دانلود اپلیکیشن

ارز دیجیتال ترون (Tron) چیست؟ مزایای سرمایه گذاری در TRX

در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال ترون بپردازیم. ترون ارز مورد استفاده سازمان Tronix یا TRX است. مشتریان سازمانی از ارزدیجیتال ترون (trx) برای پرداخت مستقیم به سازندگان برای رسیدن به برنامه هایشان استفاده می کنند. سازندگان محتوا هزینه کارمزد را به Tron پرداخت میکنند. تبادل TRX نیز در معاملات رایگان است. یکی از ویژگی های ارز…

فهرست محتوا

ارز دیجیتال ترون (Tron) چیست؟ مزایای سرمایه گذاری در TRX
Abbas Kafi
2 سال قبل

در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال ترون بپردازیم. ترون ارز مورد استفاده سازمان Tronix یا TRX است. مشتریان سازمانی از ارزدیجیتال ترون (trx) برای پرداخت مستقیم به سازندگان برای رسیدن به برنامه هایشان استفاده می کنند. سازندگان محتوا هزینه کارمزد را به Tron پرداخت میکنند. تبادل TRX نیز در معاملات رایگان است. یکی از ویژگی های ارز دیجیتال ترون قیمت بسیار پایین آن می باشد. در ادامه به معرفی ارز دیجیتال ترون می پردازیم و در مورد مزایای سرمایه گذاری در ترون بیشتر صحبت می کنیم.

ارز دیجیتال ترون (Tron) چیست؟

ارز دیجیتال ترون (Tron) یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که بر اساس فناوری بلاکچین ایجاد شده است. ترون با هدف ایجاد اینترنت غیرمتمرکز ایجاد شد، ادعایی که غیرمعقول به نظر نمی رسد.هدف اصلی ترون ارائه یک بستر قوی و مقیاس‌ پذیر برای انجام تراکنش‌ ها و معاملات در دنیای دیجیتال است. با سرعت بالا و هزینه‌ های پایین، ترون به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرطرفدار شناخته می‌شود که برای انجام کاربردهای مختلفی از جمله بازی‌ های آنلاین، پلتفرم‌ های اجتماعی و نشر محتوا به کار می‌ رود.

موسس این پروژه جاستین سان (Justin Sun) است و اولین نسخه‌ی مفهوم از ترون در سپتامبر 2017 عرضه شد. ترون از توکنهای ERC-20 بر پایه بلاکچین اتریوم شروع به کار کرده بود، اما پس از مدتی به یک بلاکچین مستقل منتقل شد.

آیا ترون سرمایه گذاری خوبی است؟

بله، ارزدیجیتال ترون (trx) یک سرمایه گذاری خوب است بخصوص برای ما ایرانی ها استفاده از شبکه ترون در نقل و انتقالات برون مرزی به دلیل کارمزد پایین ترون یک سرمایه گذاری خوب است و پتانسیل بسیار زیادی دارد. TRX از زمان رسیدن به پایین ترین سطح خود یعنی 0.001091 دلار، 5548.61 درصد افزایش یافته است. حرکت فعلی آن به سمت تمرکززدایی در سال 2023 نیز به عنوان یک حرکت خوب برای دارایی تلقی می شود.

چرا ارزدیجیتال ترون (trx) انقدر ارزان است؟

قیمت ترون بسیار پایین است زیرا عرضه در گردش بالایی دارد و قیمت آن به سمت عرضه بستگی دارد. به بیان ساده، هرچه عرضه بیشتر باشد، قیمت کمتر خواهد بود.

آیا ترون بهتر از اتریوم است؟

جواب این سوال بسیار سخت میباشد. باوجود موفقیت آمیز بودن ادغام اتریوم و بالا بردن سرعت تراکنش ها و حجم زیاد معاملات بعنوان دومین ارز برتر بازار اتریوم بعنوان ملکه آلت کوین ها شناخته میشود اما سرعت تراکنش ترون در مقایسه با اتریوم هنوز بالاتر است. Tron یک شبکه با عملکرد عالی است. شبکه قابل اعتماد و مقیاس پذیر است وقتی صحبت از مقیاس پذیری به میان می آید، ترون قطعا مقیاس پذیرتر از اتریوم است.

چند ارزدیجیتال ترون (trx) وجود دارد؟

چند توکن (TRX) در گردش است؟ TRON مجموعاً بیش از 100 میلیارد توکن دارد و در زمان نگارش این مقاله، حدود 71.6 میلیارد از آنها در گردش هستند.

آیا TRON می تواند جایگزین اتریوم شود؟

ارزدیجیتال ترون (trx) اخیراً افزایش زیادی در فعالیت و پذیرش خود داشته است و حجم تراکنش های dApp آن تقریباً با اتریوم برابر است. از آنجایی که ترون دارای یک اکوسیستم مناسب است، ترون در آینده رشد بالقوه ای خواهد داشت. و اگر ارتقاء آن ادامه یابد و برنامه های آن به خوبی اجرا شوند احتمال زیادی وجود دارد که ترون در قالب یک رقیب قوی برای اتریوم ظاهر شود.

سخن پایانی

شبکه ترون بخصوص برای ما ایرانی ها یک شبکه فوق العاده میباشد زیرا نقل و انتقالات در این شبکه بسیار کم هزینه و با سرعت بالا انجام میشود بنابراین کاربران حتی در صرافی اتراکس میتوانند تتر را در شبکه ترون خرید و فروش کنند و به سرعت تراکنش های خود را نهایی کنند.

اتراکس: سفری به دنیای ارزهای دیجیتال با سرعت و امنیت!

ارزدیجیتال ترون (trx) و سایر ارزهای رمزنگاری شده و معتبر را میتوانید از صرافی ارز دیجیتال اتراکس تهیه و خریداری کنید، این صرافی یکی از معدود صرافی هایی میباشد که از تمامی شبکه ها (اتریوم، بایننس چین، ترون و…)پشتیبانی میکند و کاربران میتوانند در آینده ای خیلی نزدیک بیش از 600 رمزارز را در این صرافی خرید و فروش کنند. برخی از ویژگی های اتراکس عبارتند از:

💹 واریز و برداشت نامحدود

🔒 احراز هویت آنی

📞 پشتیبانی 24 ساعته: در هر زمان به شما کمک می‌ کنیم.

💵 خرید حتی یک دلار: با کمترین مقدار، به دنیای ارزها بپیوندید.

🔥 کارمزد بسیار کم: هزینه‌ های کمتر، سود بیشتر.

⚡ سهولت معامله: رابط کاربری ساده و کارآمد برای تجربه‌ معامله‌ ای مطلوب.

فرصت را از دست ندهید! به اتراکس بپیوندید و در دنیای ارزهای دیجیتال پا به عرصه‌ی معامله بگذارید.

Abbas Kafi

مقالات مرتبط