دانلود اپلیکیشن

3 دلیل برای اینکه شیبا دیگر شت‌ کوین نیست!

وقتی که شیبا در بازارهای مالی ظهور کرد کمتر کسی حتی نیم نگاهی به این پروژه داشت؛ اما رفته رفته رشدها و صعودهای نجومی شیبا شروع شد. رشدهای چند هزار درصدی این شت کوین همه افراد جامعه کریپتوکارنسی را غافلگیر کرد و حتی درصد زیادی از کاربران دچار fomo یا ترس از جا ماندن شدند. بعد از این رشدها بر…

فهرست محتوا

3 دلیل برای اینکه شیبا دیگر شت‌ کوین نیست!
Abbas Kafi
2 سال قبل

وقتی که شیبا در بازارهای مالی ظهور کرد کمتر کسی حتی نیم نگاهی به این پروژه داشت؛ اما رفته رفته رشدها و صعودهای نجومی شیبا شروع شد. رشدهای چند هزار درصدی این شت کوین همه افراد جامعه کریپتوکارنسی را غافلگیر کرد و حتی درصد زیادی از کاربران دچار fomo یا ترس از جا ماندن شدند. بعد از این رشدها بر این باور بودیم که استخرهای این شت کوین به‌زودی خالی خواهند شد و خالقان آن برای همیشه ناپدید می شوند. در صورتی‌که نه تنها شیبا به راه خود ادامه داد بلکه عملکرد بسیار بهتر و قوی‌تری نسبت به پروژه‌های شکست خورده مانند لونا و ftt داشت. حتی ثابت کرد شیبا دیگر شت‌ کوین نیست!

مقدمه

اخبار Shiba Inu مبنی بر این است که Shibarium به‌زودی منتشر می‌شود. حدود چند هفته‌ای است که اخبار مثبت در حال پخش شدن در مورد پتانسیل‌های شیبا است و الان مشخص شده است که شیباریوم به‌زودی منتشر خواهد شد.

از طریق کانال‌های رسمی پروژه شیبا، اعلام شد که راه‌حل مقیاس‌پذیری برای Shiba Inu با نسخه بتا خود از این هفته شروع خواهد شود. می‌توانید در این مقاله از وبلاگ اتراکس دریابید که چرا به‌نظر می‌رسد این پروژه برای شیبا به‌شدت موفقیت‌آمیز خواهد بود و چگونه عرضه توکن SHIB به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد و چرا شیبا شت کوین نیست؟

 

شیبا دیگر شت‌کوین نیست! شیباریوم بخشی از فرآیند بلوغ شیبا اینو است

دارندگان توکن SHIB احتمالاً احساس می‌کنند که از اولین باری که در مورد آپدیت مقیاس‌پذیری Shibarium شنیده‌اند، بیشتر از یک قرن می‌گذرد. مسلماً داشتن بلاک چین لایه 2 چیزی است که هیچ میم‌کوین دیگری نمی‌تواند به آن دست‌یابد.

علاوه بر این، اکنون این سوال به‌صورت بحث جنجالی مطرح می‌شود که آیا SHIB را می‌توان یک میم کوین نامید یا خیر؟ جواب این سوال در گذشته ساده بود، ولی اکنون اینگونه باقی نمانده است! کمتر کسی می‌تواند با سند و مدرک ثابت کند شیبا یک شت کوین است. از آن‌جایی که با وجود اینکه به‌عنوان کپی از Dogecoin (DOGE) شروع شد، از آن زمان به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بلاکچین در کل بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. بنابراین احتمالاً بخشی طبیعی از فرآیند بلوغ است که شیبا اینو دوست دارد از اتریوم جدا شود. اینجاست که راه حل بلاک چین لایه 2 که مدت‌ها در انتظارش بود، یعنی Shibarium وارد می‌شود.

 

شیباریوم چیست؟

شیباریوم، به‌طور دقیق، یک بلاک چین نیست بلکه یک لایه بلاک‌چین در بستر اتریوم است. در آینده، بخش بزرگی از معاملات درون اکوسیستم به شیباریوم واگذار خواهد شد. انتظار می‌رود که این امر منجر به کارمزدهای تراکنش ارزان، ارزش بیشتر برای دارایی‌های بومی Shiba Inu و توسعه برنامه‌های کاربردی مختلف DeFi شود. در همین حال، فرد می‌خواهد همچنان از سطح بالایی از امنیت ارائه شده توسط لایه پایه در قالب اتریوم بهره‌مند شود.

شیبا دیگر شت‌کوین نیست!صرافی ارزدیجیتال اتراکس
شیبا بزودی تبدیل به یک کوین خواهد شد!

