دانلود اپلیکیشن

طرز فکر یک هودلر بیت کوین چگونه است؟

این روزها در بازار نزولی ترس و عدم اطمینان در بازار مالی  وجود دارد. توانسته اید آن را احساس کنید؟ اما یک سرمایه گذار بیت کوین در این بازار چگونه رفتار خواهد کرد؟ یکی از انواع سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال هودلر ها هستند، اما طرز فکر یک هودلر چگونه خواهد بود؟   مقدمه قیمت بیت‌ کوین و آلت کوین…

فهرست محتوا

طرز فکر یک هودلر بیت کوین چگونه است؟
Abbas Kafi
2 سال قبل

این روزها در بازار نزولی ترس و عدم اطمینان در بازار مالی  وجود دارد. توانسته اید آن را احساس کنید؟ اما یک سرمایه گذار بیت کوین در این بازار چگونه رفتار خواهد کرد؟ یکی از انواع سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال هودلر ها هستند، اما طرز فکر یک هودلر چگونه خواهد بود؟

 

مقدمه

قیمت بیت‌ کوین و آلت کوین ها از زمان بالاترین قیمت‌های تاریخ خود نزدیک به ۷۰ درصد یا بیشتر کاهش یافته است. سهام نیز کاهش یافته است. همه اینها بر اساس تورم فزاینده، افزایش نرخ بهره و وقوع جنگ در سراسر جهان است. به این واقعیت اضافه کنید که دولت‌ها شروع به مهار بازارهای مالی کرده‌اند، مانند چند سال گذشته، و سردرگمی در مورد کووید، این یک دستور العمل عالی برای کاهش‌های بزرگ سرمایه های کلان است که ما شاهد آن بوده‌ایم. این امر حتی به میزان انبوه ورشکستگی هایی که در کریپتو در طول تابستان امسال رخ داده است، اشاره نمی شود. مردم در چنان ترسی هستند که نه تنها این را آغاز رکود بعدی بازارهای مالی نامیده‌اند، بلکه می‌تواند شروع بزرگ‌ترین رکود جهانی باشد که تا به حال دیده‌ایم.

واقعاً هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد، اگرچه من فکر می کنم بسیار مهم است که همه در مورد پول خود محتاط باشند. اما این موضوع چگونه با بیت کوین ارتباط دارد و چگونه این یک اتفاق خوب است؟

 

روند بیت کوین

بگذارید ابتدا نظر فعلی خود را در مورد بازارهای بیت کوین و کریپتو به شما بگویم. دیدگاه من کوتاه مدت نزولی، بلند مدت بسیار صعودی هست. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​بیت کوین بسیار با بازارهای کلان مرتبط بوده است و در حال حاضر این بازارها به اصطلاح در قعر بوده اند. اما بیت کوین به این شکل باقی نمی ماند. به روند صعودی قبلی بیت کوین فکر کنید. آن موقع چگونه فکر می کردند؟

 

تفکر جامعه در مورد بیت کوین

بیت کوین چیزی بیش از یک ارز دیجیتال، که در آن افراد می توانند قمار کنند و پول زیادی به دست آورند، تصور نمی شد. این طرزفکر چندان دور از چیزی که مردم امسال میم کوین را دیدند نبود . یا حتی امثال Gamestop و AMC در بورس. اکنون به سرعت به امروز بازگردید و فقط به این فکر کنید که چقدر نگرش بیت کوین به خصوص در بازارهای مالی تغییر کرده است. چیزی که زمانی به عنوان یک کلاهبرداری یا یک حباب تصور می شد. اکنون به طور کلی به عنوان ذخیره دارایی ارزش پذیرفته شده است. بیت کوین برنده بازی است. به حدی که یک کشور واقعی بیت کوین را به عنوان ارز قانونی خود تبدیل کرده است.

 

بحرانی که برای بیت کوین تبدیل به فرصت شد

آب از کوزه ریخته  شده است و نمی توان آن را به داخل برگرداند. به این معنی که این روند متوقف نخواهد شد. به نظر من، کل وضعیت کووید، پذیرش بیت کوین را حداقل ده سال سرعت بخشید. درست دو سال پیش که کووید شروع شد، هیچ یک از ما نمی دیدیم که شرکتی مانند تسلا بیت کوین را در ترازنامه خود قرار دهد. یا حتی بیشتر از آن، یک کشور واقعی که آن را مناقصه قانونی می کند. اینها چیزهایی بود که قرار بود 10، 20 یا حتی 30 سال بعد اتفاق بیفتد. من معتقدم این اتفاق خواهد افتاد. من نسبت به آینده بیت کوین بسیار خوشبین هستم.

با وجود اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر نزدیک به 70 درصد از 69 هزار دلار کاهش یافته است. آن دسته از ما که مدت طولانی تری به بیت کوین علاقه مند بوده ایم. به شدت به علایقمان افزوده شده است. به حدی که افراد دیگر احساس می کنند که قایق نجات بیت کوین را از دست داده اند.

