راهنمای راه اندازی و استفاده از کیف پول تراست ولت

راهنمای راه اندازی و استفاده از کیف پول تراست ولت
زمان مطالعه: 5 دقیقه

این مقاله نحوه استفاده از کیف پول موبایلی بسیار محبوب، راحت و ایمن Trust Wallet را توضیح میدهد.

در انتهای این مقاله در صورت هرگونه سوال یا راهنمای میتوانید باپشتیبانی اتراکس در ارتباط باشید

این راهنما ویژگی های اصلی کیف پول تراست ولت را توضیح می دهد که تقریباً به طور مداوم در هنگام استفاده از Trust Wallet به آنها نیاز خواهید داشت.

1-ایجاد یک کیف پول Trust

 

مرحله1:

برای ایجاد یک کیف پول جدید، برنامه Trust Wallet را با استفاده از لینک های معتبر و یا در گوگل پلی و آپ استور دانلود و نصب کنید:

 

مرحله2:

برنامه را باز کنید و سپس بر روی “ایجاد کیف پول جدید” کلیک کنید

مرحله3:

تمام قوانین امنیتی را بخوانید و بررسی کنید. بعد، روی “ادامه” کلیک کنید :

مرحله4:

عبارت کلیدی را روی یک کاغذ یادداشت کنید یا آن را به هر روش مطمئن دیگری ذخیره کنید. سپس در خود برنامه Trust Wallet ، عبارت کلیدی را با تایپ 12 کلمه پشت سر هم به ترتیب صحیح وارد کنید.

به یاد داشته باشید که عبارت کلیدی تحت هیچ شرایطی به هیچکس منتقل نمی شود!

 

1-روی “بعدی” کلیک کنید بعد از این، کیف پول شما با موفقیت ایجاد می شود. روی OK کلیک کنید :

 

مرحله1:

 

یک پسورد خصوصی را به Trust Wallet اضافه کنید

اگر قبلاً یک کیف پول وارد شده یا ایجاد شده در برنامه Trust Wallet دارید و باید کیف دیگری را با استفاده از عبارت کلیدی وارد کنید، به «تنظیمات» بروید . برای انجام این کار، برنامه Trust Wallet را باز کنید و روی “تنظیمات” کلیک کنید :

 

اگر برای اولین بار است که برنامه Trust Wallet را راه اندازی می کنید، مستقیماً به مرحله 4 در این بخش بروید.

 

مرحله2:

سپس بر روی “Wallets” کلیک کنید :

مرحله3:

روی “+” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا یک کیف پول جدید اضافه کنید:

مرحله4:

روی «ایجاد کیف پول جدید» کلیک کنید . اگر کیف پول دومی وجود ندارد و می‌خواهید یکی بسازید، به نقطه اول برگردید فرآیند ایجاد کیف پول یکسان است:

مرحله5:

روی «کیف پول چند توکنی » کلیک کنید :

مرحله6:

در قسمت “Phrase” عبارت کلیدی را از کیف پولی که می خواهید به Trust Wallet وارد و تایید کنید. عبارت کلیدی از 12 یا 24 کلمه تشکیل شده است. سپس بر روی “وارد کردن” کلیک کنید .

تبریک می‌گوییم، کیف پول با موفقیت ایجاد شد! اکنون برای اتمام روی “Next” و سپس “OK” کلیک کنید:

 

 

چگونه عبارت کلیدی کیف پول خود را مشاهده کنیم؟

مرحله1:

 

به “تنظیمات” بروید و سپس روی “کیف پول” کلیک کنید :

مرحله2:

سپس بر روی “Expand menu” کلیک کنید –یابررروی “i” اگر آیفون دارید:

مرحله3:

روی “نمایش عبارت مخفی” کلیک کنید .

 

سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، کادر «همه ریسک‌ها را می‌پذیرم» را در پایین صفحه علامت بزنید و روی «ادامه» کلیک کنید. پنجره ای با یک عبارت مخفی باز می شود، روی “کپی” کلیک کنید و عبارت اولیه را روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید یا آن را به هر روشی که حداکثر ایمن است ذخیره کنید.

 

به یاد داشته باشید که این عبارت را تحت هیچ شرایطی نباید به شخص دیگری داد!

افزودن کوین و توکن به کیف پول تراست خود:

مرحله1:

در برنامه Trust Wallet، کیف پولی را که می‌خواهید نمایش کوین ها ویا توکن‌های مورد نظر خود را در آن اضافه کنید، باز کنید. سپس روی نماد Slider در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید:

مرحله2:

در صفحه باز شده، در کادر جستجو، نام کوین یا نشانه ای را که می خواهید به کیف پول اضافه کنید تایپ کنید. در مرحله بعد، باید کوین یا نشانه را از لیست نتایج یافت شده اضافه کنید. برای انجام این کار، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، سوئیچ را به حالت “روشن” بکشید:

مرحله3:

همچنین می توانید با استفاده از قرارداد هوشمند ، یک نشانه برای نمایش به صورت دستی اضافه کنید. برای انجام این کار، کیف پولی را که می خواهید نمایش توکن مورد نظر را در اپلیکیشن Trust Wallet در آن اضافه کنید، باز کنید. سپس بر روی Slider در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. انگشت خود را به پایین صفحه‌ای که باز می‌شود بکشید – دکمه «افزودن توکن» ظاهر می‌شود، روی آن کلیک کنید. اگر آیفون دارید، این دکمه در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد:

مرحله4:

سپس، آدرس هوشمندی را که می‌خواهید اضافه کنید، در قسمت «آدرس قرارداد» وارد کنید

مرحله5:

این راهنما نحوه افزودن توکن USDT ERC-20 (شبکه اتریوم) را نشان می دهد. اطلاعات مربوط به توکن در مرورگر بلاک چین اتریوم به آدرس https://etherscan.io/token/0xdac17f958d2ee523a2206206994597c13d831ec7 به دست آمده است.

پس از افزودن آدرس قرارداد هوشمند، کیف پول تمام داده ها را به صورت خودکار به فیلدهای دیگر اضافه می کند. پس از اضافه کردن تمام داده ها، روی “انجام شد” کلیک کنید

مرحله6:

توکن USDT ERC-20 با موفقیت اضافه شد و اکنون در کیف پول نمایش داده می شود

سخن پایانی:

تبریک می گویم! اکنون می دانید که چگونه از ویژگی های اساسی Trust Wallet استفاده کنید ، که به شما در تعامل با آن در آینده کمک میکند.تراست ولت یکی از قابل اعتمادترین ولت ها در دنیای بلاکچین میباشد و تاکنون در طول فعالیت خود توانسته به خوبی نظر و اعتماد کاربران خود را جلب کند.

اترکس؛ صرافی ارزهای دیجیتال

می خواهید بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای گوناگون با خدمات خودکار و درگاه بانکی را بشناسید؟ اترکس بهترین گزینه است!

اترکس، صرافی ارزهای دیجیتال با خدمات خودکار و پرداخت از طریق درگاه بانکی است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال گوناگون به صورت سریع و امن در اترکس انجام می‌شود. با مزایایی نظیر سرعت، امنیت، تنوع و سهولت، اترکس بهترین گزینه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

همین حالا به اترکس ملحق شوید و تجربه کار با صرافی مدرن و راحت را تجربه کنید.

 

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa