10 ترند برتر کریپتوکارنسی برای سال 2023

10 ترند برتر کریپتوکارنسی برای سال 2023
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دنیای ارزهای دیجیتال هرگز هیجان انگیزتر از امروز نبوده است. ظهور فناوری بلاک چین فرصت هایی را ایجاد کرده است. که تنها دو سال پیش غیرقابل تصور بود و تحلیلگران مشتاقانه به فرصت های طلایی خود نگاه می کنند تا مشخص کنند کدام روند در سال های آینده بهترین خواهد بود.

 

مقدمه

هیچ کس نمی تواند به طور قطعی آینده را پیش بینی کند. ما مطمئناً می توانیم با مطالعه روندها و الگوهای گذشته و همچنین روندهای فعلی که امروز می بینیم، از این منحنی جلوتر باشیم. در اینجا 10 ترند برتر کریپتوکارنسی در مورد اینکه چه روندهای در کریپتوکارنسی ها در سال 2023 و پس از آن به تسلط خود ادامه خواهند داد، آورده شده است.

 

10 ترند برتر کریپتوکارنسی

 

1. افزایش مقررات

مانند هر صنعت دیگری، ارز دیجیتال به سرعت توسط دولت ها تنظیم می شود. افزایش مقررات باعث ایجاد شفافیت و اعتماد بیشتر در صنعت کریپتو خواهد شد. دولت‌ها همچنین از ارز دیجیتال برای بهبود سیاست‌های اقتصادی خود استفاده می‌کنند و ونزوئلا حتی ارزدیجیتال خود را به نام Petro ایجاد می‌کند و کشورمان ایران نیز تا پاییز امسال قرار بود رمز ریال خود را رونمایی کند که تا لحظه نوشتن این مقاله فعلا در مراحل اولیه ساخت است.

 

2. ظهور DeFi

در یک دهه خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اینترنت به جریان اصلی تبدیل شد، ما روی ماه فرود آمدیم و استیو جابز متولد شد. بیت کوین از ارزش کمتر از یک دلار به 69000 دلار در هر کوین رسید. در ده سال آینده، شاهد ظهور بسیاری از روندهای کریپتو با نام هایی مانند deFi خواهیم بود که می توانند فکر شما را به هم بریزند. اما اگر می‌خواهید از ترندها جلوتر باشید و بدانید که آینده کریپتو چه خواهد شد، باید به این 10 ترند برتر کریپتوکارنسی در سال 2023 توجه کنید.

 

3. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

صنعت کریپتو در چند سال گذشته با پیشرو بودن بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال، رشد زیادی داشته است. بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان به این حوزه توجه دارند و شروع به معرفی ارزهای دیجیتال خود برای رقابت در این بازار در حال ظهور کرده‌اند. صحبت هایی مبنی بر اینکه چین به دنبال معرفی ارز دیجیتال خود است و ژاپن قبلاً نسخه دیجیتالی پول ملی خود یعنی ین را معرفی کرده است. کشورهای دیگری مانند روسیه، سوئد و ترکیه و ایران نیز بحث هایی را در مورد معرفی ارزهای دیجیتال خود آغاز کرده اند.

 

4. پذیرش نهادی

امور مالی نقش بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال ایفا می کند و مهم است که بدانیم موسسات چه کاری انجام می دهند. آنها مهم هستند زیرا به تصویب و مقررات کمک می کنند و توجه سایر صنایع را آسان تر می کنند. برخی از نمونه ها عبارتند از JP Morgan و بورس اوراق بهادار نیویورک، که هر دو معاملات آتی بیت کوین خود را دارند. این موضوع نشان دهنده این است که موسسات مالی معتقدند که رمزارزها برای مدتی وجود خواهند داشت و باید جدی گرفته شوند.

 

5. بهبود زیرساخت

به عنوان صاحبان کسب و کار، ما اغلب تأثیر زیرساخت های بهتر بر موفقیت را نادیده می گیریم. کیفیت زیرساخت های یک کشور یکی از بهترین پیش بینی کننده های رشد اقتصادی آن کشور است. به همین دلیل است که کارشناسان مالی پیش‌بینی می‌کنند تا سال 2030 بیش از 1 تریلیون دلار در بازارهای نوظهور برای بهبود زیرساخت‌ها هزینه شود. این بدان معناست که ظرف ده سال، کیفیت زندگی ما به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت زیرا مسیرهای بهتر، اینترنت سریع‌تر و موارد دیگر خواهیم داشت.

 

NFT .6 ها به جریان اصلی می روند

توکن‌ها در آینده به جریان اصلی تبدیل خواهند شد و در نتیجه، NFTها (توکن‌های غیرقابل تعویض) رایج خواهند بود. گسترش پروژه های جدید بلاک چین منجر به افزایش تعداد پروژه های توکن غیرقابل تعویض می شود. برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا سال 2025، NFT ها می توانند تا 50 درصد از کل دارایی های کریپتوکارنسی را تشکیل دهند. موارد استفاده زیادی برای این نوع توکن ها وجود دارد، از کلکسیون بازی های ویدیویی گرفته تا برندهای شخصی. همانطور که بازار بالغ می شود و بازیگران بیشتری وارد فضا می شوند، می توانیم انتظار نوآوری هایی مانند قابلیت همکاری بین دارایی های ERC721 و ERC1155 را داشته باشیم. اگر چه همه چیز با این نوع دارایی های دیجیتال خوب نیست. به دلیل نگرانی در مورد پولشویی از طریق آنها یا کلاهبرداری از طریق هک یا شبیه سازی آنها هنوز نیاز به مقررات وجود دارد.

 

7. ارزهای حریم خصوصی قدرت را به دست می آورند

یکی از 10 ترند برتر کریپتوکارنسی که به نظر می‌رسد پیشبینی آن درست به نظر برسد این است که ارزهای حفظ حریم خصوصی در سال‌های آینده همچنان مورد توجه قرار خواهند گرفت. همانطور که بیت کوین در ابتدا با در نظر گرفتن ناشناس بودن ساخته شد، بسیاری از رمزارزهای جدید با ویژگی های حفظ حریم خصوصی در هسته خود طراحی می شوند. این ویژگی ها شامل آدرس های خصوصی و مخفی، امضای حلقه و پروتکل های اختلاط ارز است. ارزهای حریم خصوصی اخیراً موضوع مهمی از این بحث بوده است، اما آنها مخالفان خود را نیز دارند.

 

9. استیبل کوین ها

استیبل کوین ها یکی از مهم ترین روندها در کریپتو برای سال 2019 بودند. نوسانات در ارزهای دیجیتال باعث شده است که بسیاری از مردم از استفاده از آنها به عنوان پول راحت باشند و هدف استیبل کوین ها حل این مشکل با ارائه یک ذخیره پایدار ارزش است. در حال حاضر، برخی از ارزهای رمزپایه محبوب به ارزهای فیات مانند USD یا EUR متصل شده اند، اما در سال 2023 شاهد موارد بیشتری خواهیم بود.

 

10. تجزیه و تحلیل پیش بینی در کریپتو

بسیاری از روندهای کریپتوکارنسی وجود دارند که ممکن است در پنج سال آینده اتفاق بیفتد، اما یکی از روندهایی که می‌خواهیم روی آن تمرکز کنیم، تجزیه و تحلیل تحلیلگران در کریپتو است. ایده پشت این کار این است که قبل از وقوع تصمیم گیری با استفاده از اطلاعات رویدادها و داده های گذشته برای پیش بینی آنچه در آینده اتفاق می افتد، تصمیم گیری کنیم. این نوع تجزیه و تحلیل می تواند تاثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله از 10 ترند برتر کریپتوکارنسی در سال 2023 رونمایی کردیم.دنیای بلاک چین و رمزارزها یک دنیای بی حد و مرز است. و امکان شکوفایی انواع مختلف ترند وجود دارد. حتی ترندهای که ما هیچ شناختی راجب آنها نداریم.برای اینکه ما از این ترندها عقب نمانیم با بلاگ تخصصی اتراکس همراه باشید.

 

با اتراکس در بازار ارز دیجیتال امن و سریع معامله کنید

در صرافی ارز دیجیتال اتراکس کارمزد ریالی صفر و کارمزد کریپتو تنها 0.1 درصد است. در اتراکس امکان معامله بیش از 400 ارز دیجیتال مختلف برای شما فراهم است و این مورد در کمترین صرافی ایرانی یافت می شود. امکان واریز و برداشت از یک دلار تا بالای 25 میلیون تومان، پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه‌ روز و ثبت نام و احراز هویت راحت، سریع و خودکار از دیگر ویژگی های اتراکس هستند. از هر نقطه‌ ای از جهان، می توانید به اتراکس دسترسی داشته باشید.

همین حالا به اتراکس بپیوندید و معاملات امن و سریع را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی اتراکس از این لینک استفاده کنید.

مطالب مشابه

نظرات

ارﺳﺎل ﻧﻈﺮ ﺟﺪﯾﺪ

نام و نام خانوادگی
ایمیل شما
متن پیام
با اپلیکیشن اِتراِکس، در لحظه خرید و فروش کنید!
دانلود اپلیکیشن اتراکس
android
cafebazaar
google-play
myket
myket
apple
sibche
sibapp
pwa
pwa