 

طرز فکر یک هودلر

طرز فکر یک هودلر

مردم اغلب فکر می کنند کسانی که با بیت کوین ثروتمند شده اند و آن را حفظ کرده اند. بسیار خوش شانس هستند. که این کار آسان بوده است. اما ای طرز فکر نادرست است. فقط به تصویر بالا نگاه کنید. برگزاری کار آسانی نیست این بازار بر خلاف هر چیزی که تا به حال از سر گذرانده اید، شما را از نظر ذهنی امتحان می کند. به خصوص با افزایش حجم پورتفولیوی شما. اگر توانستید کوین های خود را نگه دارید و نفروختید، تا زمانی که چرخه صعودی بعدی شروع شود، احساس یک سرباز زخمی خواهید کرد. و طرز فکر مالی شما برای همیشه تغییر خواهد کرد.

در حالی که هیچ‌کس نمی‌خواهد فصل‌های سختی را پشت سر بگذارد، (و فکر نمی‌کنم الان در چنین شرایطی باشیم)، حقیقت این است که فکر می‌کنم هر بیت‌کوینر و به طور کلی شخصی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند باید آن را تجربه کند. تا آنجا پیش می‌روم که می‌گویم تا زمانی که از اولین بازار نزولی خود عبور نکنید، نمی‌توانید خود را یک بیت‌کوینر واقعی یا یک کهنه‌کار رمزارز بنامید. بازار خرسی شخصیت شما را تغییر خواهد داد. و همه چیزها را بسیار متفاوت از قبل خواهید دید. این است طرز فکر یک هودلر !!

 

بیت کوین یا آلت کوین

بله، در طول فصل روند صعودی، بسیاری از کوین ها از بیت کوین بهتر عمل می کنند. اما تماشای برخی از بزرگ‌ترین آلت‌کوین‌ها که 99 درصد در یک چرخه نزولی کاهش می‌یابند، سرانجام به شما نور را نشان می‌دهد. بیت کوین به اندازه ارز های دیگر بالا نمی رود، اما زمانی که اوضاع بد شود، به اندازه سایر ارز ها افت نمی کند. در طول این چرخه، من همچنین ادعا می‌کنم که اتریوم توانسته است به بیت‌کوین در همین دسته بپیوندد، اما نه دیگران. همانطور که قبلاً گفتم، هنگامی که از یک بازار صعودی و نزولی کامل عبور کردید، آن زمان است که طرز فکر شما تغییر می کند.

 

بحران یا فرصت بازار خرسی

این زمانی است که شما شروع به استقبال از بازارهای خرسی می کنید. حتی در مورد آنها هیجان زده می‌شوید. سوء تفاهم نشود؛ من مثل همه شما بازارهای خرسی را دوست دارم. تماشای افزایش ارزش پورتفولیوی خود و شروع به رویاپردازی در مورد توانایی بازنشستگی، فوق العاده هیجان انگیز است. اما هنگامی که از یک چرخه کامل جان سالم به در بردید، در آن زمان است که می دانید بازار نزولی جایی است که ارزش واقعی رشد می کند. این زمانی است که شما مطمئن هستید که بیت کوین در آینده به کجا می رود و دیگر از افت شدید قیمت ها نمی ترسید. همه همیشه می گویند که چگونه آرزو می کنند که قیمت بیت کوین کاهش یابد تا بتوانند بیشتر خرید کنند. اما، وقتی این اتفاق می‌افتد، اکثر مردم احساس ترس شدید می‌کنند و جرأت خرید ندارند در حالی که دیگران در حال فروش هستند. یا حتی بدتر از آن، آن شخص نیز اعتماد به نفس خود را از دست می دهد و همچنین شروع به فروش میکند!!

 

سخن پایانی

این لحظات ترس از بازار است که به من اجازه داد تا سبد سرمایه با اندازه ای بسازم که وقتی برای اولین بار به بازارهای کریپتو پیوستم تصور می کردم غیرممکن است. فکر کردن به بازار نزولی 2018، و قیمت پس از تابستان 2019، سقوط قیمت کووید در مارس 2020، کاهش قیمت تابستان 2021  و اکنون که قیمت فعلی کاهش یافته است. آن لحظه‌های ساخت یا شکست برای نمونه کارهای من بود و اگر در این لحظات همه چیز را انجام نمی‌دادم، همه چیز برای من بسیار متفاوت بود.

این بازار نزولی فرصتی تکرار نشدنی برا ساخت زندگی جدید و آرزوهایتان است ، آن را از دست ندهید. طرز فکر شما و برخوردتان با بازار نزولی، در زندگی مالی شما بسیار تاثیر گذار خواهد. همیشه مانند طرز فکر یک هودلر افکار خود را نگه دارید.

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط