دانلود اپلیکیشن

چگونه درآمد غیر فعال از ارزهای‌ دیجیتال داشته باشیم

در حال حاضر ارزهای دیجیتال موضوعی داغ هستند، و هیچ شکی در آن وجود ندارد. با وجود پتانسیل بسیار زیاد برای رشد، دشوار است که بدانید بایداز کجا شروع کنید به همین دلیل تیم اتراکس مفاهیم پایه و اساس دنیای کریپتوکارنسی را بطور مفصل برای شما کاربران عزیز توضح داده است. از این غوطه ور شدن در دنیای کریپتوکارنسی ها…

فهرست محتوا

چگونه درآمد غیر فعال از ارزهای‌ دیجیتال داشته باشیم
Abbas Kafi
2 سال قبل

در حال حاضر ارزهای دیجیتال موضوعی داغ هستند، و هیچ شکی در آن وجود ندارد. با وجود پتانسیل بسیار زیاد برای رشد، دشوار است که بدانید بایداز کجا شروع کنید به همین دلیل تیم اتراکس مفاهیم پایه و اساس دنیای کریپتوکارنسی را بطور مفصل برای شما کاربران عزیز توضح داده است.

از این غوطه ور شدن در دنیای کریپتوکارنسی ها پشیمان نخواهید شد!

مقدمه

رمزارزها توکن‌های دیجیتال یا مجازی هستند که از رمزنگاری برای ایمن کردن تراکنش‌های خود و کنترل ایجاد واحدهای جدید استفاده می‌کنند. رمزارزها غیرمتمرکز هستند، به این معنی که تحت کنترل دولت یا مؤسسه مالی نیستند.

ارزهای‌دیجیتال را می‌توان با ارزها، محصولات و خدمات دیگر معامله یا تبدیل کرد. آنها همچنین می‌توانند به عنوان سرمایه‌گذاری در پرتفوی نگهداری شوند یا برای پرداخت کالاها و خدمات استفاده شوند. برای کسب درآمدغیرفعال از ارزهای‌دیجیتال، ابتدا باید با خرید آنها مقداری سرمایه ایجاد کنید و سپس آنها را در صرافی بفروشید.

 

چگونه شروع به کسب درآمد غیر فعال از ارزهای‌ دیجیتال کنیم

برای شروع کسب درآمدغیرفعال از ارزهای‌دیجیتال، به سرمایه اولیه نیاز دارید. می‌توانید آنها را به صورت عمده خریداری کنید یا مستقیماً از طریق یک تراست سرمایه‌گذاری در ارزهای‌دیجیتال (CTO) برروی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

انواع مختلفی از CTO وجود دارد، بنابراین مهم است که یکی را پیدا کنید که نیازها و علایق خاص شما را برآورده کند. بعنوان مثال  یکی از گزینه های خوب عبارت است از Coinbase Pro ده تا 20 دلار برای هر سهم می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید، اما از آنجایی که کاربران ایرانی توسط این صرافی و سایر صرافی‌های خارجی تحریم هستند احتمال چنین سرمایه‌گذاری بسیار کم است. بنابراین در ادامه مقاله بقیه روش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

شما می‌توانید ارز دیجیتال را مستقیماً با دلار یا یورو، ریال (یا هر ارز دیگر) خریداری کنید. این رایج‌ترین راه برای درآمدغیرفعال از ارزهای‌دیجیتال است، زیرا در مقایسه با معاملات سهام یا سایر ابزارهای مالی در بورس، آسان‌تر است و زمان بسیار کمی می‌برد. همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در صرافی ها بفروشید.

این روش متداول دیگری برای کسب درآمد است زیرا مردم اغلب می‌خواهند بیشتر از آنچه نیاز دارند خرید کنند، زیرا معتقدند قیمت به زودی افزایش می‌یابد. اگر ارزهای دیجیتال خود را قبل از رسیدن به بالاترین سطح قیمتی و کنترل طمع خود بفروشید، ممکن است بتوانید پول زیادی به دست آورید.

یا می‌توانید روی تجهیزات استخراج ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید که به شما امکان می‌دهد با حل الگوریتم‌های پیچیده‌ای به نام «قراردادهای ماینینگ»، ارز دیجیتال به دست آورید. اگر مهارت های فنی قوی دارید، این روش می‌تواند راهی سودآور برای کسب درآمد باشد.

 

چگونه درآمد غیر فعال از ارزهای‌ دیجیتال را افزایش دهیم

چندین راه برای افزایش درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال وجود دارد:

شما می‌توانید در یک فارم استخراج ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. این یک راه خوب برای شروع کسب درآمد است زیرا به شما فرصت می دهد تا در زمانی که کار نمی‌کنید، ارز دیجیتال به دست آورید. همچنین می توانید ریگ‌های ماینینگ را خریداری یا اجاره کنید و از آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در صرافی ها بفروشید. این یک راه خوب برای کسب درآمد است زیرا مردم معمولاً می‌خواهند بیشتر از نیاز خود بخرند زیرا معتقدند قیمت به زودی افزایش می‌یابد. اگر ارزهای دیجیتال خود را قبل از رسیدن به سقف قیمت بفروشید، ممکن است بتوانید پول زیادی به دست آورید.

شما همچنین می‌توانید از ارزدیجیتال به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری استفاده کنید. این می‌تواند شامل نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود برای طولانی مدت یا معامله آنها در برابر سایر ارزها باشد

روش های کسب درآمد غیر فعال از ارزهای‌ دیجیتال

اولین قدم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال استفاده از آنها برای کسب درآمد است. این کار را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، اما یکی از رایج‌ترین آن‌ها، معامله آن‌ها در صرافی‌ها است. صرافی‌ها وب‌سایت‌هایی هستند که انواع مختلف ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم را فهرست کرده و معامله می‌کنند.

 

از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری پول خود استفاده کنید

راه دیگر برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در آن است. این بدان معنی است که کیف پولی را پیدا کنید که فکر می‌کنید تقاضای زیادی برای ارز دیجیتال خاص شما وجود دارد و آن را تا زمانی که افزایش قابل توجهی در ارزش مشاهده کنید، نگه دارید.

برای انجام این کار، باید تحقیق کنید که چه نوع فرصت هایی برای هر ارزدیجیتال خاص وجود دارد و فردی را بیابید که می‌تواند در این تحقیق به شما کمک کند، و همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه سرمایه٬گذاری بر اساس آن به شما بدهد.

 

از ارزهای دیجیتال برای ایجاد تفاوت در جهان استفاده کنید

یکی از راه های نهایی برای کسب درآمدغیرفعال از ارزهای‌دیجیتال، استفاده از آنها برای اهداف خوب است. این می‌تواند شامل کمک به دیگران، اعتراض به بی‌عدالتی یا صرفاً استفاده از آنها به عنوان یک جریان درآمد اضافی باشد در حالی که کاملاً یک زندگی دیگر داشته باشید!

اگر به نظر می‌رسد چیزی است که می‌خواهید امتحان کنید، حتما قبل از شروع هر کاری تحقیقات خود را انجام دهید و از قبل با یک مشاور مالی حرفه‌ای مشورت کنید، تا در تله‌هایی که توسط افراد کلاهبردار که به دنبال سرمایه‌گذاری از ثروت شما هستند، نیفتید.

 

چگونه از ارزهای دیجیتال درآمد غیر فعال داشته باشیم

برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال، ابتدا باید آنها را خریداری کنید. این را می‌توان از راه های مختلفی انجام داد، از جمله صرافی های آنلاینی مانند اتراکس یا کارگزاری. هنگامی که ارزدیجیتال خود را با قیمت مناسبی خریدید و استیک یا هودل کردید، از آن برای دریافت سود آن استفاده کنید.

این جایی است که بازی سرگرم کننده آغاز می‌شود! می‌توانید از ارز دیجیتال خود برای خرید سخت‌افزار استخراج استفاده کنید یا به سادگی منتظر بمانید تا ارزش آن افزایش یابد تا بتوانید پولی را که همراه آن است به جیب بزنید.

 

از ارزهای دیجیتال برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید

هنگامی که ارز دیجیتال خود را استخراج کردید، می توانید از آن برای کسب درآمد واقعی استفاده کنید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که آن را در یک صرافی بفروشید یا هر بار آن را برای کمی سود به دوستان و خانواده بفرستید. گزینه دیگر این است که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید و امیدوار باشید که ارزش آنها افزایش یابد (یا حتی آنها را به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت حفظ کنید).

 

سخن پایانی

ارزهای دیجیتال می‌توانند راهی عالی برای کسب درآمدغیرفعال باشند. با استفاده از آنها برای کسب درآمد، سرمایه‌گذاری در آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری روی آنها برای تأثیر بر جهان، می‌توانید تأثیر مثبتی بر زندگی ایجاد کنید.

برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن سرمایه‌گذاری خود، حتما این مراحل ساده را دنبال کنید: کریپتو بخرید و از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید. روی کریپتوها سرمایه گذاری کنید و بر جهان تأثیر بگذارید!

 

اتراکس، بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

نحوه کسب درآمد غیر فعال از استیبل کوین

آربیتراژ کریپتوکارنسی چیست

Abbas Kafi

مقالات مرتبط