همراه با SHIB Metaverse این، Shibarium را به مهم‌ترین پروژه‌ای تبدیل می‌کند که تیم Shiba Inu در حال حاضر در حال انجام آن است. با راه اندازی اعلام شده نسخه بتا، در نهایت انتشار زنده در دسترس است.

 

شیبا دیگر شت‌کوین نیست! به‌نظر می‌رسد راه‌اندازی Shibarium تایید شده است

حساب رسمی توییتر BoneShibaSwap دیروز اعلام کرد که عرضه نسخه بتا Shibarium باید در این هفته انجام شود. کوساما، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، در توییتر نکات واضحی را در این مورد ارائه کرد.

شیبا دیگر شت‌کوین نیست! بدون شک این اخبار شیبا اینو هیجان‌انگیز است. با این حال، باید دید محصول جدید چقدر قانع‌کننده است. انتشار نسخه بتا نشانه این است که راه‌اندازی شبکه اصلی می‌تواند در نیمه اول امسال اتفاق بیفتد. همان‌طور که اخیرا در مجله بیت‌کوین گزارش شده است، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu فاش کرده است که باید قبل از خرداد ماه این اتفاق رخ دهد. 

 

شیبا شت کوین نیست: محرک قیمت توکن شیبا اینو

آپدیت شیباریوم نشان‌دهنده آغاز عصر جدیدی برای SHIB Coin است و شیبا دیگر شت‌کوین نیست! حتی اگر محور بلاک چین لایه 2 نباشد. با این وجود، انتظار می‌رود که دارندگان خود توکن SHIB از Shibarium بهره‌مند شوند. در ماه ژانویه، تیم Shiba Inu مفهوم اصلی راه‌حل مقیاس‌پذیری را منتشر کردند. از این رو، رسما مشخص شد که شیباریوم یک اثر کاهش تورم بر SHIB خواهد داشت. یعنی، انتظار می‌رود که کارمزد هر تراکنش معادل مقدار زیادی از SHIB را بسوزاند. بنابراین، این مکانیسم شبیه به معرفی EIP 1559 در اتریوم است؛ زیرا هزینه کارمزد پایه در اتریوم نیز به‌طور مداوم سوزانده شده است و نه تنها نرخ تورم را به‌طور قابل توجهی کاهش داده است، بلکه در برخی مواقع حتی باعث کاهش تورم شده است.

البته امیدها زیاد است که Shibarium به یک محرک قیمت واقعی برای SHIB تبدیل شود. هدف پروتکل این است که قیمت شیبا اینو را به‌طور پایدار در دراز مدت افزایش دهد. البته، درست مانند اتریوم و میزان سوخت در شبکه اتریوم، به‌شدت به میزان استفاده گسترده از بلاک چین بستگی دارد.

 

سخن پایانی

این ادعا که شیبا دیگر شت‌کوین نیست! کمی عجیب و غیرقابل باور به‌نظر می‌رسد، درصورتی‌که بهتر است کمی به گذشته این پروژه توجه کنیم. شیبا نه تنها عرصه رقابت را ترک نکرده است و رو به نابودی نرفته است، بلکه روزبه‌روز به قابلیت‌های جدید خود می‌افزاید. این باور را در جامعه به‌وجود آورده است که با انجام آپدیت‌های پی‌درپی در آینده‌ای نزدیک به یک پروژه بسیار موفق تبدیل خواهد شد.

 

اتراکس؛ پلتفرمی مطمئن برای معاملات رمزارز

در عالم رمزارزها، اتراکس به عنوان یک برند معتبر و شناخته‌ شده با خدمات و مزایای استثنایی خود، یکی از ارزشمندترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در ایران است. امنیت بالای تراکنش‌ها با استفاده از درگاه‌های معتبر بانکی، انعطاف‌پذیری در واریز و برداشت، تأیید هویت در عرض چند لحظه، پشتیبانی بلاوقفه، معاملات سریع و رابط کاربری آسان و جذاب به همراه پشتیبانی از بیش از 400 رمزارز، همه دلایلی است که چرا اتراکس باید انتخاب اول شما برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال باشد.

باز کردن یک حساب کاربری در صرافی ارز دیجیتال اتراکس بسیار آسان، و همچنین بسیار سریع انجام می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن همراه ثبت کنید. بنابراین، شما می‌توانید در عرض 30 ثانیه کاربر صرافی اتراکس شوید. پس از تکمیل ثبت نام، یک کیف پول امن برای شروع معامله به شما اختصاص داده می‌شود.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط