتمرکز مدیریت می‌شود. جامعه آیوتکس، بیش از صد هزار نفر در بیش از 100 کشور دارد که با دورنمای مشترک اینترنت اشیای قابل‌اعتماد گرد هم آمده‌اند.

سابقه برند آیوتکس نقش بزرگی در موفقیت آن ایفا می‌کند

هر پروژه خوبی باید زیربنای نیرومندی داشته باشد. این خبر بسیار خوبی برای دارندگان آیوتکس (IoTeX) است، زیر این شرکت در 2017 به‌عنوان پلتفرم منبع باز با هدف ایجاد محیط غیرمتمرکز راه‌اندازی شد تا انسان‌ها و ماشین‌ها بتوانند در محیطی امن و قابل‌اعتماد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برخلاف بسیاری از کوین‌های بازار، ارائه ارزش و ماموریت آیوتکس باثباتی است. مردم عادی و شرکت‌ها از طریق آیوتکس می‌توانند مالک دستگاه‌ها و همچنین داده‌ و ارزشی که خلق می‌کنند باشند و با آنها کار کنند. آیوتکس سعی دارد با متصل کردن دنیاهای فیزیکی و دیجیتالی، تحویل ارزش به کاربران و تغذیه اقتصاد ماشینی جدید، دسترسی به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، دارایی‌ها و خدمات را دموکراسی‌سازی کند.

پیش‌بینی قیمت آیوتکس (IoTeX)

باتوجه به کشش بالایی که این کوین نشان داده است، متخصصان فنی معتقدند که آیوتکس به‌ زودی به 1دلار خواهد رسید. با این حال، تنزل قیمت شدیدی را می‌توان انتظار داشت چون بازار رمزارز می‌تواند به‌سرعت به سمت فومو حرکت کند؛ این موضوع به‌طور ویژه درمورد کوینی که عملکرد بالایی دارد و در دوره‌های زمانی مختلف بر بازار غلبه داشته صادق است.

آینده‌ آیوتکس (IoTeX) روشن است

آیوتکس در سانفرانسیسکو واقع شده است و از سوی تیم جهانی متشکل از حدود 30 مهندس درجه‌اول، پژوهشگر و مدیر از شرکت‌های نظیر گوگل، فیسبوک، اوبر، بوش و سایر شرکت‌ها پشتیبانی می‌شود. افرادی مانند رولن شای (رئیس رمزنگاری اوبر)، کوان گوو (لید محصول فیسبوک در زمینه یادگیری ماشین) و سایر متخصصان در تیم این پروژه‌ هستند.

علاوه بر این، آیوتکس بر مبنای مفهوم اینترنت اشیا استوار است. اینترنت اشیا جنبه‌های مختلف محیط ما را به شیوه‌های جدیدی به هم مرتبط می‌سازد. در سال‌های پیش‌رو، اینترنت اشیا بر دنیا تسلط خواهد یافت و آیوتکس خواهد توانست نقش عمده‌ای در این گذار ایفا کند. هدف آیوتکس ایجاد محیط بدون‌مرزی است که انسان‌ها و ماشین‌ها بتوانند با تضمین اعتماد، آزادی و حریم خصوصی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

اگر آیوتکس (IoTeX) بتواند بر بخش اینترنت اشیاء غلبه کند، خبر خوبی برای دارندگان رمزارز آیوتکس خواهد بود چون قیمت‌ها مجدداً افزایش خواهد یافت. با این حال، این امر قابل تضمین نیست چون رقبای بی‌شماری در بازار وجود دارند که راه‌حل‌هایی به‌همان‌اندازه بهتر عرضه می‌کنند.

 

اترکس؛ صرافی ارزهای دیجیتال

می خواهید بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای گوناگون با خدمات خودکار و درگاه بانکی را بشناسید؟ اترکس بهترین گزینه است!

اترکس، صرافی ارزهای دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اترکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اترکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

همین حالا به اترکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa